3. leht 7-st

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Apr 03, 2016 12:09
Postitas Pootsman
Sellisega sõidaks küll! :thumb:

Kui enamus 9-5 universaale tunduvad kuidagi "tühjad" ilma katuseraamita siis sinu omale just sobib see.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Apr 04, 2016 9:59
Postitas vvs
Sellisega sõidaks küll! :thumb:

Kui enamus 9-5 universaale tunduvad kuidagi "tühjad" ilma katuseraamita siis sinu omale just sobib see.
Olen ka seda meelt et vähem on rohkem :) Hoian madalat profiili :cool:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: K Apr 20, 2016 23:17
Postitas vvs
Täna panin velgedele tsentreerimisrõngad...kena tulemus treiali poolt :)

Pilt


Lisaks sellele installisin ka uued ekstsentrikpoldid :cool:

Pilt


Ja kohustuslik autopesu...klubikleepsule leidsin koha tagumisel uksel :D

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: N Apr 21, 2016 2:18
Postitas S9K
Tahaks ka mingit head treialit, kes teeb töö ära, EI VIGISE ja küsib raha.

Jätkuvalt rõvedalt ilus :head:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Juun 14, 2016 10:39
Postitas vvs
Hetke seisuga on see Saab olnud juba aasta aega minu valduses :cool: Jätkuvalt pakub see Sõbrake lahedaid emotsioone möödasõitudel ja ka lihtsalt vaikselt kulgedes :)

Aastane läbisõit on olnud 23 232 km ja Olerexi 98-t on tarbitud 2804,61 liitrit - keskmine kulu 12l/100-le.

Selle ajaga on ta saanud juba päris armsaks ja plaanin kindlasti 3-4 aastat sellega edasi lennata :cool:

Pilt


Ostu hetkel oli ta kasti rikkega (paugutas soojast peast) ja ka dünaamiline õlivahetus asja heaks ei teinud. Õnneks kodanik Ranttol õnnestus leida täpselt õige koodiga kast ning juuni alguses (täpsemalt 04.06) võtsime Veikov-ga selle laheda kastivahetuse ette. Aega läks ca 7h aga olime ka pioneerid sellel alal :beer:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Uus kast all, proovisõit...ajaga on läinud käiguvahetused mõnusalt sujuvaks ja heaks ning tõeline nauding on sõita töökorras võimsa automaat Saabiga :head:

Pilt


Veojõukontrolltuluke läks peale kastivahetust sõites põlema aga tegeleme asjaga.

Roolivõimuõli sai ka vahetatud uue vastu :)

Oma järge ootab esimeste tugilaagrite vahetus...laagrid loksuvad kaasas, kogume hoogu :D


Muidu on chill...

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Juun 14, 2016 11:36
Postitas Pootsman
Õnneks kodanik Ranttol õnnestus leida täpselt õige koodiga kast ning juuni alguses (täpsemalt 04.06) võtsime Veikov-ga selle laheda kastivahetuse ette. Aega läks ca 7h aga olime ka pioneerid sellel alal.
Kas Aero 5-ne atm kast on kuidagi erinev tavalisest 5-sest atm kastist? Roolilt käiguvahetus on ka ju mitte Aerodel olemas. Või mingist aastast midagi muutus?

Uus Aero ökom kui vana ma vaatan :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Juun 14, 2016 15:07
Postitas Martin.V
Täitsa oleneb sõidustiilist ja linn / maantee vahekorrast.

Mina olen märganud, et kui ma nüüd linnas olen mitu päeva jokutanud ja lõpuks tahaks saada tõmmet ka siis väga uimane on ja jäänud tükkaega ootama seda minekut nüüd. Ju kast ikka õpib mingi ajaga uimerdama :nono:, siis peab teda uuesti vähe sportlikumat tõugu olema :evil:

Ilus auto! Oled kleepsudega teinud omavoli või muudeti mingeid kokkuleppeid kleepsu asukohaga? :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Juun 14, 2016 15:13
Postitas Cyber
Omavolitses kurinahk..:P Rahvas viibutas näppu ja ütles, et nii ei ole ilus. Aga kuna ta iga päev lakub seda autot nagunii, siis maha kiskuma ei hakanud...

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Sept 27, 2016 12:15
Postitas vvs
Paar kuud jälle möödunud viimasest sissekandest :D

1. Esimesed amordi tugilaagrid on vahetatud!
2. Rool sai ära kalibreeritud ja tuluke armatuuris enam ei sira!
3. Käigukasti vahetuse käigus selgus, et pealoleval Mitsu turbol on pikilõtk selline kahtlane ja peale läks Trolli Garreti turbo! Visuaalselt oli see samasugune kui Mitsu oma ja Sebastianiga arutledes ongi see mingi "hübriidturbo" mida Trollidele peale pandi!

Pilt

Pilt


Viimasel ajal on mootorituli hakanud trikke tegema ja vahelduva eduga põleb ja ei põle. Tech näitab mingit DI-häda ja sisselaske leket. Minek on ka selline so-so ja ei lenda nii nagu peaks - boost jääb sinna skaala keskele toimetama ja punasesse ei liigu nii üldse! Tuleb teemaga tegeleda :)


Lõpetuseks mõned varahommikused pildid...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: L Okt 01, 2016 22:23
Postitas vvs
Oii jummel, Saab sai boostima :gun:

1. Esimeseks veaks siis paar õhuklappi mis töötasid mõlemapidiselt ehk ei töötanud üldse! Tänud Daagsile :)
2. Westgate reguleervarras oli kadunud :D Eriti suured tänud Kruvile, kes käe masinasse pani ja töllerdava varda sealt kapoti alt leidis :P Samuti meisterdas ta sinna reede õhtul vajaminema jupi valmis ja installis ka külge :drink:

Julgen nüüd küll öelda et see Saab pole mul elusees nii vägevalt minna astunud kui nüüd...igas asendis boostib kui segane ja rõhku hoiab stabiilselt punases alas ca. 2-3mm :)

Armusin taaskord sellesse Hirschi ära :drive:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Okt 02, 2016 19:58
Postitas kasparius
Kas turbiin sai s9k käest?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Okt 03, 2016 8:22
Postitas vvs
Turbo sain Rantto käest!

Mõtlesin ka ise S9K pakutava turbo peale aga kuna sain Saabi liikuma ja hetkel ei pea vajalikuks kulukamaid arendusi teha siis jäi asi mõttetasandile :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: T Okt 04, 2016 12:32
Postitas vvs
Sügis on käes... :cool:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Nov 21, 2016 18:15
Postitas vvs
Pajataks paar teemakohast juttu siia...

Talvekad sai see hooaeg alla 8. novembril :)
Nii "mõnusalt" vedel on kõik see liikumine, TCS põleb igas asendis kui korralikku kiirendust teha :P 1 hea asi vist on - Eesti teed on täitsa sõidetavad nende 17" rõngastega :D

Oli vajadust taaskord üht-teist Saabi kallal teha - miljon tänu Veikole :head:

Uus mitmemeetrine geneka-roolivõimurihm
Uus ülemine mootoripadi
Uus alumine mootoripadi
Uued kojamehed Champion Aero (hetkel pühivad viisakalt)
Uued Xenonid
Uued esimesed pidurikettad (Hirsch/Turbo-X 345mm) ja klotsid (mõlemad Bosch-i toodang)
Mootoriõlivahetus


Paar pilti ka siis...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Kevadeks on juba uued huvitavad plaanid välimuse vallas... :gun:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 16:48
Postitas vvs
Ega ei saa ikka käed rüpes passida... :D

Nädalavahetusel võtsime Veikoga ette lisatule projekti :)


Uueks lisakaugtuleks sai 80W-ne LED valgusti, andmete järgi siis 8000LM :gun:
Tegemist on sertifitseeritud- ja vastavate tähistega lisakaugtulega mida tohib ka legaalselt kasutada :cool:

Pilt


Kinnitused tugevast metallist läksid turvatala külge...

Pilt

Pilt


Tuli paika......ja testima :)

Pilt


Lähituli (xenon):

Pilt


Kaugtuli (LED):

Pilt


Kaugtuli ja lisakaugtuli :cool:

Pilt


Väga rahul selle lambilahendusega :headbang:
Lisakas töötab 2-relee kaasabil, põlevad koos udukate ja kaugtuledega - mingit lisalülitit pole juurde vaja - super töö jälle Veiko poolt :drink:

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 17:36
Postitas Pootsman
Pimedal ajal kasulikud aga visuaalselt võõrkehad :(

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 18:19
Postitas rantto
Sellest kooselust midagi ei paista sündivat.

E: Veel insipratsiooni

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 21:16
Postitas vvs
Reaalis on asi tunduvalt soliidsem kui pildi peal :)

Kasutan tuld nagunii ainult pimedas ja muul ajal seda küljes ei ole - selline bolt-on lahendus mis oli ka eesmärk omaette :cool:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 22:00
Postitas S9K
Please no???

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 22:08
Postitas vvs
Please no???
Misasja :D

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 22:13
Postitas S9K
Please no???

Misasja :D


Palun ei? :D (lisatule kohta)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 22:27
Postitas vvs
Please no???
Misasja :D

Palun ei? :D (lisatule kohta)
Kui juhtun öösel Viljandis olema siis näitan mis valgust see asi toodab :D Äkki hakkab meeldima :P

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: P Dets 11, 2016 23:42
Postitas S9K
Misasja :D

Palun ei? :D (lisatule kohta)
Kui juhtun öösel Viljandis olema siis näitan mis valgust see asi toodab :D Äkki hakkab meeldima :P

mmmm ... ei :D

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Dets 12, 2016 0:29
Postitas denczik
...kui autot hommikul soojendad, kas see hele valgusvihk liigub edasi-tagasi nagu naitraideril ? :beer:

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 221kW, 2006, vvs

Postitatud: E Dets 12, 2016 10:24
Postitas kroom
Udukad peaks ju kaugtuledega ära kustuma, oled seda loogikat ka timminud vist. Järgmine tuuningaste pole mitte kiirühendustega bolt-on, vaid mootor, mis tuled päeval esivõre taha peitu keerutab.

Pildid on tõsiselt hästi õnnestunud ja näitlikud!