Saab 9-5, 1998, optimus

romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#26

N Nov 16, 2006 11:11

Ei hakka siin vastu vaidlema ja kuna ise ma pole just kõva füüsik, siis ei suudaks ma seda tõestada :facts:

Saan ainult kaasa rääkida oma autode kogemuste põhjal.
Sai suvel käidud päris pikal Euroopa reisil autoga ja pidas väga hästi vastu. Isegi kiirteedel 200km järjest 180km/h polnud probleem.
Vahetasin nüüd DI kasseti ära, kuid ainult profilaktika jaoks, kuigi oli terve. Nimelt siin sõbra 9-5l andis DI kassett otsad just keset maanteed, mille tulemusel ka katalüsaator läks õhtale. See juhtus öösel ja päris kaugel Tallinnast (kodust). Omale sellist jama ei tahaks.
Seega mul üks töötav DI kassett üle (mustadeks päevadeks) :)
romza
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#27

N Nov 16, 2006 12:59

Algselt postitas: qdwin
Üles liigub läbi radikate ja turbo abil kuumaks köetud õhk. Ainumas õhu väljapääs on põhja kaudu kahjuks, seega las pääseb vabamalt sealt kaudu.


Oot-oot, mis sa tahad väita, et soe õhk liigub alla?
Pigem on asi vast ikka niipidi, et saab alt külma õhku juurde ja see aitab turbol paremini jahtuda.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#28

N Nov 16, 2006 13:02

äkki kusagilt leiab infot Saabi tuuletunneli testide tulemustest. Seal katsetatakse kõikvõimalikke õhu liikumisi :eureka:
romza
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#29

N Nov 16, 2006 13:06

Keegi ei keela augustatud karterikaitset panna.
55581286
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#30

N Nov 16, 2006 14:19

käisin lõunaajal autos tmööda ja üritasin alla piiluda.

Kuna auto on nats madalam ja porilompi pikali viskama ei hakand , siis ma hästi alla ei näind.

niipalju nägin ,et vasakul pool oli mingi asjanus seal, aga ma ei saand aru mis see täpselt oli. Eks kui kuivem on, siis vaatan
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#31

N Nov 16, 2006 14:26

Karterikaitse.ee galeriis ntx selline pilt.

edit: Hinnakiri
Isegi olen mõelnud, et peaks oma punase ära kaitsma.

Lisatud failid
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#32

N Nov 16, 2006 14:29

Palju selline asi maksab?

Mul õnnestus kunagu camryga üle äärekivi õnnetult sõita, et automaatkäigukastil lõi õli väljalaskmise mutri küljest ära ja jooksis tühjask.
Remont oli 10 k
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#33

N Nov 16, 2006 14:59

Algselt postitas: optimus
Palju selline asi maksab?

Mul õnnestus kunagu camryga üle äärekivi õnnetult sõita, et automaatkäigukastil lõi õli väljalaskmise mutri küljest ära ja jooksis tühjask.
Remont oli 10 k


Vihje: Vaata MadMan postitust
romza
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#34

N Nov 16, 2006 15:03

Ise muidu kasutasin http://www.ravolar.ee teenuseid.
romza
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#35

E Dets 11, 2006 17:55

Vahepeal putitat mu autot jälle :)

mingi jama oli ,et edasi ei liikund.
Veaotsing oli pikk ja vaevarikas ja ajas Troostauto kollektiivi peagu riidugi :)

Kui ma õieti aru sain, siis oli viga väljalaskes

Vahetatud on nüüd
turbo
katalüsaator
Lõpuks ka display loetav :)
putitatud tagasilda
Peal nüd aero küünlad ka

lõin kõik arved ka kokku mis olen kulutand
sain peaaegu täpselt 50 k
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#36

T Dets 12, 2006 1:46

viga oli nii sisselaskes kui ka väljalaskes ning vigane oli ka turbo, lisaks oli õli asemel bensiinisegune õlitaoline ollus...ja üht teist veel...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#37

T Dets 12, 2006 8:10

Tegelikult taganjärele mõeldes oli üliharva juhtuv sisselasketihendi purunemine täiseti loogiline.Kui ikka umbes väljalasketrakti puhul üle laetud gaasid sabast välja ei pääse,siis otsitakse järgmine nõrk koht ning lahkutakse sealtkaudu.
Mina isiklikult vahetaksin ka katalüsaatorijärgsed pütid välja.Korduv turbokompressorite purunemine on 100% sumpsides oleva villa õliga läbi immutanud ja gaaside liikumine pole ikkagi piisavalt vaba.
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#38

K Veebr 07, 2007 13:59

niiaplju veel infoks, et pihustid pole ka autol originaalid.

täpselt ma ei teagi mis pihustid on aga vist mingid punased olid.
ei tea miks nad paremad on ja mis annavad :)
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#39

K Juun 13, 2007 18:05

Vahetatud tagumised amordid ja mõned puksid

Tänud Troostile
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#40

L Sept 01, 2007 11:10

Auto maha müüdud.

UUs ka ostetud ja ka saab 9-5, seekorda Aero :head:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#41

L Sept 01, 2007 11:14

Teema siis lukku, jääme uue auto postitust ootama. :beer:
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#42

L Sept 01, 2007 11:25

Meil hakkabki siin nii juba kujunema, et kõik on kindlasti turboga. Uuemad on AERO-d, vanemad on lihtsalt võimsamaks tuunitud või ka AERO-d. Nõrga mootoriga autosi jääb järjest vähemaks. Jään ka mina uut teemat ja pilte ootama:thumb:
Vasta