Saab 9-5, 1998, optimus
Sai eile ära ostetud.
Sõidetud eile-täna kokku 400 km
Muidu on mugav ja mõnus võrreldes eelmise autoga, milleks oli corolla :)
Esmaspäeval läheb vikingisse, siis saab teada mis vahetada vaja
Rool kisub nats paremale ja kiirendusel katkub aegajalt ja muidugi on see ülemine display hieroglüüfidega :)
Loodan, et pankrotti remont ei aja
Sain 1 pildi ka
Mootor on 2.0
Müüja rääkis midagi mootori v turbo tuuningust aga ma ei saand aru, eks homme vikingis selgub
Sõidetud eile-täna kokku 400 km
Muidu on mugav ja mõnus võrreldes eelmise autoga, milleks oli corolla :)
Esmaspäeval läheb vikingisse, siis saab teada mis vahetada vaja
Rool kisub nats paremale ja kiirendusel katkub aegajalt ja muidugi on see ülemine display hieroglüüfidega :)
Loodan, et pankrotti remont ei aja
Sain 1 pildi ka
Mootor on 2.0
Müüja rääkis midagi mootori v turbo tuuningust aga ma ei saand aru, eks homme vikingis selgub
Ootame pilte jah. viitsid ehk pajatada ka mootorist ning mis sorti turbo peal on.
Üldiselt katkumine kõlab nagu DI kasseti ikalduse moodi (ca 5000.-). Samuti display mured on tavaline probleem. Uuri ringi foorumis ning kasuta otsingut siin seda teemat kõvasti lahatud.
Muretuid kilomeetreid.
Üldiselt katkumine kõlab nagu DI kasseti ikalduse moodi (ca 5000.-). Samuti display mured on tavaline probleem. Uuri ringi foorumis ning kasuta otsingut siin seda teemat kõvasti lahatud.
Muretuid kilomeetreid.
Iga ratas veab and then some!
Õnnitlused ka minu poolt:head:
Eile, peale peaaegu aasta kestvaid otsinguid, soetasin endale ka 9-5:headbang:.
Varsti teen pildid ja teen vastava teema ka oma auto kohta.
:drive:
Muideks ka mina petsin jaapanlast:gun:TOYOTA
Eile, peale peaaegu aasta kestvaid otsinguid, soetasin endale ka 9-5:headbang:.
Varsti teen pildid ja teen vastava teema ka oma auto kohta.
:drive:
Muideks ka mina petsin jaapanlast:gun:TOYOTA
Käisin siis täna Vikingis ära.
Tuldi pikema nimekirjaga tagasi, kogumaksumusega u 30 k
igast pukse ja vidinaid.
Kõige suurem asi oli mootori kaane vahetus u 10 k, et vahetavad siis kohe ka ketid ära
Käisin kohe Troostis ka ära ja sain 28 daks aja.
Tuldi pikema nimekirjaga tagasi, kogumaksumusega u 30 k
igast pukse ja vidinaid.
Kõige suurem asi oli mootori kaane vahetus u 10 k, et vahetavad siis kohe ka ketid ära
Käisin kohe Troostis ka ära ja sain 28 daks aja.
Troostis sai ära käidud.
Vahetati pukse ja ja remonditi pisivigasid.
Vahetati ka küünlad ära.
Külma mpptoriga erit ei jõnksuta aga kui soojaks läheb siis jõnksutab ikka.
Reedel läheb tagasi troosti ja puhastatakse karterituulutus ära. Ostsin Vikingist mingi karterituulutuse remondi kiti. Loodan, et saab siis Saabiga edaspidi muretult kulgeda :)
Vahetati pukse ja ja remonditi pisivigasid.
Vahetati ka küünlad ära.
Külma mpptoriga erit ei jõnksuta aga kui soojaks läheb siis jõnksutab ikka.
Reedel läheb tagasi troosti ja puhastatakse karterituulutus ära. Ostsin Vikingist mingi karterituulutuse remondi kiti. Loodan, et saab siis Saabiga edaspidi muretult kulgeda :)
Enamvähem olid need vead teada.
Loodan kõik teha korda 10 k ga.
Ntx vikingis anti esiklaasi vahetus 5500 aga ma ise sebides saan 2 k.
ja nii mitmete asjadega.
Olin ka jätnud lisaraha,e t saaks auto peale ostsmit korda teha
loodan, et jätkub sellest :)
Loodan kõik teha korda 10 k ga.
Ntx vikingis anti esiklaasi vahetus 5500 aga ma ise sebides saan 2 k.
ja nii mitmete asjadega.
Olin ka jätnud lisaraha,e t saaks auto peale ostsmit korda teha
loodan, et jätkub sellest :)
Sai ka seda autot testitud. Too müüja käis mulle näitamas kui värskelt kätte sai. Pole viga, aga jah see displei oli rikkis ja mingi pukside kolin nagu oli. Muidu super seksikas värv on. Mul on telefonis pildid ka sellest masinast :P
Algselt postitas: optimus
10 k eelarvest oleme siis nüüd möödas, 13 on nüüd läind.
Viimati vahetati di -kassett ära ja Trionic andis mõista et turbovahetus on ka vaja teha.
Lendame edasi
Pane mitsu vurr siis, on puhtam ja kuivem tunne
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: tripp
ja Trionic andis mõista et turbovahetus on ka vaja teha.
Lendame edasi
Pane mitsu vurr siis, on puhtam ja kuivem tunne
Seda soovitust tasub tõsiselt võtta. Väga tõsiselt.
Algselt postitas: optimus
Nii...
Autol nüüd peal uus garreti turbo ja kett ka uus peal.
Display on jäänd veel remontimata.
Loodan, et nii pea suuri kulutusi enam ei tule
Tee oma uues läikivast garretist siis vähemalt pilti ka meile :)
Iga ratas veab and then some!
sain veel häid uudiseid Troostist.
Nimelt pandi Tech 2 külge ja selgus , et on ECU tuning olemas.
Tõenäoliselt +40 hobust.
Peale suurt remontimist ka mõni positiivne teade.
:headbang:
Nüüd Leitsin hooldusraamatu mapi vahelt tuning kiti dokumendid ja selgus, et on 141 kw 300Nm vääne
Edit:
Mitte aint ees poel sportvedrustus vaid ikka taga ka
Nimelt pandi Tech 2 külge ja selgus , et on ECU tuning olemas.
Tõenäoliselt +40 hobust.
Peale suurt remontimist ka mõni positiivne teade.
:headbang:
Nüüd Leitsin hooldusraamatu mapi vahelt tuning kiti dokumendid ja selgus, et on 141 kw 300Nm vääne
Edit:
Mitte aint ees poel sportvedrustus vaid ikka taga ka
The Fast and the Furious :drive:
Kena pill. Kui saad siis tee kapotialusest ka pilte.
Muide, kas sul karterikaitse ka on?
Ma lasin oma masinale selle esimese asjana panna, ja igati abiks on. Eriti just talvel.
Kui veel igasugu tuunimist soovid teha, siis anna teada koos Troosti rahvaga saame neid hobuseid veel välja pigistada.
Kena pill. Kui saad siis tee kapotialusest ka pilte.
Muide, kas sul karterikaitse ka on?
Ma lasin oma masinale selle esimese asjana panna, ja igati abiks on. Eriti just talvel.
Kui veel igasugu tuunimist soovid teha, siis anna teada koos Troosti rahvaga saame neid hobuseid veel välja pigistada.
romza
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Karterikaitsega peab ettevaatlik olema. Turbomootori kapotialune on enam kui soe, need originaal plastkatted on arvestatud niimoodi, et mingigi kuumus välja pääseks, samas loigust läbi sõit ei tohiks jälle turbot karastada. 9-5 Di kassetid väidetavalt hävinevadki pigem kuumusest kuna transid ei kannata nii kõrget temperatuuri välja. Üleval liigub õhk ka üsna vaevaliselt.
Ma arvan, et ega see karterikaitse olemasolu väga DI kasseti heaolu ei mõjuta, sest see istub suuremas osas päris sügaval sees ja seetõttu ainuke asi, mis temperatuuri osas mõjutab on mootori enda jahutus (vesi, õli).
Karterikaitse võibolla isegi ehk on rohke abiks, sest selle asemel, et õhk kohe alt välja lendaks liigub seda ehk rohkem ülespoole ka.
Mul muidu omal pea iga nädalavahetus vaja maal käia vanemate juures ja seal seda lumes ja poris sumpamist päris palju ja vaadates karterikaitsmel olevaid kriime, siis mõtlen, et ikka et sellest on abi :-)
Karterikaitse võibolla isegi ehk on rohke abiks, sest selle asemel, et õhk kohe alt välja lendaks liigub seda ehk rohkem ülespoole ka.
Mul muidu omal pea iga nädalavahetus vaja maal käia vanemate juures ja seal seda lumes ja poris sumpamist päris palju ja vaadates karterikaitsmel olevaid kriime, siis mõtlen, et ikka et sellest on abi :-)
romza
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Üles liigub läbi radikate ja turbo abil kuumaks köetud õhk. Ainumas õhu väljapääs on põhja kaudu kahjuks, seega las pääseb vabamalt sealt kaudu.