Et kõik ausalt ära rääkida siis tuleb alustada sellest, et peale pikalt vaatamas käimist ma selle auto endale ligi võtsin eelmise aasta novembri lõpus.
Tegemist Saksamaalt tulnud masinaga mille hooldusajalugu tagantjärgi mõeldes ilmselt kõike muud kui auklik oli. Ostu otsuse juures sai ilmselt määravaks see, et küljes oli kaua otsitud manuaalkast ja Hirsch Performance lisad (soft, pedaalikatted ja topelt lõpupütiga väljalase).
Poole aasta jooksul peale ostmist on auto olnud rohkem garaazis lahti võetuna kui sõidus Kuid tulemus on olnud igati seda aega ja ootamist väärt. Suur tänu Veikole kes kogu selle aja jõu ja nõuga ehitada aitas.
Poole aastaga siis tehtud/vahetatud järgnev:
- kogu alusraami puksiring
- Klapikambri kaane tihend
- klapisääre tihendid
- klapipesade soveldamine
- kolvirõngad
- Plokikaane tihend
- raamsaaled
- kepsusaaled
- peoga igasuguseid tihendeid
- veepump
- õli termostaat
- vaakumvoolikud
Lisaks KORDUVALT vahetatud nii õli kui ka filtrit.
Kuna "ilupilte" pole veel tegema jõudnud siis paar olemasolevat klõpsu kah kaasa!
Lisatud failid
Saab 9-5 Vector Estate Hirsch Performance, 2007, Drazic
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 264
- Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
- Asukoht: Saaremaa / Tartu
- Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,
Hetkel peal pisike mitsu turbiin - kui kunagi vahetada vaja on siis ilmselt tuleks midagi suuremat vahele keerata.
Täna õhtul dünosse, eks siis Saab näha mis numbrid välja tulevad (lootus on seal kusagil 190kW kanti).
Täna õhtul dünosse, eks siis Saab näha mis numbrid välja tulevad (lootus on seal kusagil 190kW kanti).
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."