Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
...aga mingitki kiirusindeksit omava rehvi valmistamise tehas tuleb vist ise püsti panna :D
Pildid toovad aga sillme ette paarikümne aasta taguse moe, mil velje tagant paistis ketas (toona taga veel tihtilugu kirkaks värvitud trummel), mis on justkui hiiglaste maale eksinud Gulliveri reiside peategelane. Seda ei päästa ilmselt ka nn lihtsad piduriupgraded (Opeli?) diislite ketaste ja sadulatega - lisanduv paarkümmend mm diameetrit jääb ikka väheks...
edit: velg on 19" ehk algne +2"? Siis ei olegi muutus ju väga suur (raadiuses 26mm), aga ometi jääb kohe silma.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mismoodi ta sul vastu käib? Ma ei muutnud mingit cambrit - ainuke asi mis juurde läks oli 5mm flantsi - 5 kuud peale sõitmist olid sillad timmis... Tallinn-Rooma-Tallinn sai ilma ühtegi korda kuskilt vastukäimist ära sõidetud - pagass oli manti täis :freak:
Mul käivad kõik neli vastu logareid. Pole reaalne, et veel laiem velg pihta ei käiks. Kusjuures mul taga veel nivoo amordid. Ma mõõtsin mitu korda ennem, kui selle mõõdu valisin.
Gunmetaliks ma nad ilmselt teengi + midagi veel.
Mismoodi ta sul vastu käib? Ma ei muutnud mingit cambrit - ainuke asi mis juurde läks oli 5mm flantsi - 5 kuud peale sõitmist olid sillad timmis... Tallinn-Rooma-Tallinn sai ilma ühtegi korda kuskilt vastukäimist ära sõidetud - pagass oli manti täis :freak:
Mul käivad kõik neli vastu logareid. Pole reaalne, et veel laiem velg pihta ei käiks. Kusjuures mul taga veel nivoo amordid. Ma mõõtsin mitu korda ennem, kui selle mõõdu valisin.
Gunmetaliks ma nad ilmselt teengi + midagi veel.
Müstika, aga jõudu! :)
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
No see 9,5" velg läheb rohkem sisse poole ja tänu sellel on rehv stretch Hetkel on teema selles seda vajalikku külgkallet sellise komboga ei saavuta.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Hetkel vahetan jahutusradikat. Oli teine ära väsinud. Väljalaske kollektori sain ka tihedaks. Tihend oli väga räbal juba ja kolle ise kõver. Õnneks oli üks sirge kolle keldris ootel. Tikud ka kõik terved. Turbol endal ristilõtk üsna suur juba.
Tagant madalamaks ja kerge klepsiku mod
Tagant madalamaks ja kerge klepsiku mod
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pean väljalaske ära survestama. Kiirenduse ajal ikka viliseb kuskilt, kui rõhk on järel. Sisselase on survestatud kuni 1.5 bar, sealt ei tule kuskilt midagi. Turbo ja kolde vaheline tihend äkki.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Lihtsalt pidin kirjutama. See auto müümise värk on ikka tõesti huvitav. Alati on nalja visatud selle üle, et kui müüma hakkad, siis hakkavad mingid vead kohe kimbutama. Pakkusin hiljuti SoS-ile enda oma. Kaks päeva hiljem viskas mootori tule põlema, veaks katalüsaatori effektiivsus Mingi Murphy seadus?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ja lund sajab, ehta
Sain kahele probleemile jälile. Nimelt on vaevanud autot käiguvahetus kui kiirendad kõvasti. Ei tahtnud käiku vahetada ja hakkas vahele jätma jne. Lisaks oli mingi totter vilin rõhu all sõites. Sisselaske survestasin ära, mõned väiksed lekked, need said korda. Siis uurisin väljalaske kollet, tihend oli läbi ja kolle kõver ja üks tikk katki. Õnneks kodus sirge kolle olemas, uus tikk sai pandud ja mõlemad tihendid ka uued. Ja ikka vilises. Täna siis võtsin DP alt ära, et vahetan sukad ära. Olid teised üsna läbi. Vaatasin, et esimene katalüsaator puruks. No selge. Lõin mõlemad tühjaks, teise kati juures oleva ühenduskoha likvideerisin ka ära ja HOLD YOUR HORSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei mingit vilinat enam, ei mingit vahelejättu/lollitamist käiguvahetusel ja tõmme on hoopis teine Nüüd peab soojemaid õhtuid ootama, siis teeb 3" DP alla.
Reedel sai tagant piduritorud ära vahetatud. Next in line on esisilla raami puksid.
Rooli tahaks MY06 oma
Sain kahele probleemile jälile. Nimelt on vaevanud autot käiguvahetus kui kiirendad kõvasti. Ei tahtnud käiku vahetada ja hakkas vahele jätma jne. Lisaks oli mingi totter vilin rõhu all sõites. Sisselaske survestasin ära, mõned väiksed lekked, need said korda. Siis uurisin väljalaske kollet, tihend oli läbi ja kolle kõver ja üks tikk katki. Õnneks kodus sirge kolle olemas, uus tikk sai pandud ja mõlemad tihendid ka uued. Ja ikka vilises. Täna siis võtsin DP alt ära, et vahetan sukad ära. Olid teised üsna läbi. Vaatasin, et esimene katalüsaator puruks. No selge. Lõin mõlemad tühjaks, teise kati juures oleva ühenduskoha likvideerisin ka ära ja HOLD YOUR HORSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei mingit vilinat enam, ei mingit vahelejättu/lollitamist käiguvahetusel ja tõmme on hoopis teine Nüüd peab soojemaid õhtuid ootama, siis teeb 3" DP alla.
Reedel sai tagant piduritorud ära vahetatud. Next in line on esisilla raami puksid.
Rooli tahaks MY06 oma