Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 9-5LPT (ex Vunts123)
-
- Postitusi: 196
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Paistab, et 9-5LPT näol on tegu ametivennaga, isegi Otepääl pildil olevas kohas omajagu käinud, kuigi mitte viimase mõne kuu jooksul. Peab vist hakkama ka silmi rohkem hakkama lahti hoidma, kunagi ei tea, millise virna taga mõni foorumi Saab peitub 

Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Kingcobra jaoks on jah nihutatud külmakoja v-bandi flantsi turbo poole. Päris märkimisväärselt. Mina enda omal ei pidanud küll mõlki sisse lööma, aga ega midagi hõisata ka polnud. 2-3 mm küsimus. Kohendada tuli toda kronsteini, mis seob cobra ja mootori. Korraliku rakistusega neid cobrasid tehes saab tegelikult igasugustest võimalikest mõlkimistest ja mudimistest mööda. Tasub see aga ära siis kui neid juba rohkem kui üks vorpida. Tolle pildi peal on mindud veidi teist teed ning all kitsam põlv, kust koonusega siis 2,5" (?) peale mindud. Nii ei tohiks ruumiprobleeme tekkida. Metoodiliselt oleks ise teinud ehk bypassi väljavõtte enne ülemise põlve lisamist. Annab võimaluse veel seestpoolt vajadusel töödelda-siluda. Sama ka v-bandi ja esimese põlve keevisõmbluse juurest. Cobra ülemise põlve lõppu kas tegema veel jupi sirget toru või mingi ääriku. Sirget osa jääb seal niivõrd vähe, et lõdvik ei taha tihedalt peal püsida. Tulemuseks ebanormaalselt kõrge Amul näit.I-Vaari kirjutas: ↑E Aug 10, 2020 11:02Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Hetkeseisuga istub cobra otsa nii, et kuhugi vastu ei käi.I-Vaari kirjutas: ↑E Aug 10, 2020 11:02Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Vahetatud on piduri peasilinder aga seda võimendisse minevat varrast pole keegi reguleerinud. Mille järgi seda üldse reguleeritakse?
310600km vahetatud süüteküünlad NGK 5430BCR8ES. Kontrollitud sai ka pidurivõimendi varda pikkust. See oli õige. 75.-
Järgmine teooria miks pidurid peale ikkagi jäävad on ABS plokk, mida olen juba vahetanud kasutatu vastu aga võis ka see rikkis olla.
Järgmine teooria miks pidurid peale ikkagi jäävad on ABS plokk, mida olen juba vahetanud kasutatu vastu aga võis ka see rikkis olla.
Kui aga piduripedaali ei vajuta kas siis kui pidurisadula öhutusnipli lahti keerad on pidurivedelik röhu all. Seda siis nii seisva kui töötava mootori korral. Vöta see ABS susteemi kaitse välja ja kontrolli kas siis tagaratas pöörleb vabalt. Ja ka kas piduriketas pöörleb vabalt kui öhutusnipli avad ?