Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, 9-5LPT (ex vvs)
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Praegu justkui 2 tuld ühes korpuses, tähised ka olemas.
Kevadel lähen ülevaatusele siis vaatan mis asjapulgad räägivad
Kevadel lähen ülevaatusele siis vaatan mis asjapulgad räägivad
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Tähised v mitte, kaks eraldi tuld peab olema. V.a. juhul kui tuli on nii pikk, et ulatab üle terve auto laiuse..
Tegelen igapäevaselt selle asjaga, toon kõikvõimalikke valgusteid maale. Iseasi muidugi on ülevaataja ja politseiniku pädevus sellist asja hindama.. Ma sõitsin ju mitu aastat kolme hiigelsuure Rallye3000ga ringi
Tegelen igapäevaselt selle asjaga, toon kõikvõimalikke valgusteid maale. Iseasi muidugi on ülevaataja ja politseiniku pädevus sellist asja hindama.. Ma sõitsin ju mitu aastat kolme hiigelsuure Rallye3000ga ringi
Sattusin üle pika aja jälle siia, kas sa oled uue headuniti pannud? Lappasin teemat natukene ette ja taha kuid ei näinud mingit uuendust selles osakonnas.Kolmanda päeva kokkuvõte:
Selle pildi järgi nagu oleks midagi uuenenud.
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Täitsa vana sang veel seal. Eks näis kuidas sellel aastal soundiga tegeleda jõuanSattusin üle pika aja jälle siia, kas sa oled uue headuniti pannud? Lappasin teemat natukene ette ja taha kuid ei näinud mingit uuendust selles osakonnas.
Selle pildi järgi nagu oleks midagi uuenenud.
Tahaks natuke nüüd sõita ja nautida ka enne kui jälle raha hakkan alla taguma
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mootori sissesõit kulgeb kenasti - juba 500km on rahumeelselt liigeldud ja olen püüdnud möödasõite inimlikult teha
Vedelikutasemed on kõik stabiilsed ja õli kadu on täiesti null Naudime
Vedelikutasemed on kõik stabiilsed ja õli kadu on täiesti null Naudime
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
See peaks kadestamistväärt hea tunne olema kui oled mitu pikka päeva mässanud, pisut käest lastud mootori korralikult korda teinud ja seda sisse sõidad . Kui palju töötunde kogunes?
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tunne on tõesti hea
Ajaliselt läks meil Veikoga selle remondi peale ca 25 tundi. No polnud varem sellise Saabiga kokkupuudet olnud ja võtsime asja rahulikult Eks möla ja sellega kaasnev asi võtab ka teatud aega ära aga selleta ka ei saa
Ajaliselt läks meil Veikoga selle remondi peale ca 25 tundi. No polnud varem sellise Saabiga kokkupuudet olnud ja võtsime asja rahulikult Eks möla ja sellega kaasnev asi võtab ka teatud aega ära aga selleta ka ei saa
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Nädalavahetusel hooldasin natuke Saabi
Sai tehtud korralik pigipesu, velgedelt lasin Plastidip värvi maha, põhjalik kuivatus, vahatamine kahe erineva vahaga, salongi hooldus ja istmete kreemitamine
Kahte vaha kasutasin seetõttu, et kapotile on "talve" jooksul tulnud väikseid kivitäkkeid ning pisut häiris see teema. Toonvahaks oli kasutada mingit Motipi musta plöga mida ma ei soovita mitte kellelegi. Selle kuivanud vaha maha saamine on õudus kuubis ja peale rõvedat nühkimist panin ikka oma vana head Meguiarsi vaha sellele lisaks peale.
Ootan juba kevadet
Sai tehtud korralik pigipesu, velgedelt lasin Plastidip värvi maha, põhjalik kuivatus, vahatamine kahe erineva vahaga, salongi hooldus ja istmete kreemitamine
Kahte vaha kasutasin seetõttu, et kapotile on "talve" jooksul tulnud väikseid kivitäkkeid ning pisut häiris see teema. Toonvahaks oli kasutada mingit Motipi musta plöga mida ma ei soovita mitte kellelegi. Selle kuivanud vaha maha saamine on õudus kuubis ja peale rõvedat nühkimist panin ikka oma vana head Meguiarsi vaha sellele lisaks peale.
Ootan juba kevadet
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Oli veel alles sellist vahendit nagu M26 HI-TECH YELLOW WAX: http://meguiars.ee/tooted/professional/ ... wax-378-l/Mis Meguiarsi vaha sa täpsemalt kasutad?
Kuna ei suutnud vana vaha ära kulutada siis tuleb ühe korra seda veel kasutada
Järgmisena proovin selle toote ära: http://meguiars.ee/tooted/car-care/vaha ... ax-liquid/
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Seda ultimate waxi täitsa soovitan, ise kasutasin seda potsikus kõvemat versiooni, mõtlesin proovida Autoglymi hd waxi aga ei tea kas hinna ja kvaliteedisuhe on sama... Muidugi kui ei proovi, siis ei saa ka teada
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Soovitaksin proovida sellist vaha, kestab märksa kauem kui Autoglymi HD või Meguiarsi paremad seeriad
http://www.collinite.com/automotive-wax ... paste-wax/
http://www.collinite.com/automotive-wax ... paste-wax/
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Juba jälle üks vahva kuukene selja taga ja sõidurõõmu jagub viisakalt
Kuna puhtusefriik on tore olla siis olen sunnitud paar korda nädalas käima isepesulas! Olen veendunud, et kui regulaarselt oma sõbrakest pesta siis teenib ta mind kindlasti hästi...see 2€-ne pesu pole eriline kulu kui arvestada seda suurepärast tunnet mida puhta Saabiga sõit annab
Vahetusse läks ka viimane (kõrvalistujapoolne) mootoripadi mis näitas juba väsimuse märke.
Uued suverehvid panin alla 20.märts ja naudin täiega seda meeldivat kahinat ja minekut
Rehvipoisid vaatasid sillaosad üle ja anti mõista, et mõned puksid tuleb ära vahetada enne kui sillastendi asja on...eks siis sellest juba järgmine kord
Kuna puhtusefriik on tore olla siis olen sunnitud paar korda nädalas käima isepesulas! Olen veendunud, et kui regulaarselt oma sõbrakest pesta siis teenib ta mind kindlasti hästi...see 2€-ne pesu pole eriline kulu kui arvestada seda suurepärast tunnet mida puhta Saabiga sõit annab
Vahetusse läks ka viimane (kõrvalistujapoolne) mootoripadi mis näitas juba väsimuse märke.
Uued suverehvid panin alla 20.märts ja naudin täiega seda meeldivat kahinat ja minekut
Rehvipoisid vaatasid sillaosad üle ja anti mõista, et mõned puksid tuleb ära vahetada enne kui sillastendi asja on...eks siis sellest juba järgmine kord
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Talve rattad olid jah valged aga enam mitteValged sul siis talve veljed? Väga cool näeb välja küll.
Kui leian viisakad 18" siis järgmine talv lükkan need alla, kui aga mitte siis värvin olemasolevad pisut süngemaks ja Aerotan edasi
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
No ära räägi
Kuna puhtusefriik on tore olla siis olen sunnitud paar korda nädalas käima isepesulas!
:D Must värvi autoga on raske puhtusefriik olla, pesulast koju puhta autoga jõudmine on juba missioon.
Ainuüksi seistes kogub juba korraliku tolmukihi peale Kui veel vihma ka peale Saab siis on päris kohutav Aga asi paraneb, tänavaid juba pestakse
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Väga 5+ auto, stiilne ja praktiline. Edu puhta ja säravana hoidmisel
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Viimasest teemakohasest postitusest on juba mõnda aega mööda läinud
Tehtud tööde nimekirja võib lisada järgmised tööd:
Korraline õlivahetus
Esimese silla tagumised õõtsapuksid said uued
Tagumise silla esimesed puksid said uued
Sillastend
Uus DI
Uued küünlad
Uus salongiõhufilter
Lahe jahutuskolmiku vahetus - juba ootasingi millal see otsa Saab
Ohtralt autopesusid...
S9K-ga installisime ühe sumpsipüti juurde - Hirschi oma, pm samasugune nagu teiselgi pool
Lisaks oli vaja tellida 4,5" summutiotsad USA-st
Uued embleemid ette ja taha...
Ülevaatus järgmise aastani...
Väiksel dünokülastusel selgus, et see hübriidne Garret puhub päris kärmelt boosti üles ja väänet on natuke rohkem kui vana mitsuga...kW arv aga vähenes
Skaalal on neljanda käigu tõmbed - sinine joon eelmise korra oma ja punane joon selle korra tõmme!
Sinine joon:
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Punane joon:
Max kW = 178,56x1,18=207kW, max NM = 409,41x1,18=483NM
Regasin ka miilisõidule ja eks seal siis ole näha mis tulemust Garret mul teha suudab
Kiidan täiega Veikot pukside ja õlivahetuse teema eest
Samuti on äge vana S9K kes teeb oma tööd suure südamega
Lõpetuseks üks lambi pilt
Tehtud tööde nimekirja võib lisada järgmised tööd:
Korraline õlivahetus
Esimese silla tagumised õõtsapuksid said uued
Tagumise silla esimesed puksid said uued
Sillastend
Uus DI
Uued küünlad
Uus salongiõhufilter
Lahe jahutuskolmiku vahetus - juba ootasingi millal see otsa Saab
Ohtralt autopesusid...
S9K-ga installisime ühe sumpsipüti juurde - Hirschi oma, pm samasugune nagu teiselgi pool
Lisaks oli vaja tellida 4,5" summutiotsad USA-st
Uued embleemid ette ja taha...
Ülevaatus järgmise aastani...
Väiksel dünokülastusel selgus, et see hübriidne Garret puhub päris kärmelt boosti üles ja väänet on natuke rohkem kui vana mitsuga...kW arv aga vähenes
Skaalal on neljanda käigu tõmbed - sinine joon eelmise korra oma ja punane joon selle korra tõmme!
Sinine joon:
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Punane joon:
Max kW = 178,56x1,18=207kW, max NM = 409,41x1,18=483NM
Regasin ka miilisõidule ja eks seal siis ole näha mis tulemust Garret mul teha suudab
Kiidan täiega Veikot pukside ja õlivahetuse teema eest
Samuti on äge vana S9K kes teeb oma tööd suure südamega
Lõpetuseks üks lambi pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
S9K-ga installisime ühe sumpsipüti juurde - Hirschi oma, pm samasugune nagu teiselgi pool
...
Lisaks oli vaja tellida 4,5" summutiotsad USA-st
Lahe! Saite 9-5e kehvakese 60/40 kaalujaotuse veidi paremaks?
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Muidugi, kõik sai paremaksS9K-ga installisime ühe sumpsipüti juurde - Hirschi oma, pm samasugune nagu teiselgi pool
...
Lisaks oli vaja tellida 4,5" summutiotsad USA-st
Lahe! Saite 9-5e kehvakese 60/40 kaalujaotuse veidi paremaks?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab