Viimasest postitusest aastaid juba möödas mis tähendab seda et sõidurõõmu on jätkuvalt piisavalt palju ja pole aega olnud siin eriti lobiseda
Mõned asjad mainiks veel ära enne kui asja kallale Saab minna!
Lennuk lendab hästi, lausa lust on temaga iga päev tööle ja koju sõita ja ikka ja jälle võtan ette pikemad kojusõidud sest puhas nauding on temaga neid kilomeetreid mõõta
Üht-teist on ikka ka korda saadetud ja erinevaid hetki läbi elanud...
Ühel hetkel näitas väline temperatuur sidi peal +50 kraadi. Sellest tingituna hakkas veiderdama salongi soojendus mis andis sooja vaid maksimaalses +asendis. Peale anduri vahetust kõik korras ja tuba soe!
Mingi aasta aprillis hakkas Saab imelikku häält tegema. Selgus tõsiasi, et veepump teeb häält mis sai ka Veikov poolt ära vahetatud!
Mõnda aega jebisid mul roolinupud ja rooli vasakule keerates lõi airbagi tule põlema. Sai vahetatud roolilint uue vastu ja probleemid lahendatud!
Enne suverehvi hooaega võtsin ligi veidi suuremad rattad kui siiani ja nüüd kulgen ringi 20" tõllaratastega. Juhitavus on täpselt sama mis 19" ja mingeid erilisi kommentaare ma ei oskagi öelda. Teed otsib sama palju ja kruusateed on jätkuvalt nõmedad
"
Peale suvekate allakruttimist sai vahetatud tagumised sillapuksid (4tk). Olevat teised olnud veidi mõrased ja mingi hääle moodi heli (kääksus) tuli sealt samuti!
Ühel kaunil suveõhtul Drazicu juures sai Saab korralikku pesu ja hooldust, et viisakalt IntSaabile lennata. Lisaks sai piduri supportid veidi värskema värvi alla. Kuna rõõmu tuli välja näidata siis sai natukene mootorit möirgama lastud... selle tulemusena tähelepanelikud kõrvad tuvastasid imeliku kõrvalise heli üle 4000rpm-i juures.
Kuna hommik on õhtust targem siis sai järgmisel päeval Veiko juurde kruiisitud ning kateri põhi alt ära võetud. Selgus häälitsuse põhjus, kepsusaaled on viga saanud ja seetõttu liigub kolb rohkem kui tohiks ja hakkas koputama juba klapikambrikaane uksele.
Kuna uue nädala alguses (teisipäeval) oli vaja juba Rootsi poole lendama hakata siis polnud kuigi palju aega vajalikke varuosi sebida. Üheski varuosapoes neid kepsusaalesid sees ei olnud ja asi hakkas juba jamaks kiskuma...
Sai Saabiantile helistatud ja tal täitsa riiulis veel viimane komplekt olemas mis cargoga ka esmaspäeva õhtuks kenasti Tartusse jõudis
Suund garaaži ja mõne tunni pärast nurrus Saab taaskord nagu kord ja kohus
Tuju hea sest IntSaab oli sisuliselt 2-päeva pärast ja Rootsis poleks soovinud küll sellist tralli ette võtta
Sissesõit algas siis reisiga Rootsi, Trollhättanisse kus toimus suur sündmus Saabihaigetele nimega IntSaab2019.
Sügisel täitsa suvalisel õhtul läks dashis põlema tulede kõrgusregulaatori tuli. Aimasin, et ju siis üks xenon suri ära ja nii oligi! Alguses põles valgelt, läks peagi lillaks ja mingil hetkel kustus ära ning viskas mulle indikaatori ka põlema. Seekord läksid sisse Osrami Xenarc xenonid ning valgus on meeldivalt valge ja pimedal ajal on lausa lust ka märgadel teedel liigelda!
Veebruaris kalas juhipoolne parktule pirn mis sulatas mul seal mingeid juhtmeid ja seetõttu koristasin need parktule ledid mõlemast tulest ka ära...lisaks senised kaugtules paiknevad LED-id viskasin samuti riiulisse oma saatust ootama. Asemele läksid Osrami lambid mis toimetavad üsna hästi selles tules. Muidugi võrreldes xenonidega on need rõvedalt kollased aga pimedal ajal kasutan nagunii lisatuld mis on mõnusalt valge.
Ühes päikselisel päeval oli plaan Pärnusse suvitama lennata, Haage kandis vaatasin et juhipoolne peegel tilgub ja kahtlaselt punast vedelikku! Tanklas selgus, et radika ülemine plastisa mis on lõdviku see on murdunud! Sai siis kohapeal kiire parandus tehtud ja tellisin uue radika. Tänaseks võib öelda, et kogu jagutussüsteemi osad võiksid olla uued ja head sest kõik lõdvikud on samuti uued!
Trionic vahetas hiljaaegu mootori alumises osas erinevaid tihendeid ja ka mootoriõli sai uueks! LS hetkel 440 000km mis on juba üsna soliidne!
Nüüd on aeg aga sealmaal, et läheb müüki minu truult teeninud igapäeva kiire turbokas! Varustuses sigamugavad ventileeritavad istmed, Harman Kardon 7+1 helisüsteem, heliisolatsioon sai hiljaaegu tehtud, midagi koheselt vahetamist ei vaja. Arvestades auto vanust siis mõningaid pisivigu kindlasti ka leidub! Võttes arvesse Saabide ainulaadsust on hind 7k. Kui hakkan pisivigu likvideerima siis 8k!
- IMG_1425.jpeg (365.77 KiB) Vaadatud 5866 korda
- IMG_8212.jpeg (462.01 KiB) Vaadatud 5866 korda
- IMG_0521.jpeg (549.9 KiB) Vaadatud 5866 korda
- IMG_3601.jpeg (363.67 KiB) Vaadatud 5866 korda
- IMG_9513.jpeg (596.17 KiB) Vaadatud 5866 korda
- IMG_1515.jpeg (531.59 KiB) Vaadatud 5866 korda
- IMG_9659.jpeg (503.77 KiB) Vaadatud 5866 korda
- IMG_9661.jpeg (645.07 KiB) Vaadatud 5866 korda
Võib kirjutada