Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24- Müüdud!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Käisin täna Tallinnas Werneri juures. Lasin spetsialistil auto ülevaadata. Leitud vead: Esisilla abiraam lahti - keerati kinni, käivitamisel tekkinud sinine suits - valesti paigaltatud karterituulutuse KIT, pani jupid õigesti, käigud ei töötanud õigesti - reguleeris ära. Nüüd tuleb ainult loota, et turbo ei ole veel õhtal. Üldine arvamus autost - väga korralik. Tartusse jõudes lasin kohe sillad ära reguleerida. Ehk asja ette läinud sõit. A ja Tartus panin paagi täis ja Mäos kui SID-i nuppe näppisin seda siis peale 90 km sõitu näitas SID, et veel saan selle paagitäiega sõita 1146 km :cool:.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Nüüd siis hakkas auto sinist viskama peale mõne tunnist seismist. 27.04 võtan turbo maha ja lasen sissevaadata, et kus on probleem, sest jõudu on kah kuidagi vähe. 70km/h viienda käiguga gaas põhja ja mitte midagi ei juhtu. See nüüd küll normaalne ei ole. Kui suitsemise probleem ükskord lahendatud saab lasen kuskil chiptuninguga väänet natuke juurde kruttida. Äkki saab parem.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Lihtsalt mõtlen kõva häälega. Kuskil kirjutasid, et poolraam oli lahti ja see sinine toss. Kaldun arvama, et selle mootori kallal on juba käidud.
Turbo võib üle kontrollida kuid üldjuhul tossama hakkab ta siis kui gaasi maha lased.
Minu prognoos: klapisääretihendid, õlirõngad.
Kui juba tegemiseks lähed siis 250.- jupid töö alates 300.-
Kõik uued saaled, rõngad, tihendid
Turbo võib üle kontrollida kuid üldjuhul tossama hakkab ta siis kui gaasi maha lased.
Minu prognoos: klapisääretihendid, õlirõngad.
Kui juba tegemiseks lähed siis 250.- jupid töö alates 300.-
Kõik uued saaled, rõngad, tihendid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Lihtsalt mõtlen kõva häälega. Kuskil kirjutasid, et poolraam oli lahti ja see sinine toss. Kaldun arvama, et selle mootori kallal on juba käidud.
Turbo võib üle kontrollida kuid üldjuhul tossama hakkab ta siis kui gaasi maha lased.
Minu prognoos: klapisääretihendid, õlirõngad.
Kui juba tegemiseks lähed siis 250.- jupid töö alates 300.-
Kõik uued saaled, rõngad, tihendid
Klapisääretihendid on vahetatud. Hetkel on suitsemine ainult käivitades. Kahtlustan turbo õlirõngaiid. Kui selles probleem ei ole siis jah tuleb kas uus korras mootor osta või asuda vana remontima.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
kuidas neid sääretihendeid vahetati? ei ole utoopiline, et need uuesti lekivad.
Täiesti nõus, et need võivad uuesti lekkida. Aga kuna boost on ka kehva siis ma hetkel kahtlustaks ikkagi turbot ja alustan vea otsimist sealt.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Turbo sai eile vahetatud. Ehk nüüd lõpuks saab see pidev remontimine läbi ja saab ükskord ka sõitma hakata. Järgmine kuu vast saab DI ka vahetatud. Kui siis jamad ei lõpe läheb asi pressi alla. Ma lihtsalt rohkem ei viitsi.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Turbo vahetatud, õli kah uus ja samas tehti ka veel täiendav sillareguleerimine. 382 eurot kokku arve. Kohe tuli ka välja, et gaasitross vajab vahetust. No ei lõpe see remondi jama ära.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Täna hommikul sõitis Riia ringil üks Škoda Yeti mull tagant sisse. Hullu esmapilgul midagi ei ole ainult taga stange kortsutatu veits ära. Tegin kõne kindlustusse ja suunati mind Infan Autosse kalkulatsiooni saama. Käisin ära ja neiu kes kahju qvalduse vastu võttis ja autot pildistas arvas, et äkki nädala lõpus saavad remontima hakata. No juhtub.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Täna sai Rantto käest hangitud DI külge ühendatud. Vana DI süütas liiga tihti mootori tule aga kuna too veel auto käivitas ja lasi sõita siis jääb vana reservi. Järgmisena tuleb piduri võimendi vahetada. Ka selle tüki saan vast Rantto käest.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Käisin tegin ülevaatuse ära. Ostes oli odomeetri näit 195859, nüüd 200657, ehk oktoobrist juulini vähem kui 4800 kilomeetrit. Ülevaatus sai läbitud vigadeta. Käsipidurit testides viskas rullide pealt maha. Heitgaasid olid VÄGA suure varuga. Ehk ideaalsed. Järgmise aasta septembri lõpuni nüüd hooleta.