Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24- Müüdud!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Lähituled hakkasid vilgatuma. Ehk hetkelised kustumised. Tulede juhtreleed on kunagi joodetud, nüüd ostsin uue 70€ eest. Ei lahendanud see muret. Äkki generaator hakkab otsa lõppema.
Kodu sisustamine vötab kindlasti palju vöhma vähemaks (noo ja muidugi ka vaba papihunnikut). Kas prooviks ka SAABi nitrometanooli pöletama seada , saaks köva mineku vähemalt esimestel sekunditel ja seejärel "peotäie" pilpaid mingi aja pärast.
Tundub , et kusagil 250kkm ongi see verstapost mil paljud detailid vajavad vahetust. Umbes samal ajal löpetasid ka töölepingu MY2002 SAAB 9-5 l nii jahutussüsteemi kraan , veepump , kütusepump , kliimaseade. Õnneks nii önnetu see SAAB ei ole kui NG 9-5
Ja muide see nitrometanooli kasutamine oligi huumoriga. Näed ju ise , et osalen OMC l juba mitmeid aastaid ligikaudselt sama seadistusega SAAB iga. Möned päevad aastas lihtsalt peab end tundma vabalt. (kuid kainelt)
Ja muide see nitrometanooli kasutamine oligi huumoriga. Näed ju ise , et osalen OMC l juba mitmeid aastaid ligikaudselt sama seadistusega SAAB iga. Möned päevad aastas lihtsalt peab end tundma vabalt. (kuid kainelt)
Minu oma käis samuti ca 200000km pealt kergelt mootori uuendamises kolvirõngad, klapisääretihendid, sidur jneI-Vaari kirjutas: ↑L Jaan 30, 2021 15:19Tundub , et kusagil 250kkm ongi see verstapost mil paljud detailid vajavad vahetust. Umbes samal ajal löpetasid ka töölepingu MY2002 SAAB 9-5 l nii jahutussüsteemi kraan , veepump , kütusepump , kliimaseade. Õnneks nii önnetu see SAAB ei ole kui NG 9-5
Ja muide see nitrometanooli kasutamine oligi huumoriga. Näed ju ise , et osalen OMC l juba mitmeid aastaid ligikaudselt sama seadistusega SAAB iga. Möned päevad aastas lihtsalt peab end tundma vabalt. (kuid kainelt)