Saab 9-5 SE CR Performance, 2000, STR [LUKKU]
Postitatud: P Juun 25, 2017 20:49
Olles omanud eelnevalt paar aastat tagasi 9-5 Aerot, manuaali, küll facelifti (http://www.auto24.ee/used/1758272), jäi hea mälestus ning otsustasin tüdrukule ja ka endale vahel sõitmiseks soetada uuesti 9-5. Kuna antud auto eesmärk pole olla võimas ning sportlik vaid viia punktist A punkti B mugavalt olid kõik kriteeriumid täidetud. Kindlasti tahtsin, et oleks turboga ning automaat, tüdruku pärast. Autosid, mille vahel valida, jagus kuid kõike arvesse võttes samas hinnaklassis sama mugavat ning sama varustusega väga autosid pole. Eelmist omanikku tean ning vähesel või rohkemal määral ka mis ta teinud autoga kuid enne teda ajalugu veidi lahtine veel. Autos olid mingid esinduse arved Fenderneti nimele ning kui vana kuulutuse leidsin, siis number kuulutuses viitas ka Fendernetile. Fendernet ise ühelegi e-mailile seoses autoga ei vasta seega infot rohkem pole saanud. Esindusest sain aga infot, et mootori remont (kolvid,saaled jne) ja ketikomplekt vahetatud ca. 100 000 km tagasi (185 000 km pealt). Lisaks siis mingid tavahooldused kettad klotsid ja mingi hetk ka bypass klapp. Oleks tore teada täit tõde kuid kui ei saa siis ei saa, mis siis ikka.
http://www.auto24.ee/used/545971
ja eelmise omaniku kuulutus
http://www.auto24.ee/used/2127442?id=21 ... _missing=1
Hetkel läbisõit ca. 274 000.
Minu kätte jõudis teist värvi kapotiga, põlevate armatuuri tuledega (väidetavalt õhulugeja viga - reaalselt gaasiklapi viga) ning neid asju jagus veel. ÜV samas läbis ausalt. Ainsaks veaks peeti tagumist udutuld mis ei põle kuid see tingitud katkistest juhtmetest luugi ja kere vahel.
Auto ise Saab 9-5 sedaan, 2000 aasta ja mitte facelift, 2.3 136 KW mootoriga ning automaat käigukastiga. Lisadest ei oska muud välja tuua kui Harman Kardon heli, orig. Saab Webasto (puldiga), isetumenev tahavaatepeegel?, must nahksisu.
Hetkel tehtud tööd:
[size=-2]kütusefilter Knecht,
õlifilter Mann,
salongi õhufilter Filtron,
kojamehed Denso raamita,
pagasiruumi matt Rezaw Plast,
suunatuled Depo,
õhufilter Mann,
esim. piduriklotsid Meyle,
tag. piduriklotsid Valeo,
numbritule pirnid Osram LED,
esitule pirnid Osram Nightbreaker Unlimited,
esitule park pirnid Osram LED,
udutule pirnid Osram Nightbreaker Unlimited,
mootori õli Motul 8100 X-cess 5W40,
tag. piduriketas Meyle,
kapoti amortisaatorid Krosno,
süüteküünlad NGK BCPR6EIX-11,
kapott kasutatud,
karterituulutus kit Proparts,
pidurivedelik Motul RBF660,
aku Bosch,
esim. pidurikettad Brembo,
rattapoldid Febi,
OE esitulede kojamehed,
tag. parkimisandurid uued 4 tk,
esim. kojameeste mootorid kasutatud,
klaasi vaha kõigile klaasidele
poleerimine
keemiline sisepuhastus
mootori pesu
naha hooldus
Webasto lisaveepump Wilmink,
sildade reguleerimine,
tagaluugi amortisaator Meyle 2 tk,
käigukangi ümbris kumm OE,
uued suverehvid 215/50R17 NORDEXX,
automaatkäigukasti dünaamiline õlivahetus (Hõbenool - ennetamiseks kuid vahetab veelgi paremini kui enne),
Saab 9-5 Aero BBS valuveljed 17" (50 62 831,05 44 038, 7Jx17H2 ET49, max. load 600kg)
jahutusvedeliku vahetus,
tagaluugi lip,
starter Lucas,
jalamatid riidest Mammoth,
küljesuunatuled TYC,
udutuled TYC,
konditsioneeri radiaator Nissens,
esitulede kojameeste hoidikud OE,
esistange värvimine
iluvõre värvimine
pagasiluugi lipi paigaldus ja värvimine
kütusepaagi luugi värvimine
küljelaiendite värvimine
roolivõimendi vedelik Motul MULTI HF,
uus Pioneer FH-X840BDAB makk + paigaldus A-Soundis,
PAC SWI-RC roolinuppude adapter + paigaldus A-Soundis,
konditsioneeri torud kasutatud 2 tk ,
uus kuivati Behr Hella,
uus rõhu andur Behr Hella,
käigukasti asendi andur kasutatud.[/size]
Enamus osi uued, kasutatuna mõned. Kapoti lootsin saan mõlkideta nagu lubatud kuid reaalsus oli midagi muud. Kuna parem kui hall siis jäi hetkel külge. Kasti asendi andur, soodsaim, mis pakuti, oli 150 Eur. Otsustasin kasutatud võtta. Loodan, et toimib. Tulede kojameeste mootorid sain ka sisuliselt mingid ilma sisuta üldse kuid saadeti asemele uued kasutatud lammutusest. Pole veel olnud motivatsiooni proovida kas saab tööle või ei. Otseselt vaja pole kuid oleks "lahe" lisa kui toimiks.
Kuna kohe algul oli otsus, et see jääb pikemaks ajaks ongi palju tehtud töid ning summaarselt asi läinud üsna kalliks kuid kuna plaanis omada sõita pikemat aega seda siis ehk pole nii hullu ja jääb ka "pidama" üks hetk. Hetkel konditsioneer endiselt ei toimi kuna keegi uue radika juba ära rikkunud ja lekib anduri kohast. Tellisin uuesti uue radika ning loodan, et saab probleemi lahendatud kuna kõik muu peale kompressori juba vahetatud ja eelnevalt korra juba sai tööle kuid siis otsustas hakata toru lekkima.
Kapott, tagatiivad, tagastange ja võib olla ka tagaluuk lasta plaanis värvida enne talve. Kere poolest olen näinud ikka kordades hullemaid. Sellel kere isegi heas korras. Parkla uksemõlke ainult väga palju. 120 pealt lööb mingi korraliku vibra ka sisse, just keresse mitte rooli nii väga kuid kuna mitu töökoda juba ütelnud, et veermik korras siis ei oska enam midagi muud mõelda kui, et velg kõver või mõni tasakaal lahkunud. Salong muidu OK kui jätta välja kulunud esiistmed ja armatuuril paar täket. Kliima paneel ja info display tuleks lasta ka mingi hetk korda teha. Muid vigu otseselt polegi. Eks vaikselt tegeleb nendega. Pika jutu peale pilte ka:
enne keemilist ja naha hooldust
peale poleerimist
hetkel
http://www.auto24.ee/used/545971
ja eelmise omaniku kuulutus
http://www.auto24.ee/used/2127442?id=21 ... _missing=1
Hetkel läbisõit ca. 274 000.
Minu kätte jõudis teist värvi kapotiga, põlevate armatuuri tuledega (väidetavalt õhulugeja viga - reaalselt gaasiklapi viga) ning neid asju jagus veel. ÜV samas läbis ausalt. Ainsaks veaks peeti tagumist udutuld mis ei põle kuid see tingitud katkistest juhtmetest luugi ja kere vahel.
Auto ise Saab 9-5 sedaan, 2000 aasta ja mitte facelift, 2.3 136 KW mootoriga ning automaat käigukastiga. Lisadest ei oska muud välja tuua kui Harman Kardon heli, orig. Saab Webasto (puldiga), isetumenev tahavaatepeegel?, must nahksisu.
Hetkel tehtud tööd:
[size=-2]kütusefilter Knecht,
õlifilter Mann,
salongi õhufilter Filtron,
kojamehed Denso raamita,
pagasiruumi matt Rezaw Plast,
suunatuled Depo,
õhufilter Mann,
esim. piduriklotsid Meyle,
tag. piduriklotsid Valeo,
numbritule pirnid Osram LED,
esitule pirnid Osram Nightbreaker Unlimited,
esitule park pirnid Osram LED,
udutule pirnid Osram Nightbreaker Unlimited,
mootori õli Motul 8100 X-cess 5W40,
tag. piduriketas Meyle,
kapoti amortisaatorid Krosno,
süüteküünlad NGK BCPR6EIX-11,
kapott kasutatud,
karterituulutus kit Proparts,
pidurivedelik Motul RBF660,
aku Bosch,
esim. pidurikettad Brembo,
rattapoldid Febi,
OE esitulede kojamehed,
tag. parkimisandurid uued 4 tk,
esim. kojameeste mootorid kasutatud,
klaasi vaha kõigile klaasidele
poleerimine
keemiline sisepuhastus
mootori pesu
naha hooldus
Webasto lisaveepump Wilmink,
sildade reguleerimine,
tagaluugi amortisaator Meyle 2 tk,
käigukangi ümbris kumm OE,
uued suverehvid 215/50R17 NORDEXX,
automaatkäigukasti dünaamiline õlivahetus (Hõbenool - ennetamiseks kuid vahetab veelgi paremini kui enne),
Saab 9-5 Aero BBS valuveljed 17" (50 62 831,05 44 038, 7Jx17H2 ET49, max. load 600kg)
jahutusvedeliku vahetus,
tagaluugi lip,
starter Lucas,
jalamatid riidest Mammoth,
küljesuunatuled TYC,
udutuled TYC,
konditsioneeri radiaator Nissens,
esitulede kojameeste hoidikud OE,
esistange värvimine
iluvõre värvimine
pagasiluugi lipi paigaldus ja värvimine
kütusepaagi luugi värvimine
küljelaiendite värvimine
roolivõimendi vedelik Motul MULTI HF,
uus Pioneer FH-X840BDAB makk + paigaldus A-Soundis,
PAC SWI-RC roolinuppude adapter + paigaldus A-Soundis,
konditsioneeri torud kasutatud 2 tk ,
uus kuivati Behr Hella,
uus rõhu andur Behr Hella,
käigukasti asendi andur kasutatud.[/size]
Enamus osi uued, kasutatuna mõned. Kapoti lootsin saan mõlkideta nagu lubatud kuid reaalsus oli midagi muud. Kuna parem kui hall siis jäi hetkel külge. Kasti asendi andur, soodsaim, mis pakuti, oli 150 Eur. Otsustasin kasutatud võtta. Loodan, et toimib. Tulede kojameeste mootorid sain ka sisuliselt mingid ilma sisuta üldse kuid saadeti asemele uued kasutatud lammutusest. Pole veel olnud motivatsiooni proovida kas saab tööle või ei. Otseselt vaja pole kuid oleks "lahe" lisa kui toimiks.
Kuna kohe algul oli otsus, et see jääb pikemaks ajaks ongi palju tehtud töid ning summaarselt asi läinud üsna kalliks kuid kuna plaanis omada sõita pikemat aega seda siis ehk pole nii hullu ja jääb ka "pidama" üks hetk. Hetkel konditsioneer endiselt ei toimi kuna keegi uue radika juba ära rikkunud ja lekib anduri kohast. Tellisin uuesti uue radika ning loodan, et saab probleemi lahendatud kuna kõik muu peale kompressori juba vahetatud ja eelnevalt korra juba sai tööle kuid siis otsustas hakata toru lekkima.
Kapott, tagatiivad, tagastange ja võib olla ka tagaluuk lasta plaanis värvida enne talve. Kere poolest olen näinud ikka kordades hullemaid. Sellel kere isegi heas korras. Parkla uksemõlke ainult väga palju. 120 pealt lööb mingi korraliku vibra ka sisse, just keresse mitte rooli nii väga kuid kuna mitu töökoda juba ütelnud, et veermik korras siis ei oska enam midagi muud mõelda kui, et velg kõver või mõni tasakaal lahkunud. Salong muidu OK kui jätta välja kulunud esiistmed ja armatuuril paar täket. Kliima paneel ja info display tuleks lasta ka mingi hetk korda teha. Muid vigu otseselt polegi. Eks vaikselt tegeleb nendega. Pika jutu peale pilte ka:
enne keemilist ja naha hooldust
peale poleerimist
hetkel