8. leht 10-st

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: K Sept 11, 2019 21:00
Postitas Ron24
ARZT kirjutas:
K Sept 11, 2019 20:40
Kas Maptun vastas reklaamitud jõunumbrite kohta, rattast või mootorist?
Nemad reklaamivad ja müüvad hobujõude mootorist. Mul on reaalselt praegu rohkem kui Maptuni järgminegi aste.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: R Okt 25, 2019 12:08
Postitas Ron24
Tänasest talverehvid all. Läbisõidul 226606km.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: R Dets 13, 2019 15:03
Postitas Ron24
Esimesed õõtsa puksid vahetas Torque uretaanide vastu ja masin muutus palju konkreetsemaks. Töö käigus leidis ta ka, et tagumised silikoon puksid on läbi ja generaator annab natuke liiga vähe voolu välja ja vajab vahetust. Need tööd teeb jaanuaris.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: T Jaan 07, 2020 19:12
Postitas Ron24
Nii, täna terve päeva toimetas isand Torque jälle minu auto kallal. Vahetas ära starteri, 3,0 bar FPR-i asemele pani 3,5 bar FPR-i, esimese poolraami ja tagasilla esimesed puksid asendas uretaanidega ja katkised silikoon puksid vahetas uute vastu. Genekas on korras.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Jaan 11, 2020 22:04
Postitas Ron24
Käisin täna autoga esimest korda peale viimast remonti sõitmas. Lõpuks ometi on autol juhitavus. Alles on väga väike ujumine aga see on naastrehvidest. Minek on peale 3,5bar FPR paigaldust väga palju äkilisem. Tundub, et money well spent. :) Kui nüüd suverehvid alla saaks ja Maaülikooli dünopingist läbi, et teada saada palju tegelikult võimu nüüd on. Ja no augustis lähen Haapsallu miili sõitma.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: P Mär 29, 2020 18:41
Postitas Ron24
Suverehvid all ja oh joy! Nüüd oleks dynopinki vaja saada.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: E Mär 30, 2020 19:40
Postitas I-Vaari
Isegi ilma dynostendi möötmisteta vöid kindel olla,et vöimu ja väänet on sel mootoril piisavalt. Eitea hetkel mida see "imeline"aasta toob aga loodetavasti saan ka mina SAABi Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Muidugi enamus autodega samale liinile vaevalt saab kuid mönus päev on seal alati veedetud. Kui Sa metanoolisissepritse veel saaksid lisada siis peaks sellises komplektsuses 235 km/h kätte saama miilijoonel.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: E Mär 30, 2020 20:01
Postitas Ron24
I-Vaari kirjutas:
E Mär 30, 2020 19:40
Isegi ilma dynostendi möötmisteta vöid kindel olla,et vöimu ja väänet on sel mootoril piisavalt. Eitea hetkel mida see "imeline"aasta toob aga loodetavasti saan ka mina SAABi Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Muidugi enamus autodega samale liinile vaevalt saab kuid mönus päev on seal alati veedetud. Kui Sa metanoolisissepritse veel saaksid lisada siis peaks sellises komplektsuses 235 km/h kätte saama miilijoonel.
Oli 195,5kw ja 410Nm rattast aga peale 3,5bar FPR lisamist on tagumiku järgi oluliselt rohkem. Lihtsalt kibelen , et palju nüüd täpselt on.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: N Apr 09, 2020 18:31
Postitas Ron24
Torque vahetas täna esimesed stabika kondid ära. Alla läksid Meyle HD omad. Erinevus sõites väga suur. Nüüd parem. Pilt
Vasakul vana, paremal uus.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: R Apr 17, 2020 17:21
Postitas Ron24
Pilt


Ei andnud Suzuki seekord teed ja sõitis sisse. Kannatada said esitiib, suunatuli, Xenon tuli ja stange kindlasti. Võibolla ka udutuli. Muud asjad selguvad töö käigus. Ebaõnn.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: R Apr 17, 2020 22:35
Postitas vmaster
Ega selliste olukordade vastu saa :( Loodame et Saab saab normaalselt korda tehtud.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 7:43
Postitas Ron24
vmaster kirjutas:
R Apr 17, 2020 22:35
Ega selliste olukordade vastu saa :( Loodame et Saab saab normaalselt korda tehtud.
Juba tuli välja, et Xenon tuld enam ei toodeta. USA-s neid on aga Euroopas Orio neid enam ei müü. Vast ikka leiavad lahenduse sellele.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 11:21
Postitas rantto
Kui tuld ei saa siis läheb maha kandmisel, saad turu hinna 1500.- ja aamen.
Saad ka uue kiia osta😂

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 11:53
Postitas Ron24
rantto kirjutas:
L Apr 18, 2020 11:21
Kui tuld ei saa siis läheb maha kandmisel, saad turu hinna 1500.- ja aamen.
Saad ka uue kiia osta😂
Kui nii siis nii. Kia-t ma kindlasti ei osta. Seat Leon Cupra siis äkki. Ja 1500 euro eest ma seda kindlustusele ka ära ei anna. Naera palju tahad.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 12:15
Postitas saabu14jr
Tuli täiesti pilbasteks või ainult nö "klaas"?

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 12:24
Postitas Ron24
saabu14jr kirjutas:
L Apr 18, 2020 12:15
Tuli täiesti pilbasteks või ainult nö "klaas"?
Klaasid terved, tagant plastkinnitused puruks. Auto sõidab ja esmapilgul ei paistagi väga, et avarii oleks olnud.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 12:31
Postitas Ron24
Pilt

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 13:14
Postitas I-Vaari
Alati paneb hambaid krigistama hetk kui söidukoras auto ära löhutakse. Kuid önneks on auto paar tonni terast ja plastikut mida vöimalik mönikord ka parandada. Peasi , et endal peale avariid tösiseid vigastusi pole. Kuna enda SAABidele olen ise vigastusi tekitanud siis pidin valima kas ostan uue esitule vöi liimin 2komponentse liimiga mölemad murdunud kinnitused tagasi ja üle 5 aasta on see kiirremondi saanud esituli paigal püsinud ja toiminud. Kindustusjutumi puhul aga kui materjaalset hüvitust märkimisväärselt ei pakuta pole mötet sedamoodi koonerdada. Mingit 5500 eur nagu NG 9-5 samalaadne remont maksma läheb OG 9-5 puhul kindlasti ei kulu esitule ja pörkeraua katteplastiku vahetuseks , pleki - ja värvitöödeks. Peaasi , et oskustega töömees auto korrastab.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 13:30
Postitas saabu14jr
Ron24 kirjutas:
L Apr 18, 2020 12:24
saabu14jr kirjutas:
L Apr 18, 2020 12:15
Tuli täiesti pilbasteks või ainult nö "klaas"?
Klaasid terved, tagant plastkinnitused puruks. Auto sõidab ja esmapilgul ei paistagi väga, et avarii oleks olnud.
Kui midagi muud üle ei jää ja tuld kuskilt ei leia, siis on võimalus hankida ka halogeen tuli ja lasta näiteks retrofit.ee poistel klaas ja sisu ümber tõsta. Halogeenil on klaas ja korpus samad mis xenonil.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 14:05
Postitas Ron24
Küll kuskilt leiavad. Kui mitte uut siis panevad korraliku kasutatud tule. Mingi tule pärast nüüd küll autot maha ei kanta. Ja Xenon tulel ei olegi klaasi kui sellist. Sile plastik on.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 14:55
Postitas rantto
Ma arvasin, et auto katki, siin mõned kriimud. Susuukil polnud hoogu, et Saabile liiga teha

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 15:19
Postitas heff
Plastik on neil kõigil, olenemata kas xenon või halogeen.
Mõni kriim tõesti, kuid hea võimalus päris Aero bumper külge panna :P

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 15:34
Postitas Ron24
heff kirjutas:
L Apr 18, 2020 15:19
Plastik on neil kõigil, olenemata kas xenon või halogeen.
Mõni kriim tõesti, kuid hea võimalus päris Aero bumper külge panna :P
Ei ole mul seda Aero bumperit vaja. Saaks sellisenagi korda nagu oli.

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: L Apr 18, 2020 17:28
Postitas Viki
Mul muidu olemas tutikas tuli. Kui huvi, siis 5236279

Re: Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24

Postitatud: K Apr 22, 2020 8:37
Postitas ObscureAero
Noh jälle sai Saab kannatada.

Aga vähemalt pole midagi tõsist, mingi minor damage mis võib kergesti paradada, Saabi bumper on vaga kõva ja asi (mäletan kuidas üks tagurdas konksiga minu 9000 otsa ja tekkis sügav mõlk mis kadus poole tunni pärast ja jäi ainult kriimustus).

Võrreldes minu viimase saabiga mis on totaled sul on kõik ok, sõita saab.

P.S. On väga huvitav lugeda sinu lugu, loodan et sellega Saabi lugu ei lõpe.

Keep up the good work and don't give up!
I-Vaari kirjutas:
L Apr 18, 2020 13:14
Alati paneb hambaid krigistama hetk kui söidukoras auto ära löhutakse.
Vot see asi teebki mind mõnikord vihaseks. Kui hoolitsed oma auto eest, õigeaegselt vahetad iga juppi, investeerid palju raha, aega, teed endale huvitava hobiauto, oled ettevaatlik, hoolitsev aga mingi väike õnnetus rikkub kogu asja milisekundiga.