Saab 9-5, 1998, haan

Vasta
haan
Postitusi: 22
Liitunud: R Juul 14, 2006 14:36
Asukoht:
Auto:

#1

N Aug 10, 2006 18:14

Terä Saaborid...siin on minu Saab.

Tegemist on Saab 9-5-ga, 2,3-e turboga mootor. Automaat kast, 162 kw. Auto sai ostetud talvel (2005a.) Siiani on läinud DI kaart katki (maksis 5000 eek) läbisõit on 190 000+ ise olen umbes 25 000 selle autoga läbi uhanud. Siiani olen väga rahul autoga, kellegile jalgu ei jää, peaaegu kõik lisad, kütust võtab suhteliselt vähe nii võimsa mootori kohta. Mis võiks veel olla, mäluga elektri istmed ja tagumise istme soendus ja värv võiks ka must olla.

Mõned pildid ka siis:

[img=800x600]http://img205.imageshack.us/img205/716/img3234ys0.jpg[/img]

Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14297
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

N Aug 10, 2006 18:17

Emm .. kas see 162kW ei peaks juba Aero olema?

PS. tegin su pildid pisut vähemaks. 800x600 oleks piisav. 1024x 768 jookseb paljudel juba ekraaniservast välja.
EDIT veelkord... järgnevas postituses olevalt videolt võib välja lugeda, et kiirendus 100-200 on ~22 sekundit. 0-150 on üsna kiire aga sealt edasi hakkab aeglasemalt koguma... Seal kusagil on vist viimane käiguvahetus??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
haan
Postitusi: 22
Liitunud: R Juul 14, 2006 14:36
Asukoht:
Auto:

#3

N Aug 10, 2006 18:18

Tegin ühe väikse video kah Tln-Trtu mnte peal, et kui kiiresti 200 km/h läheb..

http://rapidshare.de/files/28898045/MVI_3232.avi.html Kes ei tea, kuidas see link töötab siis väike õpetus: avate lingi, järgmisena sealt tabelist FREE, siis tuleb 30 sekundit oodata, siis tuleb trükkida see kood (VPS näiteks, seal üks lahter ja värviliselt on see kood seal)ja võibki downloadimist alustada.

Lisatud failid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

N Aug 10, 2006 18:55

Algselt postitas: haan
Siiani on läinud DI kaart katki (maksis 5000 eek)


Väike norimine, tegelt ikka DI kassett :)

Huvitav, et turbo manokat pole, kuigi turbo peaks kapoti all vilistama küll. Video järgi 0'st 200ni siis ca 40 seki?

terv, teager
haan
Postitusi: 22
Liitunud: R Juul 14, 2006 14:36
Asukoht:
Auto:

#5

N Aug 10, 2006 19:06

Ma hakkasin 40 km/h kiiruse pealt alles tallama, siis tuli selline hästi sujuv kurv, küll väike aga kui 150-170 km/h on kiirus ja ühekäega väntad rooli siis võtab värisema küll. Ja siis kui see 150 sai siis ma vist tsipakene lasin gaasi ja ta vahetas käigu ära. See on kuidagi nii, et automaadil vajutad gaasipedaali põhja siis ta võtab automaatselt ühe käigu madalamaks et parem minek oleks. Aga sellest minekust on mulle rohkem kui küll...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

N Aug 10, 2006 20:02

Algselt postitas: haan
See on kuidagi nii, et automaadil vajutad gaasipedaali põhja siis ta võtab automaatselt ühe käigu madalamaks et parem minek oleks. Aga sellest minekust on mulle rohkem kui küll...

Seda käiguvahetust alla kutsutakse kickdown'iks. Ja tegelikult peaks hoopis nii olema, et kui pedaali "läbi põhja" vajutad, siis vahetab ka kaks käiku alla. Gaasipedaali viimane ots läheb suhteliselt raskelt alla nii et esialgu võib tunne tekkida, et gaas põhjas, aga ei - läheb veel grammi. Ja kiirus kasvab oh-hoh-hoo kuidas.
EDIT: Ah mis ma targutan. Vaatasin video ära, pöörded jooksevad piirajasse ning ega sul seal enam suurt alla vahetada poleks saanud.

Nüüd natuke kriitikat ka:
Aga liikluses kihutada pole ilus! Minge elage oma kiirusekihk kusagil ringrajal (vasalemma, tabasalu, ...) või kiirendusvõistlusel välja!
Vasta