1. leht 3-st

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Juul 13, 2016 16:45
Postitas Ainar
Tervitus kaas haigetele,

kuna haigus süveneb ja paranemis märke pole näha, siis sai reedel rongiga Tartus käidud ja kasutaja rantto käest üks asjandus koju toodud.
Sai ka saares oleva valge peale mõeldud, aga valik osutus siiski selliseks sorry kasutaja raaska.
Kuna auto on juba vähe parendatud, siis plaanis iluvead kõrvaldada ja hoida originaali lähedasena.
Kellal 217000, raamat täidetud ja paistab normaalselt hoitud olema.
Mis siin ikka pikka juttu, loodame, et SAAB sõita ka, kui ei siis küll Werner aitab.

Terv, Ainar









Lisatud failid

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Juul 13, 2016 21:01
Postitas rantto
Muretut lendu!
Põhja ja kapoti alt oli selline:
Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Juul 13, 2016 23:21
Postitas vvs
Nii tore et haigus on süvenenud ja omale ägeda Hirschi hoovile vedasid :)
Muretut lendu :beer:

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: N Juul 14, 2016 3:44
Postitas denczik
AaaeerRoooo :D
bro, palju õnne!!!
püssid veljed!!

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: N Juul 14, 2016 10:35
Postitas Ainar
AaaeerRoooo :D
bro, palju õnne!!!
püssid veljed!!


Tänud, reedel kui koju sõitsin, siis boostisid ennem Annat mulle vastu :drive:

Terv, Ainar

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: N Juul 14, 2016 10:58
Postitas vmaster
Kunagi mu aerol olid ka sellised veljed. Mõnusalt kerged. Paraku tulid nendesse väiksed praod sisse, mida parandada edukalt ei õnnestunudki. Muidu äge auto.

Kumma autoga suvepäevadele tuled?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: N Juul 14, 2016 12:04
Postitas Ainar

Kumma autoga suvepäevadele tuled?


Hommikul otsustan, kumma võtan :)

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: T Aug 02, 2016 9:06
Postitas Ainar
SN: 218000
Sai Härra Trionicut paar korda külastatud.
Tänaseks siis tehtud: uus õliradikas, termostaat, õlivõtturi sõela puhastus,DI määritud, käigukastiõli vahetus 2x, silikoon voolik, pidurivõimendi mansetid, uued kettad, klotsid.
Sai päris heaks, käigukast tahab veel sisse töötamist, kuna seal oli korralik tavott sees. Muidugi tonnise kastiga praegu veel harjunud ja vajab harjumist see 9-5 oma.
Aga muidu hea lennuk ikka ja minek väga vaba.

:beer:

Terv, Ainar

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: T Aug 02, 2016 11:08
Postitas vmaster
Nägin ka su masinat Trionicu juures lae all ning imestasin kui ilus-puhas roostevaba.
Eks minu Sveitšist toodud masin oli ka kunagi aastaid tagasi selline :)

Muredut lendu!
:beer:


Veidi värvimist ja rooste kadund :)

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: T Aug 02, 2016 12:11
Postitas Ainar
Nägin ka su masinat Trionicu juures lae all ning imestasin kui ilus-puhas roostevaba.
Eks minu Sveitšist toodud masin oli ka kunagi aastaid tagasi selline :)

Muredut lendu!
:beer:


See rooste teema on siin mail päris aktuaalne. Eks kevadeks ole rebane juba ligi. Samas seal seda rauda küll mida järada. Ise mõttlesin Krowni teenust kasutada, aga teager arvas, et pole mõtet. Kui siis ainult uuele autole. On kellegil Krowniga kogemusi?

Terv, Ainar

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 03, 2016 8:53
Postitas vmaster
Vaatasin veel ja mõtlesin et udutuledesse võiks mingid valgemad pirnid panna.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 03, 2016 8:56
Postitas dreamer12

On kellegil Krowniga kogemusi?


Mu 9000 Aero on nende juures kaitse peale saanud kaks aastat tagasi. Võrreldes varasema 9000 CDE kogemusega paistab olevat abi küll. Võibolla peab varsti uuesti käima. Seega kogemuse alusel soovitan ja seda ka vanemale autole. Kui ise ei viitsi jamada, siis saabianti kaudu organiseeritakse see ka ära.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 03, 2016 10:04
Postitas Ainar

On kellegil Krowniga kogemusi?


Mu 9000 Aero on nende juures kaitse peale saanud kaks aastat tagasi. Võrreldes varasema 9000 CDE kogemusega paistab olevat abi küll. Võibolla peab varsti uuesti käima. Seega kogemuse alusel soovitan ja seda ka vanemale autole. Kui ise ei viitsi jamada, siis saabianti kaudu organiseeritakse see ka ära.


Ok tänud. Kodulehel on jutt muidugi väga hea, aga eks käin kohapeal ära ja uurin asja. Ja tõde selgub ajajooksul. Soovitavad iga aasta protseduuri teha.

Terv, Ainar

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 03, 2016 10:24
Postitas Ainar
Vaatasin veel ja mõtlesin et udutuledesse võiks mingid valgemad pirnid panna.


Viljar aitab pirnidega, aga ega ma neid ei kasuta eriti. Eks ma sinu südame rahuks teen asja ära.
:drink:

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 03, 2016 10:54
Postitas vmaster
Vaatasin veel ja mõtlesin et udutuledesse võiks mingid valgemad pirnid panna.


Viljar aitab pirnidega, aga ega ma neid ei kasuta eriti. Eks ma sinu südame rahuks teen asja ära.
:drink:


Ma tänan :beer:

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 03, 2016 11:29
Postitas vvs
Äge pill :)

Korra õnnestus seda isegi silmata kui Ranto teda tankis :beer:

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: R Aug 05, 2016 18:37
Postitas Ainar
Vaatasin veel ja mõtlesin et udutuledesse võiks mingid valgemad pirnid panna.


Lootuses homme Suvepäevadele jõuda, vahetasin täna suure hirmuga xenonid ka ära, kuna üks oli punane ja teine strobos nii kuidas tahtis. Oleksid saanud jälle märkuse välja kirjutada.
Tuli välja, et punaseks oli läinud Philipsi oma ja vilgutaja oli Osrami toodang. Sveitsis, siis ei teata peale kastiõli vahetusvälbale veel ka seda, et xenone on mõtekas koos vahetada.
Sisse läksid Osramid.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: T Aug 30, 2016 22:42
Postitas Ainar
Lennuk lendab muretult.
Suured tänud Trionicule, kelle kätte auto viisin ja vajalikud tööd kohe tehtud said. Pareguseks pea 3000km sõidetud ja tundub, et hakkan harjuma selle jäikuse ja rehvikahinaga. Rehvikahina vastu tuleb lihtsalt muusika kõvemaks keerata ja sellles autos on muusikat minu jaoks piisavalt.
Suvepäevadel sai siis peoga pirne vahetatud nooblimate ja tänapäevaste vastu. Udukatesse läksid ledid ja tagatuledesse punased..
Teha on vaja veel nii mõndagi, kuna tundub, et härra kes algselt omale Hirschitud SAABi tellis on ennem müüki andnud auto kellegi käsutusse, kelle gabariidi tunnetusega probleeme esines. Sellest sõltuvalt tuleks värvida esi ja taga pamper ja veljed. Veel peab ka autovärvi proovima poleerimisega vähe värskendama. Veljed lähevad talvel töösse, siis kui naelad alla SAAB.
Samas meie sõbralikus Tallinnas on juba küljed ära pekstud ja tagatiival korralik muljumis jälg sees. Need asjad loodan mölgimehega hakkama saada, kuni järgmise poes käiguni.
Septembris plaanis ka rullidel ära käia.
Autoga olen väga rahul ja algselt puhtalt emotsiooni-ostuna tundunud tegevus on tänaseks päevaks muutunud, mis on põhiline. Kasutaja ranttole ka viis pihku, sebis ausa asja.

Lendame edasi.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: T Aug 30, 2016 23:29
Postitas vvs
Kas kavatsed maskuliinsust ka tumedamate akende näol lisada või naudid klaari vaadet 360* :D

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 31, 2016 9:36
Postitas Ainar
Kas kavatsed maskuliinsust ka tumedamate akende näol lisada või naudid klaari vaadet 360* :D


Klaari vaadet 360* :) kui aus olla, siis kile teema pole tõesti veel peast läbi käinud, aga tänan tähelepanu eest. Võibolla paneb mõtted liikuma :eureka:

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 31, 2016 10:20
Postitas 13piisab

Mul kere on ilus, aga altvaates enam mitte.
Eks Krown ongi ainuke võimalus seda ennetada.

Krown on kõigest üks bränd. Lihtsalt on end enim reklaaminud ja toote pealekandmisteenusega üheks paketiks vorminud - sestap on osadele inimestele ainukesena tuntud :)

teema peategelase põhi paistab Rantto pildil nii hea, et väärib KINDLASTI säilitamist ehk mingit sorti roosteprofülaktikat. Kui taladel justkui rauda on, siis põhjaplekk on täitsa tavaline 0,7..0,8mm ehk siis kergesti (nt põhjapunnide servast) läbiussitav.
mu esivanem lasi just oma masina Krownitada - maksis ca 170 raha ja ca 2a pärast on (ca 100eur maksev) uuendamine. Kunagi tundus see asi mulle kallis, aga tänapäeval enam mitte. Mulle paistis see Krown vedelamat sorti kerevaha taoline. Niiet nn uuendusvajadus on täitsa usutav - eks ta kulub siit-sealt maha.
samas oma masinatele kannan muidugi korrosioonitõrjed ise - ca tunnike..kaks tegevust ning materjalikulu 5..7 (kivikaitsepüstoli-)potsikut kerevaha ja põhjamastikseid. Taoliseid korrosionitõrje-teenuseid võiks tehniliselt iga kompressorit omav töökoda pakkuda.

edit: uuri oma esimeste õõtshoobade roostesisaldust. Ma pistan lähipäevil oma saabiteemasse mõned esisillapildid: need olid mul pääris kohutavad - paks kiht nn pundunud roostet, mis haamriga kopsides suurte tükkidena irdus. Kümnend vanematel oopelitelgi on õõtsamaterjal parema metallikoostisega ja pole kaugeltki nii jube...

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: K Aug 31, 2016 22:28
Postitas Ainar
Käisin täna Krownis ja reedel töösse. Ise kahjuks mastiksitega aega tegeleda ei ole ja tuleb teenus sisse osta. Sai pea 10 min arutletud ja tehnoloogiat uuritud. Sain ilusti küsimustele vastused ja kui ütlesin, et SAABi vaja teha, siis kukkus ka -10%
Eks näis, hullemaks vaevalt läheb ja auto pidid ka puhtaks pesema :)

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: N Sept 01, 2016 11:36
Postitas 13piisab
mõistlik - liiga hea masin Sul, et vaid tarbida (ja käest lasta)! ;)
AGA vaata enne möslamist esiõõtsad ikka üle - kui seal on nn kihiline rooste, tahab see mahapeksmist, roostemuundurit ning soovitavalt värvi: tuim nn õlija kihi pealekandmine ei päästa sellist olukorda ning hiljem on see kiht vaid kahjuks. St kui olukord on seal kole, las katavad õõtsad ja jätavad mängust välja.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: N Sept 01, 2016 13:12
Postitas Ainar
mõistlik - liiga hea masin Sul, et vaid tarbida (ja käest lasta)! ;)
AGA vaata enne möslamist esiõõtsad ikka üle - kui seal on nn kihiline rooste, tahab see mahapeksmist, roostemuundurit ning soovitavalt värvi: tuim nn õlija kihi pealekandmine ei päästa sellist olukorda ning hiljem on see kiht vaid kahjuks. St kui olukord on seal kole, las katavad õõtsad ja jätavad mängust välja.


Ok tänud soovitamast, räägin õõtsa teema üle. Kindlasti annan ka tagasiside, kuna alguses olin suht skeptiline. Aga eile suheldes silmast silma, siis kas hästi õpitud müügimehe jutt või lihsalt kogemuste põhjal olid päris head argumendid, millest mulle piisas, et ära proovida.

Terv, Ainar

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar

Postitatud: R Sept 02, 2016 23:16
Postitas Ainar
Krownitud, pilt tehtud 8 tundi peale töötlust ja auto seisnud tunnike kohapeal. Tagasi kutsuti kaheaasta pärast, vaatame mis SAAB.



Lisatud failid