Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Vasta
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#176

K Sept 11, 2019 21:00

ARZT kirjutas:
K Sept 11, 2019 20:40
Kas Maptun vastas reklaamitud jõunumbrite kohta, rattast või mootorist?
Nemad reklaamivad ja müüvad hobujõude mootorist. Mul on reaalselt praegu rohkem kui Maptuni järgminegi aste.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:53, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#177

R Okt 25, 2019 12:08

Tänasest talverehvid all. Läbisõidul 226606km.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#178

R Dets 13, 2019 15:03

Esimesed õõtsa puksid vahetas Torque uretaanide vastu ja masin muutus palju konkreetsemaks. Töö käigus leidis ta ka, et tagumised silikoon puksid on läbi ja generaator annab natuke liiga vähe voolu välja ja vajab vahetust. Need tööd teeb jaanuaris.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#179

T Jaan 07, 2020 19:12

Nii, täna terve päeva toimetas isand Torque jälle minu auto kallal. Vahetas ära starteri, 3,0 bar FPR-i asemele pani 3,5 bar FPR-i, esimese poolraami ja tagasilla esimesed puksid asendas uretaanidega ja katkised silikoon puksid vahetas uute vastu. Genekas on korras.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#180

L Jaan 11, 2020 22:04

Käisin täna autoga esimest korda peale viimast remonti sõitmas. Lõpuks ometi on autol juhitavus. Alles on väga väike ujumine aga see on naastrehvidest. Minek on peale 3,5bar FPR paigaldust väga palju äkilisem. Tundub, et money well spent. :) Kui nüüd suverehvid alla saaks ja Maaülikooli dünopingist läbi, et teada saada palju tegelikult võimu nüüd on. Ja no augustis lähen Haapsallu miili sõitma.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#181

P Mär 29, 2020 18:41

Suverehvid all ja oh joy! Nüüd oleks dynopinki vaja saada.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 391
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#182

E Mär 30, 2020 19:40

Isegi ilma dynostendi möötmisteta vöid kindel olla,et vöimu ja väänet on sel mootoril piisavalt. Eitea hetkel mida see "imeline"aasta toob aga loodetavasti saan ka mina SAABi Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Muidugi enamus autodega samale liinile vaevalt saab kuid mönus päev on seal alati veedetud. Kui Sa metanoolisissepritse veel saaksid lisada siis peaks sellises komplektsuses 235 km/h kätte saama miilijoonel.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#183

E Mär 30, 2020 20:01

I-Vaari kirjutas:
E Mär 30, 2020 19:40
Isegi ilma dynostendi möötmisteta vöid kindel olla,et vöimu ja väänet on sel mootoril piisavalt. Eitea hetkel mida see "imeline"aasta toob aga loodetavasti saan ka mina SAABi Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Muidugi enamus autodega samale liinile vaevalt saab kuid mönus päev on seal alati veedetud. Kui Sa metanoolisissepritse veel saaksid lisada siis peaks sellises komplektsuses 235 km/h kätte saama miilijoonel.
Oli 195,5kw ja 410Nm rattast aga peale 3,5bar FPR lisamist on tagumiku järgi oluliselt rohkem. Lihtsalt kibelen , et palju nüüd täpselt on.
Vasta