1. leht 5-st

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Dets 09, 2015 14:44
Postitas S9K
Kogu nimekiri täies hiilguses :D

Turva- ja ohutusvarustus

roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi
signalisatsioon
immobilisaator
stabiilsuskontroll
pidurdusjõukontroll
veojõukontroll
lisapidurituli
vihmasensor
turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus

kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega, mäluga)
püsikiiruse hoidja
parkimisandurid (taga)
Eberspächer mootori eelsoojendus
toonitud klaasid
peeglid päikesesirmides (valgustusega)
kohtvalgustid

Sisustus

nahkpolster
2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
4x istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
nahkkattega rool
multifunktsionaalne rool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipidurikang
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
jalamatid (tekstiilist, kummist)

Audio, video, kommunikatsioon

stereo (originaal)
Harman Kardon helivõimendi
kõlarid
subwoofer
CD Box
navigatsiooniseade (kaardiga)
Nokia 6150 :-) autotelefon
VDO koos naviga käed vabad süsteem

Rehvid ja veljed

225/55/17 suverehvid
225/55/17 talverehvid (lamellrehvid)
valuveljed (17" 2-komplekti, (OEM))

Tuled

Xenon (lähituled)
esitulede pesurid
udutuled (eesmised, tagumine)

Muu varustus

katusereelingud
tagaklaasi soojendus
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate
pagasi võrk pakiruumis
tagaklaasi puhasti
*Hirsch Performance "lisandid" *navigatsiooniseade VDO Dayton PC5500 (euroopa kaart, k.a. Eesti) *puldist juhitav/programmeeritav mootori- ja salongi eelsoojendus/jahutus (Eberspächer)


Eelnevalt teostatud tööd ka

- *Eestist ostetud 2007 mai (aeroport.ee)
*korrektselt remonditud/hooldatud (kõik arved olemas)
*tehniliselt heas korras
*viimase 1,5 aasta suuremad tegemised
- 384000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, süüteküünlad jmt)
378000km - mootori/käigukasti padjad, poolteljed
- 374000km - süütekasset
- 373000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, tag.pidurikettad ja -klotsid)
- 363000km - korral.hooldus (õli, filter, mootoripadi)
- 355000km - uus aku, es.rattalaager
- 354000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, küünlad)
- 348000km - mootori remont (ketikomplekt, kolvirõngad, raamsaaled, kepsusaaled, tihendid, rullikud, gen.rihm)
- 346000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, küünlad, aut.kasti õli, mootoriraami puksid, tag.stab.puksid)

Siia juurde ma lisan ühe tähtsa pisiasja, läbisõit on peaaegu 400 000. Auto tundub nagu UUS. Kõik on tihe, käigukang on tihe, rool on nagu uus, seest on totaalselt puhas, midagi ei naksu ei nagise, vedrustus on aukudes täiesti tihe tummine, salongis olevad valged kirjad on VALGED. Öelge veel, et suur läbisõit tähendab peetis autot.

Välja tuleks vahetada välimised peeglid, nende klaasid on muutunud pruuniks ja altpoolt lillaks.

Aitäh Joonas, oli meeldiv kohtuda! :notworthy:

:love::love::love::love::love::love::love:


Lisatud failid

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Dets 09, 2015 14:48
Postitas polukoli
Oppa, kena :drink:
LS ei tähenda kellugi kui masin on korraliselt hooldatud ja hoitud, ehe tõestu selle masina puhul.

Kas peeglid on isetumenevad ? Kui jah ja tahad uusi samamoodi, siis nende leidmine saab valus olema...otsin siiani :gun:

Mis plaanid on masinaga ?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Dets 09, 2015 14:56
Postitas S9K
Plaanid on hoida seda tiptop korras. Mul on olnud saabe küll ja küll, see peaks kuues nüüd olema. Pingutaks seekord ja hoiaks teda lihtsalt korralikuna. Upgrade-imise poolepealt, led salongi valgustus, 225kW soft ehk ja summuti upgrade. Üle selle jõu ilmselt ei lähe, selleks on mul teine masin. Jah, tõesti tahaks peeglid korda saada :thumb:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Dets 09, 2015 16:11
Postitas rantto
Õieti kulutatud raha! Ega neid juurde tule ja korraliku eksemplari leidmine läheb aina raskemaks.
Muretut lendu

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Dets 09, 2015 16:34
Postitas 13piisab
õnnitlused - kuigi ma mäletan Joonase ca 2a tagust remontide ettelugemist pikemana. Justkui kastiviidet (äkki ajan mõne muu 5k Aero-automaadiga segi...), kindlasti parkimisanduri-juttu kas üüberpikkade tarneaegade või töölesaamisjamadena.
samas vahet pole - Joonas ilmselt hooldamiselt ja korrashoiult ei koonerdanud ning see on peamine. Kahtlemata on tegu omataoliste paremikku kuuluva isendiga ;)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Dets 09, 2015 17:52
Postitas Joonas
õnnitlused - kuigi ma mäletan Joonase ca 2a tagust remontide ettelugemist pikemana. Justkui kastiviidet (äkki ajan mõne muu 5k Aero-automaadiga segi...), kindlasti parkimisanduri-juttu kas üüberpikkade tarneaegade või töölesaamisjamadena.
samas vahet pole - Joonas ilmselt hooldamiselt ja korrashoiult ei koonerdanud ning see on peamine. Kahtlemata on tegu omataoliste paremikku kuuluva isendiga ;)


Esimeses postis olev tööde nimekiri on kõigest viimase pooleteise aasta oma ja see nimekiri võiks jätkuda ka kuni 2007. aastani, mil ma selle soetasin, kuid kes seda ikka siia trükkida viitsib.

Parkimisandurid surid tõesti mingil perioodil järjest, korduvalt ja korraga. :mad:
Kasti kohapealt niipalju, et esimene kast "lakkas töötamast" umbes 2011 kevad ning siis VM sebis uue kasutatud kasti (ls 120K). Surma põhjuseks oli tõenäoliselt kõikide hobuste pidev töös hoidmine, mis kastile hästi ei mõjunud!

Aga üldiselt jah, autot on hoitud nagu sitta pilpa peal ja seda kõige paremas mõttes.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: N Dets 10, 2015 17:04
Postitas vmaster
See on küll ilus auto sul :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: N Dets 10, 2015 22:41
Postitas S9K
See on küll ilus auto sul :)


Aitüma! Sul ka ;)


Meh, cd-de kirjutamise rõõmud. Zazou aux-in vaja.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Dets 11, 2015 10:27
Postitas ivark
See on küll ilus auto sul :)


Aitüma! Sul ka ;)


Meh, cd-de kirjutamise rõõmud. Zazou aux-in vaja.


Minu teada pole kvaliteet võrreldav. Aux-in,ga läheb helikvaliteedis midagi kaduma. Heli on lamedam, vaiksem, puhas heli on kadunud. Aga kasutan ise ka, sest on lihtsalt mugavam.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Dets 11, 2015 18:43
Postitas S9K
Avastasin hetk tagasi pagassist töötava cd-boxi :head:

Auto ostmine muidu käis nii, et helistasin, tegin pakkumise, saatsin Piktori seda üle kaema ja mõni päev hiljem ise järgi minnes isegi väga ei uurinud. Nüüd ma siin siis avastan. Tagumised aanuse kuumutajad peaks ka üle kaema.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Jaan 06, 2016 11:48
Postitas S9K
Sai täna Eberspächer ära proovitud. Eile progesin ära (saksa loogika krt) ja küttis kenasti soojaks. Seier tõusis ehk mingi 50 / 60 kraadi peale. Paks lumi sulas ise akendelt maha ja salong kenasti soe AGA loomulikult ei mõju see akule hästi, vaevalt vedas käima. Iga päev sellist pulli teha ei saa.

rõve luks on küll muidu

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Jaan 06, 2016 12:01
Postitas vvs
Ilus universaal :)

Edu ja elamusi...ehk kunagi trehvab :beer:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Jaan 06, 2016 13:13
Postitas Cyber
AGA loomulikult ei mõju see akule hästi, vaevalt vedas käima. Iga päev sellist pulli teha ei saa.
Kodustes tingimustes pane mingi pisike akulaadija järgi. Need nn hoolduslaadijad on pisikesed. Juhe stange alla kuhugi ja valmis.

Defa elektrisoojenduste suuremates komplektides on lausa kaasas neid. Hoiab kogu aeg aku laetuna, kui elekter sees on.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Jaan 06, 2016 13:29
Postitas D116
Sai täna Eberspächer ära proovitud. Eile progesin ära (saksa loogika krt) ja küttis kenasti soojaks. Seier tõusis ehk mingi 50 / 60 kraadi peale. Paks lumi sulas ise akendelt maha ja salong kenasti soe AGA loomulikult ei mõju see akule hästi, vaevalt vedas käima. Iga päev sellist pulli teha ei saa.

rõve luks on küll muidu


Nende autonoomsetega peab aku olema väga hea.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Jaan 06, 2016 13:52
Postitas Cyber
Teine asi... Kui kaua see sul küttis? Üle pole mõtet pingutada.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Jaan 06, 2016 13:53
Postitas S9K
Olen bowlingu õhtute peale mõelnud, peaks end ehk välja ajama.

See väike laadija on väärt mõte, siin hea võimalus seina ka pista. Tal on ühe tsükli maksimum pikkus 60 minutit + 5 minutit järel jahutust või midagi. Ja minuarust ta nii kaua järel oligi täpselt. Lõpetamise kella ajaks oli märgitud 07.15, ta ise arvutab tsükli pikkuse vastavalt välistemperatuurile jne. Ma ekstra veel kaesin kella hommikul. Lisaks oli salongi soojus märgitud High (Comfort).

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Jaan 15, 2016 1:40
Postitas S9K
Nii, esipiduritele sai korralik hoole tehtud, kettad ja klotsid ka vahetatud TRW omade vastu. Ei tea, mis teema mul nende TRW asjadega viimasel ajal on, aga peale Piktori Alfa ja TRW teemat on mulle ka see TRW külge jäänud (pirukas sai ka täiskomplekt uued tagapidurid TRW omad). Taga uus kojamees, eeeem .... väändevarras uus, üks xenon ka. Saund ja tõmme toovad igakord naeratuse näole, vahepeal ka pisara. Tahaks autot loputada, aga nõnda külm on väljas.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Jaan 15, 2016 7:11
Postitas polukoli
S9K, räägi klotside ja ketaste kohta lähemalt ehk millised täpsemalt alla läks ja palju nö esiring (kettad + klotsid) rahaliselt ka läksid ?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Jaan 15, 2016 10:37
Postitas S9K
Tahad sa koode või...? :) Muidu lasin ikka mudelipõhised tellida, aga ütlesin, et TRW asjad peavad olema. Mina maksin 169.- nende eest.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Jaan 15, 2016 18:36
Postitas saatan

Välja tuleks vahetada välimised peeglid, nende klaasid on muutunud pruuniks ja altpoolt lillaks.



Miks sa need peeglid välja vahetad? Vaheta lihtsalt klaasid,need kahepoolse teibiga ja ei maksa ka midagi

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Jaan 15, 2016 18:39
Postitas S9K
Mis krdi teibi teema. Ma ei poolda mingit teibi teemat. Kuna juhipoolne peegel ennast kokku ei klapi, siis see tuleb nii kui nii välja vahetada, kunde poolne on juba uus.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Jaan 15, 2016 19:32
Postitas saatan

Mis krdi teibi teema. Ma ei poolda mingit teibi teemat. Kuna juhipoolne peegel ennast kokku ei klapi, siis see tuleb nii kui nii välja vahetada, kunde poolne on juba uus.



ei peagi pooldama,need klaasid on seal kahepoolse teibiga kinni

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: R Jaan 15, 2016 20:20
Postitas Aasakyla



Mis krdi teibi teema. Ma ei poolda mingit teibi teemat. Kuna juhipoolne peegel ennast kokku ei klapi, siis see tuleb nii kui nii välja vahetada, kunde poolne on juba uus.



ei peagi pooldama,need klaasid on seal kahepoolse teibiga kinni

nojaa aga see paras pain vana klaas sealt ära nokkida, ilma et kahjustaks soojenduselementi, ja hiljem peab nii tagasi kleepima, et ka klaas soojaks ka läheks.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: L Jaan 16, 2016 9:06
Postitas polukoli
Isegi kui on kahepoolse teibiga, siis uut peegliklaasi ei ole enam samas suuruses saada, mis on isetumenev. Saab ei tooda ja pole ka alternatiivi. Ainuke lahendus on nö alates 2010.a peeglikorpus koos sisuga külge panna ja siis on peeglid isetumenevad ja juhul kui läheb klaas läbi, siis on see ka vahetatav. Järelturult võimatu leida vanemat tüüpi klaasi. Seega S9K on õigesti käitunud. Alates kevadest klaasi taga ajanud ja jäängi otsima :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: L Jaan 16, 2016 10:33
Postitas IFF
Sai täna Eberspächer ära proovitud. Eile progesin ära (saksa loogika krt) ja küttis kenasti soojaks. Seier tõusis ehk mingi 50 / 60 kraadi peale. Paks lumi sulas ise akendelt maha ja salong kenasti soe AGA loomulikult ei mõju see akule hästi, vaevalt vedas käima. Iga päev sellist pulli teha ei saa.

rõve luks on küll muidu


Õnnitlused!

Ise kasutan Webastot iga hommik. Enam ei oskakski ilma elada. Käib ca 20-30min iga hommik kenasti. Samas panen regulaarselt akulaadija peale talvisel ajal ca 1x kuus. Hankisin endale ilmastiku kindla automaat laadija ning nüüd nädalavahetusel kui sõidud tehtud jätan kenasti laadima üleöö. Hommikul võtan klemmid maha ning sõit võib jätkuda.