Saab 9-5, 1998, optimus

optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#1

L Aug 12, 2006 19:42

Sai eile ära ostetud.


Sõidetud eile-täna kokku 400 km

Muidu on mugav ja mõnus võrreldes eelmise autoga, milleks oli corolla :)
Esmaspäeval läheb vikingisse, siis saab teada mis vahetada vaja

Rool kisub nats paremale ja kiirendusel katkub aegajalt ja muidugi on see ülemine display hieroglüüfidega :)

Loodan, et pankrotti remont ei aja

Sain 1 pildi ka

Mootor on 2.0
Müüja rääkis midagi mootori v turbo tuuningust aga ma ei saand aru, eks homme vikingis selgub

Lisatud failid
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

L Aug 12, 2006 20:54

Ootame pilte jah. :) viitsid ehk pajatada ka mootorist ning mis sorti turbo peal on.

Üldiselt katkumine kõlab nagu DI kasseti ikalduse moodi (ca 5000.-). Samuti display mured on tavaline probleem. Uuri ringi foorumis ning kasuta otsingut siin seda teemat kõvasti lahatud.

Muretuid kilomeetreid.
Iga ratas veab and then some!
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#3

L Aug 12, 2006 22:32

Anti juures saad odavamalt ja samas ega displey sega sõitmist.
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#4

P Aug 13, 2006 12:47

Õnnitlused ka minu poolt:head:
Eile, peale peaaegu aasta kestvaid otsinguid, soetasin endale ka 9-5:headbang:.
Varsti teen pildid ja teen vastava teema ka oma auto kohta.
:drive:

Muideks ka mina petsin jaapanlast:gun:TOYOTA
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#5

E Aug 14, 2006 18:29

Käisin siis täna Vikingis ära.

Tuldi pikema nimekirjaga tagasi, kogumaksumusega u 30 k
igast pukse ja vidinaid.

Kõige suurem asi oli mootori kaane vahetus u 10 k, et vahetavad siis kohe ka ketid ära

Käisin kohe Troostis ka ära ja sain 28 daks aja.
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#6

K Aug 30, 2006 11:54

Troostis sai ära käidud.
Vahetati pukse ja ja remonditi pisivigasid.
Vahetati ka küünlad ära.
Külma mpptoriga erit ei jõnksuta aga kui soojaks läheb siis jõnksutab ikka.
Reedel läheb tagasi troosti ja puhastatakse karterituulutus ära. Ostsin Vikingist mingi karterituulutuse remondi kiti. Loodan, et saab siis Saabiga edaspidi muretult kulgeda :)
ryu
Postitusi: 3
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:54
Asukoht:
Auto:

#7

K Aug 30, 2006 17:14

Õnne kena auto puhul!:)

Samas tekkis küsimus, kas enne ostmist neidu vigu ei avaldunud või ei kontrollinud autot piisavalt? 30k kohe autole otsa on päris kopsakas summa muidu.

Jõudu:)
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#8

N Aug 31, 2006 9:36

Enamvähem olid need vead teada.
Loodan kõik teha korda 10 k ga.
Ntx vikingis anti esiklaasi vahetus 5500 aga ma ise sebides saan 2 k.
ja nii mitmete asjadega.

Olin ka jätnud lisaraha,e t saaks auto peale ostsmit korda teha
loodan, et jätkub sellest :)
scratchy
Postitusi: 9
Liitunud: K Aug 30, 2006 22:06
Asukoht:
Auto:

#9

N Aug 31, 2006 13:59

Sai ka seda autot testitud. Too müüja käis mulle näitamas kui värskelt kätte sai. Pole viga, aga jah see displei oli rikkis ja mingi pukside kolin nagu oli. Muidu super seksikas värv on. Mul on telefonis pildid ka sellest masinast :P
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#10

P Sept 03, 2006 15:14

10 k eelarvest oleme siis nüüd möödas, 13 on nüüd läind.
Viimati vahetati di -kassett ära ja Trionic andis mõista et turbovahetus on ka vaja teha.

Lendame edasi :)
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

P Sept 03, 2006 15:17

Algselt postitas: optimus
10 k eelarvest oleme siis nüüd möödas, 13 on nüüd läind.
Viimati vahetati di -kassett ära ja Trionic andis mõista et turbovahetus on ka vaja teha.

Lendame edasi :)


Pane mitsu vurr siis, on puhtam ja kuivem tunne
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#12

P Sept 03, 2006 22:57

Algselt postitas: tripp
ja Trionic andis mõista et turbovahetus on ka vaja teha.
Lendame edasi

Pane mitsu vurr siis, on puhtam ja kuivem tunne

Seda soovitust tasub tõsiselt võtta. Väga tõsiselt.
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#13

K Sept 06, 2006 14:05

Läheb laupäeval uus garret peale VM-s 10 k eest.
Paneks mitsu aga raha on otsa saanud.

Sealt saab garantii ka, niet las ta olla praegu :)

Kett läheb ka järgmien nädal vahetusse
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#14

R Sept 22, 2006 13:08

Nii...

Autol nüüd peal uus garreti turbo ja kett ka uus peal.
Display on jäänd veel remontimata.

Loodan, et nii pea suuri kulutusi enam ei tule :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#15

R Sept 22, 2006 13:30

Algselt postitas: optimus
Nii...

Autol nüüd peal uus garreti turbo ja kett ka uus peal.
Display on jäänd veel remontimata.

Loodan, et nii pea suuri kulutusi enam ei tule :)


Tee oma uues läikivast garretist siis vähemalt pilti ka meile :)
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

R Sept 22, 2006 13:31

Iff - turbonohik..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ErQ
Postitusi: 376
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht:
Auto:

#17

R Sept 22, 2006 15:12

Juba mitmes inimene siin foorumis läheb just Toyota pealt Saabi peale :drive:
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#18

R Sept 22, 2006 17:49

sain veel häid uudiseid Troostist.

Nimelt pandi Tech 2 külge ja selgus , et on ECU tuning olemas.
Tõenäoliselt +40 hobust.



Peale suurt remontimist ka mõni positiivne teade.
:headbang:


Nüüd Leitsin hooldusraamatu mapi vahelt tuning kiti dokumendid ja selgus, et on 141 kw 300Nm vääne

Edit:
Mitte aint ees poel sportvedrustus vaid ikka taga ka

Lisatud failid
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#19

R Okt 06, 2006 18:08

sai täna lõpuks esiklaas ära vahetatud, mis ootas juba tükk aega.

Siis sai ka ülevaatus ära tehtud, ühtegi viga ei leitud
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#20

L Nov 11, 2006 16:53

Sai autot natuke remonditud

vahetatud said
aku
hüdrotõukurid
klapisääretihend
mingi roolivõimu toru , mida eesti saaada pole ja maksab ka päris palju 3k

kolmapäeval tulevad peale uued silikoon voolikud
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#21

N Nov 16, 2006 9:16

Nüüd siis ilusad punased silikoonvaakumvoolikud ka peal,
tänud hr Trionicule.

Vanad hüppasid millegipräast lahti ja üldse olid juustud.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#22

N Nov 16, 2006 10:36

The Fast and the Furious :drive:

Kena pill. Kui saad siis tee kapotialusest ka pilte.
Muide, kas sul karterikaitse ka on?
Ma lasin oma masinale selle esimese asjana panna, ja igati abiks on. Eriti just talvel.
Kui veel igasugu tuunimist soovid teha, siis anna teada koos Troosti rahvaga saame neid hobuseid veel välja pigistada.
romza
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#23

N Nov 16, 2006 10:44

Karterikaitsega peab ettevaatlik olema. Turbomootori kapotialune on enam kui soe, need originaal plastkatted on arvestatud niimoodi, et mingigi kuumus välja pääseks, samas loigust läbi sõit ei tohiks jälle turbot karastada. 9-5 Di kassetid väidetavalt hävinevadki pigem kuumusest kuna transid ei kannata nii kõrget temperatuuri välja. Üleval liigub õhk ka üsna vaevaliselt.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#24

N Nov 16, 2006 10:50

Ma arvan, et ega see karterikaitse olemasolu väga DI kasseti heaolu ei mõjuta, sest see istub suuremas osas päris sügaval sees ja seetõttu ainuke asi, mis temperatuuri osas mõjutab on mootori enda jahutus (vesi, õli).
Karterikaitse võibolla isegi ehk on rohke abiks, sest selle asemel, et õhk kohe alt välja lendaks liigub seda ehk rohkem ülespoole ka.

Mul muidu omal pea iga nädalavahetus vaja maal käia vanemate juures ja seal seda lumes ja poris sumpamist päris palju ja vaadates karterikaitsmel olevaid kriime, siis mõtlen, et ikka et sellest on abi :-)
romza
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#25

N Nov 16, 2006 10:56

Üles liigub läbi radikate ja turbo abil kuumaks köetud õhk. Ainumas õhu väljapääs on põhja kaudu kahjuks, seega las pääseb vabamalt sealt kaudu.
Vasta