4. leht 6-st

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Okt 30, 2016 23:07
Postitas Piktor
Nooonii, lõpuks sõidab, vaiksem kui ennem. Mootori peale panekut lükkas edasi s9k nissaabi ehitus.
Turbo oli tõesti päris jubedas olukorras, aga sai vist väga hea.
Õli läks nüüd sisse Valvoline vr1 5w50. Proovime ja katsetame.
Tuleval nädalal saab veel infot tegemiste kohta.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Okt 30, 2016 23:12
Postitas S9K
Mootori peale panekut lükkas edasi s9k nissaabi ehitus.


Ja palju muid asju, my humble apologies

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Okt 31, 2016 20:09
Postitas Piktor
First leak. Jahutusvedeliku toru jookseb. Need 10km olid väga emotsiooni rikkad. Nii vaikne on kõik, ja mitsu turbo on meeldiv.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Nov 01, 2016 9:00
Postitas Pootsman
First leak. Jahutusvedeliku toru jookseb. Need 10km olid väga emotsiooni rikkad. Nii vaikne on kõik, ja mitsu turbo on meeldiv.


Läheb üle 4500rpm ka?

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Nov 01, 2016 12:09
Postitas Piktor
First leak. Jahutusvedeliku toru jookseb. Need 10km olid väga emotsiooni rikkad. Nii vaikne on kõik, ja mitsu turbo on meeldiv.


Läheb üle 4500rpm ka?


Prooviks siis kui olen kapote alt kõik asjad kinni saanud ja lekke pidama, ning esimesed 100km läbinud vähemalt. Praegu on selline sissekulumine.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Nov 06, 2016 22:58
Postitas Piktor
Esimesed proovid tehtud ning pean tõdema, et selle auto probleem pole kuskile kadunud. Ehk siis mootor üle 5000rpm ei lähe ning käiku ei vaheta...
Pootsmaniga suhtlesime ning proovime alla korraks ka nublikult saadud downpipe-i, kuna kahtlus on ikkagi umbes katalüsaatoril.
Kui selles probleem pole, siis ise arvan, et õhukulu lugeja võib probleemi tekitada. Rohkem ei saa ju probleemi tekitada...
Mis märkasin oli see et 600km peale tekkis 56misfiret ning knocke silindritesse max16. Eelnevalt olid need arvud marginaalselt suuremad. Sõidustiil oli nüüd agressiivne, kuna Škoda ei paku niipalju emotsioone.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Nov 07, 2016 20:25
Postitas loffa
Mul viskab ka MiFisid uhkelt, aga mulle tundub et see ei takista mootori tööd. Ma pole aru saanud kust need tulevad ja ilmselt jäävadki minust avastamata. Tulevad põhiliselt vahegaasiga alla vahetades ja käiguga pidurdades (manuaalkastiga masin siis). Muid anomaaliaid ei esinene ja masin astub väga edevalt edasi.


Mul on siis 9-5 Aero, B234R alumise otsaga. CR soft, suur IC, KL-Racingu bypass ja nõks vabam väljalase. Knocke ei tule mitte ühtegi ja ühtegi vaakumi leket ei tohiks ka enam kuskil olla.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Nov 09, 2016 9:34
Postitas Piktor
Eks mul on ka plaan suure IC peale minna, aga no ma ei tea miks see mootori tuli vilkuma hakkab ning mootor puristama hakkab. Äkki on mingi softi kala...
Enda peas genereerisin, et äkki kütusefilter? Plaanis oli vahetada, seega äkki võib umbes olla ja ei anna kõrgemal pöördel kütust niipalju kätte?

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Nov 10, 2016 19:51
Postitas Piktor
Täna sain tagumised rehvid ka ära vahetatud. Ikka Sava eskimod ja lamellid. Škodal on bridgestone naelad ja ei taha mina elu sees ühtegi naelrehvi, see on ikka pask. Ja ma elan maal, 5km lund ja jääd, ning naelaga ei suuda mina autot kontrolli all hoida, ettearvamatu...
P.s Saab on ikka hullult vaikne

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Dets 18, 2016 18:04
Postitas Piktor
Üle pika aja näen pimedas sõites kiirust. Ehk tänud kasutaja torque-le kes viitsis aidata ning tutvustas autole uut spidoplokki.
Saabi anomaalia on ka tuvastatud, katalüsaator on umbes.
Lisasin ka pimeda tulekul täistuledesse H7 Led pirnid, oluliselt parem on, näitavad kaugele ning ka laiali. Järgmine kuu tahaks kapoti ära vahetada ning rooli naha laskma ära vahetada.
Seniks aga häid pühi.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Jaan 25, 2017 12:20
Postitas Piktor
Esimesed jupid sildade kohendamiseks hakkavad tasapisi jõudma.
Homme peaksid ka šarniirid jõudma ning PF puksid.
Siis saab ka juba muid asju tutvustada mis vahepeal toimunud on.



Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Veebr 02, 2017 20:27
Postitas Piktor
ilusaid pilte ka vahelduseks. Aitäh KristjanKae



Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Veebr 02, 2017 21:11
Postitas vvs
Oh peaks siin Viljandi fotoshoodi tegema kunagi :) Lahedad majad ja keskkond :cool:

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Veebr 02, 2017 22:19
Postitas KristjanKae
Pole tänu väärt. Ilusaid autosid on alati meeldiv jäädvustada fotodele.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Veebr 28, 2017 8:58
Postitas Piktor
Tervitus kaasmaalased,

Saabik elas üle sillaremondi, olen vaimustuses. Kõik tagumised käändmiku ja õõtsa puksid said vahetatud, õõtsa omad veel PF pukside vastu. Esisillas vahetasin rooliotsad(TRW), šarniirid(Lemförder) ning õõtsa tagumised puksid, mis läksid samuti PF.
Anomaaliaid esinenud pole, auto käitub väärikalt, küll aga juhtus Laupäeva hilisõhtul ootamatu seik, kus purunes mu talvevelje, seega kui kellegil on üle üks 16" 10 kodaraga 9-5 originaal velge(http://www.ebay.ie/itm/SAAB-NG-900-9-3-9-5-10-Spoke-Alloy-Wheel-4909164-6-5Jx16xH2-AL106-/262042845376)
Siis ma võtaks ligi.

Õlivahetus sai ka tehtud õliks jällegi Valvoline VR1 5w50. Karteripõhja tõmbasin ka alt, midagi kummalist polnud, mootor käib nagu siidi.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Mär 09, 2017 14:02
Postitas Piktor
Nonii üllatusin täna mina Paide Amservi ülevaatuspunktis.
Noh, leiti mõningad pisivead näiteks numbrimärk kulunud, millega olin nõus, üks puksi raami polt oli veidi lahti, tagumine lisapiduri tuli korra vilkus ja tagumist kojameest polnud.

Ütlesin, et mu autol polegi kojameest ja mul pole isegi sellist kangi salongis, aga ei. Kõikidel universaal kerega Saabidel pidi olema ja ega minagi siis eriline pole. Numbrimärgi tellisin ära ja puksi keerasin kinni. Piduritulega ei osanud midagi teha, sest see ju põleb. Kojamehega... no kurja ehk räägin ära. Korduvat ei saanud, saatis lihtsalt pikalt.
Sellega tuli meelde Viljandi Amservi ülevaatuspunkt, kus piduritule mittetöötamise peale öeldi, et päike paistab peale siis ju niikuinii ei näe... ja kojameest ei kontrollitudki. Aga mis seal ikka, auto on siis aasta ajaga katkisemaks läinud.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Mär 09, 2017 16:44
Postitas alari83
Kui tagaklaasipuhasti on küljes -kasvõi siis ainult mootorgi,siis peab ta ka töökorras olema,kui on kogu süsteem eemaldatud,siis pole ka põhjust ülevaatusel sellekohta märkust teha. Sest tagaklaasipuhasti on siiski eelkõige lisavarustus ja ülevaatusprogrammi vigadeloeteluski on võimalus veaks märkida vaid tuuleklaasipuhasteid.Isegi kui oleks võimalus seda veaks märkida,siis kindlasti vaid väheohtlikuks ja teadupärast neid VO vigu võib kokku neli olla. Nii et päris kindlasti ei tohiks tagakojamees ülevaatuse läbimisel takistuseks saada ;)

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Mär 09, 2017 20:28
Postitas vvs
Aru ma ei saa miks see tagumise kojamehe puudumine nüüd selline häda on et sõita ei lubata :D

Aga Viljandi Amserviga on ka mul head kogemused, soovitan Lõuna-Eesti rahvale seda kohta :)

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Mär 10, 2017 9:01
Postitas Piktor
No nii, sain käidud nüüd Türil Taure ülevaatuspunktis. 0 viga auto ideaalses korras. Küsiti ainult pukside kohta, et kas need ka head on.
Tundub, et tundmatusse kohta ülevaatusele minnes peab võtma kaasa ka kohustuslikule kontrollimisele kuuluvate täiendavate osade, seadmete, sõlmede ja varustuse loetelu tabeli, siis ei ole midagi plõksida.
Kui nüüd seda loetelu uurida ja vaadata/mõelda kas ülevaatajad kontrollivad kõike, siis noh päris kõike ikka ei kontrollita ja samas mõnda asja kontrollitakse liialt.
Aga see seik on nüüd läbi.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Mär 10, 2017 18:15
Postitas entson
Pole küll minu asi,kuid saan nii aru,et eelmine ülevaatus luugituli ei põlenud ja ka nüüd ainult vilgatas -no see võiks ikka töökorras olla,või olen asjast väga valesti aru saanud? Edu.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Mär 13, 2017 8:25
Postitas Piktor
Luugituli põles terve selle ülevaatuse aja kuni ta ise hakkas oma lisa hooba seal liigutama ja siis kustus 10 sekiks ära ja läks uuesti põlema. Teises kohas ei peetud seda probleemiks.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Apr 28, 2017 19:56
Postitas Piktor
Niisiis, mõnda aega on sõidetud, mõtlesin, et teeks auto puhtaks kah.
Ehk siis poleerisin auto üle, ja kandsin peale püsivaha, kasutasin prooviks turtle waxi, carbrite oma oli saast, kasutan kliendi autode peale ära, aga ilge jama on seda peale saada ja pärast maha...
Jube palju mõlke tuli välja, jube kohe, aga nüüd on tehtud ja ilus vaadata kohe.

Sillastend sai ka tehtud, kuna ikka lõpuks häiris see viltune rool, loomulikult oli sild veidi paigast ära ka, aga ei midagi väga hullu.

pshh ja noh, ostsin omale veel ühe Saabi...



Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: R Juun 30, 2017 17:05
Postitas Piktor
Oh joppenpuhh kus aeg on läinud.

Peab mainima, et kalla ja talla periood. Mitte ühtegi probleemi pole, väljaarvatud, et rattalaager vist tahab oma teed minna. Vahetasin tagaluugi amordid ära, sest sain täpselt luku osaga vastu alaselga kui vanad amordid ütlesid, et oli tore, nägemist.
Jällegi oli hooldusaeg, 300 000km sai täis, ja koos on veedetud siis meeldivad 50 000 km.
Kuid 2 aastat hakkab vaikselt täis saama ja mõtted liiguvad uue Saabi poole.
Seega kui kellegi noorsand tahab esimeseks või teiseks autoks mu üheksa viite, siis võib julgelt pakkuda

Re: Saab 9-5 2.3T 169kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Okt 19, 2017 17:41
Postitas Piktor
Noo nii, Lõpuks lõpuks sain lahenduse vilkuvale mootoritulele ehk siis vahetasin ära downpipe ja sain esimest korda tunda mis moodi see auto tegelikult liigub.

KUID 3 veakoodi tuli sellega juurde... Ilmselt DI-kasset ja üks lambda ei tööta. Muus osas on päris äkiline...
Alla panin täna ka uued talvekad, kuna eelmine talv sõitsin ühe velje puruks ja valida oli, kas ostan 17" uued veljed või rehvid, siis jäin rehvide juurde. Proovime siis see talv NANKANGI(kõige sitem talverehv mis testides oli) Ja endiselt lamelli(nael on endiselt out)
Ja muus osas endiselt kalla ja talla...

Re: Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: N Okt 19, 2017 19:53
Postitas arvo92
Nankang jõudis vähemasti testidesse. Ma ikka mõtlen Vallaide ostmise peale, need on alla igasugust arvestust, neid ei saa testidagi.