Saab 9-5 Aero 2,3T 169kw 2000a. Hannes
Minu omal voolab kummastki esiklaaasi all olevast vanni nurkadest eraldi otse alla ja keskelt ainult mootoriruumi. Nurkades veel hõre poroloon ees, et sinna midagi suurt sise ei satuks ummistama. Need poroloonid aga olid paksult mulga täis ja sealt ei voolanud midagi alla. Tuli lahti kakkuda ja puhtaks leotada. Enne neid ei näe, kui kojamehe varred maas,mootoriruumi tulemüüri pealt kummitihend maas ja plastikkate maas.
https://www.okidoki.ee/item/saab-9-5-23 ... n/6835437/
pildi järgi tundub esistange lisa terve olevat...
EDIT: mybad, foorumi kasutaja mezilane on see kuulutaja
pildi järgi tundub esistange lisa terve olevat...
EDIT: mybad, foorumi kasutaja mezilane on see kuulutaja
Kuna mul garaazi ei ole ja iga pisikese töö pärast cashi kõhida ei taha, siis endiselt puhuri mootor vahetamatta. Kapoti all puhastasin neid vee äravoolu kanaleid. Sorkisin traadiga ja suruõhuga ja näpuga jne. See järel käisin pesulas ja imesin keemilise masinaga mati enam vähem kuivaks. Nüüd 3 päeva vihma sadanud ja uuesti märjaks nagu see enne oli, pole matt läinud.
Teine värk siis selline, et ega esiklaasilt ei tahtnud ka vesi ära väga minna. Selle vea õnneks sai uute kojameeste abil korda. Olid seal enne samad. Kui nad selle raha eest natuke aega vastu ka peavad siis great sucsess.
Üks BMW mida omasin 4a. vahetasin 3x aastas kojamehi, alati panin kõige kallimad boschi omad. Lõpuks viskas see raha tagumine siibrisse ja panin mingid SCT ilma raamita junnid. Imestuseks kestsid need seal ees üle aasta- ja ehk siiani,sest müüsin maha lõpuks.
No siis edasi tegin veel ühe iluvea korda:
Tundub, et tuli jõudu juurde,sest enam nagu 4-ndaga kuiva asvaldit ei karda
Haapsalus avati uus mündikas ka. Käisin solistamas:
Telefoni taskust urgitsedes läks veits vahuga lappesse:
Puhas:
Ja selle põneva postituse lõpetuseks üks sügisene pilt ka.Käisin kastani mune otsimas,et loomi ja mehikesi meisterdada.
Teine värk siis selline, et ega esiklaasilt ei tahtnud ka vesi ära väga minna. Selle vea õnneks sai uute kojameeste abil korda. Olid seal enne samad. Kui nad selle raha eest natuke aega vastu ka peavad siis great sucsess.
Üks BMW mida omasin 4a. vahetasin 3x aastas kojamehi, alati panin kõige kallimad boschi omad. Lõpuks viskas see raha tagumine siibrisse ja panin mingid SCT ilma raamita junnid. Imestuseks kestsid need seal ees üle aasta- ja ehk siiani,sest müüsin maha lõpuks.
No siis edasi tegin veel ühe iluvea korda:
Tundub, et tuli jõudu juurde,sest enam nagu 4-ndaga kuiva asvaldit ei karda
Haapsalus avati uus mündikas ka. Käisin solistamas:
Telefoni taskust urgitsedes läks veits vahuga lappesse:
Puhas:
Ja selle põneva postituse lõpetuseks üks sügisene pilt ka.Käisin kastani mune otsimas,et loomi ja mehikesi meisterdada.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Hannes, sul vist puhurikala ikka üleval? Mul oli ka sama kamm, et esiklaasile puhus sigavähe. Võtsin maha selle ülemise mootori kindalaeka kohalt-kõrvalt, mis vist õhuvoolusid suunab. Oli küll kuulda, et midagi toimetab, kuid näha-tunda polnud ka siis midagi, kui mootori maha võtsin ja enne pistiku eemaldamist proovisin. Võtsin siis omakorda mootori selle metallkorpuse küljest lahti, et vaatan, mis seal on. Metallkorpusest ühel pool on siis mootor ja teisel pool on võll, mis selle eelpoolmainitud kollase jublaka sisse läheb. Ning metallkorpuse sees on hammasratas, mis peab olema hambumises mootori otsas oleva väikse hammasrattaga. No vot. Aga mootori võll oli mingil põhjusel niipalju väljapoole läinud, et selle võlli otsas olev hammasratas jooksis metallkorpuse sees oleva hammaka kõrval tühja. Koputasin võlli paika tagasi (praegu igatahes jäi ka) ja tulemuseks on peaaegu peast puhutud müts
Tere ja head uut aastat!
Pikalt teemas vaikus olnud. Ega ei ole midagi nagu juhtunud ka. Käisin autoga Põhja-Soomes ja olin seal tööasjus 2 kuud. Sai nauditud veidi ägedamat talve kui meil siin Eestis. Auto pidas ennast hästi üleval. Kilomeetreid tuli kokku kuskil 5-6k. Soojaks läheb külmadega väga kähku ja seisab libedaga teel ka päris normaalselt. Midagi remonti õnneks vajanud ei olegi. Õlivahetuse tegin ära. 10k mureta jälle. Aga kuna plaan on jälle veidi uuem saksa auto osta, siis oleks soov saab maha müüa. Hinnad seal a24-s on seinast-seina. Mina enda autot aga sellise hinnaga päris nõus ära andma ei ole, nagu osa inimesi ja see autorahaks plats. Kuna auto on korralik ja minu arust küsitud hinda väärt. Loomulikult väikse kopika võin ikka alla teha. Kuna mulle tehti selgeks, et Saab on Friigi auto(Mitte halvas mõttes, vaid, et seda autot ostab Eestis ainult teatud sort inimesi, kes neid tõesti hindab), siis loodangi, et äkki leian selle friigi siit foorumist. Oleks omal ka tore jälgida edasist elukäiku.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=b924
Pikalt teemas vaikus olnud. Ega ei ole midagi nagu juhtunud ka. Käisin autoga Põhja-Soomes ja olin seal tööasjus 2 kuud. Sai nauditud veidi ägedamat talve kui meil siin Eestis. Auto pidas ennast hästi üleval. Kilomeetreid tuli kokku kuskil 5-6k. Soojaks läheb külmadega väga kähku ja seisab libedaga teel ka päris normaalselt. Midagi remonti õnneks vajanud ei olegi. Õlivahetuse tegin ära. 10k mureta jälle. Aga kuna plaan on jälle veidi uuem saksa auto osta, siis oleks soov saab maha müüa. Hinnad seal a24-s on seinast-seina. Mina enda autot aga sellise hinnaga päris nõus ära andma ei ole, nagu osa inimesi ja see autorahaks plats. Kuna auto on korralik ja minu arust küsitud hinda väärt. Loomulikult väikse kopika võin ikka alla teha. Kuna mulle tehti selgeks, et Saab on Friigi auto(Mitte halvas mõttes, vaid, et seda autot ostab Eestis ainult teatud sort inimesi, kes neid tõesti hindab), siis loodangi, et äkki leian selle friigi siit foorumist. Oleks omal ka tore jälgida edasist elukäiku.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=b924
Paar päeva tagasi avastasin, et maanteel sõites turbo rõhk kõrgem kui muidu ja koguaeg tunne, et vedu järel. Katsusin kohe velgi ja vasak esimene soe, teised kõik külmad. Raunexist võtsin kohe supporti remondi komplekti ja täna tehti korda auto. Eriti pilte ei viitsind klõpsida.
Rem.kompl:
Viga oli siis sellel, et kolb oli õrnalt kinni. Õnneks uut vaja polnud ja sai vana ilusti puhtaks:
Sõidab jälle hästi.
Rem.kompl:
Viga oli siis sellel, et kolb oli õrnalt kinni. Õnneks uut vaja polnud ja sai vana ilusti puhtaks:
Sõidab jälle hästi.
Vahepeal oli auto kuu aega müügis. Selle aja jooksul helistas 3 inimest.
1-ne oli soomlane ja soovis autot 1500e eest.(1800e müügis).Temal soovitasin veel veidi raha koguda.
2-ne inimene oli vanem härrasmees, kes pojale autot otsis.Tuli ka kohale ja vaatas auto üle.Ei virisenud, ei tinginud. Vaatas üle, pidi teada andma,kui diil.
3-s inimene tahtis reedel vaatama tulla.Leppisime ka kella 5-ks kokku, kuid tuli omal midagi muud vahele ja pidin ära jätma. Kirjutasin talle, et kui veel edaspidi huvi siis nädalavahetusel saan näidata. Rohkem ta ei helistanud.
Ühesõnaga jäi seekord müümatta. Kas sellest on kahju või mitte, ei oska öelda.Sõita endiselt sellega hea, kõik on korras ja kuna olen ikkagi tagaveo fänn rohkem, siis on teiseks autoks 00a. omega- millega külksi teha.
Siin väike graafik vaatamiste arvust a24-s:
Paar auto pilti ka:
Selline siis mu teine massin:
1-ne oli soomlane ja soovis autot 1500e eest.(1800e müügis).Temal soovitasin veel veidi raha koguda.
2-ne inimene oli vanem härrasmees, kes pojale autot otsis.Tuli ka kohale ja vaatas auto üle.Ei virisenud, ei tinginud. Vaatas üle, pidi teada andma,kui diil.
3-s inimene tahtis reedel vaatama tulla.Leppisime ka kella 5-ks kokku, kuid tuli omal midagi muud vahele ja pidin ära jätma. Kirjutasin talle, et kui veel edaspidi huvi siis nädalavahetusel saan näidata. Rohkem ta ei helistanud.
Ühesõnaga jäi seekord müümatta. Kas sellest on kahju või mitte, ei oska öelda.Sõita endiselt sellega hea, kõik on korras ja kuna olen ikkagi tagaveo fänn rohkem, siis on teiseks autoks 00a. omega- millega külksi teha.
Siin väike graafik vaatamiste arvust a24-s:
Paar auto pilti ka:
Selline siis mu teine massin:
Saab otsustas vahepeal jonnida jälle ja seda taaskord pidurite pärast. Sõidupealt otsustas tagumine parem ratas plokki tõmmata. Seda õnneks u. 30km/h. Peale seda oli tüki tegu, et ratas ringi saada. Jõnksutasin edasi-tagasi, kuni käis räige litakas. Roostepuru kukkus ja ratas jälle veeres. Auto siis kiirelt remonti. Veaks oli siis seekord käsipiduri klots, mis oli katte maha visanud ja ise ka kuidagi viltu vahele tõmmanud ketta sisse. Klotsid ise olid korralikud,aga ei tea miks ta nii tegi. Ühesõnaga uued klotsid külge ja kässar võtab jälle nigu kännutaha:
Paremaid klotse Haapsalust poest kohe võtta ei olnud ja kuna auto tõstukil ootas, siis läksid sellised seekord.
Töökäigust väga pilte ei ole, üks niisama ilus roostene pilt siis:
Vahepeal rääkisin kasutaja Sebastianiga, et veidi softi näppida. Käin tal äkki uue kuu alguses külas.
Muidu aga sõidab hästi.
Paremaid klotse Haapsalust poest kohe võtta ei olnud ja kuna auto tõstukil ootas, siis läksid sellised seekord.
Töökäigust väga pilte ei ole, üks niisama ilus roostene pilt siis:
Vahepeal rääkisin kasutaja Sebastianiga, et veidi softi näppida. Käin tal äkki uue kuu alguses külas.
Muidu aga sõidab hästi.
Tere taas. Vahepeal tuli meelde, et siin ka veel autoteema. Ega suurt midagi muutunud ei ole. Kuna auto naise kasutuses ja suurt sõitu pole saanud, siis ei ole pidanud ka nagu väga midagi tegema. Sebastiani juures on ka veel käimata, aga plaan ikka on veel.
Et päris sisutühi postitus ei oleks siis väike update ikka:
Panin salongi, pagassi,kindalaekasse ja veelombivalgustitesse LED-id. Miskit head pilti pole, aga väike eelaimdus:
Sain lõpuks ka tagaluugile korraliku embleemi:
Autost ka üks tume pilt:
Mingi aeg käisin Soome suurimas SAAB-i muuseumis, paar klõpsu sellest ka:
Ja kui kellelgi on pakkuda hõbedast tagumist stanget 9-5le siis olen väga huvitatud.
Et päris sisutühi postitus ei oleks siis väike update ikka:
Panin salongi, pagassi,kindalaekasse ja veelombivalgustitesse LED-id. Miskit head pilti pole, aga väike eelaimdus:
Sain lõpuks ka tagaluugile korraliku embleemi:
Autost ka üks tume pilt:
Mingi aeg käisin Soome suurimas SAAB-i muuseumis, paar klõpsu sellest ka:
Ja kui kellelgi on pakkuda hõbedast tagumist stanget 9-5le siis olen väga huvitatud.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
Vaatasin üldse muid asju kataloogis kundele tellides ning jäi silma:
http://protuning.lv/index.php?op=market ... inklang=en ja tuli meelde, et foorumis kellegil oli vaja.
Sealt saad tellida ja läbi minu saab ka tellida .
http://protuning.lv/index.php?op=market ... inklang=en ja tuli meelde, et foorumis kellegil oli vaja.
Sealt saad tellida ja läbi minu saab ka tellida .
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=89a6
Panin auto uuesti müüki. Korras ja hooldatud masin.
Panin auto uuesti müüki. Korras ja hooldatud masin.