1. leht 1-st

Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: T Jaan 09, 2018 22:27
Postitas Marko647
Sai siis endale ka esimene Saab hangitud.

On igasugu aparaate läbi käinud, kuid kuna eelmine oli veidi liiga väiike ja raputas neerud paigast, siis mõtlesin et müün maha ja ostan midagi odavamat aga suuremat. Paistis suhteliselt võimatu missioonina, kuid lõpuks silmasin teda. . Feissbuuki turuplatsile oli ilmunud Saab 9-5, ainsaks kirjelduseks hinnalipik ja mootori töömaht 3.0V6 (Y) Läksin õhinasse, kuid samas mõtlesin, et see ilmselt liiga odav et olla tõsimeelselt liikuv ja korras auto:) Mis seal ikka läksin järgi ja hoidsin pöidlaid pihus :headbang:

Läbisõitu aparaadil 350k, elektrilised lisad kõik töötavad, tagumised 6x9 bassikad on läbi minemas, pole hullu. . Mootor vedelikke ei leki, kütust võtab kõik ära mis sa talle sisse kallad ja hääl on mõnus, urisev sellel V6-l
Võiks ainult veidi valjem olla.

Ainus asi mis tsipa häirib on fakt et juhikohale pritsib ainult külma õhku, mis foorumit veidi lehitsedes, tuleb välja, on suhteliselt tüüpiline ja samas piisavalt lihtne parandada :)

Niipea kui esimene autopesula läbitud saab, siis teen mõned klõpsud ka, siiamaani on päevad kiirelt möödunud ja polegi veel jõudnud :roll:

Re: Saab 9-5 1999 3.0 LPT Griffin

Postitatud: K Jaan 10, 2018 11:51
Postitas Pereira
See LPT tuleks pealkirjas ikka V6-ga asendada. :D Tere tulemast Griffiniklubisse.

Re: Saab 9-5 1999 3.0 LPT Griffin

Postitatud: K Jaan 10, 2018 12:41
Postitas Marko647
Lol (Y) Nagu aru saan, siis need Griffinid miskipärast väga popid ei ole ? Mulle iseenesest meeldib väga, just see mootori hääl ;)

Re: Saab 9-5 1999 3.0 LPT Griffin

Postitatud: K Jaan 10, 2018 13:08
Postitas Marko647
Pereira kirjutas:
K Jaan 10, 2018 11:51
See LPT tuleks pealkirjas ikka V6-ga asendada. :D Tere tulemast Griffiniklubisse.
Sina kui Griffini omanik, oskad sa kommenteerida kas NGK BKR7E-11on õiged küünlad mu Griffinile ?

Re: Saab 9-5 1999 3.0 LPT Griffin

Postitatud: K Jaan 10, 2018 15:19
Postitas Pereira
Marko647 kirjutas:
K Jaan 10, 2018 13:08
Pereira kirjutas:
K Jaan 10, 2018 11:51
See LPT tuleks pealkirjas ikka V6-ga asendada. :D Tere tulemast Griffiniklubisse.
Sina kui Griffini omanik, oskad sa kommenteerida kas NGK BKR7E-11on õiged küünlad mu Griffinile ?
Ausaltöeldes ei oska kommenteerida. Kapotialust on mul siiani ainult Trionic torkinud. :)

Re: Saab 9-5 1999 3.0 LPT Griffin

Postitatud: K Jaan 10, 2018 15:28
Postitas Marko647
Pereira kirjutas:
K Jaan 10, 2018 15:19
Marko647 kirjutas:
K Jaan 10, 2018 13:08
Pereira kirjutas:
K Jaan 10, 2018 11:51
See LPT tuleks pealkirjas ikka V6-ga asendada. :D Tere tulemast Griffiniklubisse.
Sina kui Griffini omanik, oskad sa kommenteerida kas NGK BKR7E-11on õiged küünlad mu Griffinile ?
Ausaltöeldes ei oska kommenteerida. Kapotialust on mul siiani ainult Trionic torkinud. :)
Plaanisin nagunii Trionicut torkima minna kliima-alastel küsimustel, eks siis saab ka küünlad üle vaadatud (Y)
Tänud !

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 10, 2018 16:41
Postitas 9-5LPT
Oletan, et Kaljula on perekonna nimi ja võtsid mu nõu kuulda? 😀

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 10, 2018 16:57
Postitas entson
Korrektne peaks olema NGK BKR 7ES-11. edu.

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 10, 2018 17:02
Postitas Marko647
9-5LPT kirjutas:
K Jaan 10, 2018 16:41
Oletan, et Kaljula on perekonna nimi ja võtsid mu nõu kuulda? 😀
Perekonnanimi on õige :) Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Kui kuskilt mujalt mind silmanud, siis võid mu mälu värskendada :thumb:

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 10, 2018 17:04
Postitas Marko647
entson kirjutas:
K Jaan 10, 2018 16:57
Korrektne peaks olema NGK BKR 7ES-11. edu.
Tänud !
Aga kas tead ka mis vahe on 7E ja 7ES vahel ? :?

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 10, 2018 17:09
Postitas 9-5LPT
Marko647 kirjutas:
K Jaan 10, 2018 17:02
9-5LPT kirjutas:
K Jaan 10, 2018 16:41
Oletan, et Kaljula on perekonna nimi ja võtsid mu nõu kuulda? 😀
Perekonnanimi on õige :) Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Kui kuskilt mujalt mind silmanud, siis võid mu mälu värskendada :thumb:
Projektiautod Eestis, Saab 9000 Aero, Johannes.

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 10, 2018 17:18
Postitas Marko647
9-5LPT kirjutas:
K Jaan 10, 2018 17:09
Marko647 kirjutas:
K Jaan 10, 2018 17:02
9-5LPT kirjutas:
K Jaan 10, 2018 16:41
Oletan, et Kaljula on perekonna nimi ja võtsid mu nõu kuulda? 😀
Perekonnanimi on õige :) Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Kui kuskilt mujalt mind silmanud, siis võid mu mälu värskendada :thumb:
Projektiautod Eestis, Saab 9000 Aero, Johannes.
Meeldiv tutvuda ! Mõtlesin et Siim oled ;) Su 9000 näeb ka päris äge välja, loodan et näen ka kunagi oma silmaga ära (Y)

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 10, 2018 22:22
Postitas sigaelmar
Marko647 kirjutas:
K Jaan 10, 2018 17:02
Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma :mrgreen: 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda. :head:

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 10, 2018 22:46
Postitas Marko647
Ma ilmselt tahaks seda igavat saada oma V6 kõrvale kui ma vaatan kütusekulu ummikus passides :D :D Seal pole väga vahet palju sul neid hobuseid kapoti all kalpsab :D

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: N Jaan 11, 2018 6:05
Postitas 9-5LPT
sigaelmar kirjutas:
K Jaan 10, 2018 22:22
Marko647 kirjutas:
K Jaan 10, 2018 17:02
Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma :mrgreen: 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda. :head:
VVS-il on r4 ka täitsa mõnusate häältega, vähe tummisem sumbutilahendus ka muidugi :).

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: N Jaan 11, 2018 9:19
Postitas Cyber
Marko647 kirjutas:
K Jaan 10, 2018 17:04
entson kirjutas:
K Jaan 10, 2018 16:57
Korrektne peaks olema NGK BKR 7ES-11. edu.
Tänud !
Aga kas tead ka mis vahe on 7E ja 7ES vahel ? :?
https://www.ngk.de/fileadmin/Dokumente/ ... ode_en.pdf

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: R Jaan 12, 2018 22:20
Postitas Marko647
Sai ka esimest korda autot pesta nädal aega pärast ostu, täitsa kena auto on tuleb välja :beer:
Samas proovisin parklas auto korra lahti ka nokkida et näha kas see kliima error 1 21 on käepäraste vahenditega kõrvaldatav, pärastt ca tunniajast nokitsemist tuleb tõdeda et ei ole ikka piisavalt pädev et viga leida :conf:
Tuleb vist palgapäeval töökotta sammuda :D

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: L Jaan 13, 2018 0:06
Postitas Marko647
9-5LPT kirjutas:
N Jaan 11, 2018 6:05
sigaelmar kirjutas:
K Jaan 10, 2018 22:22
Marko647 kirjutas:
K Jaan 10, 2018 17:02
Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma :mrgreen: 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda. :head:
VVS-il on r4 ka täitsa mõnusate häältega, vähe tummisem sumbutilahendus ka muidugi :).
Vaatan seda VVS-i summutilahendust ja ila hakkab jooksma, ikka megakena näeb see auto tagant poolt välja :thumb:

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: K Jaan 31, 2018 23:43
Postitas Marko647
Autot omatud nüüdseks pea kuu aega, sai väike remont vahepeal tehtud.
Vahetusse läksid terve posu pukse ja muid käändmike juppe, ning lisaks sai lasta eemaldada õlibassein küünalde piirkonnast :D
Täiesti kohutav rotipesa olevat olnud kapoti all peidus, jumal tänatud et Troostis on põhjalikud ja targad mehed (Y)

Pilt

Pilt

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: R Veebr 02, 2018 22:39
Postitas Marko647
Mõtlesin et viin auto vahelduseks vähe pikemale jalutuskäigule ja sõitsin nädalavahetuseks maale. Kui enne remonti sain kahekesi autos omles maanteel 9 ja veidi peale l/100km peale, siis nüüd sain 5kesi autos 8l keskmiseks 👍🏻 Lisaks sai esimest korda ka korralikult jala välja sirutada ja peab mainima et see V6 teeb ikka mehist häält küll.
Ainuke asi mida tahaks veel parandada on helikvaliteet ja salongimüra, sai siis mõtteid mõlgutada, hetkel liigub mõte ühe 2x4ohm mähisega 12" supakal tagumisele "aknalauale" ja tagauste kõrged elemendid välja vahetada, lisaks tuleks ilmselt esiustes madalad kuidagi paremini tööle meelitada 😁

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: L Veebr 03, 2018 12:05
Postitas Marko647
Kaamera jäi ikka maha, aga pidin ühe pildi ikka tegema
Pilt

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: E Veebr 26, 2018 10:22
Postitas Marko647
Lõpuks ometi sai veidi aega leitud ja tagumiste ovaalide asemel 2x2Ohm supakas taha ühendatud. Soovitan soojalt, Harmani originaalvõimul on jõudu mehiselt, ei tunne mingit vajadust midagi lisada.
Esmase mõtte, bassika aknalauale kinnitamisest, pidin küll maha matma, kuna ei tahtnud plekkraami lõhkuma hakata ( ilmselt ei olnud 12" bassikas just kõige õigem mõõt :D )

Pilte ei hakka lisama hetkel, kuna kast mida kasutan sai suht laadnalt kokku klopsitud, tulevikus plaan ikkagi kinnine kast, õigetes mõõtudes teha :)

Re: Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Postitatud: E Apr 09, 2018 22:45
Postitas Marko647
Ja läinud ta ongi, oli tore masin, aga kuna kahte ei jaksa pidada ja läbisõit on pigem kasvanud tuleb liikuda vähe ökoma masina rüppe...

Pilt