2. leht 6-st

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Nov 08, 2015 22:33
Postitas Piktor
Maru pikk maa käia tema juures :D

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Nov 10, 2015 20:11
Postitas Piktor
Sain auto Trionicu juurest kätte, väga kiire töö:head:
Uus TB küljes(kellegi vana) ja on veidi teistmoodi küll.
Küünlad lasin ka siis juba ära vahetada, kuna krytox määre on tal olemas.
Mootoripadjad ootavad veel siiski vahetust ja PCV kit.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Nov 11, 2015 14:38
Postitas Piktor
Sain täna ka Trionicult kõne, mis vaja teha oleks, et saaks paremaks:
Pidurivõimendi vaakumvoolikud
Väljalaske kolde tihendid
Sisselaske toru lekib kuskilt(50% rõhku läheb kaduma)
Ja palju muid vaakumeid. Tööd mulle meeldib alati teha...:beer:

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Nov 11, 2015 18:21
Postitas S9K
Aga kui need asjad tehtud, siis on hea kah :beer:

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: L Nov 21, 2015 20:35
Postitas Piktor
Nii, nüüd ón pahasti, mul on vaja homme saada turbosse sisse mineva toru V-Band klambrit. JAA Siis millegi nii hull kiire pole, on k.kasti õliradika vooliku kastipoolset polti.
Üldjoontes on tänaseks tehtud Karteri tuulutus kiti vahetus, õlivõtturi puhastus, oli teine päris umbes, enamus tihendeid turbo juures vahetatud, väljalaske kolde tihend samuti vahetatud.
Tahaks homme Tallinnasse sõita, ja tahaks V-Band klambrit!!!

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Nov 23, 2015 11:50
Postitas Piktor
Nii, nüüd saab rahulikumalt kirjutada.
Nimelt sai lennukil ära tehtud põhiasjad:
Vahetatud sai PCV Kit tegime ära Õlivahetuse, karteri puhastamise, õlivõtturi puhastamise, kastiõli vahetus, turbo tihendite vahetus, väljalaske kolde tihend, õhufilter, õlifilter, klaasitõstuki plastpuksidja mootoripadi.
Loomulikult esimene asi mis tahtsin olid powerflex pukside vahetamine torque rodil. Kuid Esimene ja viimane kord kui Carshopist tellin midagi. Inimene ei ole vist siiani saatnud mulle ühte puksi mida lootsin saada... mingit infot ei tulnud, kuid lubas..
seeselleks...
Kuid kõik ei läinud nii nagu oleks võinud.
Kuna turbosse sissemineva toruga oli mul üks kammajaa(jäi ette ja valesti jne) siis V-band klamber käis kinni lahti päris hulgem kordi kuni kokkupanekul S9K käest küsides kui kõvasti see kinni keerata käis prõks... Klamber puruks.
Samal hetkel oli juba üks suurem probleem olemas, nimelt K.Kasti õliradika toru kasti poolne polt oli lühike, ning artistid olid keeranud keerma ka nihu, siis laupäevane päev oli korras...
Laupäeva õhtu jätkus megaburgeri söömisega ning klambri ja poldi otsimisega.
Esimene kõne läks Ranttole, lubas Esmaspäevaks, ei sobinud, vaja oli KOHE. Rantto soovitust kuulates, läks kõne Ainm-le.
Räpinas olid asjad olemas, kuid kahe pisiasja pärast Räpinasse sõita... Oli variant olemas, kuid koheselt kirutasin ka eerole autointi.
lõpetasime õhtu ning jäime ootesse.
Pühapäeva hommikul polnud veel teada kas saan või millal.
selle aja peale tegi S9K juba poldi valmis ja vaikselt hakkas see osakond asju kokku tõmbama.
Helistas Eero. Klamber 18.20 Viljandi bussijaamas.
BEST SERVICE EVER. Ausalt, Pühapäeval:head:
Klamber külge, auto käima ja proovima.
Hoovist väljasõites käis ainult psuuh ja auto suri välja..
Keegi unustas TB.sse mineva toru lahti..
Uuesti garaaži, klamber kinni ja proovima.
auto parem, kui selgus, et kõrvalistuja poolne mootoripadi on ikka laiali.
Kadus ära turbo vilin ja muud huvitavad kõrvalhelid. Kast toimetab ka paremini, vahet on tunda. Mootor töötab vaiksemalt.
Mure kohast niipalju, et... Sooja raisk ei puhu, mõnus oli sõita eile öösel, hea et istmesoojendused olid...
Suurimad tänud eelkõige S9K-le, on olemas inimene kes teab mis teeb. Eerole ilma temata istuksin Viljandis...
Mõned pildid ka






Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Nov 27, 2015 8:55
Postitas Piktor
Eile õhtul sain siis kaua oodatud paki Carshopist kätte. Aega läks 26 päeva. Oma töökogemuse juures on sellised tarneajad vastuvõetamatud.
Ehk saan ilma kanalile või tõstukile ajamata ära vahetada torque rodi puksid.
Järgmine suurem töö on siis 2 teise mootoripadja vahetus ja ülevaatuseks valmistumine.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Nov 27, 2015 10:28
Postitas S9K
Ma ei hakka siin oma tarne/valmimis aegu mainimagi.

E: aga ok, mul on custom wörk

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Nov 27, 2015 15:38
Postitas Piktor
KAS kangema versiooni spidoplokk, millel ka turbo näidik küljes, sobib ka masinale millel see puudub?

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Nov 27, 2015 17:21
Postitas Pootsman
KAS kangema versiooni spidoplokk, millel ka turbo näidik küljes, sobib ka masinale millel see puudub?


Paras mässamine tundub, pole päris plug n play lahendus.
http://uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=75269

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: L Nov 28, 2015 19:58
Postitas Piktor
Lugesin jah, pole vist väga mõtet üritada.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Dets 01, 2015 13:30
Postitas Piktor
Mida arvata Hutchinsoni toodetest? Pole Saabile väga sellist laadi tooteid ostnud, et lähtuda vastupidavusest.
Tegemist siis oleks Mootoripadjaga(kõrvalistuja poolne). Hinna vahe on Lemfiga küll ulme, aga KGK muud ei paku peale nende kahe.
Lemfi kvaliteedis ei saa kahelda, kuid Hutchinson on minu jaoks noname..
Ettepanekuid?

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Dets 07, 2015 8:49
Postitas Piktor
Nädalavahetusel Viljandis käies sain lõpuks saabikul DTE näiduks 1022km paagitäiega ja kütusekuluks 6,1l/100km peale.
Alfal oli sama suur paak ja üle 800km ei näidanud see kordagi, mina olen rahul!
Muidugi mis mind huvitab on see, et käimakast naljatas. maanteesõidul 90km/h püsikaga järsku täiesti tuima kohapealt viskab 2 käiku alla ja siis uuesti vahetab üles tagasi.
Ettepanekuid?

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Dets 07, 2015 9:15
Postitas ivomets
Nii lahja segu puhul vahetad varsti kolbe :cool:

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Dets 07, 2015 11:13
Postitas Piktor
Ise kardan sama, kuid siis oleks põhjust leida B234 kolvid:eureka:

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Dets 13, 2015 2:16
Postitas Piktor
Vahetatud sai torque rodi puksid ja kõrvalistuja poolne mootoripadi. Täiesti teine auto. Kõik 4mm voolikud vahetasin silikoonide vastu ja sooja hakkas ka puhuma. Ilmselt viga vaakumi elektrilülitis mis ei lase külma mootoriga jahutusvedelikku ringlusse. Olen rahul:headbang:

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: L Dets 26, 2015 15:52
Postitas Piktor
Ülevaatusele minekut ootame.
Kui saab S9K kanali peale järjekordselt, siis vajab vahetamist kõrvalistuja poolne veovõlli kumm.
Küll aga sai jõuluõhtul vahetatud tagumised käsipiduri klotsid.
Ilmselt oleks vajalik siin S9K kommentaar, aga ma natuke jälgisin ja sain ka hakkama.
Jõulukink sai ka autole tehtud, aga see aerosoolvärviga värvimine pole ikka õige. Nimelt sai gupist tellitud tahaluugile tiib. Krunt jäi liiga märjaks alla ja keetis värvi laki all üles, nüüd kõik pekkis.:wall:
lähenesin ka kliima veakoodile 21, kuid natuke pean veel studeerima, ja siis uuesti sukelduma.
Ning sai proovitud ka 17" veljesid, millega ilmselt peale talve ringi liikuma hakkan.
Aga pikka aega pole pilte:




Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: L Dets 26, 2015 17:04
Postitas S9K
Täielik lollus on neid kässari vedru plaate tagasi saada.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: L Dets 26, 2015 17:53
Postitas D116
Täielik lollus on neid kässari vedru plaate tagasi saada.

GM - Opel

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Jaan 08, 2016 15:31
Postitas Piktor
Täna teeme ära, kellel huvi ja kodus igav, siis ise hakkan täna tagumiste piduritega tegelema Peterburi teel Stokkeris.
Käes on suur pakk, klotside ja tagumiste ketastega. lisaks termostaat ja 6mm vaakumvoolikud.
Tuleb pikk õhtu.

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Jaan 08, 2016 15:42
Postitas Aasakyla
Täna teeme ära, kellel huvi ja kodus igav, siis ise hakkan täna tagumiste piduritega tegelema Peterburi teel Stokkeris.
Käes on suur pakk, klotside ja tagumiste ketastega. lisaks termostaat ja 6mm vaakumvoolikud.
Tuleb pikk õhtu.

Kust sa vaakumvooliku said? Sinine?

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Jaan 08, 2016 16:02
Postitas Piktor
Vaakumvoolikud olen võtnud Aftermarket.ee-st. Asuvad Lennujaama juures. Muud neil ei olnud kui sinist. Musta oli ainult 3m, aga 6mm võib minna natuke rohkem, alati parem kui üle jääb.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Jaan 08, 2016 16:05
Postitas Aasakyla
Eks anna hiljem teada kui pikaks õhtu läks, tundub päris pusimine :)

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Jaan 10, 2016 14:08
Postitas Piktor
Reedel tuiskasin töökoja puhtaks ja ajasin Saabiku peale.
Positsioon sisse, et hakata vahetama tagumisi pidurikettaid ja klotse.
Asi lõppes sellega, et olin KGK-st saanud valed kettad... ei tulnud sellepealegi, et vaadata. Nimelt mõõtudelt on kõik sama, aga õigete ketaste trummel on 1cm veel rummu poole, ehk siis kerge offset on kettal.
Lappasin samatargalt kõik uuesti kokku.
Vaakumvoolikutega läks ka nii nagu läks, arvasin, et olen tark...
Vaatasin Pootsmani teemat ja aru ei saanud, et kuidas kõik nii jookseb, et bpc-st evapi ja siis TB taha veel edasi. Peale konsulteerimist sain aru, et mul on veel uusi klappe ka sinna vaja:wall:
Igatahes termostaati ka ei viitsinud siis vahetada, liikusin tagumise piduri tule juurde, mis ei taha tööd teha.
Lõppkokkuvõttes on seda ka uut vaja...
proovime järgmine nädal uuesti.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Jaan 10, 2016 16:20
Postitas S9K
Viktor