Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, 9-5LPT (ex vvs)
Postitatud: R Jaan 01, 2016 15:26
Tervist seltsimehed ja Saabihullud
Kuna eelmine Saab osteti Germpzi poolt ära siis olin valiku ees. Kas proovida omada Chrysler 300C-d SRT varustusega või minna kindlapeale välja ja võtta ligi sel hetkel pikemalt müügis olnud prillidega 9-5 Hirsch. Valikuks jäi olude sunnil Saab sest SRT-d ei olnud Eestis olemas ja sõita oli vaja
Ehk et lugu on järgmine...Auto ostsin 12.06.2015
Uueks pereliikmeks sai universaalne Saab 9-5 Aero Hirschi mandiga
Proovisin seda pilli ka kohe siis kui see müüki tuli ja sel hetkel vaevasid teda erinevad mootorihädad ja rõhu probleemid. Uno auto lasi mootoris kõik ketid ja jutud ära vahetada (ka tutikas Mitsu turbo) ja see asi andis juba pisut enesekindlust juurde Päris ostuhetke päeval kui proovisõitu tegin oli ka mingi ikaldus rõhuga aga müstilisel kombel sellist fuelcuti mis tookord kick downi ajahetkel olid, enam ei ole Igaks juhuks vahetasin ka bypass klapi uue vastu!
Kui nüüd võrrelda eelmist Saabi ja seda, siis tänu Hirschi tuuningule liigub see riistapuu ikka mehemoodi edasi ja pidev sõidurõõm on tagatud...nagu te isegi Saabi puhul teate
Ja minu dünograafik:
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/uI0iojph-9o
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/No0ko0ZWIio
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Selle poole aasta jooksul on tehtud järgmised asjad:
237 265km-250 282km
Arvelevõtt
Liikluskindlustus
Kasko
2-ks aastaks ülevaatus
Toonklaasi ring
Uued Trico 2x600mm kojamehed
Udukatesse Ledid
Uued küünlad
Miilisõidul 223km/h
Dünos 219kW (ülisooja ilmaga)
Uued esimesed stabikakondid ja puksid
Eesti naviga plaat Jaanuse käest
Tagumise kojamehe eemaldus
Hirschi embleem tagaluugile
Suuremad rattad ja vastavad rehvid 235/35R19
Väike otsasõit ülekäigurajal, mille tulemusena tuli uus esiklaas panna
Tervelt kerelt mõlgieemaldus (va katus)
1x kasti õlivahetus
Klapikambrikaane tihendi vahetus
Turbo tagasivoolu tihendi vahetus
2x õlivahetus selle aja peale
Uued Osrami xenonid
Kogu tuledemajandus (salong, gabariidid, numbrituled) ledide peale
Järgmiste plaanide hulgas on:
1. Esiklaasi vahetus (sain jõulude ajal kivi esiklaasi ja asi arenes ämblikuks)
2. Kasti dünaamiline õlivahetus (soojast peast 2-3 käigu vahetus paugutab). Külmast peast töötab kõik laitmatult!
3. Proovime veikoga kaugtule pirnid ledide vastu vahetada...loodame, et tänu luupidele on tulemus parem kui originaalis
Mõned pildid lõpetuseks...
Kuna eelmine Saab osteti Germpzi poolt ära siis olin valiku ees. Kas proovida omada Chrysler 300C-d SRT varustusega või minna kindlapeale välja ja võtta ligi sel hetkel pikemalt müügis olnud prillidega 9-5 Hirsch. Valikuks jäi olude sunnil Saab sest SRT-d ei olnud Eestis olemas ja sõita oli vaja
Ehk et lugu on järgmine...Auto ostsin 12.06.2015
Uueks pereliikmeks sai universaalne Saab 9-5 Aero Hirschi mandiga
Proovisin seda pilli ka kohe siis kui see müüki tuli ja sel hetkel vaevasid teda erinevad mootorihädad ja rõhu probleemid. Uno auto lasi mootoris kõik ketid ja jutud ära vahetada (ka tutikas Mitsu turbo) ja see asi andis juba pisut enesekindlust juurde Päris ostuhetke päeval kui proovisõitu tegin oli ka mingi ikaldus rõhuga aga müstilisel kombel sellist fuelcuti mis tookord kick downi ajahetkel olid, enam ei ole Igaks juhuks vahetasin ka bypass klapi uue vastu!
Kui nüüd võrrelda eelmist Saabi ja seda, siis tänu Hirschi tuuningule liigub see riistapuu ikka mehemoodi edasi ja pidev sõidurõõm on tagatud...nagu te isegi Saabi puhul teate
Ja minu dünograafik:
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/uI0iojph-9o
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/No0ko0ZWIio
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Selle poole aasta jooksul on tehtud järgmised asjad:
237 265km-250 282km
Arvelevõtt
Liikluskindlustus
Kasko
2-ks aastaks ülevaatus
Toonklaasi ring
Uued Trico 2x600mm kojamehed
Udukatesse Ledid
Uued küünlad
Miilisõidul 223km/h
Dünos 219kW (ülisooja ilmaga)
Uued esimesed stabikakondid ja puksid
Eesti naviga plaat Jaanuse käest
Tagumise kojamehe eemaldus
Hirschi embleem tagaluugile
Suuremad rattad ja vastavad rehvid 235/35R19
Väike otsasõit ülekäigurajal, mille tulemusena tuli uus esiklaas panna
Tervelt kerelt mõlgieemaldus (va katus)
1x kasti õlivahetus
Klapikambrikaane tihendi vahetus
Turbo tagasivoolu tihendi vahetus
2x õlivahetus selle aja peale
Uued Osrami xenonid
Kogu tuledemajandus (salong, gabariidid, numbrituled) ledide peale
Järgmiste plaanide hulgas on:
1. Esiklaasi vahetus (sain jõulude ajal kivi esiklaasi ja asi arenes ämblikuks)
2. Kasti dünaamiline õlivahetus (soojast peast 2-3 käigu vahetus paugutab). Külmast peast töötab kõik laitmatult!
3. Proovime veikoga kaugtule pirnid ledide vastu vahetada...loodame, et tänu luupidele on tulemus parem kui originaalis
Mõned pildid lõpetuseks...