5. leht 7-st

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Jaan 22, 2017 10:42
Postitas vvs
Praegu justkui 2 tuld ühes korpuses, tähised ka olemas.

Kevadel lähen ülevaatusele siis vaatan mis asjapulgad räägivad :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Jaan 22, 2017 10:52
Postitas loffa
Tähised v mitte, kaks eraldi tuld peab olema. V.a. juhul kui tuli on nii pikk, et ulatab üle terve auto laiuse..

Tegelen igapäevaselt selle asjaga, toon kõikvõimalikke valgusteid maale. Iseasi muidugi on ülevaataja ja politseiniku pädevus sellist asja hindama.. Ma sõitsin ju mitu aastat kolme hiigelsuure Rallye3000ga ringi :D

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Jaan 23, 2017 14:47
Postitas Martin.V
Kolmanda päeva kokkuvõte:

Pilt
Sattusin üle pika aja jälle siia, kas sa oled uue headuniti pannud? Lappasin teemat natukene ette ja taha kuid ei näinud mingit uuendust selles osakonnas.

Selle pildi järgi nagu oleks midagi uuenenud.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Jaan 23, 2017 16:20
Postitas vvs
Sattusin üle pika aja jälle siia, kas sa oled uue headuniti pannud? Lappasin teemat natukene ette ja taha kuid ei näinud mingit uuendust selles osakonnas.

Selle pildi järgi nagu oleks midagi uuenenud.
Täitsa vana sang veel seal. Eks näis kuidas sellel aastal soundiga tegeleda jõuan :P

Tahaks natuke nüüd sõita ja nautida ka enne kui jälle raha hakkan alla taguma :D

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Jaan 30, 2017 10:38
Postitas vvs
Mootori sissesõit kulgeb kenasti - juba 500km on rahumeelselt liigeldud ja olen püüdnud möödasõite inimlikult teha :D

Vedelikutasemed on kõik stabiilsed ja õli kadu on täiesti null :) Naudime :cool:

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Jaan 30, 2017 14:35
Postitas AndresV
See peaks kadestamistväärt hea tunne olema kui oled mitu pikka päeva mässanud, pisut käest lastud mootori korralikult korda teinud ja seda sisse sõidad :thumb:. Kui palju töötunde kogunes?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Jaan 30, 2017 15:02
Postitas vvs
Tunne on tõesti hea :)

Ajaliselt läks meil Veikoga selle remondi peale ca 25 tundi. No polnud varem sellise Saabiga kokkupuudet olnud ja võtsime asja rahulikult :D Eks möla ja sellega kaasnev asi võtab ka teatud aega ära aga selleta ka ei saa :beer:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Jaan 30, 2017 15:12
Postitas I-Vaari
Hea lugeda, et asjalikud mehed Rootsi/GM rauda näppida julgevad. Hoian pöialt, et töö önnestus ja mootor kestab 100kkm ja rohkemgi. Edu SAABismi pisiku pödemisel.:D

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Veebr 22, 2017 10:32
Postitas vvs
Nädalavahetusel hooldasin natuke Saabi :)

Sai tehtud korralik pigipesu, velgedelt lasin Plastidip värvi maha, põhjalik kuivatus, vahatamine kahe erineva vahaga, salongi hooldus ja istmete kreemitamine :cool:

Kahte vaha kasutasin seetõttu, et kapotile on "talve" jooksul tulnud väikseid kivitäkkeid ning pisut häiris see teema. Toonvahaks oli kasutada mingit Motipi musta plöga mida ma ei soovita mitte kellelegi. Selle kuivanud vaha maha saamine on õudus kuubis ja peale rõvedat nühkimist panin ikka oma vana head Meguiarsi vaha sellele lisaks peale.

Ootan juba kevadet :gun:

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Veebr 22, 2017 13:59
Postitas saabu14jr
Mis Meguiarsi vaha sa täpsemalt kasutad?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Veebr 22, 2017 14:23
Postitas vvs
Mis Meguiarsi vaha sa täpsemalt kasutad?
Oli veel alles sellist vahendit nagu M26 HI-TECH YELLOW WAX: http://meguiars.ee/tooted/professional/ ... wax-378-l/

Kuna ei suutnud vana vaha ära kulutada siis tuleb ühe korra seda veel kasutada :D


Järgmisena proovin selle toote ära: http://meguiars.ee/tooted/car-care/vaha ... ax-liquid/

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Veebr 22, 2017 15:01
Postitas saabu14jr
Seda ultimate waxi täitsa soovitan, ise kasutasin seda potsikus kõvemat versiooni, mõtlesin proovida Autoglymi hd waxi aga ei tea kas hinna ja kvaliteedisuhe on sama... Muidugi kui ei proovi, siis ei saa ka teada

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Veebr 22, 2017 16:12
Postitas Jaanus
Soovitaksin proovida sellist vaha, kestab märksa kauem kui Autoglymi HD või Meguiarsi paremad seeriad :drink:
http://www.collinite.com/automotive-wax ... paste-wax/

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Mär 27, 2017 23:09
Postitas vvs
Juba jälle üks vahva kuukene selja taga ja sõidurõõmu jagub viisakalt :)

Kuna puhtusefriik on tore olla siis olen sunnitud paar korda nädalas käima isepesulas! Olen veendunud, et kui regulaarselt oma sõbrakest pesta siis teenib ta mind kindlasti hästi...see 2€-ne pesu pole eriline kulu kui arvestada seda suurepärast tunnet mida puhta Saabiga sõit annab :cool:

Vahetusse läks ka viimane (kõrvalistujapoolne) mootoripadi mis näitas juba väsimuse märke.

Uued suverehvid panin alla 20.märts ja naudin täiega seda meeldivat kahinat ja minekut :drive:

Rehvipoisid vaatasid sillaosad üle ja anti mõista, et mõned puksid tuleb ära vahetada enne kui sillastendi asja on...eks siis sellest juba järgmine kord :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Mär 27, 2017 23:26
Postitas S9K
Valged sul siis talve veljed? Väga cool näeb välja küll.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Mär 28, 2017 9:15
Postitas vvs
Valged sul siis talve veljed? Väga cool näeb välja küll.
Talve rattad olid jah valged aga enam mitte :)

Kui leian viisakad 18" siis järgmine talv lükkan need alla, kui aga mitte siis värvin olemasolevad pisut süngemaks ja Aerotan edasi :D

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Mär 28, 2017 9:25
Postitas Pootsman

Kuna puhtusefriik on tore olla siis olen sunnitud paar korda nädalas käima isepesulas!

:D Must värvi autoga on raske puhtusefriik olla, pesulast koju puhta autoga jõudmine on juba missioon.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Mär 28, 2017 9:51
Postitas vvs

Kuna puhtusefriik on tore olla siis olen sunnitud paar korda nädalas käima isepesulas!

:D Must värvi autoga on raske puhtusefriik olla, pesulast koju puhta autoga jõudmine on juba missioon.
No ära räägi :D

Ainuüksi seistes kogub juba korraliku tolmukihi peale :freak: Kui veel vihma ka peale Saab siis on päris kohutav :P Aga asi paraneb, tänavaid juba pestakse :headbang:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Mär 28, 2017 21:59
Postitas SaabJuht
Väga 5+ auto, stiilne ja praktiline. Edu puhta ja säravana hoidmisel :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Mai 16, 2017 22:07
Postitas vvs
Väga 5+ auto, stiilne ja praktiline. Edu puhta ja säravana hoidmisel :)
Tänud, igav ei hakka :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Mai 16, 2017 22:56
Postitas vvs
Viimasest teemakohasest postitusest on juba mõnda aega mööda läinud :P

Tehtud tööde nimekirja võib lisada järgmised tööd:

Korraline õlivahetus
Esimese silla tagumised õõtsapuksid said uued
Tagumise silla esimesed puksid said uued
Sillastend
Uus DI
Uued küünlad
Uus salongiõhufilter
Lahe jahutuskolmiku vahetus - juba ootasingi millal see otsa Saab :D

Ohtralt autopesusid...

Pilt


S9K-ga installisime ühe sumpsipüti juurde - Hirschi oma, pm samasugune nagu teiselgi pool :cool:

Pilt

Pilt

Pilt


Lisaks oli vaja tellida 4,5" summutiotsad USA-st :)

Pilt

Pilt


Uued embleemid ette ja taha...

Pilt


Ülevaatus järgmise aastani...

Pilt


Väiksel dünokülastusel selgus, et see hübriidne Garret puhub päris kärmelt boosti üles ja väänet on natuke rohkem kui vana mitsuga...kW arv aga vähenes :D

Skaalal on neljanda käigu tõmbed - sinine joon eelmise korra oma ja punane joon selle korra tõmme!

Sinine joon:
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM

Punane joon:
Max kW = 178,56x1,18=207kW, max NM = 409,41x1,18=483NM

Pilt


Regasin ka miilisõidule ja eks seal siis ole näha mis tulemust Garret mul teha suudab :gun:


Kiidan täiega Veikot pukside ja õlivahetuse teema eest :drink:
Samuti on äge vana S9K kes teeb oma tööd suure südamega :beer:


Lõpetuseks üks lambi pilt :cool:

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Mai 17, 2017 12:21
Postitas AndresV
S9K-ga installisime ühe sumpsipüti juurde - Hirschi oma, pm samasugune nagu teiselgi pool :cool:
...
Lisaks oli vaja tellida 4,5" summutiotsad USA-st :)

Lahe! Saite 9-5e kehvakese 60/40 kaalujaotuse veidi paremaks? ;)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Mai 17, 2017 12:32
Postitas vvs
S9K-ga installisime ühe sumpsipüti juurde - Hirschi oma, pm samasugune nagu teiselgi pool :cool:
...
Lisaks oli vaja tellida 4,5" summutiotsad USA-st :)

Lahe! Saite 9-5e kehvakese 60/40 kaalujaotuse veidi paremaks? ;)
Muidugi, kõik sai paremaks :headbang:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Mai 17, 2017 12:53
Postitas denczik
:thumb: väga nice!

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Mai 17, 2017 13:11
Postitas Cyber
Kusjuures see saan on jummala vaikne sealjuures..:)