3. leht 3-st

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Apr 18, 2018 22:35
Postitas heff
Üsna tavaline autotootjatel, et mudeliaastad ja "päris" aastad täielikult ei klapi. Ilmselt Sul ongi MY03 masinaga tegu, lihtsalt tehasest välja veerenud ja arvele võetud 2002. a. teises pooles. Suvel oli tehases puhkus ja kui suve lõpus tootmine algas, toodeti juba järgmise aastakäigu mudelit.
Endal 9-3'ga sama, VIN järgi on 2009, aga arvele võetud sügis 2008. Samamoodi eelmine 9-3 oli VIN järgi 2003 aga toodeti 2002 kuigi ametlikult 2002a 9-3 sedaani polegi olemas :)

Teemas oleva auto kohta ka kommentaar - väga ilus ja kuigi ma ise 9-5'tesid muidu ei fänna, siis Aero bumper koos nende Hirschi velgede ja selle värviga on 5+ kombo ning teeb tavalisest perevagunist üsna erilise lennuki. :notworthy:

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: N Apr 19, 2018 9:02
Postitas AndresV
9-5LPT kirjutas:
K Apr 18, 2018 19:59
... esimest iluvõre võib mulle pakkuda, kui kellelgi juhtub olema üle/seisma jäänud.
Kas mustast juba isu täis või aerosool ei taha peal püsida?

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: N Apr 19, 2018 11:00
Postitas 9-5LPT
AndresV kirjutas:
N Apr 19, 2018 9:02
9-5LPT kirjutas:
K Apr 18, 2018 19:59
... esimest iluvõre võib mulle pakkuda, kui kellelgi juhtub olema üle/seisma jäänud.
Kas mustast juba isu täis või aerosool ei taha peal püsida?

Üks on kuskile plehku saanud lihtsalt, must on selle sinisega igati moos valik :)

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: L Apr 21, 2018 22:57
Postitas 9-5LPT
Nii, täna tööl tuli hea (või rumal?) idee kaks velge plastidipiga üle katta ja seda peamiselt kolmel põhjusel:
1)kuna nagunii oli plaanis nad mustaks värvida, siis oli hea ja odav viis seda näha kuidas sobiks
2)Mul oli liiga palju vaba aega
3)Tegutsen tihti hetke ajendil

Velgede auto alt kätte saamine oli ehk kõige keerulisem ja ilma härra kuvaldata see õnnestunud polekski. Mingit erilist kvaliteeti taga ei ajanud, aga velgede pealispinna proovisin võimalikult puhtaks teha:

Pilt
Pilt
Pilt

Aga et elu liiga igav poleks, siis koju sõites ühest aeglasemalt liikujast sujuvalt möödudes otsustas 5s käik, et temaga möödasõite ei tehta ja viskas ennast välja..proovisin veel paar korda teda rakendada, aga kuna see isegi toore jõuga sees ei püsinud, siis liiklesin edasi 4da käiguga, mis tähendas maanteel 95ga liigeldes ca 3000rpm-i ehk siis mulle võib käigukasti ka pakkuda..mingi kood on seal peal m57 b05, mingid rattad uue kasti soetamiseks juba pöörlevad aga elu on näidanud, et kuni kasti hoovis pole, tuleb raudu tules hoida. Miks ma kasti otsin? Sest mootoripadjad olid visuaalsel vaatlusel korralikud, 5da jõuga sees hoidmine lõppes õudsa häälega ja teisedki targemad arvasid, et ehk on sünkrod kastil läbi.

Pilt

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: L Apr 21, 2018 23:33
Postitas S9K
Nope, must ei sobi. Mitte midagi ei saa enam aru. Gunmetal või midagi, waaaay better kindlasti. Aga auto värv on väga eht.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: L Apr 21, 2018 23:45
Postitas 9-5LPT
S9K kirjutas:
L Apr 21, 2018 23:33
Nope, must ei sobi. Mitte midagi ei saa enam aru. Gunmetal või midagi, waaaay better kindlasti. Aga auto värv on väga eht.
Jah, endale ka ei meeldi must aga vâhemalt on 7 euro (vs värvimise 160) eest see selgeks tehtud 😀

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: P Apr 22, 2018 11:23
Postitas 13piisab
5.käigu hammasrattad asuvad muudest eraldi kasti otsakaane all. Enne kastivahetuse plaanimist on mõistlik leida pool tunnikest, et "ratas alt ja kaas maha" uurimine teha.
ka 5.k sünkronisaatorid on selle kaane all ja nendne vahetus on ca tunni töö. Oluline on käiguvahetuskahvli pulka oma normaalasenditest mitte välja sikutada - kui see juhtub, pole kasti mahavõtust pääsu.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: P Apr 22, 2018 12:38
Postitas Riho1231
13piisab kirjutas:
P Apr 22, 2018 11:23
... Oluline on käiguvahetuskahvli pulka oma normaalasenditest mitte välja sikutada - kui see juhtub, pole kasti mahavõtust pääsu.
Hahaha :D
Ma suutsin tonnise kasti tehes kaks korda järjest sama reha otsa astuda :D ja pidin iga kord ka kasti pulkadeks võtma, et see varras sinna tagasi saada.
Ei olnud tore.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: P Apr 22, 2018 18:17
Postitas I-Vaari
Vaata ka üle see detail ( https://www.maptunparts.com/transmissio ... 98-04.html ) ja köik mootorit ja käigukasti ja poolraami toetavad puksid. Ka käigukastiöli värskus / öige kogus on suuremate kw / nm puhul väga tähtis. Kui käikude lülitumine ei ole täpne on ikaldus kiire tulema.

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: R Apr 27, 2018 22:00
Postitas 9-5LPT
Nonii, Veiko(v) ja natukene ka Torque abiga sai see Saabike jälle liikvele. Vahetasime 5nda käigu hammakad ära ja mured kadusid, vanad olid kõvasti pihta saanud. Lisaks tehtud ka õlivahetus kastile läbisõidul 235001km.
Mina tänan! :)

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: E Mai 07, 2018 17:54
Postitas 9-5LPT
Täna sai uus sukk külge keevitatud, kohe rahulikum sōita.
Auto on müügis ka! :)

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: E Mai 07, 2018 17:56
Postitas ill
9-5LPT kirjutas:
E Mai 07, 2018 17:54
Täna sai uus sukk külge keevitatud
Jube mis teil seal tartus toimub. :lol:

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: E Mai 07, 2018 17:58
Postitas 9-5LPT
ill kirjutas:
E Mai 07, 2018 17:56
9-5LPT kirjutas:
E Mai 07, 2018 17:54
Täna sai uus sukk külge keevitatud
Jube mis teil seal tartus toimub. :lol:
Mismōttes? Vihjad Viljari perekonna nimele? :D

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: E Mai 07, 2018 20:37
Postitas vvs
Korras Sukk on hea Sukk :)

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 225kW, 2002, 9-5LPT

Postitatud: K Mai 09, 2018 15:38
Postitas 9-5LPT
Minu poolt teema lōpp, Saab läks asjaarmastajale ja tehakse temaga veel suuri asju.