Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, 9-5LPT (ex vvs)
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Olen ka seda meelt et vähem on rohkem Hoian madalat profiiliSellisega sõidaks küll!
Kui enamus 9-5 universaale tunduvad kuidagi "tühjad" ilma katuseraamita siis sinu omale just sobib see.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Täna panin velgedele tsentreerimisrõngad...kena tulemus treiali poolt
Lisaks sellele installisin ka uued ekstsentrikpoldid
Ja kohustuslik autopesu...klubikleepsule leidsin koha tagumisel uksel
Lisaks sellele installisin ka uued ekstsentrikpoldid
Ja kohustuslik autopesu...klubikleepsule leidsin koha tagumisel uksel
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Hetke seisuga on see Saab olnud juba aasta aega minu valduses Jätkuvalt pakub see Sõbrake lahedaid emotsioone möödasõitudel ja ka lihtsalt vaikselt kulgedes
Aastane läbisõit on olnud 23 232 km ja Olerexi 98-t on tarbitud 2804,61 liitrit - keskmine kulu 12l/100-le.
Selle ajaga on ta saanud juba päris armsaks ja plaanin kindlasti 3-4 aastat sellega edasi lennata
Ostu hetkel oli ta kasti rikkega (paugutas soojast peast) ja ka dünaamiline õlivahetus asja heaks ei teinud. Õnneks kodanik Ranttol õnnestus leida täpselt õige koodiga kast ning juuni alguses (täpsemalt 04.06) võtsime Veikov-ga selle laheda kastivahetuse ette. Aega läks ca 7h aga olime ka pioneerid sellel alal
Uus kast all, proovisõit...ajaga on läinud käiguvahetused mõnusalt sujuvaks ja heaks ning tõeline nauding on sõita töökorras võimsa automaat Saabiga
Veojõukontrolltuluke läks peale kastivahetust sõites põlema aga tegeleme asjaga.
Roolivõimuõli sai ka vahetatud uue vastu
Oma järge ootab esimeste tugilaagrite vahetus...laagrid loksuvad kaasas, kogume hoogu
Muidu on chill...
Aastane läbisõit on olnud 23 232 km ja Olerexi 98-t on tarbitud 2804,61 liitrit - keskmine kulu 12l/100-le.
Selle ajaga on ta saanud juba päris armsaks ja plaanin kindlasti 3-4 aastat sellega edasi lennata
Ostu hetkel oli ta kasti rikkega (paugutas soojast peast) ja ka dünaamiline õlivahetus asja heaks ei teinud. Õnneks kodanik Ranttol õnnestus leida täpselt õige koodiga kast ning juuni alguses (täpsemalt 04.06) võtsime Veikov-ga selle laheda kastivahetuse ette. Aega läks ca 7h aga olime ka pioneerid sellel alal
Uus kast all, proovisõit...ajaga on läinud käiguvahetused mõnusalt sujuvaks ja heaks ning tõeline nauding on sõita töökorras võimsa automaat Saabiga
Veojõukontrolltuluke läks peale kastivahetust sõites põlema aga tegeleme asjaga.
Roolivõimuõli sai ka vahetatud uue vastu
Oma järge ootab esimeste tugilaagrite vahetus...laagrid loksuvad kaasas, kogume hoogu
Muidu on chill...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kas Aero 5-ne atm kast on kuidagi erinev tavalisest 5-sest atm kastist? Roolilt käiguvahetus on ka ju mitte Aerodel olemas. Või mingist aastast midagi muutus?Õnneks kodanik Ranttol õnnestus leida täpselt õige koodiga kast ning juuni alguses (täpsemalt 04.06) võtsime Veikov-ga selle laheda kastivahetuse ette. Aega läks ca 7h aga olime ka pioneerid sellel alal.
Uus Aero ökom kui vana ma vaatan
Täitsa oleneb sõidustiilist ja linn / maantee vahekorrast.
Mina olen märganud, et kui ma nüüd linnas olen mitu päeva jokutanud ja lõpuks tahaks saada tõmmet ka siis väga uimane on ja jäänud tükkaega ootama seda minekut nüüd. Ju kast ikka õpib mingi ajaga uimerdama :, siis peab teda uuesti vähe sportlikumat tõugu olema
Ilus auto! Oled kleepsudega teinud omavoli või muudeti mingeid kokkuleppeid kleepsu asukohaga?
Mina olen märganud, et kui ma nüüd linnas olen mitu päeva jokutanud ja lõpuks tahaks saada tõmmet ka siis väga uimane on ja jäänud tükkaega ootama seda minekut nüüd. Ju kast ikka õpib mingi ajaga uimerdama :, siis peab teda uuesti vähe sportlikumat tõugu olema
Ilus auto! Oled kleepsudega teinud omavoli või muudeti mingeid kokkuleppeid kleepsu asukohaga?
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Paar kuud jälle möödunud viimasest sissekandest
1. Esimesed amordi tugilaagrid on vahetatud!
2. Rool sai ära kalibreeritud ja tuluke armatuuris enam ei sira!
3. Käigukasti vahetuse käigus selgus, et pealoleval Mitsu turbol on pikilõtk selline kahtlane ja peale läks Trolli Garreti turbo! Visuaalselt oli see samasugune kui Mitsu oma ja Sebastianiga arutledes ongi see mingi "hübriidturbo" mida Trollidele peale pandi!
Viimasel ajal on mootorituli hakanud trikke tegema ja vahelduva eduga põleb ja ei põle. Tech näitab mingit DI-häda ja sisselaske leket. Minek on ka selline so-so ja ei lenda nii nagu peaks - boost jääb sinna skaala keskele toimetama ja punasesse ei liigu nii üldse! Tuleb teemaga tegeleda
Lõpetuseks mõned varahommikused pildid...
1. Esimesed amordi tugilaagrid on vahetatud!
2. Rool sai ära kalibreeritud ja tuluke armatuuris enam ei sira!
3. Käigukasti vahetuse käigus selgus, et pealoleval Mitsu turbol on pikilõtk selline kahtlane ja peale läks Trolli Garreti turbo! Visuaalselt oli see samasugune kui Mitsu oma ja Sebastianiga arutledes ongi see mingi "hübriidturbo" mida Trollidele peale pandi!
Viimasel ajal on mootorituli hakanud trikke tegema ja vahelduva eduga põleb ja ei põle. Tech näitab mingit DI-häda ja sisselaske leket. Minek on ka selline so-so ja ei lenda nii nagu peaks - boost jääb sinna skaala keskele toimetama ja punasesse ei liigu nii üldse! Tuleb teemaga tegeleda
Lõpetuseks mõned varahommikused pildid...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Oii jummel, Saab sai boostima
1. Esimeseks veaks siis paar õhuklappi mis töötasid mõlemapidiselt ehk ei töötanud üldse! Tänud Daagsile
2. Westgate reguleervarras oli kadunud Eriti suured tänud Kruvile, kes käe masinasse pani ja töllerdava varda sealt kapoti alt leidis Samuti meisterdas ta sinna reede õhtul vajaminema jupi valmis ja installis ka külge
Julgen nüüd küll öelda et see Saab pole mul elusees nii vägevalt minna astunud kui nüüd...igas asendis boostib kui segane ja rõhku hoiab stabiilselt punases alas ca. 2-3mm
Armusin taaskord sellesse Hirschi ära
1. Esimeseks veaks siis paar õhuklappi mis töötasid mõlemapidiselt ehk ei töötanud üldse! Tänud Daagsile
2. Westgate reguleervarras oli kadunud Eriti suured tänud Kruvile, kes käe masinasse pani ja töllerdava varda sealt kapoti alt leidis Samuti meisterdas ta sinna reede õhtul vajaminema jupi valmis ja installis ka külge
Julgen nüüd küll öelda et see Saab pole mul elusees nii vägevalt minna astunud kui nüüd...igas asendis boostib kui segane ja rõhku hoiab stabiilselt punases alas ca. 2-3mm
Armusin taaskord sellesse Hirschi ära
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Turbo sain Rantto käest!
Mõtlesin ka ise S9K pakutava turbo peale aga kuna sain Saabi liikuma ja hetkel ei pea vajalikuks kulukamaid arendusi teha siis jäi asi mõttetasandile
Mõtlesin ka ise S9K pakutava turbo peale aga kuna sain Saabi liikuma ja hetkel ei pea vajalikuks kulukamaid arendusi teha siis jäi asi mõttetasandile
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Pajataks paar teemakohast juttu siia...
Talvekad sai see hooaeg alla 8. novembril
Nii "mõnusalt" vedel on kõik see liikumine, TCS põleb igas asendis kui korralikku kiirendust teha 1 hea asi vist on - Eesti teed on täitsa sõidetavad nende 17" rõngastega
Oli vajadust taaskord üht-teist Saabi kallal teha - miljon tänu Veikole
Uus mitmemeetrine geneka-roolivõimurihm
Uus ülemine mootoripadi
Uus alumine mootoripadi
Uued kojamehed Champion Aero (hetkel pühivad viisakalt)
Uued Xenonid
Uued esimesed pidurikettad (Hirsch/Turbo-X 345mm) ja klotsid (mõlemad Bosch-i toodang)
Mootoriõlivahetus
Paar pilti ka siis...
Kevadeks on juba uued huvitavad plaanid välimuse vallas...
Talvekad sai see hooaeg alla 8. novembril
Nii "mõnusalt" vedel on kõik see liikumine, TCS põleb igas asendis kui korralikku kiirendust teha 1 hea asi vist on - Eesti teed on täitsa sõidetavad nende 17" rõngastega
Oli vajadust taaskord üht-teist Saabi kallal teha - miljon tänu Veikole
Uus mitmemeetrine geneka-roolivõimurihm
Uus ülemine mootoripadi
Uus alumine mootoripadi
Uued kojamehed Champion Aero (hetkel pühivad viisakalt)
Uued Xenonid
Uued esimesed pidurikettad (Hirsch/Turbo-X 345mm) ja klotsid (mõlemad Bosch-i toodang)
Mootoriõlivahetus
Paar pilti ka siis...
Kevadeks on juba uued huvitavad plaanid välimuse vallas...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ega ei saa ikka käed rüpes passida...
Nädalavahetusel võtsime Veikoga ette lisatule projekti
Uueks lisakaugtuleks sai 80W-ne LED valgusti, andmete järgi siis 8000LM
Tegemist on sertifitseeritud- ja vastavate tähistega lisakaugtulega mida tohib ka legaalselt kasutada
Kinnitused tugevast metallist läksid turvatala külge...
Tuli paika......ja testima
Lähituli (xenon):
Kaugtuli (LED):
Kaugtuli ja lisakaugtuli
Väga rahul selle lambilahendusega
Lisakas töötab 2-relee kaasabil, põlevad koos udukate ja kaugtuledega - mingit lisalülitit pole juurde vaja - super töö jälle Veiko poolt
Nädalavahetusel võtsime Veikoga ette lisatule projekti
Uueks lisakaugtuleks sai 80W-ne LED valgusti, andmete järgi siis 8000LM
Tegemist on sertifitseeritud- ja vastavate tähistega lisakaugtulega mida tohib ka legaalselt kasutada
Kinnitused tugevast metallist läksid turvatala külge...
Tuli paika......ja testima
Lähituli (xenon):
Kaugtuli (LED):
Kaugtuli ja lisakaugtuli
Väga rahul selle lambilahendusega
Lisakas töötab 2-relee kaasabil, põlevad koos udukate ja kaugtuledega - mingit lisalülitit pole juurde vaja - super töö jälle Veiko poolt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Reaalis on asi tunduvalt soliidsem kui pildi peal
Kasutan tuld nagunii ainult pimedas ja muul ajal seda küljes ei ole - selline bolt-on lahendus mis oli ka eesmärk omaette
Kasutan tuld nagunii ainult pimedas ja muul ajal seda küljes ei ole - selline bolt-on lahendus mis oli ka eesmärk omaette
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4261
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui juhtun öösel Viljandis olema siis näitan mis valgust see asi toodab Äkki hakkab meeldimaMisasjaPlease no???
Palun ei? (lisatule kohta)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Udukad peaks ju kaugtuledega ära kustuma, oled seda loogikat ka timminud vist. Järgmine tuuningaste pole mitte kiirühendustega bolt-on, vaid mootor, mis tuled päeval esivõre taha peitu keerutab.
Pildid on tõsiselt hästi õnnestunud ja näitlikud!
Pildid on tõsiselt hästi õnnestunud ja näitlikud!