Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#1

L Juun 25, 2016 13:47

Paneks oma 9-5 kah ülesse.
2.3t 136kw automaatkastiga versioon.
Lisade poolest lihtsamapoolne. Vihmasensor, ESP, tagumised parkimisandurid,tumenevad peeglid. Muu kraam ei vääri mainimist.
Ostes esmase asjana kontrollisin karterituulutuse süsteemi üle, mis oli ilusti puhas. Igaksjuhuks esindusest uus komplekt peale.
Samuti DI kassett läks vahetusse. Samuti esindusest uus originaal võetud koos NGK-dega.
Hetkel Sebastian kirjutab natukene lõbusama softiga ECU-t.
GT17 vahetatud TD04HL-15T vastu. Jahutusvedeliku torude tarvis lasin astmega vaskseibid treialil teha.

Üle poole aasta sõitnud, kui pildile ei ole jäänud. Müügikuulutuse pildid on hetkel pakkuda. Praeguseks muidugi Aero veljed all.







Lisatud failid
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#2

L Juun 25, 2016 14:09

https://www.maptunparts.com/turbo-system/turbo-charger/4956/turbo-charger-petrol-saab-9-3-9-5-aero.html
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#3

T Juul 05, 2016 19:41

Praeguse seisuga CR-I softiga aju peal. Kirjutati 230hp/370nm.
Samuti jõudis kauaoodatud turbo kohale.
TD04HL-15T



Lisatud failid
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#4

K Juul 06, 2016 7:00

Läbi Läti võtsid lõpuks?
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#5

K Juul 06, 2016 19:49

Läbi Läti võtsid lõpuks?


Tanree OÜ. Tuli tiba odavam sealt, kui Lätist.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#6

E Juul 11, 2016 9:12

Oskab keegi soovitada, kus Tartus lasta keti vahetus teha? Mis maksab selline asi? Otsakaane vahelt lekib õli, üks töö nagunii.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#7

E Juul 11, 2016 10:04

Minu autol vahetati Tarservis OÜ-s Kroonpressi juures asub kasutab ka Ekspertautohooldus kaubamärki. Tähe 114b.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#8

E Juul 18, 2016 9:40

Kuna uus turbo peal, siis isu kasvanud. Algselt sai soft Garretti piinamiseks kirjutatud. Plaanis aju uuesti Seb-ile saata, ning viisakale pereautole vunki juurde kruttida.
Kas mingi 184kw aero kanti minna või sihtida kohe 200kw poole? 169->184kw suurt efekti vist ei anna.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#9

E Juul 18, 2016 10:46

Kuna uus turbo peal, siis isu kasvanud. Algselt sai soft Garretti piinamiseks kirjutatud. Plaanis aju uuesti Seb-ile saata, ning viisakale pereautole vunki juurde kruttida.
Kas mingi 184kw aero kanti minna või sihtida kohe 200kw poole? 169->184kw suurt efekti vist ei anna.


Isu ei lõppe ennem kui turbo tootlikus on otsas. Lase sebil sama soft panna mis Nubliku autol või minu vanal Aerol oli. Siis kui korraliku summuti alla saad võid kuni 220-230kw minna. 3.5bar fpr võiks ka olla.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#10

K Juul 20, 2016 19:30

Täna sain sellise asja kätte.








Lisatud failid
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#11

R Juul 29, 2016 8:48

Oskab keegi nõu anda. Kerge vuhin kapoti all rõhu ülesvõtmisel.
Kunagi tegin kerge survestamise- lekked kõrvaldasin. Garrettiga nagu poleks sellist vuhinat täheldanud. Variant ka muidugi, et hiljuti midagi lekkima hakanud. OpenSidi järgi oma õhukogused saab ilusti kätte. Amul enamasti -200..-10 vahemikus.

Pm kui mingi suurem õhuleke oleks, peaks amul olema selles +/-500 piiridest väljas ju?
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#12

L Sept 24, 2016 13:16

Polegi suurt muutunud aja jooksul. 205kw softi olen peale saanud CR-i poolt. Liigub edasi nagu pöörane.
Parklas tundmatu süüdlase poolt kriibitud tagatiib korda tehtud.




Lisatud failid
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#13

P Sept 25, 2016 9:24

Polegi suurt muutunud aja jooksul. 205kw softi olen peale saanud CR-i poolt. Liigub edasi nagu pöörane.


Palju õhumassi saab ? :)
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#14

P Sept 25, 2016 16:10

Polegi suurt muutunud aja jooksul. 205kw softi olen peale saanud CR-i poolt. Liigub edasi nagu pöörane.


Palju õhumassi saab ? :)


1248 kui õigesti mäletan. Korra nägin isegi ~1290. Automaadiga raske jälgida neid numbreid.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#15

P Nov 13, 2016 9:07

Viimasel ajal on hakanud jahutusvedelikku kaduma. Tilgad jooksevad mõõda õlifiltrit maha. Tunduks nagu veepumba otsast lekiks see o-ringiga väike toruke.
On kellelgi kunagi sellist juhust olnud?
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#16

P Nov 13, 2016 17:07

Viimasel ajal on hakanud jahutusvedelikku kaduma. Tilgad jooksevad mõõda õlifiltrit maha. Tunduks nagu veepumba otsast lekiks see o-ringiga väike toruke.
On kellelgi kunagi sellist juhust olnud?


Viimasel masinal panin sama diagnoosi algselt, et korpuse tagant väljuv toru võiks lekkida aga kui laiali lammutasin siis ei saanudki pihta kus leke oli. Panin uue pumba kuna vanal oli lõtk sees ja leke ka sellega kadus.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#17

N Nov 24, 2016 9:35

Viimasel ajal on hakanud jahutusvedelikku kaduma. Tilgad jooksevad mõõda õlifiltrit maha. Tunduks nagu veepumba otsast lekiks see o-ringiga väike toruke.
On kellelgi kunagi sellist juhust olnud?


Viimasel masinal panin sama diagnoosi algselt, et korpuse tagant väljuv toru võiks lekkida aga kui laiali lammutasin siis ei saanudki pihta kus leke oli. Panin uue pumba kuna vanal oli lõtk sees ja leke ka sellega kadus.


Plokki minevad kaks suurt o-ringi olid plastikuks muutunud. Pump ise oli korralik. Vahetasin kõik kolm tihendit ära. Tundub, et sain lekkest lahti.

Samuti sai natukene sildu korrastatud. Tagasillas suured puksid, silikonpuksid ja sisemised niidirullid. Esisillas suured õõtsapuksid. Muidugi ka sillastend.
Jupid kõik Lemförderi omad.

Samuti leidsin korraliku SID-i. Hea kohe infot jälgida, kui pixlid alles.

Nüüd kevadel läheb tagaluugi äär tegemisse.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#18

L Mär 25, 2017 8:19

Aega üksjagu mööda läinud, suurt juhtunud ei ole. Tavapärast hooldust nõudnud vaid.

Ainukesena häirib mind siiamaani automaatkasti töö. Käike vahetab ilusti sujuvalt, mingeid pauke ei tee. Häiriv on vaid see närvilisus, maanteel sujuvalt mööda minnes kisub kohe käigu alla. Poole gaasi pealt juba tõmbab 3nda sisse.
Pole siiamaani pihta saanud, milles probleem. Tech 2-ga kunagi proovisime ligi kastile minna, kuid ühendust ei saanud. Mõte oli adaptsioone kustutades proovida uuesti kasti õpetada.
95% ajast sõidan rahulikult mööda maanteed ja kast ise ei õpi ringi kuidagi rahulikumaks.
Veakoode sai ilusti lugeda, samuti ka Op-comiga. 2006aasta kasti softi vahetatud.


Eks kuskil linnas hea sõita. Mingit mõtlemist ei ole autol, sööstab kohe, kui vaja. Lihtsalt häirivaks muutub, nagu oleks rullnokk, kes üritab koguaeg pöördeid lasta.

On ehk kellelgi ideid, mida edasi teha?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

L Mär 25, 2017 9:31

Mul sama probleem, aga kuna 5 käiku, siis ta lööb 2 alla, samamoodi 3-ndale. Ja siis rebib nagu põrguline. Väga ebameeldiv sõita nii. TrionicTuningu lehel olen kasti teemasi otsinud, keegi seal isegi mingeid map-e ümber muutis ja sai vist ka paremaks.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#20

L Mär 25, 2017 9:58

Mul sama probleem, aga kuna 5 käiku, siis ta lööb 2 alla, samamoodi 3-ndale. Ja siis rebib nagu põrguline. Väga ebameeldiv sõita nii. TrionicTuningu lehel olen kasti teemasi otsinud, keegi seal isegi mingeid map-e ümber muutis ja sai vist ka paremaks.


Ei tea, kas kunagi proovitud seda "uimase" kasti sündroomi ravida softi modimisega.
Minu arust suht overkill kui proovin mõistlikult mööda sõita poole gaasiga ja see kisub samamoodi 5ndalt 3ndale. Kickdowni tehes oleks arusaadav.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#21

L Mär 25, 2017 10:15

Mul vanal Aerol seda häda ei olnud, küll aga oli sama probleem viimasel 2.0t isendil. Softid olid samad :wtf:

Soft kus "extra fast throttle responce" on aktiveeritud on päris ajuvaba maanteel sõita, veerand gaasi ja käik alla
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#22

L Mär 25, 2017 11:30

Väga totter jah, mootoril ju võimsust on, ka madalalt. Pole vaja karjuda.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#23

P Mär 26, 2017 1:58

Enne, kui manuaal Aero ostsin, mõtlesin, et ostan endale automaat kastiga Saabi (9-3SS), sõitsin sellega 3-4 kuud ja pärandasin naisele. Automaat röövib suuresti mootori pakutava lõbu.
www.madalvee.com
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#24

P Apr 02, 2017 18:34

Sai Tech2 sappa pistetud tänu Torque-le ning kasti adaptsioonid kustutatud. Tegin kastile väikese viisakuse koolituse, kuid ei muutunud mitte mõhkugi. Käike vahetab täpselt samamoodi.
Eks tuleb vist leppida sellega.
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#25

P Apr 02, 2017 22:18

Täitsa huvitav käiguvahetuse häda siin....

Tule teisipäeval Tartu teisipäevakule, saaks proovida erinevaid 9-5 ja nende käiguvahetusi :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vasta