Tere,
Minu autoks on siis Saab 9-5 Griffin 3.0 2000a.
Omanik olen kõigest paar päeva. Siiani olen väga rahul.
Sai juba korra Riias ära käidud. Siiani mugavaim auto millega nii pikka otsa olen sõitnud (Carisma 02a, Passat 97a, Audi 100 91a,
Megane 97a). Ma loodan et see nii ka jääb.
Selline ta siis on
Lisatud failid
Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar
Bensiinikuluga on siis sellised lood:
Trassile jõudes nullisin kompuutri ja Riias näitas ta 8,2 l/100km.
Riias sõitsin umbes 50km ja õhtul tagasi Tallinna. Praegu olen sõitnud Tallinna vahel 2 päeva c.a. 100 km. Läbisõitu seega u. 750km ja keskmine bensiinikulu praegu 9,6l/100km
millest 80% trassil ja 20% linnas. See on tavalise sõidustiiliga (kiired möödasõidud ja fooride taga ei jokuta). Pean siiski mainima, et Riiga sõitsin varahommikul (start 5.00) ja tee oli suhteliselt tühi, nii et trassil normaalsetes oludes võib ta kusagil 8,7-9 l/100km olla.
Puhtalt linnasõidu kulu üritan proovida järgmine nädal. Ega eriti ei kipu linnasõidul seda bensiinikulu vaatama. Milleks rikkuda sõidunaudingut ? Aga ma teen selle testi siiski ära . Siis endal ka pilt selgem ja tulemused postitan ka siia.
Trassile jõudes nullisin kompuutri ja Riias näitas ta 8,2 l/100km.
Riias sõitsin umbes 50km ja õhtul tagasi Tallinna. Praegu olen sõitnud Tallinna vahel 2 päeva c.a. 100 km. Läbisõitu seega u. 750km ja keskmine bensiinikulu praegu 9,6l/100km
millest 80% trassil ja 20% linnas. See on tavalise sõidustiiliga (kiired möödasõidud ja fooride taga ei jokuta). Pean siiski mainima, et Riiga sõitsin varahommikul (start 5.00) ja tee oli suhteliselt tühi, nii et trassil normaalsetes oludes võib ta kusagil 8,7-9 l/100km olla.
Puhtalt linnasõidu kulu üritan proovida järgmine nädal. Ega eriti ei kipu linnasõidul seda bensiinikulu vaatama. Milleks rikkuda sõidunaudingut ? Aga ma teen selle testi siiski ära . Siis endal ka pilt selgem ja tulemused postitan ka siia.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
õnnitlen õige vasliku puhul!
kena auto! ja palju muretuid kilomeetreid!
samuti alati huvitanud 3,0 mootori kytusekulu. tundub päris normaalne.
bensukulu kohta toon võrdluseks aero sedaani kulu, mis 80 % trassil sõiduga 7,6 L/100; aero vagunil seevastu oli 9,2.( kõik manuaaliga)
kena auto! ja palju muretuid kilomeetreid!
samuti alati huvitanud 3,0 mootori kytusekulu. tundub päris normaalne.
bensukulu kohta toon võrdluseks aero sedaani kulu, mis 80 % trassil sõiduga 7,6 L/100; aero vagunil seevastu oli 9,2.( kõik manuaaliga)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tõde peaks võrdsete tingimuste korral siiski kuskil seal vahel olema. Linnasõidu tingimused on ka väga erinevad. 20% linnasõitu võib viia kulu ilma pingutamatta 10l/100 peale.Algselt postitas: ivomets
bensukulu kohta toon võrdluseks aero sedaani kulu, mis 80 % trassil sõiduga 7,6 L/100; aero vagunil seevastu oli 9,2.( kõik manuaaliga)
Natuke siis linnasõidu bensiinikulust:
Keskmiseks tulemuseks sain 14,9 l/100km
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.
(autoga hullult rahul)
Diagnoos - ägenev SAABism
Keskmiseks tulemuseks sain 14,9 l/100km
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.
(autoga hullult rahul)
Diagnoos - ägenev SAABism
Algselt postitas: ExecutiveAlgselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.
Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !
Autolehe testis ju jõuti järeldusele, et gaas põhjas kiirendades soovitud kiiruseni on õkonoomsem kui "pensokat panna".
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
oleneb millal järgmine punane foorituli ette tuleb.Algselt postitas: sigaelmarAlgselt postitas: ExecutiveAlgselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.
Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !
Autolehe testis ju jõuti järeldusele, et gaas põhjas kiirendades soovitud kiiruseni on õkonoomsem kui "pensokat panna".
Sent from my Monte Carlo using B236
Turvatunne korras liikurist on ilmselt paljudel peale korralikus services käiku.
Aga kas ka rahulolu, kui vaadatakse rahakotti? Tean selliseid inimesi väga palju
kes peale suurema summa kulutamist auto remondile lasevad kiunu lahti kui kehv üks või teine auto on.
Ma arvan et, kui sõidumõnu ja hea enesetunne korras liikurist on suurem kui kulutatud summa siis on kõik ok!
Renault Megane-ga mul seda head enesetunnet küll kusagilt ei tekkinud.
Eks see oleneb ka sellest kui tihti inimene oma turvatunnet sama asja remontides tõstma on sunnitud.
Aga kas ka rahulolu, kui vaadatakse rahakotti? Tean selliseid inimesi väga palju
kes peale suurema summa kulutamist auto remondile lasevad kiunu lahti kui kehv üks või teine auto on.
Ma arvan et, kui sõidumõnu ja hea enesetunne korras liikurist on suurem kui kulutatud summa siis on kõik ok!
Renault Megane-ga mul seda head enesetunnet küll kusagilt ei tekkinud.
Eks see oleneb ka sellest kui tihti inimene oma turvatunnet sama asja remontides tõstma on sunnitud.
Kirjutan siia siis veel natuke kiirema sõidu kütusekulust.
Keskmine kiirus 140 km/h. Kompuuter näitas kuluks 9,5 l/100km.
Sellise kiirusega sai sõidetud c.a tund aega järjest Kaunas - Klaipeda trassil.
Maanteel ei ole 3.0 V6 küll mingi bensuröövel.
Keskmine kiirus 140 km/h. Kompuuter näitas kuluks 9,5 l/100km.
Sellise kiirusega sai sõidetud c.a tund aega järjest Kaunas - Klaipeda trassil.
Maanteel ei ole 3.0 V6 küll mingi bensuröövel.
Natuke negatiivseid elamusi.
Eile õhtul sai metskitsega jõudu proovitud. Ja see kõik juhtus peale 300km sõitu 1km enne kodu. Irooniat kui palju. Ei hakka siin kirjeldama seda vastikut vaatepilti mis tee peal oli.
Autol siis puruks esistange, udutuli, mootori põhjakate ja veel mõned stange juurde kuuluvad plastdetailid. Avastasin täna et, kui kiirus tõuseb üle 100km/h tekib vibratsioon. Algul panin selle suviste velgede arvele mis täna paigaldatud sai ja tõttasin kiiresti velgesid balansseerima. Vibra sain küll väiksemaks aga kadunud ta pole.
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele. Autol on küll KASKO aga muret teevad need asjad ikkagi. Esmaspäeval tuleb hakata remondipakkumisi võtma ja kindlustusse saatma.
Eks näis mis SAAB.
Positiivset kah........ hea et põder ei olnud
Eile õhtul sai metskitsega jõudu proovitud. Ja see kõik juhtus peale 300km sõitu 1km enne kodu. Irooniat kui palju. Ei hakka siin kirjeldama seda vastikut vaatepilti mis tee peal oli.
Autol siis puruks esistange, udutuli, mootori põhjakate ja veel mõned stange juurde kuuluvad plastdetailid. Avastasin täna et, kui kiirus tõuseb üle 100km/h tekib vibratsioon. Algul panin selle suviste velgede arvele mis täna paigaldatud sai ja tõttasin kiiresti velgesid balansseerima. Vibra sain küll väiksemaks aga kadunud ta pole.
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele. Autol on küll KASKO aga muret teevad need asjad ikkagi. Esmaspäeval tuleb hakata remondipakkumisi võtma ja kindlustusse saatma.
Eks näis mis SAAB.
Positiivset kah........ hea et põder ei olnud
Lihtsalt teadmiseks.
Statistika järgi juhtub kõige rohkem fataalseid õnnetusi ca 1-7 kilomeetri kaugusel kodust.Kõige suurem põhjus on see,et ollakse mõtetega juba tubaste asjade juuures ja tähelepanu juhtimisele väheneb drastiliselt:facts:
Aga metslooma eest hoiab ainult ÕNN:wise:
Kaastunne kitsele ja Aimarile ning visadust kindlustusega võitlemisel
Statistika järgi juhtub kõige rohkem fataalseid õnnetusi ca 1-7 kilomeetri kaugusel kodust.Kõige suurem põhjus on see,et ollakse mõtetega juba tubaste asjade juuures ja tähelepanu juhtimisele väheneb drastiliselt:facts:
Aga metslooma eest hoiab ainult ÕNN:wise:
Kaastunne kitsele ja Aimarile ning visadust kindlustusega võitlemisel
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui juba mootori põhjakate läks, äkki siis läks mingi toks vastu sumpat ja see lööb nüüd keresse??Algselt postitas: Aimar
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele.
Algselt postitas: iisak
Lihtsalt teadmiseks.
Statistika järgi juhtub kõige rohkem fataalseid õnnetusi ca 1-7 kilomeetri kaugusel kodust.Kõige suurem põhjus on see,et ollakse mõtetega juba tubaste asjade juuures ja tähelepanu juhtimisele väheneb drastiliselt:facts:
Aga metslooma eest hoiab ainult ÕNN:wise:
Kaastunne kitsele ja Aimarile ning visadust kindlustusega võitlemisel
Kaastunne minugi poolt ja kinnitus Iisaku statistikale: vana masinaga kogemus - öine tulek 200 km läbi meeletult uduse Eestimaa sügise, ise väsinud, uni kallal, terve tee sõitsin ilusti, viisin vanemad koju ja siis koduses hoovis rihtisin naabertrepikoja platvormi otsa stange ja tule ära