6. leht 7-st

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: L Nov 02, 2019 19:32
Postitas Ron24
Kui king cobrat tahad panna, siis tuleb sul ka kindlasti osta '06 ja edasi short neck TD04 turbo. Tehasest sai sinu auto long neck turbo.

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: L Nov 02, 2019 19:47
Postitas 9-5LPT
Pilt

Märgatud otepääl👍

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: L Nov 02, 2019 21:06
Postitas AARE530
Paistab, et 9-5LPT näol on tegu ametivennaga, isegi Otepääl pildil olevas kohas omajagu käinud, kuigi mitte viimase mõne kuu jooksul. Peab vist hakkama ka silmi rohkem hakkama lahti hoidma, kunagi ei tea, millise virna taga mõni foorumi Saab peitub :D

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: P Nov 03, 2019 8:46
Postitas vunts123
9-5LPT kirjutas:
L Nov 02, 2019 19:47
Pilt

Märgatud otepääl👍
Esmaspäevast reedeni seisab vahepeal kurvalt seal jah!

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: E Nov 04, 2019 19:23
Postitas vunts123
Tihend sai tellitud aga oskab keegi öelda palju sellel mootoril neid ühesuunaklappe on? Kõik on ühesugused?

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: E Nov 04, 2019 19:25
Postitas vunts123
Ron24 kirjutas:
L Nov 02, 2019 19:32
Kui king cobrat tahad panna, siis tuleb sul ka kindlasti osta '06 ja edasi short neck TD04 turbo. Tehasest sai sinu auto long neck turbo.
Lasen valmistada roostevabast terasest, vast mahutavad long necki otsa ära :)

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: P Dets 08, 2019 15:24
Postitas vunts123
Tihend käes ja paigaldatud 12.-

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: P Dets 08, 2019 18:46
Postitas Ron24
vunts123 kirjutas:
E Nov 04, 2019 19:25
Ron24 kirjutas:
L Nov 02, 2019 19:32
Kui king cobrat tahad panna, siis tuleb sul ka kindlasti osta '06 ja edasi short neck TD04 turbo. Tehasest sai sinu auto long neck turbo.
Lasen valmistada roostevabast terasest, vast mahutavad long necki otsa ära :)
Tormi2k8 leiutab suuremat kobrat. Uuri tema käest.

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: R Dets 13, 2019 19:00
Postitas vunts123
Esiotsa sai cm ülespoole tõstetud, talverehvid said alla, tagasillas sai vahetatud pukse kuna krigises ja osa pukse jääb veel vahetada. Töid teostas Wolf Garage. 217.-

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: R Veebr 14, 2020 17:52
Postitas vunts123
Kuna krigin ära ei kadunud siis sai vahetatud järgmised kahtlased puksid. 80.- Krigin ikka alles. :D Valukad tulid lõpuks freesimisest tagasi. 60.- Suverehvid said ka peale ja tasakaalu pandud 35.-

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: R Apr 03, 2020 20:11
Postitas vunts123
Suvekad said alla pandud. Tagapidurid jäävad IKKAGI peale ja sillas midagi kigiseb endiselt. Nagu vedruvankriga sõidaks :D Klaasipühkijad on ka õhtal omadega!

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: L Apr 04, 2020 17:46
Postitas vunts123
Boshi klaasipühkijad ees 27.-

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: K Mai 13, 2020 22:01
Postitas vunts123
Kigin kägin kadunud tagasillast, leotati õliga mingeid pukse :)

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: P Aug 09, 2020 15:06
Postitas vunts123
Edeneb visalt aga siiski edeneb!
Pilt

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: E Aug 10, 2020 11:02
Postitas I-Vaari
Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: E Aug 10, 2020 11:47
Postitas Tormi2k8
I-Vaari kirjutas:
E Aug 10, 2020 11:02
Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Kingcobra jaoks on jah nihutatud külmakoja v-bandi flantsi turbo poole. Päris märkimisväärselt. Mina enda omal ei pidanud küll mõlki sisse lööma, aga ega midagi hõisata ka polnud. 2-3 mm küsimus. Kohendada tuli toda kronsteini, mis seob cobra ja mootori. Korraliku rakistusega neid cobrasid tehes saab tegelikult igasugustest võimalikest mõlkimistest ja mudimistest mööda. Tasub see aga ära siis kui neid juba rohkem kui üks vorpida. Tolle pildi peal on mindud veidi teist teed ning all kitsam põlv, kust koonusega siis 2,5" (?) peale mindud. Nii ei tohiks ruumiprobleeme tekkida. Metoodiliselt oleks ise teinud ehk bypassi väljavõtte enne ülemise põlve lisamist. Annab võimaluse veel seestpoolt vajadusel töödelda-siluda. Sama ka v-bandi ja esimese põlve keevisõmbluse juurest. Cobra ülemise põlve lõppu kas tegema veel jupi sirget toru või mingi ääriku. Sirget osa jääb seal niivõrd vähe, et lõdvik ei taha tihedalt peal püsida. Tulemuseks ebanormaalselt kõrge Amul näit.

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: E Aug 10, 2020 20:31
Postitas vunts123
I-Vaari kirjutas:
E Aug 10, 2020 11:02
Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Hetkeseisuga istub cobra otsa nii, et kuhugi vastu ei käi.
Vahetatud on piduri peasilinder aga seda võimendisse minevat varrast pole keegi reguleerinud. Mille järgi seda üldse reguleeritakse?

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: L Sept 19, 2020 10:30
Postitas vunts123
310400km Auto sai uued vaakumvoolikud ja ühesuunaklapi. Kaks kasutatud tagurdusandurit sai ka lisatud aga selgus, et üks veel vigane 99.- Tänud Priidule. Ja isegi ülevaatuselt läks läbi 45.-

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: L Okt 03, 2020 8:23
Postitas vunts123
310500km Õlivahetus Motul 8100X-clean 5W40 ja Mann õlifilter 60.-

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: T Okt 06, 2020 13:13
Postitas vunts123
310600km vahetatud süüteküünlad NGK 5430BCR8ES. Kontrollitud sai ka pidurivõimendi varda pikkust. See oli õige. 75.-
Järgmine teooria miks pidurid peale ikkagi jäävad on ABS plokk, mida olen juba vahetanud kasutatu vastu aga võis ka see rikkis olla.

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: T Okt 06, 2020 19:35
Postitas I-Vaari
vunts123 kirjutas:
T Okt 06, 2020 13:13
Kontrollitud sai ka pidurivõimendi varda pikkust. See oli õige.
Järgmine teooria miks pidurid peale ikkagi jäävad on ABS plokk, mida olen juba vahetanud kasutatu vastu aga võis ka see rikkis olla.
Kui aga piduripedaali ei vajuta kas siis kui pidurisadula öhutusnipli lahti keerad on pidurivedelik röhu all. Seda siis nii seisva kui töötava mootori korral. Vöta see ABS susteemi kaitse välja ja kontrolli kas siis tagaratas pöörleb vabalt. Ja ka kas piduriketas pöörleb vabalt kui öhutusnipli avad ?

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: K Okt 07, 2020 15:28
Postitas vunts123
Tuhrasin mitu tundi välismaa foorumites ja seal mitmed kirjutanud, et kui teise auto pealt plokk panna siis peab autole uuesti tutvustama seda või ümber progema. Sain homseks Carringusse aja.

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: N Okt 08, 2020 12:55
Postitas vunts123
Carringus käidud, moodul paaritatud. 42.-

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: R Okt 16, 2020 20:23
Postitas vunts123
Throttle bodyle said O tihendid tellitud 8.-

Re: Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

Postitatud: P Apr 11, 2021 13:59
Postitas vunts123
Suvekad said alla pandud 25.-