2. leht 4-st

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Dets 27, 2016 9:28
Postitas chrismil
Kõik sai uus, mis vahetust vajas.. Hinda ei tahaks avalikult öelda, kuna sain lahkelt soodustust, ütleme, et 800€-1000€ tuuri. Tegi Vikror Palk.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Dets 27, 2016 11:15
Postitas Pootsman
Kõik sai uus. Hinda ei tahaks avalikult öelda, kuna sain lahkelt soodustust, ütleme, et 800€-1000€ tuuri. Tegi Vikror Palk.


:thumb: tehti ka veepump koos sinna juurde kuuluvaga ja ka genekas?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: R Dets 30, 2016 11:18
Postitas polukoli
Palju sul LS on ja kas ketivahetus hõlmas endas ka saalede vahetust ? Arvamusi on erinevaid, kes ütlevad, et kindlasti saaled vahetada, teised jälle lisavad, et pole ennetavalt mõtet vahetada. Samas peaks vist lahtivõtmise käigus olema tuvastatav, kas ja mida on vaja teha.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: R Dets 30, 2016 13:16
Postitas chrismil
Mul on läbisõit 370K. Palusin saaled üle kontrollida, ei vajanud vahetust. Lahtivõtmise käigus pandi kõik kirja, mis on vaja vahetada, minu ainuke märge oli üks rullik, millele peaks mingi hetk tähelepanu pöörama. Vast järgmise hoolduse käigus tegelen, olin seekord üsna hinnatundlik, kuna pärast ostu on auto poole ostuhinna jagu raha küsinud :)

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: R Dets 30, 2016 14:12
Postitas polukoli
Hea info! Mõtisklen ka ise vaikselt ketivahetuse üle (ls 290K) ja arvatavasti lähen ka sama teedpidi, et lahtivõtmise käigus saavad üle kontrollida, kas saaled tahavad vahetamist või mitte.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Veebr 06, 2017 22:16
Postitas chrismil
Täna sai üks riigikeelt mitte valdav kodanik Politsei käest teada, et suunatuli ei anna eesõigust. Vaatan homme valges nina üle, tundub, et võiks värvida. Toyobota läks krõbinal katki :)



Lisatud failid

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Veebr 07, 2017 10:22
Postitas ivark
Aa, see on see koht, kus igast suunast peale pressitakse, seal peab jah peale passima kogu aeg.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Veebr 07, 2017 10:31
Postitas chrismil
Kuna mul on Kenwoodi "makk", siis leidsin internetist ühe põneva seadme, mis lubab CD boxi asemel iPod-i süsteemiga ühendada. Kõik nupud jäid tööle ja ekraani pealt on võimalik iPod-i juhtida. Kahjuks töötab seade ainult vanakooli iPodi-iga.

KCA-iP500

Hiljuti vahetasin ka esimesed tugilaagrid, parem oli kildudeks, vasak tundus parem. Mingi üldine "kõnks" on eest ikka kosta, tuleb mõlemalt poolt. Kuna ees on kõik võimalik kollaste ja lillade vastu vahetatud, siis peab täpsemalt uurima hakkama. Ülevaatuspunkt ei tuvastanud lõtke.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Veebr 07, 2017 10:36
Postitas chrismil
Aa, see on see koht, kus igast suunast peale pressitakse, seal peab jah peale passima kogu aeg.


Just. Härra ei olnud minuga nõus ühtegi sõna riigikeeles rääkima, üritasin talle seletada, et plinkiv suunatuli ei anna talle eesõigust. Hiljem, kui võmm oli talle selgeks teinud, et nii ikka ei tehta, oskas ta kohe võluvael minuga rääkida :)

Arvan, et ei hakka nina värvima, ma ei ole kindel, et nad selle tehasevärvist paremaks saavad.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Veebr 07, 2017 12:20
Postitas que
Kas sul pardakaamera oli? Sellises loos võib teine pool igast ***** ajama hakata, kui tunnistajaid pole.
Tagumine juht jääb 99% süüdi ju.

Kui kriimud siis lase ikka ülevärvida ja vaata põhjalikud tuled ja viled üle, äkki leiad veel midagi mis vajaks vahetamist ;)

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Veebr 07, 2017 13:00
Postitas chrismil
Kaamerat mul ei ole, pildl on autode paiknemine ka natuke eksitav. Ta tegi mulle vasakusse nurka ripseka ja jõudis seejärel ette reastuda. Avariigrupp ei kahelnud vigastusi vaadates kordagi, kes süüdi on. Lähen pesen auto Jazzis ära, siis saab hea ülevaate.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: P Apr 09, 2017 21:33
Postitas chrismil
Neljandaga tugevalt kiirendades on tunda kerget jõnksutamist, huvitav, mis seda tekitada võiks? Mõnikord tahab pikemat käiamist hommikul, ning pärast käivitust sureb välja.

Küünlad on uued (NGK) ning kütusefilter samuti.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: K Apr 12, 2017 11:09
Postitas chrismil
Lasin hoolduse käigus kontrollida. Diagnostika ei näidanud misfiresid ja knocke, proovin ükspäev õhulugeja ära puhastada.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: K Apr 12, 2017 12:49
Postitas Cyber
Bensiinipump on misaegne?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: K Apr 12, 2017 23:28
Postitas chrismil
Bensiinipump on misaegne?


Pean arvetelt vaatama, võimalik, et ürgne.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Apr 24, 2017 13:44
Postitas chrismil
Jätsin tööle minnes kassile ülesandeks välja uurida, kuidas elektriga kokku klapitavad peeglid korda teha. Vaatan, et ta on asunud läbi raamatu kaane tarkust omandama.

Tõsisemalt, kas kellegil on õnnestunud oma elektrilised peeglid liikuma saada? Parem liigub poole peale, vasak teeb ainult pisikese nõksu. Käega liiguvad nad vabalt, huvitav on see, et paremal on nö. tööasendis keskel fikseeritud mingi nõksuga. Vasakul on nõksud, kas vastu klaasi lükatuna või ette poole välja lükatuna. Pesin survepesuga peglite vahed puhtaks, natuke parandas, aga kuskilt tundub, et poob ikka veel.



Lisatud failid

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Apr 24, 2017 14:51
Postitas Ron24
Ka minul sama probleem nende peeglitega. Mida teinud olen, kasutanud. Järjepidevalt klappimise nuppu vajutada. Iga korraga liiguvad natuke rohkem. Viking Motors arvas, et kui lahti harutada ja seest ära puhastada on lootust, et hakkavad korralikult tööle. Kui sisemised hammasrattad on veel terved. Sisu on mingist alumiinium sulamist ja see pidi korrudeeruma hirmsasti. Tulemuseks, elektriline klappimis süsteem ei jaksa enam ülesannet täita.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Apr 24, 2017 15:13
Postitas chrismil
Hea teada. Võtan ühe lähipäevil maha ja vaatan, mis seal sees toimub.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Apr 24, 2017 15:39
Postitas Ron24
Kindlasti aitab asja korralik määrimine. Aga kasuta silikooni vaba määret. WD40 ei kõlba kohe kindlasti. Mida mina selleks soojalt soovitada julgen on VBG sprei määre. Kollases purgis. See on tegelikult veoautodel täishaagise haakeseadme määrimiseks väljatöötatud. Osta saaksid seda rasketehnika juppe müüvast poest. E.T.V.A, Skuba või Veoautoring. Mina ise olen ostnud seda Tartu Scaniast.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Apr 24, 2017 16:27
Postitas AndresV
Jätsin tööle minnes kassile ülesandeks välja uurida, kuidas elektriga kokku klapitavad peeglid korda teha. Vaatan, et ta on asunud läbi raamatu kaane tarkust omandama.


Meie kass arvab, et sellest täiesti piisab kui ta Saabi Euroopa esinduste loetelu peal natuke tukub ja mõned telefoninumbrid meelde jätab.




Lisatud failid

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Apr 24, 2017 22:30
Postitas chrismil
Kaunishing nagu ma olen, lasin peegli ja selle kinnituse vahele juba WD40-et. Vast suurt kurja ei teinud, peegli lähipäevil lahti ja raporteerin.

Kindlasti aitab asja korralik määrimine. Aga kasuta silikooni vaba määret. WD40 ei kõlba kohe kindlasti. Mida mina selleks soojalt soovitada julgen on VBG sprei määre. Kollases purgis. See on tegelikult veoautodel täishaagise haakeseadme määrimiseks väljatöötatud. Osta saaksid seda rasketehnika juppe müüvast poest. E.T.V.A, Skuba või Veoautoring. Mina ise olen ostnud seda Tartu Scaniast.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Apr 24, 2017 22:31
Postitas chrismil
Sul on sama kass, mis mul :)

Jätsin tööle minnes kassile ülesandeks välja uurida, kuidas elektriga kokku klapitavad peeglid korda teha. Vaatan, et ta on asunud läbi raamatu kaane tarkust omandama.


Meie kass arvab, et sellest täiesti piisab kui ta Saabi Euroopa esinduste loetelu peal natuke tukub ja mõned telefoninumbrid meelde jätab.



Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Apr 25, 2017 8:58
Postitas AndresV
Paistab nii. Käib poole kohaga siin ja poole kohaga teie juures - "kassi tegemas".

WD40 midagi halba ei tee aga see on nii vedel, ei kesta kaua. Ma määriks mingi veidi paksema "tavotiga" need hammakad kokku, siis ei pääse korrosioon ligi nii kergelt.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Apr 25, 2017 10:03
Postitas Ron24
Paistab nii. Käib poole kohaga siin ja poole kohaga teie juures - "kassi tegemas".

WD40 midagi halba ei tee aga see on nii vedel, ei kesta kaua. Ma määriks mingi veidi paksema "tavotiga" need hammakad kokku, siis ei pääse korrosioon ligi nii kergelt.

WD40 on silikooni baasil ja seob sodi hirmasti. See sprei mida mina soovitasin ei seo sodi. Selles on erinevus.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Apr 25, 2017 10:45
Postitas AndresV

WD40 on silikooni baasil ja seob sodi hirmasti. See sprei mida mina soovitasin ei seo sodi. Selles on erinevus.

Siit võid tõmmata WD-40 andmelehe. Vt viimast lehekülge - EFFECT ON MATERIALS
GENERAL: "WD-40 contains no silicone, PTFE or chlorofluorocarbons."

Esmalt tuleks ikkagi peegel lahti võtta ja siis otsustada - millega määrida.