Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

sigaelmar
Postitusi: 769
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#26

K Mär 14, 2018 8:40

Palju parem mõte jah oleks olnud teha süsteem, kus udutuled hakkavad üksi süütega juba põlema, tingimuseks et udutulede lüliti on sees. Siis sa saad vajadusel oma "päevasõidutuled" välja lülitada ja udu korral ka sisse lülitada kui muidu väljas on.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 414
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#27

N Mär 15, 2018 9:20

udutulega peab LS järgi põlema ka gabariit kui seda päevatulena kasutada
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000CS MY94 varuosad, M: SAAB 9-5 MY01 2.3t varuosad
sigaelmar
Postitusi: 769
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#28

N Mär 15, 2018 12:33

A, seda ma ei teadnudki. Huvitav mis loogikaga udutuledega sõitmine teistmoodi on kui päevasõidutuledega, et selleks gabariite ka vaja on?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1657
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#29

N Mär 15, 2018 12:57

Rangelt võttes seaduse järgi udutuld ei või päevatulena kasutada, vaid võib kasutada lähitule asemel ja lähitulega koos peavad ääre ja numbrituled põlema. LS §40(1), §42(2).
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 414
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#30

N Mär 15, 2018 13:14

Talupojaloogikaga ütleks, et pargid on vajalikud kuna udutuled asuvad niivõrd maad ligi, et väiksemalgi tõusul/langusel jäävad nad maakera kumeruse taha ja ei paista välja, siis on vähemalt parktuld natukenegi näha.
Osadel uutel autodel on muidugi all stanges juba udutuli JA päevatuli kõrvuti erinevate pirnidega, mis tundub, et on ka JOKK.
Teine asi uutel autodel, mis mulle ei meeldi, on see et päevatulega ei pea põlema ääretuled, mis teeb tagantpoolt auto palju nähtamatuks ja pidevalt peab münti viskama, kas see auto nüüd pargib ilma juhita või on keegi siiski sees ja võib ootamatult sõitu alustada.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000CS MY94 varuosad, M: SAAB 9-5 MY01 2.3t varuosad
vunts123
Postitusi: 54
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#31

L Mär 17, 2018 7:57

Võibolla väljendasin ennast valesti aga sai selle video järgi tehtud https://www.youtube.com/watch?v=-zw8RKuFg3U
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 687
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#32

L Mär 17, 2018 13:30

Seljuhul uduga udukaid põlema ei saagi panna?
Mitte et need aitaks eriti nagunii, aga sellegipoolest..
Kogenud Aeronaut. :drive:
vunts123
Postitusi: 54
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#33

L Mär 17, 2018 14:54

Täna kakkusin pidurisadula maha. Kummid kõik terved, kolvi surusin pöidlaga tagasi, liugurid olid natuke roostes aga need said liivapaberiga puhtaks ja keraamilise määrdega tagasi. Lisaks vahetasin välja õhutusnipli ja selle kaitsekummi. Õhutasin ilusti ära aga ikka jääb kahisema. Teen kunagi proovisõidu ära ja kui ikka kuumaks läheb siis vahetan mõlemad tagumised suppordid uute vastu. NB! Praeguse ilmaga väljas remontida on jumala normaalne!
vunts123
Postitusi: 54
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#34

L Mär 17, 2018 19:23

Piduriõli juurdevalamise käigus suutsin tasemeanduri-korgi katki keerata :(. Kui kellelgi pakkuda on siis olen huviline!
vunts123
Postitusi: 54
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#35

K Apr 04, 2018 19:03

Pidurivedeliku anuma kork olemas, tänud foorumlasele(10)! Lasin suverehvid ka alla panna(31)! Trehvasin ka Vvs-iga ja tema pilkupüüdva SAABiga!
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 687
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#36

K Apr 04, 2018 20:19

10dal on Saabiklubi bowling ilmselt, saad teistega ka trehvata soovi korral.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3104
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#37

K Apr 04, 2018 20:52

Alguses vaatasin, et mu eelmine 9-5 garages aga number ei klappinud :D

Saabi omanikke ikka hea näha :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vunts123
Postitusi: 54
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#38

N Apr 12, 2018 20:18

Ükspäev katsusin tagumisi pidurikettaid. See oli muidugi viga! Kui ruttu uus sõrmejälg kasvab? :D Ühesõnaga jäävad pidurid ikka peale! Tegelen kunagi sellega.
vunts123
Postitusi: 54
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#39

L Apr 28, 2018 8:15

Tekkis mõte kõik neli supordit maha kakkuda ja restaureerida ja ka üle värvida kas kuldseks või punaseks! Millega supordid puhtaks teha? Elektrolüüs või liivaprits või soodaprits? Andke nõu kes sellise asja läbi teinud!
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 478
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#40

L Apr 28, 2018 9:27

Kunagi sai eelmise masina puhul protsess läbi tehtud. Kasutatud sai siis liivapritsi teenust, mis eeldas, et kõik tundlikud avaused on kenasti maskeeritud. Täitsa kenaks haljaks said. Seejärel läks Hammerite punane värv peale paar kihti ja tulemus oli ideaalne. Protsess võtab muidugi oma aja ja peab arvestama, et sel ajal masinat väga kasutada ei saa. Kusjuures Hammerite värvi osas ainult positiivsed sõnad. Pintseldasin ehk ei kasutanud sprayd.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 754
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#41

L Apr 28, 2018 10:00

Kässarit oled kontrollinud, et peale ei jää?
vunts123
Postitusi: 54
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#42

L Apr 28, 2018 10:34

saabu14jr kirjutas:
L Apr 28, 2018 10:00
Kässarit oled kontrollinud, et peale ei jää?
Paartuhat kilti tagasi sai vahetatud kässari klotsid ja vedrud, mis tagasi tõmbavad. Kuna tegu automaadiga siis kässarit ei kasuta ka. Pigem arvan, et asi sadulates.
Vasta