Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil
Palju sul LS on ja kas ketivahetus hõlmas endas ka saalede vahetust ? Arvamusi on erinevaid, kes ütlevad, et kindlasti saaled vahetada, teised jälle lisavad, et pole ennetavalt mõtet vahetada. Samas peaks vist lahtivõtmise käigus olema tuvastatav, kas ja mida on vaja teha.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Mul on läbisõit 370K. Palusin saaled üle kontrollida, ei vajanud vahetust. Lahtivõtmise käigus pandi kõik kirja, mis on vaja vahetada, minu ainuke märge oli üks rullik, millele peaks mingi hetk tähelepanu pöörama. Vast järgmise hoolduse käigus tegelen, olin seekord üsna hinnatundlik, kuna pärast ostu on auto poole ostuhinna jagu raha küsinud :)
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Täna sai üks riigikeelt mitte valdav kodanik Politsei käest teada, et suunatuli ei anna eesõigust. Vaatan homme valges nina üle, tundub, et võiks värvida. Toyobota läks krõbinal katki :)
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Kuna mul on Kenwoodi "makk", siis leidsin internetist ühe põneva seadme, mis lubab CD boxi asemel iPod-i süsteemiga ühendada. Kõik nupud jäid tööle ja ekraani pealt on võimalik iPod-i juhtida. Kahjuks töötab seade ainult vanakooli iPodi-iga.
KCA-iP500
Hiljuti vahetasin ka esimesed tugilaagrid, parem oli kildudeks, vasak tundus parem. Mingi üldine "kõnks" on eest ikka kosta, tuleb mõlemalt poolt. Kuna ees on kõik võimalik kollaste ja lillade vastu vahetatud, siis peab täpsemalt uurima hakkama. Ülevaatuspunkt ei tuvastanud lõtke.
KCA-iP500
Hiljuti vahetasin ka esimesed tugilaagrid, parem oli kildudeks, vasak tundus parem. Mingi üldine "kõnks" on eest ikka kosta, tuleb mõlemalt poolt. Kuna ees on kõik võimalik kollaste ja lillade vastu vahetatud, siis peab täpsemalt uurima hakkama. Ülevaatuspunkt ei tuvastanud lõtke.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Aa, see on see koht, kus igast suunast peale pressitakse, seal peab jah peale passima kogu aeg.
Just. Härra ei olnud minuga nõus ühtegi sõna riigikeeles rääkima, üritasin talle seletada, et plinkiv suunatuli ei anna talle eesõigust. Hiljem, kui võmm oli talle selgeks teinud, et nii ikka ei tehta, oskas ta kohe võluvael minuga rääkida :)
Arvan, et ei hakka nina värvima, ma ei ole kindel, et nad selle tehasevärvist paremaks saavad.
www.madalvee.com
Kas sul pardakaamera oli? Sellises loos võib teine pool igast ***** ajama hakata, kui tunnistajaid pole.
Tagumine juht jääb 99% süüdi ju.
Kui kriimud siis lase ikka ülevärvida ja vaata põhjalikud tuled ja viled üle, äkki leiad veel midagi mis vajaks vahetamist ;)
Tagumine juht jääb 99% süüdi ju.
Kui kriimud siis lase ikka ülevärvida ja vaata põhjalikud tuled ja viled üle, äkki leiad veel midagi mis vajaks vahetamist ;)
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Kaamerat mul ei ole, pildl on autode paiknemine ka natuke eksitav. Ta tegi mulle vasakusse nurka ripseka ja jõudis seejärel ette reastuda. Avariigrupp ei kahelnud vigastusi vaadates kordagi, kes süüdi on. Lähen pesen auto Jazzis ära, siis saab hea ülevaate.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Neljandaga tugevalt kiirendades on tunda kerget jõnksutamist, huvitav, mis seda tekitada võiks? Mõnikord tahab pikemat käiamist hommikul, ning pärast käivitust sureb välja.
Küünlad on uued (NGK) ning kütusefilter samuti.
Küünlad on uued (NGK) ning kütusefilter samuti.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Jätsin tööle minnes kassile ülesandeks välja uurida, kuidas elektriga kokku klapitavad peeglid korda teha. Vaatan, et ta on asunud läbi raamatu kaane tarkust omandama.
Tõsisemalt, kas kellegil on õnnestunud oma elektrilised peeglid liikuma saada? Parem liigub poole peale, vasak teeb ainult pisikese nõksu. Käega liiguvad nad vabalt, huvitav on see, et paremal on nö. tööasendis keskel fikseeritud mingi nõksuga. Vasakul on nõksud, kas vastu klaasi lükatuna või ette poole välja lükatuna. Pesin survepesuga peglite vahed puhtaks, natuke parandas, aga kuskilt tundub, et poob ikka veel.
Tõsisemalt, kas kellegil on õnnestunud oma elektrilised peeglid liikuma saada? Parem liigub poole peale, vasak teeb ainult pisikese nõksu. Käega liiguvad nad vabalt, huvitav on see, et paremal on nö. tööasendis keskel fikseeritud mingi nõksuga. Vasakul on nõksud, kas vastu klaasi lükatuna või ette poole välja lükatuna. Pesin survepesuga peglite vahed puhtaks, natuke parandas, aga kuskilt tundub, et poob ikka veel.
www.madalvee.com
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ka minul sama probleem nende peeglitega. Mida teinud olen, kasutanud. Järjepidevalt klappimise nuppu vajutada. Iga korraga liiguvad natuke rohkem. Viking Motors arvas, et kui lahti harutada ja seest ära puhastada on lootust, et hakkavad korralikult tööle. Kui sisemised hammasrattad on veel terved. Sisu on mingist alumiinium sulamist ja see pidi korrudeeruma hirmsasti. Tulemuseks, elektriline klappimis süsteem ei jaksa enam ülesannet täita.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Kindlasti aitab asja korralik määrimine. Aga kasuta silikooni vaba määret. WD40 ei kõlba kohe kindlasti. Mida mina selleks soojalt soovitada julgen on VBG sprei määre. Kollases purgis. See on tegelikult veoautodel täishaagise haakeseadme määrimiseks väljatöötatud. Osta saaksid seda rasketehnika juppe müüvast poest. E.T.V.A, Skuba või Veoautoring. Mina ise olen ostnud seda Tartu Scaniast.
Jätsin tööle minnes kassile ülesandeks välja uurida, kuidas elektriga kokku klapitavad peeglid korda teha. Vaatan, et ta on asunud läbi raamatu kaane tarkust omandama.
Meie kass arvab, et sellest täiesti piisab kui ta Saabi Euroopa esinduste loetelu peal natuke tukub ja mõned telefoninumbrid meelde jätab.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Kaunishing nagu ma olen, lasin peegli ja selle kinnituse vahele juba WD40-et. Vast suurt kurja ei teinud, peegli lähipäevil lahti ja raporteerin.
Kindlasti aitab asja korralik määrimine. Aga kasuta silikooni vaba määret. WD40 ei kõlba kohe kindlasti. Mida mina selleks soojalt soovitada julgen on VBG sprei määre. Kollases purgis. See on tegelikult veoautodel täishaagise haakeseadme määrimiseks väljatöötatud. Osta saaksid seda rasketehnika juppe müüvast poest. E.T.V.A, Skuba või Veoautoring. Mina ise olen ostnud seda Tartu Scaniast.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Sul on sama kass, mis mul :)
Jätsin tööle minnes kassile ülesandeks välja uurida, kuidas elektriga kokku klapitavad peeglid korda teha. Vaatan, et ta on asunud läbi raamatu kaane tarkust omandama.
Meie kass arvab, et sellest täiesti piisab kui ta Saabi Euroopa esinduste loetelu peal natuke tukub ja mõned telefoninumbrid meelde jätab.
www.madalvee.com
Paistab nii. Käib poole kohaga siin ja poole kohaga teie juures - "kassi tegemas".
WD40 midagi halba ei tee aga see on nii vedel, ei kesta kaua. Ma määriks mingi veidi paksema "tavotiga" need hammakad kokku, siis ei pääse korrosioon ligi nii kergelt.
WD40 midagi halba ei tee aga see on nii vedel, ei kesta kaua. Ma määriks mingi veidi paksema "tavotiga" need hammakad kokku, siis ei pääse korrosioon ligi nii kergelt.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Paistab nii. Käib poole kohaga siin ja poole kohaga teie juures - "kassi tegemas".
WD40 midagi halba ei tee aga see on nii vedel, ei kesta kaua. Ma määriks mingi veidi paksema "tavotiga" need hammakad kokku, siis ei pääse korrosioon ligi nii kergelt.
WD40 on silikooni baasil ja seob sodi hirmasti. See sprei mida mina soovitasin ei seo sodi. Selles on erinevus.
WD40 on silikooni baasil ja seob sodi hirmasti. See sprei mida mina soovitasin ei seo sodi. Selles on erinevus.
Siit võid tõmmata WD-40 andmelehe. Vt viimast lehekülge - EFFECT ON MATERIALS
GENERAL: "WD-40 contains no silicone, PTFE or chlorofluorocarbons."
Esmalt tuleks ikkagi peegel lahti võtta ja siis otsustada - millega määrida.