3. leht 10-st

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Dets 29, 2016 11:20
Postitas Ron24
10.01 saab auto Mitsu turbo külge. Loodetavasti kirjutab Sebastian ka sobiva programmi. Ehk saab parem.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: L Dets 31, 2016 9:49
Postitas Ron24
Autol sai tehtud jälle õlivahetus ja sillatala pukside vahetus. Suht uskumatu kui palju tööd on vaja teha, et esi sillatala puksid vahetatud saaksid. Aga no ma usun, et mina seda tööd enam tegema ei pea.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: K Jaan 04, 2017 22:07
Postitas Ron24
Tellisin Autoint OÜ—st ära sport õhufiltri koos selle hoolduskomplektiga.200kw on ainult 3" downpipe taga.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 05, 2017 22:05
Postitas loffa
Milline see sport õhufilter on? Originaal kopsikusse?

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 05, 2017 22:19
Postitas Ron24
Originaal korpusesse ikka.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: E Jaan 09, 2017 14:17
Postitas Ron24
Aasta lõpus avastasin ühel hommikul, et vasak esitule klaas mõrasid täis. Täna helistas kasko kahjukäsitleja, et kindlustus saatis garantiikirja uuele tulele ära ja tellib mulle uue tule. Küsisin veel üle, et millise tule. Uue originaali, sain vastuseks. A ja homme saan Mitsu turbo ja 184kw softi autole peale.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: T Jaan 10, 2017 13:04
Postitas AndresV
Kas peale turbo vahetust maikuus lõppes käivitades suitsemine ära? Õlitase püsib normis?

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: T Jaan 10, 2017 19:16
Postitas Ron24
Kas peale turbo vahetust maikuus lõppes käivitades suitsemine ära? Õlitase püsib normis?

Õlitase oli ka ennem turbo vahetust normis. Aga jah ka suitsemine jäi järgi. See turbo on nüüd müügiks. Küsiks algul mingi 150€. Sõitnud on too turbo vast 4000km.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 12, 2017 10:25
Postitas Ron24
Nii. Mitsu turbo on küljes aga uut softi peale ei saanud. Prooviti tehase Aero softi aga minu auto ESP ei võtnud omaks. Sai proovitud ka minu tehase softi modimist, ei olnud ka see tulemuslik. Minu tehase softiga oli iga vajutuse ajal fuel cut off. Ülerõhk. Päeva lõpuks sain oma tehase softi tagasi aga sellega cut offi asemel keerab lihtsalt jõukraani kinni. Ehk kui ennem sain Garretti turboga normaalselt sõita siis keerasin selle turbo vahetamisega asja üldse tuksi. Torque aitab vast mind edasi kuni viga leitud ja kõrvaldatud.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 12, 2017 11:49
Postitas vvs
Ja nii need toredad seigad hakkavad kui soovida Saab hävitajaks muuta :D

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 12, 2017 14:56
Postitas Pootsman
Nii. Mitsu turbo on küljes aga uut softi peale ei saanud. Prooviti tehase Aero softi aga minu auto ESP ei võtnud omaks. Sai proovitud ka minu tehase softi modimist, ei olnud ka see tulemuslik. Minu tehase softiga oli iga vajutuse ajal fuel cut off. Ülerõhk. Päeva lõpuks sain oma tehase softi tagasi aga sellega cut offi asemel keerab lihtsalt jõukraani kinni. Ehk kui ennem sain Garretti turboga normaalselt sõita siis keerasin selle turbo vahetamisega asja üldse tuksi. Torque aitab vast mind edasi kuni viga leitud ja kõrvaldatud.


Huvitav, manuaal käigukastiga auto peaks ju manipulatsioonidele just lihtsamalt alluma.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 12, 2017 16:13
Postitas Ron24
Hetkel on tunne, et Statoili stardikas aitaks kõige paremini.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 12, 2017 16:14
Postitas sebastian

Huvitav, manuaal käigukastiga auto peaks ju manipulatsioonidele just lihtsamalt alluma.

Nii on, aga Ron24 sõitis tõenäoliselt juba oma originaalsofti ja Garretti turboga tunduvalt üle normaalse mAir värtusega.
Ilmselt oleks sellest ka kohe aru saanud, kui korra ka "õige" LPT variandiga saanuks proovida.
Softi muidugi kontrollisin, see oli tõesti originaal.

Kuigi armatuuri rõhuseier pole kuigi usaldatav, siis "punase alguses" B235E mootoriga sõites on natuke kahtlane asi. OpenSID juba kohe, Garrettiga oleks vastuseid andnud. Aga jah, "oleks"...

Kus tegelikult viga, eks see selgub lähiajal.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 12, 2017 16:19
Postitas Ron24
Hetkel ka Tech 2ga sõites diagnoosides on kõik kõige paremas korras. Välja arvatud liigne õhuhulk. Mitsu puhub 0,5 at rõhku ja kui seda hoida üle 5 sekundi piirab jõu ära. Õhulugeja vahetasin ära, ikka sama.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 12, 2017 16:31
Postitas sebastian
Liigne õhuhulk näitabki, et asi pole korras. Soft (sul momendil originaal) tahab siiski väikest õhukogust. Kui saab aga vastu suurema (mAir),
siis peab seda kohe raua rikkeks ja tõmbab alla. Minu teada näiteks kinnijäänud wastegate peaks sarnast olukorda tekitama (kel kogemusi, parandage)
kuigi sinul töötas see justkui korralikult.
BPC klapi vahetust võiksid ka proovida, see vähemalt lihtne.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: K Jaan 18, 2017 11:53
Postitas Ron24
Autol uus vasakpoolne esituli kasko kuludega küljes. Reedel vahetan ära esimesed piduriklotsid ja kettad ning mõlemad ksenoon pirnid.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Jaan 19, 2017 18:35
Postitas Ron24
Viking Motors vahetas täna ksenon pirnid välja. Hoopis teine tera kohe.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: T Apr 11, 2017 18:55
Postitas Ron24
Mõtlesin, et kirjutaks midagi. Peale selle, et üks hommik oli roolivõimuõli otsustanud lekkima hakata ei ole vist suurt midagi juhtunud. suverehvid hankisin Rantto käest koos velgedega. Värskem pilt kah.



Lisatud failid

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Apr 13, 2017 16:18
Postitas Ron24
Mis vahepeal veel juhtunud. Viking Motors vahetas ühe vaakumklapi ära. Torque mõõtis silindrite kompressiooni 1. 14, 2. 14, 3. 13,5 ja 4. 14. Pole üldse halb. Küll aga bensiini surve on halb tühikäigul 2,5 ja rõhu all 4,3 bar. Vahetada vaja kütuse rõhu regulaator.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Apr 13, 2017 20:07
Postitas Pootsman
Küll aga bensiini surve on halb tühikäigul 2,5 ja rõhu all 4,3 bar. Vahetada vaja kütuse rõhu regulaator.


See on ju okei. Tal on ju 3barine regulaator, vaakumiga tühikäigul 2.5bar ja kui boost taha tuleb siis on 1,3 bariga 4,3 bari.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Apr 13, 2017 20:19
Postitas Ron24
Viking Motors ja ka Veiko arvasid, et ei ole ok. Tühikäigul peab olema 3 ja rõhuga 3,5 bar. Kuna regulaator maksab 20 eurot siis vahetan välja.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Apr 13, 2017 20:37
Postitas Pootsman
Kuna regulaator maksab 20 eurot siis vahetan välja.


Kui uus küljes tee uued mõõtmised ;)

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: N Apr 13, 2017 20:49
Postitas Ron24
Mõõdan. Hetkel mul boosti ainult 0.5 bar!! Ja sellega läks rõhuga kütusesurve liiga suureks.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: P Apr 16, 2017 22:16
Postitas Ron24
Veikov vahetas täna taga 4 puksi ja amordid, kapoti all said rihmarullid ja veepump vahetatud. Aga boosti ikka pole.

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24

Postitatud: P Apr 16, 2017 22:21
Postitas vvs
Oled kindel et see Mitsu turbo sul seal korralikult töötab, ka westgate varras?