Saab 9-5 Arc 2.3T, 217kW Maptun, 2003, Ron24

Vasta
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#51

N Dets 29, 2016 11:20

10.01 saab auto Mitsu turbo külge. Loodetavasti kirjutab Sebastian ka sobiva programmi. Ehk saab parem.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#52

L Dets 31, 2016 9:49

Autol sai tehtud jälle õlivahetus ja sillatala pukside vahetus. Suht uskumatu kui palju tööd on vaja teha, et esi sillatala puksid vahetatud saaksid. Aga no ma usun, et mina seda tööd enam tegema ei pea.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#53

K Jaan 04, 2017 22:07

Tellisin Autoint OÜ—st ära sport õhufiltri koos selle hoolduskomplektiga.200kw on ainult 3" downpipe taga.
loffa
Postitusi: 127
Liitunud: K Sept 30, 2015 11:19
Asukoht:
Auto:

#54

N Jaan 05, 2017 22:05

Milline see sport õhufilter on? Originaal kopsikusse?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#55

N Jaan 05, 2017 22:19

Originaal korpusesse ikka.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#56

E Jaan 09, 2017 14:17

Aasta lõpus avastasin ühel hommikul, et vasak esitule klaas mõrasid täis. Täna helistas kasko kahjukäsitleja, et kindlustus saatis garantiikirja uuele tulele ära ja tellib mulle uue tule. Küsisin veel üle, et millise tule. Uue originaali, sain vastuseks. A ja homme saan Mitsu turbo ja 184kw softi autole peale.
AndresV
Postitusi: 899
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#57

T Jaan 10, 2017 13:04

Kas peale turbo vahetust maikuus lõppes käivitades suitsemine ära? Õlitase püsib normis?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#58

T Jaan 10, 2017 19:16

Kas peale turbo vahetust maikuus lõppes käivitades suitsemine ära? Õlitase püsib normis?

Õlitase oli ka ennem turbo vahetust normis. Aga jah ka suitsemine jäi järgi. See turbo on nüüd müügiks. Küsiks algul mingi 150€. Sõitnud on too turbo vast 4000km.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#59

N Jaan 12, 2017 10:25

Nii. Mitsu turbo on küljes aga uut softi peale ei saanud. Prooviti tehase Aero softi aga minu auto ESP ei võtnud omaks. Sai proovitud ka minu tehase softi modimist, ei olnud ka see tulemuslik. Minu tehase softiga oli iga vajutuse ajal fuel cut off. Ülerõhk. Päeva lõpuks sain oma tehase softi tagasi aga sellega cut offi asemel keerab lihtsalt jõukraani kinni. Ehk kui ennem sain Garretti turboga normaalselt sõita siis keerasin selle turbo vahetamisega asja üldse tuksi. Torque aitab vast mind edasi kuni viga leitud ja kõrvaldatud.
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3601
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#60

N Jaan 12, 2017 11:49

Ja nii need toredad seigad hakkavad kui soovida Saab hävitajaks muuta :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1080
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#61

N Jaan 12, 2017 14:56

Nii. Mitsu turbo on küljes aga uut softi peale ei saanud. Prooviti tehase Aero softi aga minu auto ESP ei võtnud omaks. Sai proovitud ka minu tehase softi modimist, ei olnud ka see tulemuslik. Minu tehase softiga oli iga vajutuse ajal fuel cut off. Ülerõhk. Päeva lõpuks sain oma tehase softi tagasi aga sellega cut offi asemel keerab lihtsalt jõukraani kinni. Ehk kui ennem sain Garretti turboga normaalselt sõita siis keerasin selle turbo vahetamisega asja üldse tuksi. Torque aitab vast mind edasi kuni viga leitud ja kõrvaldatud.


Huvitav, manuaal käigukastiga auto peaks ju manipulatsioonidele just lihtsamalt alluma.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#62

N Jaan 12, 2017 16:13

Hetkel on tunne, et Statoili stardikas aitaks kõige paremini.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#63

N Jaan 12, 2017 16:14


Huvitav, manuaal käigukastiga auto peaks ju manipulatsioonidele just lihtsamalt alluma.

Nii on, aga Ron24 sõitis tõenäoliselt juba oma originaalsofti ja Garretti turboga tunduvalt üle normaalse mAir värtusega.
Ilmselt oleks sellest ka kohe aru saanud, kui korra ka "õige" LPT variandiga saanuks proovida.
Softi muidugi kontrollisin, see oli tõesti originaal.

Kuigi armatuuri rõhuseier pole kuigi usaldatav, siis "punase alguses" B235E mootoriga sõites on natuke kahtlane asi. OpenSID juba kohe, Garrettiga oleks vastuseid andnud. Aga jah, "oleks"...

Kus tegelikult viga, eks see selgub lähiajal.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#64

N Jaan 12, 2017 16:19

Hetkel ka Tech 2ga sõites diagnoosides on kõik kõige paremas korras. Välja arvatud liigne õhuhulk. Mitsu puhub 0,5 at rõhku ja kui seda hoida üle 5 sekundi piirab jõu ära. Õhulugeja vahetasin ära, ikka sama.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#65

N Jaan 12, 2017 16:31

Liigne õhuhulk näitabki, et asi pole korras. Soft (sul momendil originaal) tahab siiski väikest õhukogust. Kui saab aga vastu suurema (mAir),
siis peab seda kohe raua rikkeks ja tõmbab alla. Minu teada näiteks kinnijäänud wastegate peaks sarnast olukorda tekitama (kel kogemusi, parandage)
kuigi sinul töötas see justkui korralikult.
BPC klapi vahetust võiksid ka proovida, see vähemalt lihtne.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#66

K Jaan 18, 2017 11:53

Autol uus vasakpoolne esituli kasko kuludega küljes. Reedel vahetan ära esimesed piduriklotsid ja kettad ning mõlemad ksenoon pirnid.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#67

N Jaan 19, 2017 18:35

Viking Motors vahetas täna ksenon pirnid välja. Hoopis teine tera kohe.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#68

T Apr 11, 2017 18:55

Mõtlesin, et kirjutaks midagi. Peale selle, et üks hommik oli roolivõimuõli otsustanud lekkima hakata ei ole vist suurt midagi juhtunud. suverehvid hankisin Rantto käest koos velgedega. Värskem pilt kah.



Lisatud failid
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#69

N Apr 13, 2017 16:18

Mis vahepeal veel juhtunud. Viking Motors vahetas ühe vaakumklapi ära. Torque mõõtis silindrite kompressiooni 1. 14, 2. 14, 3. 13,5 ja 4. 14. Pole üldse halb. Küll aga bensiini surve on halb tühikäigul 2,5 ja rõhu all 4,3 bar. Vahetada vaja kütuse rõhu regulaator.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1080
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#70

N Apr 13, 2017 20:07

Küll aga bensiini surve on halb tühikäigul 2,5 ja rõhu all 4,3 bar. Vahetada vaja kütuse rõhu regulaator.


See on ju okei. Tal on ju 3barine regulaator, vaakumiga tühikäigul 2.5bar ja kui boost taha tuleb siis on 1,3 bariga 4,3 bari.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#71

N Apr 13, 2017 20:19

Viking Motors ja ka Veiko arvasid, et ei ole ok. Tühikäigul peab olema 3 ja rõhuga 3,5 bar. Kuna regulaator maksab 20 eurot siis vahetan välja.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1080
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#72

N Apr 13, 2017 20:37

Kuna regulaator maksab 20 eurot siis vahetan välja.


Kui uus küljes tee uued mõõtmised ;)
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#73

N Apr 13, 2017 20:49

Mõõdan. Hetkel mul boosti ainult 0.5 bar!! Ja sellega läks rõhuga kütusesurve liiga suureks.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#74

P Apr 16, 2017 22:16

Veikov vahetas täna taga 4 puksi ja amordid, kapoti all said rihmarullid ja veepump vahetatud. Aga boosti ikka pole.
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3601
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#75

P Apr 16, 2017 22:21

Oled kindel et see Mitsu turbo sul seal korralikult töötab, ka westgate varras?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vasta