
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Tühikäigul ja maanteel cruisiga on jah kerge mürin, boosti all hakkab juba häält ka tegemaKusjuures see saan on jummala vaikne sealjuures..

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Viimased 3-kuud on mööda läinud nigu niuhti ja polegi olnud aega siia midagi kirjutada...koguaeg on midagi vaja teha ja korraldada 
Nüüd siis järgemööda...
Peale sumpsiotste paigaldust lasin Saabi korralikul poleerida ja vahatada, et miilisõidul ikka viisakas välja näeks
Tulemus on super, 0-viga - hind 110€ (foorumis Saabionu nime all)


Käisime Tartu Saabisõpradega Läti-Leedu tripil
Kokku tuli natukene alla 2000km mis kulges probleemideta. Läti teed on kohutavad, samas toidud on sigahead
Leedu teed on paremad aga söögid on kehvad 







Koju naastes selgus, et üks tagumine rehv on kahtlaselt ära kulunud ja lähemal vaatlemisel selgus põhjus - veljes on mõra

Lasin velje ära keevitada ja tuli 1 kaunis paar uusi rehve osta
Seejärel tuli ette võtta tagumiste piduriklotside vahetus...Veikov vahetas klotse ja ma siis võtsin piduri supportite värvimise ette
Otsustasin tagasihoidliku välimuse kasuks ja valituks osutus veljehõbe...

Järgmiseks oli plaanis külastada korra S9K-d kes pisut viimistleb sumpsiteemat ja kui oli aeg summuti tagasi alla installida, otsustas vana Garretti vurr ära surra ja leebe valge suits kattis kõike mida katta andis
Õnneks sain niimoodi sõita ca. 20m ja väljalaskesse seda õli läks minimaalselt
Õhtupoolik oli siis sisustatud...kõne paarile kodanikule ja seltsimees Valmar lendas kohe Tartust laivi Kruvi äritud Mitsu turboga

S9K plaksutas käsi ja mõne hetke pärast ärkas Saab ellu
Dafukc kui hea see Mitsu vurr ikka selle Hirschi softiga on - Saab liigub palju mõnusamalt kui Garretiga ja kõik töötab laitmatult
Lisasin omalt poolt 2 kilo watti veel juurde...

Testisin uut Meguiarsi salongi lõhna...kiidan

Ja chill+grill+tünn+jutud


Stay tuned...





Nüüd siis järgemööda...
Peale sumpsiotste paigaldust lasin Saabi korralikul poleerida ja vahatada, et miilisõidul ikka viisakas välja näeks

Tulemus on super, 0-viga - hind 110€ (foorumis Saabionu nime all)

Käisime Tartu Saabisõpradega Läti-Leedu tripil

Kokku tuli natukene alla 2000km mis kulges probleemideta. Läti teed on kohutavad, samas toidud on sigahead


Koju naastes selgus, et üks tagumine rehv on kahtlaselt ära kulunud ja lähemal vaatlemisel selgus põhjus - veljes on mõra

Lasin velje ära keevitada ja tuli 1 kaunis paar uusi rehve osta

Seejärel tuli ette võtta tagumiste piduriklotside vahetus...Veikov vahetas klotse ja ma siis võtsin piduri supportite värvimise ette

Otsustasin tagasihoidliku välimuse kasuks ja valituks osutus veljehõbe...
Järgmiseks oli plaanis külastada korra S9K-d kes pisut viimistleb sumpsiteemat ja kui oli aeg summuti tagasi alla installida, otsustas vana Garretti vurr ära surra ja leebe valge suits kattis kõike mida katta andis

Õnneks sain niimoodi sõita ca. 20m ja väljalaskesse seda õli läks minimaalselt

Õhtupoolik oli siis sisustatud...kõne paarile kodanikule ja seltsimees Valmar lendas kohe Tartust laivi Kruvi äritud Mitsu turboga

S9K plaksutas käsi ja mõne hetke pärast ärkas Saab ellu

Dafukc kui hea see Mitsu vurr ikka selle Hirschi softiga on - Saab liigub palju mõnusamalt kui Garretiga ja kõik töötab laitmatult

Lisasin omalt poolt 2 kilo watti veel juurde...
Testisin uut Meguiarsi salongi lõhna...kiidan

Ja chill+grill+tünn+jutud

Stay tuned...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Turbo õlitus on heaKas sul turbo õli saab? Paistab mingi viga olema, nii tihti neid vahetad. Või kohe peale paugutamist suretad mootori, ei anna jahtuda?

Teema selles, et see Garrett mis ma kunagi peale ladusin oli ka juba teatud kahtlase lõtkuga ja oli aja küsimus millal see ära kooleb

Nüüd on tihe Mitsu peal ja jahutan eeskujulikult

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Nähtud Vändra romuringil, ila tilkus. Toonitud tuled ikka kõvasti ilusamad.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Tiiva ja tuletooni kombo on juba täitsa soliidne jah 
Alguses tundusid tuled veits liiga tumedad olevat aga mai tea, ajaga on läinud nad vist kas heledamaks või siis olen ise need õigeks mõelnud

Alguses tundusid tuled veits liiga tumedad olevat aga mai tea, ajaga on läinud nad vist kas heledamaks või siis olen ise need õigeks mõelnud

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Peale viimast teemakohast postitust olen saanud peamiselt ainult pesudega tegeleda 
Lisaks sellele on veel muidugi üht-teist veel tehtud
Keevitatud velg hakkas õhku läbi laskma ja sai taaskord lastud üle vaadata. Uuel hooajal panen selle tagasillale veerema, et esiotsa raskuse all niipalju ta koormust ei saaks
Õnnestus ka soliidne number kellale saada ja nüüd ilutsevad seal numbrid 300000+
Saabiklubi sügisesel hoolduslaupäevakul sai Saab korraliku pigipesu, salongi hoolduse koos istmete kreemitamisega ja esmakordselt minu käe all sünteetilise Meguiarsi vedelvaha värvile

Katsetasin ka uut vahendit, millega sai kõik plastosad ja armatuur üle käidud...tulemus on igati kiiduväärt ja kõik on meeldivalt värske - brand new
Arvestades kui lihtne ja normaalne neid vahendeid peale ja maha saada oli siis julgen kõigile soovitada seda valikut



Et pidu ikka kestaks siis sai tehtud Veikov käe all õlivahetus, põhja katmine vedela mastiksiga mis nüüd enne talve tulekut oli ainuõige tegevus. Põhja alt oli enne ka ilus rebasevaba aga nüüd on veel parem, lisaks läks maanteemüra ka vaiksemaks mis on veel omakorda meeldiv boonus asja juures
Lõpetuseks mõned pildid...








Lisaks sellele on veel muidugi üht-teist veel tehtud

Keevitatud velg hakkas õhku läbi laskma ja sai taaskord lastud üle vaadata. Uuel hooajal panen selle tagasillale veerema, et esiotsa raskuse all niipalju ta koormust ei saaks

Õnnestus ka soliidne number kellale saada ja nüüd ilutsevad seal numbrid 300000+

Saabiklubi sügisesel hoolduslaupäevakul sai Saab korraliku pigipesu, salongi hoolduse koos istmete kreemitamisega ja esmakordselt minu käe all sünteetilise Meguiarsi vedelvaha värvile

Katsetasin ka uut vahendit, millega sai kõik plastosad ja armatuur üle käidud...tulemus on igati kiiduväärt ja kõik on meeldivalt värske - brand new

Arvestades kui lihtne ja normaalne neid vahendeid peale ja maha saada oli siis julgen kõigile soovitada seda valikut

Et pidu ikka kestaks siis sai tehtud Veikov käe all õlivahetus, põhja katmine vedela mastiksiga mis nüüd enne talve tulekut oli ainuõige tegevus. Põhja alt oli enne ka ilus rebasevaba aga nüüd on veel parem, lisaks läks maanteemüra ka vaiksemaks mis on veel omakorda meeldiv boonus asja juures

Lõpetuseks mõned pildid...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Kuu aega taaskord möödas ja elu on ikka ilus 
Tartus avati äge mündipesula...vahuga ja puha
Kindel uus lemmik koht kus max 3€ eest Saab puhtaks Saab



Ühel kenal esmaspäeval maalt-Tartusse sõites vaatasin, et mootoritemperatuur vajub ilusasti nulli, samas sooja puhub
Katsusin jahutusvoolikuid ja need olid jumalast külmad...kõned tarkadele seltsimeestele ja diagnoosiks "termostaat on pekkis"
Sai siis see jurbinn ära vahetatud ja kõik toimib nii nagu peab

Suvehooaeg lõppes sellel aastal 15. november
Üks rehvike oli päris katki ennast sõitnud ja läks utiili (väidetavalt olen sõitnud tühja rehviga ja lähemal vaatlusel selgus, et ka mingi nael oli rehvis - juu siis).

Võõpasin talvekad taaskord mattmustaks (loe: koledaks) ja peale läks lakikiht mis võiks mõnda aega kesta

Kõik suveveljed lasin veljevanal ära sirgestada ja uuel hooajal tuleb uus set rehve alla panna
Üks kiire Riia tripp sai ka siin tehtud ja on ikka mõnus küll veidi pikemaid otsi lasta selle lennukiga

Järgmise korrani


Tartus avati äge mündipesula...vahuga ja puha

Kindel uus lemmik koht kus max 3€ eest Saab puhtaks Saab

Ühel kenal esmaspäeval maalt-Tartusse sõites vaatasin, et mootoritemperatuur vajub ilusasti nulli, samas sooja puhub

Katsusin jahutusvoolikuid ja need olid jumalast külmad...kõned tarkadele seltsimeestele ja diagnoosiks "termostaat on pekkis"

Sai siis see jurbinn ära vahetatud ja kõik toimib nii nagu peab

Suvehooaeg lõppes sellel aastal 15. november

Üks rehvike oli päris katki ennast sõitnud ja läks utiili (väidetavalt olen sõitnud tühja rehviga ja lähemal vaatlusel selgus, et ka mingi nael oli rehvis - juu siis).
Võõpasin talvekad taaskord mattmustaks (loe: koledaks) ja peale läks lakikiht mis võiks mõnda aega kesta

Kõik suveveljed lasin veljevanal ära sirgestada ja uuel hooajal tuleb uus set rehve alla panna

Üks kiire Riia tripp sai ka siin tehtud ja on ikka mõnus küll veidi pikemaid otsi lasta selle lennukiga

Järgmise korrani

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kadestamisväärselt puhas auto. Kas pigileotusvahendit ka kasutad myndipesulas, kuidas see kerevahale mōjub?
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Tänud

Pesula asub tõesti Väike-Tähe 20

Veljemees asub Kastani 181, Sulev - 5082218 (võid ka öelda, et mõned Saabimehed on seda kohta kasutanud ja soovitanud)
Olen üsna näkast masinat ka 3€ eest teinud ja on tehtav...tuleb muidugi õigete töövõtetega seda teha ja süsteemselt

Ma neid leotusvahendeid ei ole kasutanud kuna pole veel põhjust olnud. Aga eks need vahale mõjuvad üldjoontes kehvasti - päris kohe seda vaha maha ei leota aga mitmeid kordi leotades see kindlasti maha sealt tuleb

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Küsin laiemalt - kas sa üldse pole pigileotust kasutanud selle auto puhul? Aga eelmise auto puhul? Vahatad nii tihti, et pigi üldse peale ei jää? Mitme kuu või kkm tagant või mitu x aastas vahatad?
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Ikka kasutan pigileotust aga neid pesulaomasid mitte. Üldiselt üritan vähemalt 3-4x aastas teha põhjalikuma vahatamise püsivahaga ja kui regulaarselt pesta siis aegajalt pikendan ka kiirvahaga seda vahakihti.
Oluline on ka käsipesu mida tuleb ideaalis korra nädalas teha. Ülioluline on peale pesu sõiduk ära kuivatada sest kui need veepiisad seal kere/klaasi peal ise ära kuivavad siis jääb päris rõvedad veelaigud igale poole mis mind isiklikult väga häirivad.
Soovitan siis üldse mitte pesta kui kuivatamisega vaeva ei viitsita näha

Nähes mismoodi siin üldine kontingent neid mündikaid kasutab siis seis on päris nukker


Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
väga kena saab 
vaadates su pildid kohe tuli tahtmine katusereelingud ära visata ja tagatuled ära toonida
ja veel küsimus millega värvisid esiliistud? Spray? püstoliga? ja siis kui kokku tagasi panid kas kinnitused katki ei läind?

vaadates su pildid kohe tuli tahtmine katusereelingud ära visata ja tagatuled ära toonida

ja veel küsimus millega värvisid esiliistud? Spray? püstoliga? ja siis kui kokku tagasi panid kas kinnitused katki ei läind?

- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Tänud-tänud 
Prillid olid juba Eestisse Saabudes mustad, ei oska kommenteerida nende värvimist
Vahepeal on ikka hulga huvitavaid asju jälle tehtud aga nendest lähemalt pajatan siis, kui olen leidnud aega mõned värskemad pildid teha

Prillid olid juba Eestisse Saabudes mustad, ei oska kommenteerida nende värvimist

Vahepeal on ikka hulga huvitavaid asju jälle tehtud aga nendest lähemalt pajatan siis, kui olen leidnud aega mõned värskemad pildid teha

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3078
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Tagumised tuled on ikka korraliku 3-kordse toonlaki alla pandud. Tulede puhul ma mingite spraydega ei viitsi jännata

Foorumist seltsimees Kruvi kätetöö, kiidan tema põhjalikkust ja oskusi

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab