Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh
Paneks oma 9-5 kah ülesse.
2.3t 136kw automaatkastiga versioon.
Lisade poolest lihtsamapoolne. Vihmasensor, ESP, tagumised parkimisandurid,tumenevad peeglid. Muu kraam ei vääri mainimist.
Ostes esmase asjana kontrollisin karterituulutuse süsteemi üle, mis oli ilusti puhas. Igaksjuhuks esindusest uus komplekt peale.
Samuti DI kassett läks vahetusse. Samuti esindusest uus originaal võetud koos NGK-dega.
Hetkel Sebastian kirjutab natukene lõbusama softiga ECU-t.
GT17 vahetatud TD04HL-15T vastu. Jahutusvedeliku torude tarvis lasin astmega vaskseibid treialil teha.
Üle poole aasta sõitnud, kui pildile ei ole jäänud. Müügikuulutuse pildid on hetkel pakkuda. Praeguseks muidugi Aero veljed all.
2.3t 136kw automaatkastiga versioon.
Lisade poolest lihtsamapoolne. Vihmasensor, ESP, tagumised parkimisandurid,tumenevad peeglid. Muu kraam ei vääri mainimist.
Ostes esmase asjana kontrollisin karterituulutuse süsteemi üle, mis oli ilusti puhas. Igaksjuhuks esindusest uus komplekt peale.
Samuti DI kassett läks vahetusse. Samuti esindusest uus originaal võetud koos NGK-dega.
Hetkel Sebastian kirjutab natukene lõbusama softiga ECU-t.
GT17 vahetatud TD04HL-15T vastu. Jahutusvedeliku torude tarvis lasin astmega vaskseibid treialil teha.
Üle poole aasta sõitnud, kui pildile ei ole jäänud. Müügikuulutuse pildid on hetkel pakkuda. Praeguseks muidugi Aero veljed all.
Kuna uus turbo peal, siis isu kasvanud. Algselt sai soft Garretti piinamiseks kirjutatud. Plaanis aju uuesti Seb-ile saata, ning viisakale pereautole vunki juurde kruttida.
Kas mingi 184kw aero kanti minna või sihtida kohe 200kw poole? 169->184kw suurt efekti vist ei anna.
Kas mingi 184kw aero kanti minna või sihtida kohe 200kw poole? 169->184kw suurt efekti vist ei anna.
Kuna uus turbo peal, siis isu kasvanud. Algselt sai soft Garretti piinamiseks kirjutatud. Plaanis aju uuesti Seb-ile saata, ning viisakale pereautole vunki juurde kruttida.
Kas mingi 184kw aero kanti minna või sihtida kohe 200kw poole? 169->184kw suurt efekti vist ei anna.
Isu ei lõppe ennem kui turbo tootlikus on otsas. Lase sebil sama soft panna mis Nubliku autol või minu vanal Aerol oli. Siis kui korraliku summuti alla saad võid kuni 220-230kw minna. 3.5bar fpr võiks ka olla.
Oskab keegi nõu anda. Kerge vuhin kapoti all rõhu ülesvõtmisel.
Kunagi tegin kerge survestamise- lekked kõrvaldasin. Garrettiga nagu poleks sellist vuhinat täheldanud. Variant ka muidugi, et hiljuti midagi lekkima hakanud. OpenSidi järgi oma õhukogused saab ilusti kätte. Amul enamasti -200..-10 vahemikus.
Pm kui mingi suurem õhuleke oleks, peaks amul olema selles +/-500 piiridest väljas ju?
Kunagi tegin kerge survestamise- lekked kõrvaldasin. Garrettiga nagu poleks sellist vuhinat täheldanud. Variant ka muidugi, et hiljuti midagi lekkima hakanud. OpenSidi järgi oma õhukogused saab ilusti kätte. Amul enamasti -200..-10 vahemikus.
Pm kui mingi suurem õhuleke oleks, peaks amul olema selles +/-500 piiridest väljas ju?
Viimasel ajal on hakanud jahutusvedelikku kaduma. Tilgad jooksevad mõõda õlifiltrit maha. Tunduks nagu veepumba otsast lekiks see o-ringiga väike toruke.
On kellelgi kunagi sellist juhust olnud?
Viimasel masinal panin sama diagnoosi algselt, et korpuse tagant väljuv toru võiks lekkida aga kui laiali lammutasin siis ei saanudki pihta kus leke oli. Panin uue pumba kuna vanal oli lõtk sees ja leke ka sellega kadus.
Viimasel ajal on hakanud jahutusvedelikku kaduma. Tilgad jooksevad mõõda õlifiltrit maha. Tunduks nagu veepumba otsast lekiks see o-ringiga väike toruke.
On kellelgi kunagi sellist juhust olnud?
Viimasel masinal panin sama diagnoosi algselt, et korpuse tagant väljuv toru võiks lekkida aga kui laiali lammutasin siis ei saanudki pihta kus leke oli. Panin uue pumba kuna vanal oli lõtk sees ja leke ka sellega kadus.
Plokki minevad kaks suurt o-ringi olid plastikuks muutunud. Pump ise oli korralik. Vahetasin kõik kolm tihendit ära. Tundub, et sain lekkest lahti.
Samuti sai natukene sildu korrastatud. Tagasillas suured puksid, silikonpuksid ja sisemised niidirullid. Esisillas suured õõtsapuksid. Muidugi ka sillastend.
Jupid kõik Lemförderi omad.
Samuti leidsin korraliku SID-i. Hea kohe infot jälgida, kui pixlid alles.
Nüüd kevadel läheb tagaluugi äär tegemisse.
Aega üksjagu mööda läinud, suurt juhtunud ei ole. Tavapärast hooldust nõudnud vaid.
Ainukesena häirib mind siiamaani automaatkasti töö. Käike vahetab ilusti sujuvalt, mingeid pauke ei tee. Häiriv on vaid see närvilisus, maanteel sujuvalt mööda minnes kisub kohe käigu alla. Poole gaasi pealt juba tõmbab 3nda sisse.
Pole siiamaani pihta saanud, milles probleem. Tech 2-ga kunagi proovisime ligi kastile minna, kuid ühendust ei saanud. Mõte oli adaptsioone kustutades proovida uuesti kasti õpetada.
95% ajast sõidan rahulikult mööda maanteed ja kast ise ei õpi ringi kuidagi rahulikumaks.
Veakoode sai ilusti lugeda, samuti ka Op-comiga. 2006aasta kasti softi vahetatud.
Eks kuskil linnas hea sõita. Mingit mõtlemist ei ole autol, sööstab kohe, kui vaja. Lihtsalt häirivaks muutub, nagu oleks rullnokk, kes üritab koguaeg pöördeid lasta.
On ehk kellelgi ideid, mida edasi teha?
Ainukesena häirib mind siiamaani automaatkasti töö. Käike vahetab ilusti sujuvalt, mingeid pauke ei tee. Häiriv on vaid see närvilisus, maanteel sujuvalt mööda minnes kisub kohe käigu alla. Poole gaasi pealt juba tõmbab 3nda sisse.
Pole siiamaani pihta saanud, milles probleem. Tech 2-ga kunagi proovisime ligi kastile minna, kuid ühendust ei saanud. Mõte oli adaptsioone kustutades proovida uuesti kasti õpetada.
95% ajast sõidan rahulikult mööda maanteed ja kast ise ei õpi ringi kuidagi rahulikumaks.
Veakoode sai ilusti lugeda, samuti ka Op-comiga. 2006aasta kasti softi vahetatud.
Eks kuskil linnas hea sõita. Mingit mõtlemist ei ole autol, sööstab kohe, kui vaja. Lihtsalt häirivaks muutub, nagu oleks rullnokk, kes üritab koguaeg pöördeid lasta.
On ehk kellelgi ideid, mida edasi teha?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul sama probleem, aga kuna 5 käiku, siis ta lööb 2 alla, samamoodi 3-ndale. Ja siis rebib nagu põrguline. Väga ebameeldiv sõita nii. TrionicTuningu lehel olen kasti teemasi otsinud, keegi seal isegi mingeid map-e ümber muutis ja sai vist ka paremaks.
Mul sama probleem, aga kuna 5 käiku, siis ta lööb 2 alla, samamoodi 3-ndale. Ja siis rebib nagu põrguline. Väga ebameeldiv sõita nii. TrionicTuningu lehel olen kasti teemasi otsinud, keegi seal isegi mingeid map-e ümber muutis ja sai vist ka paremaks.
Ei tea, kas kunagi proovitud seda "uimase" kasti sündroomi ravida softi modimisega.
Minu arust suht overkill kui proovin mõistlikult mööda sõita poole gaasiga ja see kisub samamoodi 5ndalt 3ndale. Kickdowni tehes oleks arusaadav.
Mul vanal Aerol seda häda ei olnud, küll aga oli sama probleem viimasel 2.0t isendil. Softid olid samad :wtf:
Soft kus "extra fast throttle responce" on aktiveeritud on päris ajuvaba maanteel sõita, veerand gaasi ja käik alla
Soft kus "extra fast throttle responce" on aktiveeritud on päris ajuvaba maanteel sõita, veerand gaasi ja käik alla
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Enne, kui manuaal Aero ostsin, mõtlesin, et ostan endale automaat kastiga Saabi (9-3SS), sõitsin sellega 3-4 kuud ja pärandasin naisele. Automaat röövib suuresti mootori pakutava lõbu.
www.madalvee.com
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Täitsa huvitav käiguvahetuse häda siin....
Tule teisipäeval Tartu teisipäevakule, saaks proovida erinevaid 9-5 ja nende käiguvahetusi :)
Tule teisipäeval Tartu teisipäevakule, saaks proovida erinevaid 9-5 ja nende käiguvahetusi :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab