Saab 9-5, 1998, optimus
Ei hakka siin vastu vaidlema ja kuna ise ma pole just kõva füüsik, siis ei suudaks ma seda tõestada :facts:
Saan ainult kaasa rääkida oma autode kogemuste põhjal.
Sai suvel käidud päris pikal Euroopa reisil autoga ja pidas väga hästi vastu. Isegi kiirteedel 200km järjest 180km/h polnud probleem.
Vahetasin nüüd DI kasseti ära, kuid ainult profilaktika jaoks, kuigi oli terve. Nimelt siin sõbra 9-5l andis DI kassett otsad just keset maanteed, mille tulemusel ka katalüsaator läks õhtale. See juhtus öösel ja päris kaugel Tallinnast (kodust). Omale sellist jama ei tahaks.
Seega mul üks töötav DI kassett üle (mustadeks päevadeks) :)
Saan ainult kaasa rääkida oma autode kogemuste põhjal.
Sai suvel käidud päris pikal Euroopa reisil autoga ja pidas väga hästi vastu. Isegi kiirteedel 200km järjest 180km/h polnud probleem.
Vahetasin nüüd DI kasseti ära, kuid ainult profilaktika jaoks, kuigi oli terve. Nimelt siin sõbra 9-5l andis DI kassett otsad just keset maanteed, mille tulemusel ka katalüsaator läks õhtale. See juhtus öösel ja päris kaugel Tallinnast (kodust). Omale sellist jama ei tahaks.
Seega mul üks töötav DI kassett üle (mustadeks päevadeks) :)
romza
Algselt postitas: qdwin
Üles liigub läbi radikate ja turbo abil kuumaks köetud õhk. Ainumas õhu väljapääs on põhja kaudu kahjuks, seega las pääseb vabamalt sealt kaudu.
Oot-oot, mis sa tahad väita, et soe õhk liigub alla?
Pigem on asi vast ikka niipidi, et saab alt külma õhku juurde ja see aitab turbol paremini jahtuda.
käisin lõunaajal autos tmööda ja üritasin alla piiluda.
Kuna auto on nats madalam ja porilompi pikali viskama ei hakand , siis ma hästi alla ei näind.
niipalju nägin ,et vasakul pool oli mingi asjanus seal, aga ma ei saand aru mis see täpselt oli. Eks kui kuivem on, siis vaatan
Kuna auto on nats madalam ja porilompi pikali viskama ei hakand , siis ma hästi alla ei näind.
niipalju nägin ,et vasakul pool oli mingi asjanus seal, aga ma ei saand aru mis see täpselt oli. Eks kui kuivem on, siis vaatan
Algselt postitas: optimus
Palju selline asi maksab?
Mul õnnestus kunagu camryga üle äärekivi õnnetult sõita, et automaatkäigukastil lõi õli väljalaskmise mutri küljest ära ja jooksis tühjask.
Remont oli 10 k
Vihje: Vaata MadMan postitust
romza
Ise muidu kasutasin http://www.ravolar.ee teenuseid.
romza
Vahepeal putitat mu autot jälle :)
mingi jama oli ,et edasi ei liikund.
Veaotsing oli pikk ja vaevarikas ja ajas Troostauto kollektiivi peagu riidugi :)
Kui ma õieti aru sain, siis oli viga väljalaskes
Vahetatud on nüüd
turbo
katalüsaator
Lõpuks ka display loetav :)
putitatud tagasilda
Peal nüd aero küünlad ka
lõin kõik arved ka kokku mis olen kulutand
sain peaaegu täpselt 50 k
mingi jama oli ,et edasi ei liikund.
Veaotsing oli pikk ja vaevarikas ja ajas Troostauto kollektiivi peagu riidugi :)
Kui ma õieti aru sain, siis oli viga väljalaskes
Vahetatud on nüüd
turbo
katalüsaator
Lõpuks ka display loetav :)
putitatud tagasilda
Peal nüd aero küünlad ka
lõin kõik arved ka kokku mis olen kulutand
sain peaaegu täpselt 50 k
viga oli nii sisselaskes kui ka väljalaskes ning vigane oli ka turbo, lisaks oli õli asemel bensiinisegune õlitaoline ollus...ja üht teist veel...
Tegelikult taganjärele mõeldes oli üliharva juhtuv sisselasketihendi purunemine täiseti loogiline.Kui ikka umbes väljalasketrakti puhul üle laetud gaasid sabast välja ei pääse,siis otsitakse järgmine nõrk koht ning lahkutakse sealtkaudu.
Mina isiklikult vahetaksin ka katalüsaatorijärgsed pütid välja.Korduv turbokompressorite purunemine on 100% sumpsides oleva villa õliga läbi immutanud ja gaaside liikumine pole ikkagi piisavalt vaba.
Mina isiklikult vahetaksin ka katalüsaatorijärgsed pütid välja.Korduv turbokompressorite purunemine on 100% sumpsides oleva villa õliga läbi immutanud ja gaaside liikumine pole ikkagi piisavalt vaba.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Meil hakkabki siin nii juba kujunema, et kõik on kindlasti turboga. Uuemad on AERO-d, vanemad on lihtsalt võimsamaks tuunitud või ka AERO-d. Nõrga mootoriga autosi jääb järjest vähemaks. Jään ka mina uut teemat ja pilte ootama:thumb: