Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, 9-5LPT (ex vvs)
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tervist seltsimehed ja Saabihullud
Kuna eelmine Saab osteti Germpzi poolt ära siis olin valiku ees. Kas proovida omada Chrysler 300C-d SRT varustusega või minna kindlapeale välja ja võtta ligi sel hetkel pikemalt müügis olnud prillidega 9-5 Hirsch. Valikuks jäi olude sunnil Saab sest SRT-d ei olnud Eestis olemas ja sõita oli vaja
Ehk et lugu on järgmine...Auto ostsin 12.06.2015
Uueks pereliikmeks sai universaalne Saab 9-5 Aero Hirschi mandiga
Proovisin seda pilli ka kohe siis kui see müüki tuli ja sel hetkel vaevasid teda erinevad mootorihädad ja rõhu probleemid. Uno auto lasi mootoris kõik ketid ja jutud ära vahetada (ka tutikas Mitsu turbo) ja see asi andis juba pisut enesekindlust juurde Päris ostuhetke päeval kui proovisõitu tegin oli ka mingi ikaldus rõhuga aga müstilisel kombel sellist fuelcuti mis tookord kick downi ajahetkel olid, enam ei ole Igaks juhuks vahetasin ka bypass klapi uue vastu!
Kui nüüd võrrelda eelmist Saabi ja seda, siis tänu Hirschi tuuningule liigub see riistapuu ikka mehemoodi edasi ja pidev sõidurõõm on tagatud...nagu te isegi Saabi puhul teate
Ja minu dünograafik:
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/uI0iojph-9o
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/No0ko0ZWIio
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Selle poole aasta jooksul on tehtud järgmised asjad:
237 265km-250 282km
Arvelevõtt
Liikluskindlustus
Kasko
2-ks aastaks ülevaatus
Toonklaasi ring
Uued Trico 2x600mm kojamehed
Udukatesse Ledid
Uued küünlad
Miilisõidul 223km/h
Dünos 219kW (ülisooja ilmaga)
Uued esimesed stabikakondid ja puksid
Eesti naviga plaat Jaanuse käest
Tagumise kojamehe eemaldus
Hirschi embleem tagaluugile
Suuremad rattad ja vastavad rehvid 235/35R19
Väike otsasõit ülekäigurajal, mille tulemusena tuli uus esiklaas panna
Tervelt kerelt mõlgieemaldus (va katus)
1x kasti õlivahetus
Klapikambrikaane tihendi vahetus
Turbo tagasivoolu tihendi vahetus
2x õlivahetus selle aja peale
Uued Osrami xenonid
Kogu tuledemajandus (salong, gabariidid, numbrituled) ledide peale
Järgmiste plaanide hulgas on:
1. Esiklaasi vahetus (sain jõulude ajal kivi esiklaasi ja asi arenes ämblikuks)
2. Kasti dünaamiline õlivahetus (soojast peast 2-3 käigu vahetus paugutab). Külmast peast töötab kõik laitmatult!
3. Proovime veikoga kaugtule pirnid ledide vastu vahetada...loodame, et tänu luupidele on tulemus parem kui originaalis
Mõned pildid lõpetuseks...
Kuna eelmine Saab osteti Germpzi poolt ära siis olin valiku ees. Kas proovida omada Chrysler 300C-d SRT varustusega või minna kindlapeale välja ja võtta ligi sel hetkel pikemalt müügis olnud prillidega 9-5 Hirsch. Valikuks jäi olude sunnil Saab sest SRT-d ei olnud Eestis olemas ja sõita oli vaja
Ehk et lugu on järgmine...Auto ostsin 12.06.2015
Uueks pereliikmeks sai universaalne Saab 9-5 Aero Hirschi mandiga
Proovisin seda pilli ka kohe siis kui see müüki tuli ja sel hetkel vaevasid teda erinevad mootorihädad ja rõhu probleemid. Uno auto lasi mootoris kõik ketid ja jutud ära vahetada (ka tutikas Mitsu turbo) ja see asi andis juba pisut enesekindlust juurde Päris ostuhetke päeval kui proovisõitu tegin oli ka mingi ikaldus rõhuga aga müstilisel kombel sellist fuelcuti mis tookord kick downi ajahetkel olid, enam ei ole Igaks juhuks vahetasin ka bypass klapi uue vastu!
Kui nüüd võrrelda eelmist Saabi ja seda, siis tänu Hirschi tuuningule liigub see riistapuu ikka mehemoodi edasi ja pidev sõidurõõm on tagatud...nagu te isegi Saabi puhul teate
Ja minu dünograafik:
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/uI0iojph-9o
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/No0ko0ZWIio
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Selle poole aasta jooksul on tehtud järgmised asjad:
237 265km-250 282km
Arvelevõtt
Liikluskindlustus
Kasko
2-ks aastaks ülevaatus
Toonklaasi ring
Uued Trico 2x600mm kojamehed
Udukatesse Ledid
Uued küünlad
Miilisõidul 223km/h
Dünos 219kW (ülisooja ilmaga)
Uued esimesed stabikakondid ja puksid
Eesti naviga plaat Jaanuse käest
Tagumise kojamehe eemaldus
Hirschi embleem tagaluugile
Suuremad rattad ja vastavad rehvid 235/35R19
Väike otsasõit ülekäigurajal, mille tulemusena tuli uus esiklaas panna
Tervelt kerelt mõlgieemaldus (va katus)
1x kasti õlivahetus
Klapikambrikaane tihendi vahetus
Turbo tagasivoolu tihendi vahetus
2x õlivahetus selle aja peale
Uued Osrami xenonid
Kogu tuledemajandus (salong, gabariidid, numbrituled) ledide peale
Järgmiste plaanide hulgas on:
1. Esiklaasi vahetus (sain jõulude ajal kivi esiklaasi ja asi arenes ämblikuks)
2. Kasti dünaamiline õlivahetus (soojast peast 2-3 käigu vahetus paugutab). Külmast peast töötab kõik laitmatult!
3. Proovime veikoga kaugtule pirnid ledide vastu vahetada...loodame, et tänu luupidele on tulemus parem kui originaalis
Mõned pildid lõpetuseks...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
No pisik on edasi antudOled poisil sõita ka andnud masinaga?
Hiiumaa kokkutuleku ajal sai süles vähe puude vahel manööverdatud, oli õnnelik küll
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Udukatesse läksid H8 ledid! Ostsin need DB-HP-st ja olid suht haige hinnaga (~80€ paar)! Valgus on xenoniga sarnane aga sõita nendega ei näe. Kasutan neid linnas xenonite asemel ja ei kurdaVÄGA VÄGA ilus auto
Mis LED'i sa leidsid udutuledesse? Lähevad xenonitega kokku ja näitavad valgust ka?
Proovisime täna led kaugtulesid ka aga tule pesa oli liiga väike ja ei sobinudki...näis
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vähegi normaalsed kaug/lähi LED-d ongi hinnaklassis $80-120 paar ka ebay-s. Muidugi hiinakad, sest seal neid enamasti tehakse.
Kavatsen ka ära proovida, mida tonnisel need näitavad. 2400+ luumenit on juba võrreldav tavahalogeeniga. Kahjuks on raske leida
normaalse värvustemperatuuriga isendeid H1 soklile. Enamasti topitakse "pirni" väga külma valgusega emitterid (ca 6500K) ja siis peale erinevad filtrid.
Vilets lahendus.
Halogeenide värvustemperatuur umbes 3200K, ehk siis vastikust sinisest tuleks kuidagi saada meeldivam 4000K.
Ma pole vist ainuke, kes siniseid ja nn "ülivalgeid" LED-e ei salli
Kavatsen ka ära proovida, mida tonnisel need näitavad. 2400+ luumenit on juba võrreldav tavahalogeeniga. Kahjuks on raske leida
normaalse värvustemperatuuriga isendeid H1 soklile. Enamasti topitakse "pirni" väga külma valgusega emitterid (ca 6500K) ja siis peale erinevad filtrid.
Vilets lahendus.
Halogeenide värvustemperatuur umbes 3200K, ehk siis vastikust sinisest tuleks kuidagi saada meeldivam 4000K.
Ma pole vist ainuke, kes siniseid ja nn "ülivalgeid" LED-e ei salli
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Vaatasin pilte algul telefonist. Nüüd arvuti taga on asi ikka päris sick!
Eriti lempar on valge randiga E21ga koos Lennuakadeemia ees pilt.
Mul ka Ledide lahendust vaja salongi. Praegu on see narkosinine- no good
Nagu aru saan see 10k komplekt mis sul Hirschi poolt on ei sisalda suuremat fööni, ega sportkatte? Summuti osast siis vaid catback suurem?
Eriti lempar on valge randiga E21ga koos Lennuakadeemia ees pilt.
Mul ka Ledide lahendust vaja salongi. Praegu on see narkosinine- no good
Nagu aru saan see 10k komplekt mis sul Hirschi poolt on ei sisalda suuremat fööni, ega sportkatte? Summuti osast siis vaid catback suurem?
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Nagu aru saan see 10k komplekt mis sul Hirschi poolt on ei sisalda suuremat fööni, ega sportkatte? Summuti osast siis vaid catback suurem?
Hirschi paberitel KAT on kirjas see 300 on vast CPI
__In Boost We Trust__
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Oskad sa öelda ka nende hindu?Uhhhh , tahan sama upgrade teha. Praegustega ma ei ole absoluutselt rahul. Opelil ja TurboX-il on ka samad.
Hirschi kodulehel (http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E580005000) CHF1,410.00, incl. VAT - ca 1 269€
NB! Praeguse külmaga (-20 jne) need muidugi kenasti vilisevad kui vaikselt foori alla pidurdada
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Oskad sa öelda ka nende hindu?Uhhhh , tahan sama upgrade teha. Praegustega ma ei ole absoluutselt rahul. Opelil ja TurboX-il on ka samad.
Hirschi kodulehel (http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E580005000) CHF1,410.00, incl. VAT - ca 1 269€
NB! Praeguse külmaga (-20 jne) need muidugi kenasti vilisevad kui vaikselt foori alla pidurdada
Complete kit ketaste, klotside, supportite ja kelkudega on tonni naela tuuris. Ise otsides saab odavamalt, supportid pidi uued 200 naelaga saama.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kahte tüüpi sadulaid on, ühed on 57mm ja teised 60mm kolviga. Mina sihiks neid 60mm sadulaid, kuid ma ei ole hetkel 100% kindel kas neil supportid ühesugused on. Sadulaid peaks heal juhul saama lammutusest, sest need on samasugused ka 314mm ketastel. Probleemiks on supportid, neid ilmselt lammarist ei leia, sest vaevalt, et keegi siin OPC, VXR või TurboX lammutanud on.
Sadula koodid 60mm kolb (118eur/tk)
5 42 470
12802161
93176376
Support 57mm kolviga sadula oma
93195753
Sadula koodid 60mm kolb (118eur/tk)
5 42 470
12802161
93176376
Support 57mm kolviga sadula oma
93195753
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tegelt tundub loogiline hind sellise KIT-i puhulOskad sa öelda ka nende hindu?Uhhhh , tahan sama upgrade teha. Praegustega ma ei ole absoluutselt rahul. Opelil ja TurboX-il on ka samad.
Hirschi kodulehel (http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E580005000) CHF1,410.00, incl. VAT - ca 1 269€
NB! Praeguse külmaga (-20 jne) need muidugi kenasti vilisevad kui vaikselt foori alla pidurdada
Complete kit ketaste, klotside, supportite ja kelkudega on tonni naela tuuris. Ise otsides saab odavamalt, supportid pidi uued 200 naelaga saama.
Kuna mul kettal on juba ~1mm-ne rant sisse kulunud siis mingil ajal tuleb ketta ja klotsivahetuse teema päevakorda
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vahetab udutule pirne kodus ise, või mingi suurem lammutamine ja pole isegi mõtet kerge pohmakaga proovima hakata? Mul endal kustus 1 ära ja vaja ära vahetada.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 29
- Liitunud: N Mai 08, 2014 22:27
- Asukoht:
- Auto:
Martin.V, sul on udutuledes H8 pirnid ja nende vahetus on lihtne. Pistik tuleb pirni tagant ära kui mõlemale kitsale küljele pigistada ja tõmmata. Seejärel pirni pesas natukene vastu kella liikumise suunda pöörata ja käes ta ongi.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mul ka H8 ja tegin seda kodustes tingimustes, saad Sinagi sellega hakkama - sõltub muidugi pohmaka staadiumist
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab