5. leht 5-st

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: T Mai 16, 2017 13:57
Postitas Cyber

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: T Mai 16, 2017 16:05
Postitas 13piisab

...aga mingitki kiirusindeksit omava rehvi valmistamise tehas tuleb vist ise püsti panna :D

Pildid toovad aga sillme ette paarikümne aasta taguse moe, mil velje tagant paistis ketas (toona taga veel tihtilugu kirkaks värvitud trummel), mis on justkui hiiglaste maale eksinud Gulliveri reiside peategelane. Seda ei päästa ilmselt ka nn lihtsad piduriupgraded (Opeli?) diislite ketaste ja sadulatega - lisanduv paarkümmend mm diameetrit jääb ikka väheks...

edit: velg on 19" ehk algne +2"? Siis ei olegi muutus ju väga suur (raadiuses 26mm), aga ometi jääb kohe silma.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: T Mai 16, 2017 18:11
Postitas S9K

Mismoodi ta sul vastu käib? Ma ei muutnud mingit cambrit - ainuke asi mis juurde läks oli 5mm flantsi - 5 kuud peale sõitmist olid sillad timmis... Tallinn-Rooma-Tallinn sai ilma ühtegi korda kuskilt vastukäimist ära sõidetud - pagass oli manti täis :freak:


Mul käivad kõik neli vastu logareid. Pole reaalne, et veel laiem velg pihta ei käiks. Kusjuures mul taga veel nivoo amordid. Ma mõõtsin mitu korda ennem, kui selle mõõdu valisin.

Gunmetaliks ma nad ilmselt teengi + midagi veel.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: T Mai 16, 2017 18:57
Postitas Pereira


See ju lausa Griffini all. :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Mai 17, 2017 14:40
Postitas Martin.V

Mismoodi ta sul vastu käib? Ma ei muutnud mingit cambrit - ainuke asi mis juurde läks oli 5mm flantsi - 5 kuud peale sõitmist olid sillad timmis... Tallinn-Rooma-Tallinn sai ilma ühtegi korda kuskilt vastukäimist ära sõidetud - pagass oli manti täis :freak:


Mul käivad kõik neli vastu logareid. Pole reaalne, et veel laiem velg pihta ei käiks. Kusjuures mul taga veel nivoo amordid. Ma mõõtsin mitu korda ennem, kui selle mõõdu valisin.

Gunmetaliks ma nad ilmselt teengi + midagi veel.


Müstika, aga jõudu! :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Mai 17, 2017 21:28
Postitas vvs
No see 9,5" velg läheb rohkem sisse poole ja tänu sellel on rehv stretch :) Hetkel on teema selles seda vajalikku külgkallet sellise komboga ei saavuta.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Mai 17, 2017 21:45
Postitas S9K
9.5 velg sama ET-ga tuleb VÄLJA 13mm

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Mai 17, 2017 21:48
Postitas vvs
9.5 velg sama ET-ga tuleb VÄLJA 13mm

Ahsoo...jama siis jah :P

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: P Juun 25, 2017 22:09
Postitas S9K
Peaks remontima veitsa. Kolisema hakanud teine.

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: E Juul 31, 2017 17:52
Postitas S9K
Hetkel vahetan jahutusradikat. Oli teine ära väsinud. Väljalaske kollektori sain ka tihedaks. Tihend oli väga räbal juba ja kolle ise kõver. Õnneks oli üks sirge kolle keldris ootel. Tikud ka kõik terved. Turbol endal ristilõtk üsna suur juba.

Tagant madalamaks ja kerge klepsiku mod

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: E Juul 31, 2017 20:40
Postitas vvs
Edev värk :)

Eest ka suts madalamaks siis on kena tihe kõik :cool:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: T Aug 01, 2017 9:05
Postitas Ainar
Cool, peaks ka Hirschi klepsud laskma teha.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: K Aug 02, 2017 20:07
Postitas S9K
Pean väljalaske ära survestama. Kiirenduse ajal ikka viliseb kuskilt, kui rõhk on järel. Sisselase on survestatud kuni 1.5 bar, sealt ei tule kuskilt midagi. Turbo ja kolde vaheline tihend äkki.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: E Mär 26, 2018 19:39
Postitas S9K
Lihtsalt pidin kirjutama. See auto müümise värk on ikka tõesti huvitav. Alati on nalja visatud selle üle, et kui müüma hakkad, siis hakkavad mingid vead kohe kimbutama. Pakkusin hiljuti SoS-ile enda oma. Kaks päeva hiljem viskas mootori tule põlema, veaks katalüsaatori effektiivsus :D Mingi Murphy seadus?

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: L Mär 31, 2018 20:05
Postitas S9K
Huvitav kas suverehvide jaoks liiga vara? Hullult kipitab suurte velgede järele.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: L Mär 31, 2018 20:11
Postitas konks222
Julge hundi rind on haavleid täis.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: L Mär 31, 2018 21:53
Postitas vvs
Ma siin lükkan ilmselt reedel alla :)

Hakkas kergem onju (loe: pane muidugi) :D

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: P Apr 01, 2018 8:07
Postitas S9K
Korra võiks ju proovida :lol: :drive:

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: P Apr 01, 2018 22:05
Postitas S9K
Ja lund sajab, ehta :wtf:

Sain kahele probleemile jälile. Nimelt on vaevanud autot käiguvahetus kui kiirendad kõvasti. Ei tahtnud käiku vahetada ja hakkas vahele jätma jne. Lisaks oli mingi totter vilin rõhu all sõites. Sisselaske survestasin ära, mõned väiksed lekked, need said korda. Siis uurisin väljalaske kollet, tihend oli läbi ja kolle kõver ja üks tikk katki. Õnneks kodus sirge kolle olemas, uus tikk sai pandud ja mõlemad tihendid ka uued. Ja ikka vilises. Täna siis võtsin DP alt ära, et vahetan sukad ära. Olid teised üsna läbi. Vaatasin, et esimene katalüsaator puruks. No selge. Lõin mõlemad tühjaks, teise kati juures oleva ühenduskoha likvideerisin ka ära ja HOLD YOUR HORSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei mingit vilinat enam, ei mingit vahelejättu/lollitamist käiguvahetusel ja tõmme on hoopis teine :D Nüüd peab soojemaid õhtuid ootama, siis teeb 3" DP alla.

Reedel sai tagant piduritorud ära vahetatud. Next in line on esisilla raami puksid.

Rooli tahaks MY06 oma :)

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Postitatud: P Apr 01, 2018 22:22
Postitas Pootsman
S9K kirjutas:
P Apr 01, 2018 22:05
Ja lund sajab, ehta :wtf:
:mrgreen: just ütlesin naisele et ilmselt Kristjan hommikul vahetab rattad tagasi ringi.