SAAB 9-5 Aero, 2000, wyxx (MÜÜDUD)
:PTerve!!!:P
Lubasin siis näidata oma esimest SAABi, mis mõnus, et Ta ka selline kaunis välja kukkus!!!:thumb:
Minu SAABismi ajalugu on küllalt lühike (kui arvestada, et sihikul on olnud 2 SAABi), samas ulatub esimese SAABi omandamissoov juba aastasse 1993, mil oma esimest autot endale välja valima hakkasin. Oli selleks siis 96, mis erinevate variantide seast eredalt silma paistis. Kahjuks või õnneks olin kaasa võtnud ka oma äia, kes valiku maha laitis:fight:- varuosade nappus, remonijate põud jne. No veenis teine mind tunde kuni kogemustetulvale alla pidin vanduma ning sai soetatud täiesti mõttetu Toyota Carina aastast 1980. Jäi ikka see SAAB mu hingele kuni teada sain, et ca. paari kuu pärast too 96 sõna otseses mõttes pooleks vajus:wtf: Vandusin omaette vängete sõnadega, kuid loomulikult hoolimatu omaniku suunas.
SAABism mus ei surnud, sai teisi ikka ohates jälgitud:o, kuid paraku müüdid (nagu ka- Saksa auto on parim- jne. mis meid kahjuks ikka Eestimaal kummitavad) kammitsesid konkreetseid samme astumast.
Lõpuks võtsin end kokku ja uue (kasutatud) auto otsinguil tuletasin meelde ammuunustatud soovi ja kui vähe läks aega kui see eredalt lõkkele lõi!!!
Sain aru, et SAAB on auto mida olin kogu aeg tahtnud ning hoolimata variantidest Audi jne., tegin endale selgeks, et kas SAAB või mitte midagi!!!
Ja siin Ta siis on-
[IMG]http://img212.imageshack.us/img212/9962/saabkll001zs1.jpg[/IMG]
Lubasin siis näidata oma esimest SAABi, mis mõnus, et Ta ka selline kaunis välja kukkus!!!:thumb:
Minu SAABismi ajalugu on küllalt lühike (kui arvestada, et sihikul on olnud 2 SAABi), samas ulatub esimese SAABi omandamissoov juba aastasse 1993, mil oma esimest autot endale välja valima hakkasin. Oli selleks siis 96, mis erinevate variantide seast eredalt silma paistis. Kahjuks või õnneks olin kaasa võtnud ka oma äia, kes valiku maha laitis:fight:- varuosade nappus, remonijate põud jne. No veenis teine mind tunde kuni kogemustetulvale alla pidin vanduma ning sai soetatud täiesti mõttetu Toyota Carina aastast 1980. Jäi ikka see SAAB mu hingele kuni teada sain, et ca. paari kuu pärast too 96 sõna otseses mõttes pooleks vajus:wtf: Vandusin omaette vängete sõnadega, kuid loomulikult hoolimatu omaniku suunas.
SAABism mus ei surnud, sai teisi ikka ohates jälgitud:o, kuid paraku müüdid (nagu ka- Saksa auto on parim- jne. mis meid kahjuks ikka Eestimaal kummitavad) kammitsesid konkreetseid samme astumast.
Lõpuks võtsin end kokku ja uue (kasutatud) auto otsinguil tuletasin meelde ammuunustatud soovi ja kui vähe läks aega kui see eredalt lõkkele lõi!!!
Sain aru, et SAAB on auto mida olin kogu aeg tahtnud ning hoolimata variantidest Audi jne., tegin endale selgeks, et kas SAAB või mitte midagi!!!
Ja siin Ta siis on-
[IMG]http://img212.imageshack.us/img212/9962/saabkll001zs1.jpg[/IMG]
no maksis jah natuke, sinna ...... kanti. Aga eks võtsin ka liisingu puuga selga. Paar päeva olen nüüd sõitnud ja no on ikka vägev küll!
Minek vapustav, mugavus super- iga veeretud meeter on võrratu nauding või ka koju jõudes lihtsalt sigareti süütamine, et veel üks pilk asjale heita ning tuppa astumisega viivitada, on viimaste päevade lahutamatuks osaks saanud.
Minek vapustav, mugavus super- iga veeretud meeter on võrratu nauding või ka koju jõudes lihtsalt sigareti süütamine, et veel üks pilk asjale heita ning tuppa astumisega viivitada, on viimaste päevade lahutamatuks osaks saanud.
TO: will
pole teisi jah! See eest palkasin kaks kääbikut kes vajalikul hetkel suu vett täis võtavad ja esilaternate küljes kiikudes seda peale puristavad;);)
TO: ivomets
tänud sulle
Sai ju konkreetne isend ivometsa käest muretsetud. Loodan, et ka tema jäi rahule. Liisingu vormistamine võttis ju tiba aega ja käis mees ka 2 korda päälinnas. Tehing põhines usaldusel. ivometsal oli küll vahepääl kahtlev nägu ees aga no polnd mul sula, tuli panga käest abi paluda.
reedel lähen siis igaks juhuks käigukasti õli vahetama, vaatame auto siis veelkord üle. Siiani on küll kõik SUPER!
Kui sul on väike auto, siis tõmbled närviliselt liikluses kui ärritatud padakonn. Suure autoga kulged majesteetlikult tuda-sjuda, samas väga hästi teades mis sul kapoti all tuksub. Ja kui siis vajutad... ähh kui pikad näod jäävad järele passima kui tolkanijolkanid.:mad:
Ole tervitatud SAAB!
pole teisi jah! See eest palkasin kaks kääbikut kes vajalikul hetkel suu vett täis võtavad ja esilaternate küljes kiikudes seda peale puristavad;);)
TO: ivomets
tänud sulle
Sai ju konkreetne isend ivometsa käest muretsetud. Loodan, et ka tema jäi rahule. Liisingu vormistamine võttis ju tiba aega ja käis mees ka 2 korda päälinnas. Tehing põhines usaldusel. ivometsal oli küll vahepääl kahtlev nägu ees aga no polnd mul sula, tuli panga käest abi paluda.
reedel lähen siis igaks juhuks käigukasti õli vahetama, vaatame auto siis veelkord üle. Siiani on küll kõik SUPER!
Kui sul on väike auto, siis tõmbled närviliselt liikluses kui ärritatud padakonn. Suure autoga kulged majesteetlikult tuda-sjuda, samas väga hästi teades mis sul kapoti all tuksub. Ja kui siis vajutad... ähh kui pikad näod jäävad järele passima kui tolkanijolkanid.:mad:
Ole tervitatud SAAB!
KARTERITUULUTUSKITTIDEGA HALVAD LOOD....TEHASE TOOTLIKUS VISTISTI NÖRGAKS JÄÄNUD....TÄNASE INFO PÕHJAL PIDID SAABUMA EESTISSE KUSAGIL DETSEMBRIS...JA KES TEAB MIS KOGUSES..PRAKTILISELT ON SEE KIT VAJA PAIGALDADA KÕIKIDELE 9-5 SAABIDELE...
KAHJUKS SAABUB ENNE TALV JA KLIIMAOLUD HAKKAVAD KÕIKUMA...TEKIVAD ILMSELT KÜLMUMISE JA UMMISTUMISE PROBLEEMID....VÕIMALIK ET MÕNED MOOTORID JOOKSEVAD KA KOKKU...
NII ET OLGE VALVSAD JA KONTROLLIGE TIHEDAMINI ÕLITASET MOOTORIS...KUI MÄRGUTULI VILGATAB..ON TIHTILUGU JUBA LIIGA HILJA....
:wise:
KAHJUKS SAABUB ENNE TALV JA KLIIMAOLUD HAKKAVAD KÕIKUMA...TEKIVAD ILMSELT KÜLMUMISE JA UMMISTUMISE PROBLEEMID....VÕIMALIK ET MÕNED MOOTORID JOOKSEVAD KA KOKKU...
NII ET OLGE VALVSAD JA KONTROLLIGE TIHEDAMINI ÕLITASET MOOTORIS...KUI MÄRGUTULI VILGATAB..ON TIHTILUGU JUBA LIIGA HILJA....
:wise:
SENIKS PÜÜAME PARENDADA-VAHETADA OLEMASOLEVAID LÕDVIKUID JNE....MIS MUIDUGI EI ASENDA EELPOOLTOODUD "KITTI"---VIIMANE TOODE TUNDUB PÄRIS TÕHUS OLEVAT...
SOOVITAKS KA ENNE KÜLMADE TULEKUT KIIRESTI VAHETADA KETID, KELLEL VEEL KOLINAT KÕRVU KOSTUB..
KETIVAHETUSOPERATSIOON CA 10 TUHAT...REEGLINA LISANDUB TÖÖ KÄIGUS VEEL "PEOGA" PUDI-PADI KUI KLIENT MUIDUGI SEDA SOOVIB JA TAHAB NING SUUDAB OMADA KORRAS AUTOT....
SOOVITAKS KA ENNE KÜLMADE TULEKUT KIIRESTI VAHETADA KETID, KELLEL VEEL KOLINAT KÕRVU KOSTUB..
KETIVAHETUSOPERATSIOON CA 10 TUHAT...REEGLINA LISANDUB TÖÖ KÄIGUS VEEL "PEOGA" PUDI-PADI KUI KLIENT MUIDUGI SEDA SOOVIB JA TAHAB NING SUUDAB OMADA KORRAS AUTOT....
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Karterituulutusest: Tonnisel on asi lihtsalt lahendatud, üks jäme volla läheb klapikambrikaanest õhuvõttu, peenike voolik koos klapiga otse sisselaskekollektorisse. Niikaua kui mootor pole kohvi ja karteris pole survet, kõik töötab. Ka turbo ei hävine.
9-5-l on vahele pandud õlikoguja. Kunagi väideti, et kui selle korpuses üks väike ca 4mm auk üle puurida maksimummõõtu, siis saab kõik käima. Ei saanud. Mis juhtub kui see õlikoguja lendama õpetada ja ühendada voolikud nii nagu tonnisel? OK! Roheliste ja griinpiisi käest saaks peksa, turbo oma ratsitud konstrui tõttu jääb endiselt kahtlaseks aga kas karterituulutus jääb ikka veel probleemiks???
9-5-l on vahele pandud õlikoguja. Kunagi väideti, et kui selle korpuses üks väike ca 4mm auk üle puurida maksimummõõtu, siis saab kõik käima. Ei saanud. Mis juhtub kui see õlikoguja lendama õpetada ja ühendada voolikud nii nagu tonnisel? OK! Roheliste ja griinpiisi käest saaks peksa, turbo oma ratsitud konstrui tõttu jääb endiselt kahtlaseks aga kas karterituulutus jääb ikka veel probleemiks???
nonii!!! täna käisin ära ja lasin asja peale panna. ehk juba oligi asi veidikene umbes, sest auto käitub palju jõudsamalt ning ärksamalt kui enne!!!
vähemalt on see asi nüüd kindlustatud!!! soovitan soojalt kõigil ära käia ja sama teha.
te SAAB elab väärikalt edasi!!!
vähemalt on see asi nüüd kindlustatud!!! soovitan soojalt kõigil ära käia ja sama teha.
te SAAB elab väärikalt edasi!!!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
õige tegu sinu poolt!
:notworthy:
.. ja veel jõudsamalt, kui ennem???
ja kuidas gurude kommentaarid auto kohta yldiselt olid??
:notworthy:
.. ja veel jõudsamalt, kui ennem???
ja kuidas gurude kommentaarid auto kohta yldiselt olid??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
usu või mitte- aga tõesti paneb veel jõudsamalt edasi. igas faasis võtab kohe jubeda tõmbe taha. ennemalt oli veidi uimasem. täiesti mõistetav, et aero hiilgavalt edasi liigub aga nüüd on veelgi parem!!!
gurud ei olnud väga jutukad ja mingit erilist infot ei lekitanud. kui ise oled autost nii sees siis tahaks ka teiste kommentaare kuulda- võib-olla siis tulevikus!
aga tuttavad, kes autos istunud- kiidavad küll taevani. mu oma nainegi (tuttav siis;)) ei saa SAABist kaugele, just praegu mainis, et vaja linna sõita- super, et sellise autoga seda teha SAAB.
on teinegi kohalikele rullnokudele koha kätte näidanud- nood ju eriti ahned naisterahvale ära tegema (sõitmise mõttes;)). aga- saavad haledalt vastu näppe need pupujukud
pole mu naine miski eriline kihutaja aga SAAeroB liigub ju ise!!!
gurud ei olnud väga jutukad ja mingit erilist infot ei lekitanud. kui ise oled autost nii sees siis tahaks ka teiste kommentaare kuulda- võib-olla siis tulevikus!
aga tuttavad, kes autos istunud- kiidavad küll taevani. mu oma nainegi (tuttav siis;)) ei saa SAABist kaugele, just praegu mainis, et vaja linna sõita- super, et sellise autoga seda teha SAAB.
on teinegi kohalikele rullnokudele koha kätte näidanud- nood ju eriti ahned naisterahvale ära tegema (sõitmise mõttes;)). aga- saavad haledalt vastu näppe need pupujukud
pole mu naine miski eriline kihutaja aga SAAeroB liigub ju ise!!!
Algselt postitas: wyxx
nonii!!! täna käisin ära ja lasin asja peale panna. ehk juba oligi asi veidikene umbes, sest auto käitub palju jõudsamalt ning ärksamalt kui enne!!!
Saan ma õigesti aru, et käisid VM'is seda tegemas? Palju rahapabereid läks?
jah VM-is
raha läks 2508.- eeku. kit ise 700.-, lõdvik vist ca. 400.- ja töö 2,5 h ca. 1400.-
tegelt peaks (no ei teinud seda ise millegipärast) pointima ka garantiile kui hooldusraamat olemas.
siiski- 2500.- on kindlustunde eest, et tõsine tüüpviga nö. kõrvaldatud, suht väike raha.
tee kindlasti ära, ainult järts on vähemalt 2 nädalat. kui ennem liikus masin valguse kiirusele lähedase kiirusega:o, siis nüüd ületab ta seda!:headbang::notworthy:
jälle üks tees murtud!
raha läks 2508.- eeku. kit ise 700.-, lõdvik vist ca. 400.- ja töö 2,5 h ca. 1400.-
tegelt peaks (no ei teinud seda ise millegipärast) pointima ka garantiile kui hooldusraamat olemas.
siiski- 2500.- on kindlustunde eest, et tõsine tüüpviga nö. kõrvaldatud, suht väike raha.
tee kindlasti ära, ainult järts on vähemalt 2 nädalat. kui ennem liikus masin valguse kiirusele lähedase kiirusega:o, siis nüüd ületab ta seda!:headbang::notworthy:
jälle üks tees murtud!