2. leht 3-st

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: N Veebr 01, 2018 12:46
Postitas Ainar
Hei, mul sama lugu, et kui töötavamootoriga tuled nulli keerata strobob 5-6 korda. Anomaalia, prinid uued Osramid. Vanad olid erinevad Philips vs Osram, siis sellist asja ei olnud. Kui rohtu leiad anna teada. Ise olen vältinud välja keeramist töötava mootoriga, aga teinekord on vaja pimedalajal seisma jääda ja parkidele keerata, siis see strobotamine jälle algabki.

Terv, Ainar

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: N Veebr 01, 2018 20:37
Postitas I-Vaari
LED ehk sobib H7 asemele kaugtule elementi kuid vähemalt Soome foorumi andmetel ei ole ükski SAABiomanik leidnud sellist LED i mis sobiks lähitule elementi asetamiseks. Ja kes proovis ostis ikkagi uue D1S vöi kvaliteetsema H7 oma ülesannet täitma.
Vilkumise kohta - kuna liigud Tartu / Helsinki vahel siis antud tekst ehk arusaadav ja pöhjus SAAB i elektrisüsteemi "mingi omapära"...
- Tarjotaksemme loppuasiakkaillemme turvallisen ja luotettavan tuotteen, suosittelemme aina käyttämään Philipsin valmistamaa polttimoa.
- Varmistaaksenne että oikeanlainen polttimo on asennettu autoon tarkistakaa 10-numeroinen osanumero, joka on painettu polttimon pohjaan 9285.147.294. Ks alla.
- Philips on tällä hetkellä ainoa toimittaja, joka valmistaa kyseistä Xenon-polttimoa.
- Polttimo on saatavilla Saab-osanumerolla 540 24 33

Pole ise kahjuks Helsinki-Espoo-Vantaa piirkonna ORIO müügisalongi külastanud veendumaks kas see jutt vastab töele.
Ei ole ka esilaternat tükkideks lammutanud kuid MY 2006 alates vist mingi ekraan pirni ees muudab asendit kui kaugtuled sisse lülitada (klöps tulede ümberlülitusel).

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: N Veebr 01, 2018 22:05
Postitas 9-5LPT
Aliexpressis d1s valik tâitsa olemas, katsetan igatahes mingeid keskmises hinnaklassis variante, Volvol on ennast igati õigustanud - kui ei toimi, siis läheb soovitatud xenon sisse. :)

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: R Veebr 02, 2018 1:53
Postitas Ainar
Hei, hiinakatega olen lugenud plokkisurmadest ja oranzirelee suremisest. Võta ikka kohe korralikud. Kahjuks teadmatusest tellisin Osramid, aga nuud I-Vaari kirja lugedes oleks pidanud Philipsid vist võttma. Mina tellisin siit, kiire tarne: http://www.diagnostikaseadmed.ee/et/19-d1s

Terv, Ainar

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: R Veebr 02, 2018 6:03
Postitas 9-5LPT
Ainar kirjutas:
R Veebr 02, 2018 1:53
Hei, hiinakatega olen lugenud plokkisurmadest ja oranzirelee suremisest. Võta ikka kohe korralikud. Kahjuks teadmatusest tellisin Osramid, aga nuud I-Vaari kirja lugedes oleks pidanud Philipsid vist võttma. Mina tellisin siit, kiire tarne: http://www.diagnostikaseadmed.ee/et/19-d1s

Terv, Ainar
Mina räägin LED pirnidest, mitte xenonitest, xenoneid ei telliks never ever hiinast.
Seal mingi 70-130 euri paari hind ja nagu mainisin, siis Volvol õigistavad ennast väga, loodetavasti toimivad luuptulega veelgi paremini.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: T Veebr 13, 2018 20:00
Postitas 9-5LPT
Nädalavahetusel lasin poleerida esituled, nüüd näeb öösel ka sõita. Täna said udukatesse halogeenide asemele LED pirnid, 12k luumenit ja 72w paar. Pesulas käisin ka, üks kerge improviseeritud photoshoot järgnes sellele vvs-i ja Aixxiga, kaameraid muidugi mõista kellelgi kaasas polnud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: N Mär 15, 2018 19:17
Postitas 9-5LPT
Vahepeal tehtud õlivahetus Veiko garaažis, 231700 läbisõidul. Enne seda jõudis põlema veel minna mootorituli ühel rahulikul möödasõidul - õlivahetuse ajal leidsime selle vea ka ülesse, turbol lõdvik otsast ära tulnud (kuigi edasi rebis ikka sama mõnusalt tagumikudüno järgi - ju midagi ikka õigesse kohta ka läks.). Paar päeva sain sõita, kuniks jäle tuli põlema läks (jällegi mingil suvalisel rahulikul sõiduhetkel), esmasel vaatlusel ei tundunud sama vooliku veaga tegemist olema, nädalavahetusel vaatan kapotialuse üle.
Veikov kaudu saavad tellitud kõik uued sinised voolikud, saab selle mootoritule ehk kontrolli alla.

Paar pilti ka:
Tonnine oli mu oma enne 9-5te.
Pilt
Pilt
Pilt

Videolõik 80-135km/h

https://www.youtube.com/watch?v=m8NNheYn85o

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: L Mär 17, 2018 17:32
Postitas 9-5LPT
Vaba nädalavahetus Soomes ja mis mul siin peale diivanil lösutamise muud ikka teha on, kui iluvõre eest võtta ja juppideks kiskuda ning mustaks värvida (keskmine grill tahab võrgutamist saada või peaks netist ostmise varianti otsima, teised on eelmise omaniku poolt ostetud valmislahendus). Proovisin ka viga leida mõne lahtioleva lõdviku näol, kuid ei jäänud ühtegi silma, järgmine nädal liigun Eesti poole ja saab kuskil arvuti sappa panna.
Avastasin põhja alla kiigates veel lekkiva sumbuti suka, läheb plaanitavatesse töödesse kirja.
Kellelgi mõni hea idee on värvi kombo näol velgedele, siis võib pakkuda - praeguse seisuga olen mõelnud kodarad pealt halliks jätta ja ülejäänud mustaks värvida. Mingid 15-20mm on mõtteis, et rattad natuke rohkem koopast väljapoole tuleksid.
No pic, no proof nagu öeldakse:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: P Mär 18, 2018 12:08
Postitas 9-5LPT
Täna paigaldasin koeravõre, mitte et mul koer oleks, aga autoga kaasa ta tuli ja mis ta tühja ikka seisab. Paigaldus oli lihtne, neljast nurgast kinni ja kokku läks mingi 3 minutit ehk, ootasin midagi keerulisemat.

Pilt

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: P Mär 18, 2018 16:38
Postitas Fastaero
Antud masinaga on selline probleem , et kui ta mulle vastu tuleb tekib mul miskipärast tunne nagu sõidaks iseendale vastu :D. Edu ja jaksu!

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: P Mär 18, 2018 16:45
Postitas 9-5LPT
Fastaero kirjutas:
P Mär 18, 2018 16:38
Antud masinaga on selline probleem , et kui ta mulle vastu tuleb tekib mul miskipärast tunne nagu sõidaks iseendale vastu :D. Edu ja jaksu!
Esimene stange on erinev ja akvaarium ka säilib senikauaks, kuni keretööd tehtud saavad..siis võib kunagi mingi fotoshoodi teha suve poole. Tule ikka üritustele ka, aprilli alguses on bowling (iga kuu esimesel teisipâeval midagi toimumas)! :beer:

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: P Mär 18, 2018 21:50
Postitas germpz
9-5LPT kirjutas:
P Mär 18, 2018 12:08
Täna paigaldasin koeravõre, mitte et mul koer oleks, aga autoga kaasa ta tuli ja mis ta tühja ikka seisab. Paigaldus oli lihtne, neljast nurgast kinni ja kokku läks mingi 3 minutit ehk, ootasin midagi keerulisemat.
Kuidas alumise otsa kinnitasid? Minul ripub sama võre vaid ülevalt ja kehvema tee peal koliseb.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: E Mär 19, 2018 4:44
Postitas 9-5LPT
germpz kirjutas:
P Mär 18, 2018 21:50
9-5LPT kirjutas:
P Mär 18, 2018 12:08
Täna paigaldasin koeravõre, mitte et mul koer oleks, aga autoga kaasa ta tuli ja mis ta tühja ikka seisab. Paigaldus oli lihtne, neljast nurgast kinni ja kokku läks mingi 3 minutit ehk, ootasin midagi keerulisemat.
Kuidas alumise otsa kinnitasid? Minul ripub sama võre vaid ülevalt ja kehvema tee peal koliseb.
Kinnitasin selle kronsteini külge, kuhu istmedki kinnituvad - kui sul see osa puudub, siis tugevamad kaablisidemed võiks ka asja ära ajada :) Pärast teen pilti, kuidas välja näeb originaalvidin.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: T Mär 20, 2018 0:13
Postitas caarel
germpz kirjutas:
P Mär 18, 2018 21:50
Kuidas alumise otsa kinnitasid? Minul ripub sama võre vaid ülevalt ja kehvema tee peal koliseb.
Pika peale hakkab ka originaal vigisema kinnitustest, kuna on metall metalli vastas. Ise mässisin termoisoleeruvaga otsad ja jäi vait.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: T Mär 20, 2018 5:02
Postitas 9-5LPT
caarel kirjutas:
T Mär 20, 2018 0:13
germpz kirjutas:
P Mär 18, 2018 21:50
Kuidas alumise otsa kinnitasid? Minul ripub sama võre vaid ülevalt ja kehvema tee peal koliseb.
Pika peale hakkab ka originaal vigisema kinnitustest, kuna on metall metalli vastas. Ise mässisin termoisoleeruvaga otsad ja jäi vait.
See hea idee, teen ennetavalt! ✌️

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Mär 21, 2018 18:35
Postitas 9-5LPT
Mootorituli sai kustu, keel inglise keele peale - veaks ongi lekkiv sukk tõenäoliselt (95%), sest lambda viga näitas, veikov-le tänud siinkohal.
Sattusin ka kodukanti ja kunagi märtsi kalendri tähtaeg läheneb, siis kaamera oli seekord kaasas:

Pilt

Pilt

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Mär 21, 2018 18:50
Postitas vvs
Äge värv ikka 8-)

Kunagi teeme korraliku fotoshoodi ka :)


Inglise keele panin mina SID-ile, palun-aitäh :D

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Mär 21, 2018 19:24
Postitas entson
Kui sukk on pärast lamdat,siis miks peaks katkine sukk näitama lamda viga? Ennem oleks ehk heitgaasid paigast.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Mär 21, 2018 19:34
Postitas 9-5LPT
entson kirjutas:
K Mär 21, 2018 19:24
Kui sukk on pärast lamdat,siis miks peaks katkine sukk näitama lamda viga? Ennem oleks ehk heitgaasid paigast.
Kuna sukk lekib (nähtavalt) ja lambda viga näitas, siis nii arvan ja arvas ka Veiko, peaks ehk isegi kahe lamdaga olema. Tuli on hetkel kustus, kunagi tuleb vahetus ette võtta.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Mär 21, 2018 19:49
Postitas Ron24
9-5LPT kirjutas:
K Mär 21, 2018 18:35
Mootorituli sai kustu, keel inglise keele peale - veaks ongi lekkiv sukk tõenäoliselt (95%), sest lambda viga näitas, veikov-le tänud siinkohal.
Sattusin ka kodukanti ja kunagi märtsi kalendri tähtaeg läheneb, siis kaamera oli seekord kaasas:

Pilt

Pilt
Alumisel pildil sul nagu vasaku udutule juures ripub miskit!

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Mär 21, 2018 20:34
Postitas wilddog
Ron24 kirjutas:
K Mär 21, 2018 19:49
9-5LPT kirjutas:
K Mär 21, 2018 18:35
Mootorituli sai kustu, keel inglise keele peale - veaks ongi lekkiv sukk tõenäoliselt (95%), sest lambda viga näitas, veikov-le tänud siinkohal.
Sattusin ka kodukanti ja kunagi märtsi kalendri tähtaeg läheneb, siis kaamera oli seekord kaasas:

Pilt

Pilt
Alumisel pildil sul nagu vasaku udutule juures ripub miskit!
Nina tatine või habe ajamatane.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Mär 21, 2018 20:50
Postitas 9-5LPT
Jah, märkasin ise ka, kaabliside plehku pääsenud, hoiab LED plokki kinni seal yldiselt.
Aga kuna avaliku tee peal tehtud pilt, siis ei olnud aega sättida :)

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: N Mär 22, 2018 0:54
Postitas veikov
Näitas katalüsaatori viga. p0420

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: N Mär 22, 2018 8:08
Postitas 9-5LPT
Õige jah, mul olid korteri remondi asjad meeles mõlkumas rohkem :beer:

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Apr 18, 2018 19:59
Postitas 9-5LPT
Nädalavahetusel sai esimeste tuledemajandusega tegeletud:
Külge said Philipsi X-treme vision gen 2 pirnid, ülevaatuspunktis sai tulesid pisut kõrgemale ka reguleeritud - paremaks läks küll, aga ma ei tea - võibolla ootan liiga palju sellest Saabist, aga tahaks paremat. Pole päris kuiva asfaldiga öösel sõitnud ka muidugi veel, ehk siis olen rahul.
Strobob ikka samamoodi, aga see mind eriti ei häiri.
Parktuled läksid ka LED-id, udukatel ka teine tiir sees, kuna esimesed said niiskust. Kaugtuled jäävad halogeenid - nendest paremaid pole mu silmad veel näinud.
Tuled käisid lihtsalt eest ära:
Suunatuli plastikaasast lahti, iluvõre eest ja kokku kolme poldiga oli ainult kinni.
Salongi tellisin ka uued pirnid, ehk Särevere hoolduspäevaks jõuavad.

Tagaluuki ja esimest iluvõre võib mulle pakkuda, kui kellelgi juhtub olema üle/seisma jäänud.

Avastasin, et vin koodi järgi on mul 2003 masin, samamoodi arvab ka tech2, aga paberites 2002.

Pilt