Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24- Müüdud!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Autol sai tehtud jälle õlivahetus ja sillatala pukside vahetus. Suht uskumatu kui palju tööd on vaja teha, et esi sillatala puksid vahetatud saaksid. Aga no ma usun, et mina seda tööd enam tegema ei pea.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Aasta lõpus avastasin ühel hommikul, et vasak esitule klaas mõrasid täis. Täna helistas kasko kahjukäsitleja, et kindlustus saatis garantiikirja uuele tulele ära ja tellib mulle uue tule. Küsisin veel üle, et millise tule. Uue originaali, sain vastuseks. A ja homme saan Mitsu turbo ja 184kw softi autole peale.
Kas peale turbo vahetust maikuus lõppes käivitades suitsemine ära? Õlitase püsib normis?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Kas peale turbo vahetust maikuus lõppes käivitades suitsemine ära? Õlitase püsib normis?
Õlitase oli ka ennem turbo vahetust normis. Aga jah ka suitsemine jäi järgi. See turbo on nüüd müügiks. Küsiks algul mingi 150€. Sõitnud on too turbo vast 4000km.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Nii. Mitsu turbo on küljes aga uut softi peale ei saanud. Prooviti tehase Aero softi aga minu auto ESP ei võtnud omaks. Sai proovitud ka minu tehase softi modimist, ei olnud ka see tulemuslik. Minu tehase softiga oli iga vajutuse ajal fuel cut off. Ülerõhk. Päeva lõpuks sain oma tehase softi tagasi aga sellega cut offi asemel keerab lihtsalt jõukraani kinni. Ehk kui ennem sain Garretti turboga normaalselt sõita siis keerasin selle turbo vahetamisega asja üldse tuksi. Torque aitab vast mind edasi kuni viga leitud ja kõrvaldatud.
Nii. Mitsu turbo on küljes aga uut softi peale ei saanud. Prooviti tehase Aero softi aga minu auto ESP ei võtnud omaks. Sai proovitud ka minu tehase softi modimist, ei olnud ka see tulemuslik. Minu tehase softiga oli iga vajutuse ajal fuel cut off. Ülerõhk. Päeva lõpuks sain oma tehase softi tagasi aga sellega cut offi asemel keerab lihtsalt jõukraani kinni. Ehk kui ennem sain Garretti turboga normaalselt sõita siis keerasin selle turbo vahetamisega asja üldse tuksi. Torque aitab vast mind edasi kuni viga leitud ja kõrvaldatud.
Huvitav, manuaal käigukastiga auto peaks ju manipulatsioonidele just lihtsamalt alluma.
Huvitav, manuaal käigukastiga auto peaks ju manipulatsioonidele just lihtsamalt alluma.
Nii on, aga Ron24 sõitis tõenäoliselt juba oma originaalsofti ja Garretti turboga tunduvalt üle normaalse mAir värtusega.
Ilmselt oleks sellest ka kohe aru saanud, kui korra ka "õige" LPT variandiga saanuks proovida.
Softi muidugi kontrollisin, see oli tõesti originaal.
Kuigi armatuuri rõhuseier pole kuigi usaldatav, siis "punase alguses" B235E mootoriga sõites on natuke kahtlane asi. OpenSID juba kohe, Garrettiga oleks vastuseid andnud. Aga jah, "oleks"...
Kus tegelikult viga, eks see selgub lähiajal.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Hetkel ka Tech 2ga sõites diagnoosides on kõik kõige paremas korras. Välja arvatud liigne õhuhulk. Mitsu puhub 0,5 at rõhku ja kui seda hoida üle 5 sekundi piirab jõu ära. Õhulugeja vahetasin ära, ikka sama.
Liigne õhuhulk näitabki, et asi pole korras. Soft (sul momendil originaal) tahab siiski väikest õhukogust. Kui saab aga vastu suurema (mAir),
siis peab seda kohe raua rikkeks ja tõmbab alla. Minu teada näiteks kinnijäänud wastegate peaks sarnast olukorda tekitama (kel kogemusi, parandage)
kuigi sinul töötas see justkui korralikult.
BPC klapi vahetust võiksid ka proovida, see vähemalt lihtne.
siis peab seda kohe raua rikkeks ja tõmbab alla. Minu teada näiteks kinnijäänud wastegate peaks sarnast olukorda tekitama (kel kogemusi, parandage)
kuigi sinul töötas see justkui korralikult.
BPC klapi vahetust võiksid ka proovida, see vähemalt lihtne.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Mõtlesin, et kirjutaks midagi. Peale selle, et üks hommik oli roolivõimuõli otsustanud lekkima hakata ei ole vist suurt midagi juhtunud. suverehvid hankisin Rantto käest koos velgedega. Värskem pilt kah.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Mis vahepeal veel juhtunud. Viking Motors vahetas ühe vaakumklapi ära. Torque mõõtis silindrite kompressiooni 1. 14, 2. 14, 3. 13,5 ja 4. 14. Pole üldse halb. Küll aga bensiini surve on halb tühikäigul 2,5 ja rõhu all 4,3 bar. Vahetada vaja kütuse rõhu regulaator.
Küll aga bensiini surve on halb tühikäigul 2,5 ja rõhu all 4,3 bar. Vahetada vaja kütuse rõhu regulaator.
See on ju okei. Tal on ju 3barine regulaator, vaakumiga tühikäigul 2.5bar ja kui boost taha tuleb siis on 1,3 bariga 4,3 bari.