Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar
Tsitaat:
Algselt postitas: Aimar
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele.
Vibratsioonist sain lahti.
Velgedel puudusid tsentreerimisrõngad:red:
2mm suurem tsentriava tekitas ikka palju mõtlemisainet.
Kuna veljed sai uuena sõbra kaudu poest ostetud ei mõtelnud sellise variandi
peale üldse. Ja ilmselt temalgi läks meelest ära mõõdud veel korraks üle kontrollida.
Algselt postitas: Aimar
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele.
Vibratsioonist sain lahti.
Velgedel puudusid tsentreerimisrõngad:red:
2mm suurem tsentriava tekitas ikka palju mõtlemisainet.
Kuna veljed sai uuena sõbra kaudu poest ostetud ei mõtelnud sellise variandi
peale üldse. Ja ilmselt temalgi läks meelest ära mõõdud veel korraks üle kontrollida.
Täna sai Troostis katalüsaator ära vahetatud (Tänud Trionicule).
Ja auto sai nagu uue hingamise.
Trionic ütles et, kat. oli täiesti maha kärssanud, umbes rusikasuurune tomp oli pütis loksunud.
Eks siinkohal võib tänada ka Eestis müüdavaid "kvaliteetseid" kütuseid.
Kuigi ise tangin ainult 98E-d ja Statoilis, ei või iial teada millega eelmine omanik teda jootis.
Ja auto sai nagu uue hingamise.
Trionic ütles et, kat. oli täiesti maha kärssanud, umbes rusikasuurune tomp oli pütis loksunud.
Eks siinkohal võib tänada ka Eestis müüdavaid "kvaliteetseid" kütuseid.
Kuigi ise tangin ainult 98E-d ja Statoilis, ei või iial teada millega eelmine omanik teda jootis.
Üleeile lõpetas siis süüteandur oma tegevuse......õigemini alustas tööd nii nagu
ise heaks arvas.
Ja kõigi loogikareeglite järgi juhtus see kõige ebasobivamal hetkel.
Riia linn, keskpäev ja ummikud. Kui ta siis poole tunni pärast otsustas tööle hakata, palvetasin et saaks veel u. 6km läbi Riia ummikute Saabi keskuseni sõita. Saabis TECH -2 külge, viga leitud ja andur vahetatud. Kokku 2,5 tundi ajakulu ja 93.- kohalikku raha (c.a. 2100.- EEK)
Ja liigun jälle!
Tänud Riia Saabi esinduse abivalmile personalile!
Kui keegi juhtub Lätis hätta jääma siis kontakt:
E&S auto (nüüd Viking Motors )
G. Astras ielā 13, Rīga
tel. +3717149689 ja +3717149679
E-R 8.00 - 20.00
L 9.00 - 17.00
P suletud
P.S. treilerit neil ei ole.
seda saab tellida Gros Autost
tel. +371 7772777 (pidavat toimima 24h)
asukoht: Zemzaru iela 1, Mārupe, Rīga
ise heaks arvas.
Ja kõigi loogikareeglite järgi juhtus see kõige ebasobivamal hetkel.
Riia linn, keskpäev ja ummikud. Kui ta siis poole tunni pärast otsustas tööle hakata, palvetasin et saaks veel u. 6km läbi Riia ummikute Saabi keskuseni sõita. Saabis TECH -2 külge, viga leitud ja andur vahetatud. Kokku 2,5 tundi ajakulu ja 93.- kohalikku raha (c.a. 2100.- EEK)
Ja liigun jälle!
Tänud Riia Saabi esinduse abivalmile personalile!
Kui keegi juhtub Lätis hätta jääma siis kontakt:
E&S auto (nüüd Viking Motors )
G. Astras ielā 13, Rīga
tel. +3717149689 ja +3717149679
E-R 8.00 - 20.00
L 9.00 - 17.00
P suletud
P.S. treilerit neil ei ole.
seda saab tellida Gros Autost
tel. +371 7772777 (pidavat toimima 24h)
asukoht: Zemzaru iela 1, Mārupe, Rīga
TCS/ABS ecu`dele tüüpiliselt algab kõik märgutulukeste põletamisega aeg-ajalt.Siis kaob abs ja spido/odo,siis tuleb ka check-engine.Õnneks sõiduomadused sellest drastiliselt ei muutu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei lähe. Tcs/Abs moodulit müüakse ainult komplektselt hüdraulikaosaga ja maksab see kola üle 26 000 eegu. ECU eraldi ca 17 000.- ,aga ostetamatu enam-vähem.
Kasutet kontroller maksab 5-7000.-. Paraku see VAG/Saab/..... mudelitel kasutatud Bosch`i moodul "sureb" varem, või hiljem.
Kasutet kontroller maksab 5-7000.-. Paraku see VAG/Saab/..... mudelitel kasutatud Bosch`i moodul "sureb" varem, või hiljem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Minu Saab tegi mulle "jõulukingituse". Õli radiaator lõhkes. Esimene mõte kui suitsupilve taga nägin oli et, turbo õhtal! Auto seisma, kapott lahti - radiaatori lõdvik katki! Väike kergendus, aga mitte kauaks. Paisupaagil kork maha - EMULSIOON!
Järgmine mõte - mahlad segamini ja ees ootab mootori kap. remont. Õlivarras välja - õli puhas, õli korgi alune ka. Siis sai helistatud Trionicule, kes mu natuke maha rahustas. Pidi olema Opeli V6 mootorite tüüpviga et, õliradiaator üle 5-e aasta eriti ei kesta.
Järgmine hommik autoga Troosti.
Tänaseks jälle roolis aga ees ootab veel kõikide lõdvikute vahetus millest jahutusvedelik läbi käib.
Suured tänud Trionicule kes viitsis poole ööni jännata et, ma oma auto veel see aasta kätte saaksin.
Väike soovitus V6 meestele: konsulteerige tarkadega ja vahetage oma autol õliradiaator enne kui ta teid teele jätab!
Järgmine mõte - mahlad segamini ja ees ootab mootori kap. remont. Õlivarras välja - õli puhas, õli korgi alune ka. Siis sai helistatud Trionicule, kes mu natuke maha rahustas. Pidi olema Opeli V6 mootorite tüüpviga et, õliradiaator üle 5-e aasta eriti ei kesta.
Järgmine hommik autoga Troosti.
Tänaseks jälle roolis aga ees ootab veel kõikide lõdvikute vahetus millest jahutusvedelik läbi käib.
Suured tänud Trionicule kes viitsis poole ööni jännata et, ma oma auto veel see aasta kätte saaksin.
Väike soovitus V6 meestele: konsulteerige tarkadega ja vahetage oma autol õliradiaator enne kui ta teid teele jätab!
Algselt postitas: Aimar
Trionic hoiatas et, V6-el on õliradikaga lekkimise korral veel oht plokikaaned kõveraks lasta.
See oli kunagi juhtunud Iisaku Griffiniga.
Ka mitmel 9-5`l samuti. Kuna see emulsioon eriti soojust ei juhi,näitab temp.kell enam-vähem õiget temperatuuri,samas on plokikaantes lokaalsed ülekuumenemiskohad,kus temp.ületab 120kraadi.Radiaatorid ka enam ei jahuta jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Paar päeva tagasi pandi uus esiklaas ette (Kasko). Natuke imelik oli kohe sõita.....nagu polekski midagi ees. Ja esituled näitavad ka nagu paremini:)
EDIT: Rihmad ja natuke esisilla pukse ka vahetatud.
Karterituulutus läheb ka järgmisel nädalal vahetusse.
EDIT: Rihmad ja natuke esisilla pukse ka vahetatud.
Karterituulutus läheb ka järgmisel nädalal vahetusse.
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: Executive
Algselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.
Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !
Autolehe testis ju jõuti järeldusele, et gaas põhjas kiirendades soovitud kiiruseni on õkonoomsem kui "pensokat panna".
endine asi küll,aga jah,oma 24,5 l'ilt otsustasin kah,et tallan natuke ning üllatus-üllatus,keskmine on 14,1-Pidevalt...aga mul ei jõua ikkagi kohale,et kuidas see võimalik on...:red::?
Eile õhtul toimus järjekordne "kitsejaht". Seekord pääsesin õnneks suht kergelt -
iluvõre kinnitused, udutuli ja suunatule kinnitused.
Hakka või jahimeheks. Sõber on jahimees ja väidab et, kui püss autos siis ei näe ühtegi metslooma, sõida kus iganes.
iluvõre kinnitused, udutuli ja suunatule kinnitused.
Hakka või jahimeheks. Sõber on jahimees ja väidab et, kui püss autos siis ei näe ühtegi metslooma, sõida kus iganes.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma nägin ühes toredas lillepoes Talinna piiril, ühes riiulis venekeelsete kirjadega matkavarustuse hulgas sellist komplekti: 2 põdravilet autole, 3 kondoomi ja miski pudin veel. Nimeks oli "Autos enda väljaelamise komplekt"..:D See oli nagu väga sürr moment..:D Seal oli ka muid kiiksuga asju, metsasrändaja seksikomplekt: kondoomid, salvrätikud ja põlvekaitsmed...
Jälle "kitsejaht"!
Krt. kolmas kord juba!
Hakka või memuaare kirjutama jahipidamise võimalustest Saabiga.
Suht lihtsalt pääsesin seekord võrreldes esimese korraga.
Pampris väike mõra ja alumine plastliist puruks, udutuli, õhufiltri kopsikus auk ja numbrimärk kõver.
Tänaseks juba vead likvideeritud v.a. õhufiltri kopsik mille augu kleepisin lihtsalt ajutiselt kinni.
Krt. kolmas kord juba!
Hakka või memuaare kirjutama jahipidamise võimalustest Saabiga.
Suht lihtsalt pääsesin seekord võrreldes esimese korraga.
Pampris väike mõra ja alumine plastliist puruks, udutuli, õhufiltri kopsikus auk ja numbrimärk kõver.
Tänaseks juba vead likvideeritud v.a. õhufiltri kopsik mille augu kleepisin lihtsalt ajutiselt kinni.