Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui ei teaks et põhja on tehtud siis tunneks küll omanikule kaasa selle mahlakastiga sõitmisel :D
AGA pargid tuleb ka ikka ära vahetada, see kollane lambike on nii eilne päev :beer:
AGA pargid tuleb ka ikka ära vahetada, see kollane lambike on nii eilne päev :beer:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Krownitud, pilt tehtud 8 tundi peale töötlust ja auto seisnud tunnike kohapeal. Tagasi kutsuti kaheaasta pärast, vaatame mis SAAB.
Loll küsib, mis Krownimine endast täpselt kujutab ja kui rooste(s)vaba peaks veermik eelnevalt olema?
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Krownitud, pilt tehtud 8 tundi peale töötlust ja auto seisnud tunnike kohapeal. Tagasi kutsuti kaheaasta pärast, vaatame mis SAAB.
Loll küsib, mis Krownimine endast täpselt kujutab ja kui rooste(s)vaba peaks veermik eelnevalt olema?
Lolle küsimusi teadupärast ei ole.
Siit saad lugeda veits: http://www.krown.ee
Aga eks ta üks ennetav protsess on ja kui rooste juba liiga teinud, siis tuleb eelnevalt rooste eemaldada.
Nii palju pidi veel olema, et see vaha tungib roostealgetest, mitte roostest läbi ja peatab tegevuse, mastiksiga kattes, aga rooste elab all edasi oma elu kuni läbi pleki ükskord jõuab.
Minul väidetavalt roostekahjusi ei olnud ja tegin puhtalt ennetamiseks.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Nii palju pidi veel olema, et see vaha tungib roostealgetest, mitte roostest läbi ja peatab tegevuse, mastiksiga kattes, aga rooste elab all edasi oma elu kuni läbi pleki ükskord jõuab
ära mingi konkreetse toote müüja juttu nii mustvalgena kah võta ;)
kerevaha pole mastiksiga (mida on samuti nii vedelaid kui paksusid) mõtet võrrelda ja kerevaha tootjaid on paaalju. Tegelikult on teistel tootjatel ka "portfoolio" hulka laiem, kui Krownil. Valida on lihtsalt raskem, kuna pole "one size fits all" teemat ja juttu, et Liivimaa parimate ratsude all ainult see üks universaalasi käibki :p
Kusjuures ma uurisin oma doonor-9-5 esiõõtsasid ja need olid mu sõidumasinaga võrreldes nagu öö ja päev: neil on vaid kohatist pinnaroostet. Aastad polnud ilmselt Saabi toodangus vennad...
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Täna hommik pakkus väikese ehmatuse. Varahommikul tööle minemas ei leidnud auto võtit. Eile lasteaiast tulles avastasin, et poisi rattarehvid veits tühjad ja mul sigareti süütajast kasutatav väikekompressor. Sellega sai eile õhtul toimetatud. Kuna sigaretisüütaja vajab süüdet, siis oli võti süütelukus ja süüde öö otsa sees. Korras mõttlesin. Aku tühi, võti süütelukus ja kuskilt meenus tarkus, et akut eemaldades kindlasti võti süütelukust välja. Õnneks vist see siiski 9-3 teema. Egas midagi krokod külge. Plaks lõi xenonid põlema, tulede nupp o asendis ja ei midagi ikka põlevad ning midagi teha ei lase. Kell oli pool kuus hommikul ja mul oli vaja alarm peale muidugi vajutada. Uksed lukku, xenonid põlevad ja uksi lahti ei tee. Õnneks sain võttmega ukse lahti. Võti süütelukku uuesti ja voilaa. Mingid tegevused toimusid, armatuur oli nagu jõulupuu ja xenonid kustusid ära. Süüdet ja käis. Egas midagi õhtul akut laadima.
Kui väike 220V kompressor majapidamisse ära ei mahu siis üks jalgrattapump võiks ikka mahtuda. Eriti veel kui pumpamise pärast jääb kogu ööks süüde sisse :nono: Koos maanteerattaga tuli meile täismõõdus rattapump, sellest ajast peale 220V kompressoril polegi õieti tööd enam.
Sigaretisüütajasse olen lasknud permanentse 12V vedada, saab nutiseadme laadima jätta ka parkivasse autosse ... AGA oluline teada, et usb-adapterit ei saa / ei soovitata püsivalt süütaja pesas hoida. Vähemalt sellist, mis püsivalt voolu tarbib, ei saa:
Mina ei tea kas on ka selliseid olemas, mida saab püsivalt pesas hoida. Mugav oleks ju kui saaks.
Sigaretisüütajasse olen lasknud permanentse 12V vedada, saab nutiseadme laadima jätta ka parkivasse autosse ... AGA oluline teada, et usb-adapterit ei saa / ei soovitata püsivalt süütaja pesas hoida. Vähemalt sellist, mis püsivalt voolu tarbib, ei saa:
Mina ei tea kas on ka selliseid olemas, mida saab püsivalt pesas hoida. Mugav oleks ju kui saaks.
Sigaretisüütajasse olen lasknud permanentse 12V vedada, saab nutiseadme laadima jätta ka parkivasse autosse.
See meeldis mulle E39 puhul, et sinna oli kas eelmine omanik vedanud, või juba tehasest. Telefon tühjavõitu oli sai julgelt käia tanklas või toidupoes jättes kindalaekasse laadima, nii et ta laadimist ei katkestaks.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Sn 222222.
Täna keris ilus nr ette. Päris valutult pole läinud: iluravi, kasti vahetus, veepump, radikas, aku ja veel nipet näpet.
Siin kohal tahan tänada kahte meest Wernerit ja Eerot, kes auto tehnilise poole eest hooltkandsid ja kui päevast puudu tuli, tehti tööd ka öö arvelt. See tandem seal Rock Garaazis on minu SAABi üks eluosa ja väga väärt mehed.
Pilti ka:
Terv, Ainar
Täna keris ilus nr ette. Päris valutult pole läinud: iluravi, kasti vahetus, veepump, radikas, aku ja veel nipet näpet.
Siin kohal tahan tänada kahte meest Wernerit ja Eerot, kes auto tehnilise poole eest hooltkandsid ja kui päevast puudu tuli, tehti tööd ka öö arvelt. See tandem seal Rock Garaazis on minu SAABi üks eluosa ja väga väärt mehed.
Pilti ka:
Terv, Ainar
:love:
Edit:
Tundub, et esimese pamperi plastik liistud lasid mustaks värvida ja teised liistud jätsid matiks? On plaanis ka teised liistud kere värvi teha? MY06 + masinatel on ukselingid ka kerevärvi, olen mõelnud, et peaks hankima need. Annab värskema välimuse :)
Edit:
Tundub, et esimese pamperi plastik liistud lasid mustaks värvida ja teised liistud jätsid matiks? On plaanis ka teised liistud kere värvi teha? MY06 + masinatel on ukselingid ka kerevärvi, olen mõelnud, et peaks hankima need. Annab värskema välimuse :)
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
:love:
Edit:
Tundub, et esimese pamperi plastik liistud lasid mustaks värvida ja teised liistud jätsid matiks? On plaanis ka teised liistud kere värvi teha? MY06 + masinatel on ukselingid ka kerevärvi, olen mõelnud, et peaks hankima need. Annab värskema välimuse :)
Terane silm. Esipamper kõik värviall. Tagastange läheb veel tegemisse ja veljed. Lasin keraamilise kaitse koos poleerimisega teha. Eks vaatab praegu ei häiri küljeliistud kuna läigivad nagu oleks värvitud. Kui häirima hakkab siis koos tagapamperiga saavad värvi selga. Veljed tahaks tume hallikaks. Mustaks ei tahtnud velgi teha, neelab veljed auto sisse ära. Ukselinkidega peab ka miskit välja mõttlema, sinu pakutud plaan päris hea. :beer:
Terv, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Täna sain suvekad alla. Veljed said probleemi vabalt tumehalliks pulbervärviga sellises kohas:
https://pulbervarv.com/velgede-taastamine/
Lasin auto laealla korra ja miskid õli lekked on tekkinud. Karteri kinnituste vahelt leemendab ja kondipumbal ka roheline ollus väljas. Talv oligi kuidagi murevaba, eks peab asja üle laskma vaadata.
Kiired klõpsud ka.
Terv, Ainar
https://pulbervarv.com/velgede-taastamine/
Lasin auto laealla korra ja miskid õli lekked on tekkinud. Karteri kinnituste vahelt leemendab ja kondipumbal ka roheline ollus väljas. Talv oligi kuidagi murevaba, eks peab asja üle laskma vaadata.
Kiired klõpsud ka.
Terv, Ainar
Täna sain suvekad alla. Veljed said probleemi vabalt tumehalliks pulbervärviga sellises kohas:
https://pulbervarv.com/velgede-taastamine/
Kas see ~150€ neil veebis on terve jooksu hind?
Auto on puhtana väga ilus. Mis vaha või paint sealant see on täpsemalt, kui kaua ja kuidas rahul oled? Talvised pigipritsmed lendavad kiiremal sõidul ise maha? :cool:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Täna sain suvekad alla. Veljed said probleemi vabalt tumehalliks pulbervärviga sellises kohas:
https://pulbervarv.com/velgede-taastamine/
Kas see ~150€ neil veebis on terve jooksu hind?
Hind on jah jooksu eest ja km vaba. Kui arvet tahad, tuleb pluss 20% otsa. Mingit probleemi polnud, et keskosa ei istu ja sisemine tööpind ka sirge. Värvivalik ka lai. Kätte sain nädalaga.
Auto on puhtana väga ilus. Mis vaha või paint sealant see on täpsemalt, kui kaua ja kuidas rahul oled? Talvised pigipritsmed lendavad kiiremal sõidul ise maha? :cool:
Lasin 5 kuud tagasi teha keraamilise kaitse töötluse koos poleerimisega. Seni olen kaks korda korralikumalt pestnud, ehk siis lapiga. Ülejäänud aja survekasampooni peale kandnud rõhu pudeliga ja siis lihtsalt survepesuga puhtaks. Väga ilusti jookseb maha. Mingi Gyeoni värk oli vist.
Nüüd peaks pigipesu ka ära tegema, sest naeltega sõites on küljed ikka karedaks tõmmanud. Ega need pritsmed ikka ise sealt maha lenda :)
Kaitse peaks püsima 12 kuud eks näis. Siiani on asi toiminud.
Terv, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Kas uurisid neid navi kiirusenäidikuid veel edasi? Mul on plaat sees kinni, pean kuskilt mingid peened tangid saama, et see kätte saada. Lugesin ka su Krowni teemat, pean ka ära tegema :)
Krownitud, pilt tehtud 8 tundi peale töötlust ja auto seisnud tunnike kohapeal. Tagasi kutsuti kaheaasta pärast, vaatame mis SAAB.
www.madalvee.com