Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Lasin mõlemad esimesed istmed paremaks teha. Juhi istmel oli pisike auk, mis sai "vedele nahaga" kinni pandud ning mõlemad istmed tooniva vahendiga üle käidud. Päris kena tulemus. Tööd tegi Luigelt üks osavate kätega härra, kogu sisu puhastus, hooldus, väiksemate aukude parandus ja toonimine läks maksma 150€. Küsige kontakti, kui huvi tekib! Nüüd tuleb nistmed veel homme kreemiga üle käia.
- Manused
-
- IMG_0560.jpg (694.38 KiB) Vaadatud 6066 korda
-
- IMG_0554.jpg (694.37 KiB) Vaadatud 6066 korda
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Lõpetasin reedel võttele sõidu maanteel suures aurupilves. Enne jõudis SID hoiatada, et jahutusvedeliku tase on madal. Üks plokki minev lõdvik otsustas koostöö lõpetada ja pritsis paraja koguse vett mootoriruumi laiali. Õnneks oli kaskole tasuta puksiiri juurde ostnud.
Positiivne on see, et Saab on katkisena endiselt tee ääres ilus.
Positiivne on see, et Saab on katkisena endiselt tee ääres ilus.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Poisid, tüdrukud, kui pilt meeldib, pange paar südant (peab alla kerima). Ei ole kohustuslik!
http://www.partsforlife.com/en/
http://www.partsforlife.com/en/
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Eile hakkas CEL põlema. Panin diagnostika külege, näitas koodi P0106. Puhastasin TB, kontrollisin voolikuid, lõpuks selgus, et Intake Air Charged Temperature Sensor on hapuks läinud. Tellisin uue ja puhastasin vana ning kontrollisin ka pistiku üle. Hetkel sõidab ilusti, aga mõistlik on uus kõlge kruvida.
Sümptomeid alguses kohe ei tähendanud, kuid töölt koju sõites panin tähele, et pedaali järsult üles lastes hakkas auto jõnksutama ning turbo seier läks punase alguse asemel punase keskele.
Võib olla on viga kuskil veel, hetkel tundus, et mainitud jubin streigib.
Sümptomeid alguses kohe ei tähendanud, kuid töölt koju sõites panin tähele, et pedaali järsult üles lastes hakkas auto jõnksutama ning turbo seier läks punase alguse asemel punase keskele.
Võib olla on viga kuskil veel, hetkel tundus, et mainitud jubin streigib.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Pärast sensori puhastust süttis CEL korra veel, vahetasin sensori, nüüd on kustus juba mitu päeva. Vahepeal sai vahetatud ka poolraami kuus puksi ees, tehtud hooldus ja sillastend.
www.madalvee.com