Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,
Minu autoks on siis Saab 9-5 Griffin 3.0 2000a.
Omanik olen kõigest paar päeva. Siiani olen väga rahul.
Sai juba korra Riias ära käidud. Siiani mugavaim auto millega nii pikka otsa olen sõitnud (Carisma 02a, Passat 97a, Audi 100 91a,
Megane 97a). Ma loodan et see nii ka jääb.:)

Selline ta siis on

Lisatud failid
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#2

ILUS !!! Tere tulemast Saabikute sekka.:beer:

O.T. Kui palju 9-5 Griffin 100 km. peale juua tahab, mind on see alati huvitanud, nüüd siis vastse Griffiniomaniku käest hea küsida :P
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#3

Bensiinikuluga on siis sellised lood:
Trassile jõudes nullisin kompuutri ja Riias näitas ta 8,2 l/100km.
Riias sõitsin umbes 50km ja õhtul tagasi Tallinna. Praegu olen sõitnud Tallinna vahel 2 päeva c.a. 100 km. Läbisõitu seega u. 750km ja keskmine bensiinikulu praegu 9,6l/100km
millest 80% trassil ja 20% linnas. See on tavalise sõidustiiliga (kiired möödasõidud ja fooride taga ei jokuta). Pean siiski mainima, et Riiga sõitsin varahommikul (start 5.00) ja tee oli suhteliselt tühi, nii et trassil normaalsetes oludes võib ta kusagil 8,7-9 l/100km olla.
Puhtalt linnasõidu kulu üritan proovida järgmine nädal. Ega eriti ei kipu linnasõidul seda bensiinikulu vaatama. Milleks rikkuda sõidunaudingut ? Aga ma teen selle testi siiski ära . Siis endal ka pilt selgem ja tulemused postitan ka siia.:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

õnnitlen õige vasliku puhul!
kena auto! ja palju muretuid kilomeetreid!
samuti alati huvitanud 3,0 mootori kytusekulu. tundub päris normaalne.
bensukulu kohta toon võrdluseks aero sedaani kulu, mis 80 % trassil sõiduga 7,6 L/100; aero vagunil seevastu oli 9,2.( kõik manuaaliga)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

Algselt postitas: ivomets
bensukulu kohta toon võrdluseks aero sedaani kulu, mis 80 % trassil sõiduga 7,6 L/100; aero vagunil seevastu oli 9,2.( kõik manuaaliga)
Tõde peaks võrdsete tingimuste korral siiski kuskil seal vahel olema. Linnasõidu tingimused on ka väga erinevad. 20% linnasõitu võib viia kulu ilma pingutamatta 10l/100 peale.
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#6

Natuke siis linnasõidu bensiinikulust:
Keskmiseks tulemuseks sain 14,9 l/100km
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.

(autoga hullult rahul)

Diagnoos - ägenev SAABism ;)
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.

Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#8

Seest ka üks pilt

Lisatud failid
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#9

Kas tal "turbonäidikut" ei olegi? :freak:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

3 liitrisel pole kunagi olnud
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Executive
Algselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.

Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !

Autolehe testis ju jõuti järeldusele, et gaas põhjas kiirendades soovitud kiiruseni on õkonoomsem kui "pensokat panna".
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#12

Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: Executive
Algselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.

Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !

Autolehe testis ju jõuti järeldusele, et gaas põhjas kiirendades soovitud kiiruseni on õkonoomsem kui "pensokat panna".
oleneb millal järgmine punane foorituli ette tuleb.
Sent from my Monte Carlo using B236
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#13

See gaas põhjas kiirendades on ökonoomne siis kui käike vahetad ca 2000-2500 pöörde pealt. kibe lappamine peab käima:P
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#14

Täna sai siis Troost Autot külastatud.
Natuke pukse ja amorte esisillale......ja veel paar jullamit.

Raha kulus nii umbes 10K.

Aga olen rahul...............see vist ongi SAABISM!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#15

See pole ainult SAABism vaid ka BMWism,AUDIsm etc..
Rahulolu ja turvatunne korras liikurist:drive:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#16

Turvatunne korras liikurist on ilmselt paljudel peale korralikus services käiku.
Aga kas ka rahulolu, kui vaadatakse rahakotti? Tean selliseid inimesi väga palju
kes peale suurema summa kulutamist auto remondile lasevad kiunu lahti kui kehv üks või teine auto on.
Ma arvan et, kui sõidumõnu ja hea enesetunne korras liikurist on suurem kui kulutatud summa siis on kõik ok!
Renault Megane-ga mul seda head enesetunnet küll kusagilt ei tekkinud.
Eks see oleneb ka sellest kui tihti inimene oma turvatunnet sama asja remontides tõstma on sunnitud.
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#17

Kirjutan siia siis veel natuke kiirema sõidu kütusekulust.
Keskmine kiirus 140 km/h. Kompuuter näitas kuluks 9,5 l/100km.
Sellise kiirusega sai sõidetud c.a tund aega järjest Kaunas - Klaipeda trassil.

Maanteel ei ole 3.0 V6 küll mingi bensuröövel.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#18

paistab küll suhteliselt normaalne kulu...
iseasi kui täpselt see kompuuter nüüd näitab:wise:
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#19

Natuke negatiivseid elamusi.
Eile õhtul sai metskitsega jõudu proovitud. Ja see kõik juhtus peale 300km sõitu 1km enne kodu. Irooniat kui palju. Ei hakka siin kirjeldama seda vastikut vaatepilti mis tee peal oli.
Autol siis puruks esistange, udutuli, mootori põhjakate ja veel mõned stange juurde kuuluvad plastdetailid. Avastasin täna et, kui kiirus tõuseb üle 100km/h tekib vibratsioon. Algul panin selle suviste velgede arvele mis täna paigaldatud sai ja tõttasin kiiresti velgesid balansseerima. Vibra sain küll väiksemaks aga kadunud ta pole.
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele. Autol on küll KASKO aga muret teevad need asjad ikkagi. Esmaspäeval tuleb hakata remondipakkumisi võtma ja kindlustusse saatma.
Eks näis mis SAAB.

Positiivset kah........ hea et põder ei olnud
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#20

Lihtsalt teadmiseks.
Statistika järgi juhtub kõige rohkem fataalseid õnnetusi ca 1-7 kilomeetri kaugusel kodust.Kõige suurem põhjus on see,et ollakse mõtetega juba tubaste asjade juuures ja tähelepanu juhtimisele väheneb drastiliselt:facts:
Aga metslooma eest hoiab ainult ÕNN:wise:
Kaastunne kitsele ja Aimarile ning visadust kindlustusega võitlemisel
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

Algselt postitas: Aimar
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele.
Kui juba mootori põhjakate läks, äkki siis läks mingi toks vastu sumpat ja see lööb nüüd keresse??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#22

Ei usu. Sumpa kolksu tunneb kohe ära. Pigem kahtlustan et, vigastas mingi puksi või kinnitust. Käis ta vaeseke ju auto alt läbi:(
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#23

kitselaksud on karmid, tean omast kogemusest. Loodan, et saad auto ikka korda.
romza
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: iisak
Lihtsalt teadmiseks.
Statistika järgi juhtub kõige rohkem fataalseid õnnetusi ca 1-7 kilomeetri kaugusel kodust.Kõige suurem põhjus on see,et ollakse mõtetega juba tubaste asjade juuures ja tähelepanu juhtimisele väheneb drastiliselt:facts:
Aga metslooma eest hoiab ainult ÕNN:wise:
Kaastunne kitsele ja Aimarile ning visadust kindlustusega võitlemisel

Kaastunne minugi poolt ja kinnitus Iisaku statistikale: vana masinaga kogemus - öine tulek 200 km läbi meeletult uduse Eestimaa sügise, ise väsinud, uni kallal, terve tee sõitsin ilusti, viisin vanemad koju ja siis koduses hoovis rihtisin naabertrepikoja platvormi otsa stange ja tule ära :wall:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#25

eino kui kits alt läbi käis siis.....autss!!
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta