Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kogu nimekiri täies hiilguses :D
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi
signalisatsioon
immobilisaator
stabiilsuskontroll
pidurdusjõukontroll
veojõukontroll
lisapidurituli
vihmasensor
turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega, mäluga)
püsikiiruse hoidja
parkimisandurid (taga)
Eberspächer mootori eelsoojendus
toonitud klaasid
peeglid päikesesirmides (valgustusega)
kohtvalgustid
Sisustus
nahkpolster
2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
4x istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
nahkkattega rool
multifunktsionaalne rool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipidurikang
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
jalamatid (tekstiilist, kummist)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (originaal)
Harman Kardon helivõimendi
kõlarid
subwoofer
CD Box
navigatsiooniseade (kaardiga)
Nokia 6150 autotelefon
VDO koos naviga käed vabad süsteem
Rehvid ja veljed
225/55/17 suverehvid
225/55/17 talverehvid (lamellrehvid)
valuveljed (17" 2-komplekti, (OEM))
Tuled
Xenon (lähituled)
esitulede pesurid
udutuled (eesmised, tagumine)
Muu varustus
katusereelingud
tagaklaasi soojendus
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate
pagasi võrk pakiruumis
tagaklaasi puhasti
*Hirsch Performance "lisandid" *navigatsiooniseade VDO Dayton PC5500 (euroopa kaart, k.a. Eesti) *puldist juhitav/programmeeritav mootori- ja salongi eelsoojendus/jahutus (Eberspächer)
Eelnevalt teostatud tööd ka
- *Eestist ostetud 2007 mai (aeroport.ee)
*korrektselt remonditud/hooldatud (kõik arved olemas)
*tehniliselt heas korras
*viimase 1,5 aasta suuremad tegemised
- 384000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, süüteküünlad jmt)
378000km - mootori/käigukasti padjad, poolteljed
- 374000km - süütekasset
- 373000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, tag.pidurikettad ja -klotsid)
- 363000km - korral.hooldus (õli, filter, mootoripadi)
- 355000km - uus aku, es.rattalaager
- 354000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, küünlad)
- 348000km - mootori remont (ketikomplekt, kolvirõngad, raamsaaled, kepsusaaled, tihendid, rullikud, gen.rihm)
- 346000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, küünlad, aut.kasti õli, mootoriraami puksid, tag.stab.puksid)
Siia juurde ma lisan ühe tähtsa pisiasja, läbisõit on peaaegu 400 000. Auto tundub nagu UUS. Kõik on tihe, käigukang on tihe, rool on nagu uus, seest on totaalselt puhas, midagi ei naksu ei nagise, vedrustus on aukudes täiesti tihe tummine, salongis olevad valged kirjad on VALGED. Öelge veel, et suur läbisõit tähendab peetis autot.
Välja tuleks vahetada välimised peeglid, nende klaasid on muutunud pruuniks ja altpoolt lillaks.
Aitäh Joonas, oli meeldiv kohtuda! :notworthy:
:love::love::love::love::love::love::love:
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi
signalisatsioon
immobilisaator
stabiilsuskontroll
pidurdusjõukontroll
veojõukontroll
lisapidurituli
vihmasensor
turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega, mäluga)
püsikiiruse hoidja
parkimisandurid (taga)
Eberspächer mootori eelsoojendus
toonitud klaasid
peeglid päikesesirmides (valgustusega)
kohtvalgustid
Sisustus
nahkpolster
2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
4x istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
nahkkattega rool
multifunktsionaalne rool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipidurikang
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
jalamatid (tekstiilist, kummist)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (originaal)
Harman Kardon helivõimendi
kõlarid
subwoofer
CD Box
navigatsiooniseade (kaardiga)
Nokia 6150 autotelefon
VDO koos naviga käed vabad süsteem
Rehvid ja veljed
225/55/17 suverehvid
225/55/17 talverehvid (lamellrehvid)
valuveljed (17" 2-komplekti, (OEM))
Tuled
Xenon (lähituled)
esitulede pesurid
udutuled (eesmised, tagumine)
Muu varustus
katusereelingud
tagaklaasi soojendus
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate
pagasi võrk pakiruumis
tagaklaasi puhasti
*Hirsch Performance "lisandid" *navigatsiooniseade VDO Dayton PC5500 (euroopa kaart, k.a. Eesti) *puldist juhitav/programmeeritav mootori- ja salongi eelsoojendus/jahutus (Eberspächer)
Eelnevalt teostatud tööd ka
- *Eestist ostetud 2007 mai (aeroport.ee)
*korrektselt remonditud/hooldatud (kõik arved olemas)
*tehniliselt heas korras
*viimase 1,5 aasta suuremad tegemised
- 384000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, süüteküünlad jmt)
378000km - mootori/käigukasti padjad, poolteljed
- 374000km - süütekasset
- 373000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, tag.pidurikettad ja -klotsid)
- 363000km - korral.hooldus (õli, filter, mootoripadi)
- 355000km - uus aku, es.rattalaager
- 354000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, küünlad)
- 348000km - mootori remont (ketikomplekt, kolvirõngad, raamsaaled, kepsusaaled, tihendid, rullikud, gen.rihm)
- 346000km - korral.hooldus (õlid, filtrid, küünlad, aut.kasti õli, mootoriraami puksid, tag.stab.puksid)
Siia juurde ma lisan ühe tähtsa pisiasja, läbisõit on peaaegu 400 000. Auto tundub nagu UUS. Kõik on tihe, käigukang on tihe, rool on nagu uus, seest on totaalselt puhas, midagi ei naksu ei nagise, vedrustus on aukudes täiesti tihe tummine, salongis olevad valged kirjad on VALGED. Öelge veel, et suur läbisõit tähendab peetis autot.
Välja tuleks vahetada välimised peeglid, nende klaasid on muutunud pruuniks ja altpoolt lillaks.
Aitäh Joonas, oli meeldiv kohtuda! :notworthy:
:love::love::love::love::love::love::love:
Oppa, kena :drink:
LS ei tähenda kellugi kui masin on korraliselt hooldatud ja hoitud, ehe tõestu selle masina puhul.
Kas peeglid on isetumenevad ? Kui jah ja tahad uusi samamoodi, siis nende leidmine saab valus olema...otsin siiani :gun:
Mis plaanid on masinaga ?
LS ei tähenda kellugi kui masin on korraliselt hooldatud ja hoitud, ehe tõestu selle masina puhul.
Kas peeglid on isetumenevad ? Kui jah ja tahad uusi samamoodi, siis nende leidmine saab valus olema...otsin siiani :gun:
Mis plaanid on masinaga ?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Plaanid on hoida seda tiptop korras. Mul on olnud saabe küll ja küll, see peaks kuues nüüd olema. Pingutaks seekord ja hoiaks teda lihtsalt korralikuna. Upgrade-imise poolepealt, led salongi valgustus, 225kW soft ehk ja summuti upgrade. Üle selle jõu ilmselt ei lähe, selleks on mul teine masin. Jah, tõesti tahaks peeglid korda saada :thumb:
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
õnnitlused - kuigi ma mäletan Joonase ca 2a tagust remontide ettelugemist pikemana. Justkui kastiviidet (äkki ajan mõne muu 5k Aero-automaadiga segi...), kindlasti parkimisanduri-juttu kas üüberpikkade tarneaegade või töölesaamisjamadena.
samas vahet pole - Joonas ilmselt hooldamiselt ja korrashoiult ei koonerdanud ning see on peamine. Kahtlemata on tegu omataoliste paremikku kuuluva isendiga ;)
samas vahet pole - Joonas ilmselt hooldamiselt ja korrashoiult ei koonerdanud ning see on peamine. Kahtlemata on tegu omataoliste paremikku kuuluva isendiga ;)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
õnnitlused - kuigi ma mäletan Joonase ca 2a tagust remontide ettelugemist pikemana. Justkui kastiviidet (äkki ajan mõne muu 5k Aero-automaadiga segi...), kindlasti parkimisanduri-juttu kas üüberpikkade tarneaegade või töölesaamisjamadena.
samas vahet pole - Joonas ilmselt hooldamiselt ja korrashoiult ei koonerdanud ning see on peamine. Kahtlemata on tegu omataoliste paremikku kuuluva isendiga ;)
Esimeses postis olev tööde nimekiri on kõigest viimase pooleteise aasta oma ja see nimekiri võiks jätkuda ka kuni 2007. aastani, mil ma selle soetasin, kuid kes seda ikka siia trükkida viitsib.
Parkimisandurid surid tõesti mingil perioodil järjest, korduvalt ja korraga. :mad:
Kasti kohapealt niipalju, et esimene kast "lakkas töötamast" umbes 2011 kevad ning siis VM sebis uue kasutatud kasti (ls 120K). Surma põhjuseks oli tõenäoliselt kõikide hobuste pidev töös hoidmine, mis kastile hästi ei mõjunud!
Aga üldiselt jah, autot on hoitud nagu sitta pilpa peal ja seda kõige paremas mõttes.
See on küll ilus auto sul :)
Aitüma! Sul ka ;)
Meh, cd-de kirjutamise rõõmud. Zazou aux-in vaja.
Minu teada pole kvaliteet võrreldav. Aux-in,ga läheb helikvaliteedis midagi kaduma. Heli on lamedam, vaiksem, puhas heli on kadunud. Aga kasutan ise ka, sest on lihtsalt mugavam.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Avastasin hetk tagasi pagassist töötava cd-boxi :head:
Auto ostmine muidu käis nii, et helistasin, tegin pakkumise, saatsin Piktori seda üle kaema ja mõni päev hiljem ise järgi minnes isegi väga ei uurinud. Nüüd ma siin siis avastan. Tagumised aanuse kuumutajad peaks ka üle kaema.
Auto ostmine muidu käis nii, et helistasin, tegin pakkumise, saatsin Piktori seda üle kaema ja mõni päev hiljem ise järgi minnes isegi väga ei uurinud. Nüüd ma siin siis avastan. Tagumised aanuse kuumutajad peaks ka üle kaema.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sai täna Eberspächer ära proovitud. Eile progesin ära (saksa loogika krt) ja küttis kenasti soojaks. Seier tõusis ehk mingi 50 / 60 kraadi peale. Paks lumi sulas ise akendelt maha ja salong kenasti soe AGA loomulikult ei mõju see akule hästi, vaevalt vedas käima. Iga päev sellist pulli teha ei saa.
rõve luks on küll muidu
rõve luks on küll muidu
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kodustes tingimustes pane mingi pisike akulaadija järgi. Need nn hoolduslaadijad on pisikesed. Juhe stange alla kuhugi ja valmis.AGA loomulikult ei mõju see akule hästi, vaevalt vedas käima. Iga päev sellist pulli teha ei saa.
Defa elektrisoojenduste suuremates komplektides on lausa kaasas neid. Hoiab kogu aeg aku laetuna, kui elekter sees on.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Sai täna Eberspächer ära proovitud. Eile progesin ära (saksa loogika krt) ja küttis kenasti soojaks. Seier tõusis ehk mingi 50 / 60 kraadi peale. Paks lumi sulas ise akendelt maha ja salong kenasti soe AGA loomulikult ei mõju see akule hästi, vaevalt vedas käima. Iga päev sellist pulli teha ei saa.
rõve luks on küll muidu
Nende autonoomsetega peab aku olema väga hea.
__In Boost We Trust__
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Olen bowlingu õhtute peale mõelnud, peaks end ehk välja ajama.
See väike laadija on väärt mõte, siin hea võimalus seina ka pista. Tal on ühe tsükli maksimum pikkus 60 minutit + 5 minutit järel jahutust või midagi. Ja minuarust ta nii kaua järel oligi täpselt. Lõpetamise kella ajaks oli märgitud 07.15, ta ise arvutab tsükli pikkuse vastavalt välistemperatuurile jne. Ma ekstra veel kaesin kella hommikul. Lisaks oli salongi soojus märgitud High (Comfort).
See väike laadija on väärt mõte, siin hea võimalus seina ka pista. Tal on ühe tsükli maksimum pikkus 60 minutit + 5 minutit järel jahutust või midagi. Ja minuarust ta nii kaua järel oligi täpselt. Lõpetamise kella ajaks oli märgitud 07.15, ta ise arvutab tsükli pikkuse vastavalt välistemperatuurile jne. Ma ekstra veel kaesin kella hommikul. Lisaks oli salongi soojus märgitud High (Comfort).
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nii, esipiduritele sai korralik hoole tehtud, kettad ja klotsid ka vahetatud TRW omade vastu. Ei tea, mis teema mul nende TRW asjadega viimasel ajal on, aga peale Piktori Alfa ja TRW teemat on mulle ka see TRW külge jäänud (pirukas sai ka täiskomplekt uued tagapidurid TRW omad). Taga uus kojamees, eeeem .... väändevarras uus, üks xenon ka. Saund ja tõmme toovad igakord naeratuse näole, vahepeal ka pisara. Tahaks autot loputada, aga nõnda külm on väljas.
Mis krdi teibi teema. Ma ei poolda mingit teibi teemat. Kuna juhipoolne peegel ennast kokku ei klapi, siis see tuleb nii kui nii välja vahetada, kunde poolne on juba uus.
ei peagi pooldama,need klaasid on seal kahepoolse teibiga kinni
Mis krdi teibi teema. Ma ei poolda mingit teibi teemat. Kuna juhipoolne peegel ennast kokku ei klapi, siis see tuleb nii kui nii välja vahetada, kunde poolne on juba uus.
ei peagi pooldama,need klaasid on seal kahepoolse teibiga kinni
nojaa aga see paras pain vana klaas sealt ära nokkida, ilma et kahjustaks soojenduselementi, ja hiljem peab nii tagasi kleepima, et ka klaas soojaks ka läheks.
Isegi kui on kahepoolse teibiga, siis uut peegliklaasi ei ole enam samas suuruses saada, mis on isetumenev. Saab ei tooda ja pole ka alternatiivi. Ainuke lahendus on nö alates 2010.a peeglikorpus koos sisuga külge panna ja siis on peeglid isetumenevad ja juhul kui läheb klaas läbi, siis on see ka vahetatav. Järelturult võimatu leida vanemat tüüpi klaasi. Seega S9K on õigesti käitunud. Alates kevadest klaasi taga ajanud ja jäängi otsima :)
Sai täna Eberspächer ära proovitud. Eile progesin ära (saksa loogika krt) ja küttis kenasti soojaks. Seier tõusis ehk mingi 50 / 60 kraadi peale. Paks lumi sulas ise akendelt maha ja salong kenasti soe AGA loomulikult ei mõju see akule hästi, vaevalt vedas käima. Iga päev sellist pulli teha ei saa.
rõve luks on küll muidu
Õnnitlused!
Ise kasutan Webastot iga hommik. Enam ei oskakski ilma elada. Käib ca 20-30min iga hommik kenasti. Samas panen regulaarselt akulaadija peale talvisel ajal ca 1x kuus. Hankisin endale ilmastiku kindla automaat laadija ning nüüd nädalavahetusel kui sõidud tehtud jätan kenasti laadima üleöö. Hommikul võtan klemmid maha ning sõit võib jätkuda.
Iga ratas veab and then some!