Saab 9-5 SE 2.0 110kw aut, 1998, Chipy
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jee!
kas oled kuulnud ka 9-5 olevatest tüüpvigadest ( loodan, et oskajad mehed täiendavad):
puudulik õlitus, vilets karterituulutus, rikkis sid-id, siis veel see,et ahju kyljest mingid asjad murduvad, di läheb tavaliselt läbi, ja see garetti turbo ei kõlba ka kuskile + veel vanad vaakumvooliud, vana rihm ja vilistavad rullid, mis kohe otsad annavad. muidugi veel tagasilla puksimajandus, ja sama ka eespool ja ka kehvad tehase poolt pandud amordid.
aga kui see kõik sulle nohu on, siis jääb järele suurepärane sõidurõõm!
kas oled kuulnud ka 9-5 olevatest tüüpvigadest ( loodan, et oskajad mehed täiendavad):
puudulik õlitus, vilets karterituulutus, rikkis sid-id, siis veel see,et ahju kyljest mingid asjad murduvad, di läheb tavaliselt läbi, ja see garetti turbo ei kõlba ka kuskile + veel vanad vaakumvooliud, vana rihm ja vilistavad rullid, mis kohe otsad annavad. muidugi veel tagasilla puksimajandus, ja sama ka eespool ja ka kehvad tehase poolt pandud amordid.
aga kui see kõik sulle nohu on, siis jääb järele suurepärane sõidurõõm!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
nahh te irisete selle 9-5 tüüpvigade üle. sõidab raip küll ja nagu kell, kui korralikult hooldad ja jälgid. Ja pagana kiiresti on suuteline sõitma. Ja vaikselt. Ja mugavalt. Ja kiirelt. Ja kiirelt :D
Näidake üks auto, millel tüüpviga ei oleks... Niipalju, kui mina saabirontidega kokku olen puutund, nad aint tüüpvigadest koosnevadki. Ja endiselt leian ma, et see on maailma kunnim automark.
Näidake üks auto, millel tüüpviga ei oleks... Niipalju, kui mina saabirontidega kokku olen puutund, nad aint tüüpvigadest koosnevadki. Ja endiselt leian ma, et see on maailma kunnim automark.
Täpselt, sõidab kui korralikult hooldada. Ma rõhutan "korralikult" ja "hooldada". Kui aga hooldamata auto otsa satud, siis on natukene kirves teda jälle korralikult sõitma saada.
Algselt postitas: miku
nahh te irisete selle 9-5 tüüpvigade üle. sõidab raip küll ja nagu kell, kui korralikult hooldad ja jälgid. Ja pagana kiiresti on suuteline sõitma. Ja vaikselt. Ja mugavalt. Ja kiirelt. Ja kiirelt :D
Näidake üks auto, millel tüüpviga ei oleks... Niipalju, kui mina saabirontidega kokku olen puutund, nad aint tüüpvigadest koosnevadki. Ja endiselt leian ma, et see on maailma kunnim automark.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
sorry, et risustan su teemat
mis on korralik hooldus? käite korra kuus tshekkamas teeninduses egas miskit viga pole??? kui miskit kõrv kuuleb siis kohe teenindusse?? ametlik hooldusvälp on ammu siin tegijate poolt maha tehtud...:wise:
mis on korralik hooldus? käite korra kuus tshekkamas teeninduses egas miskit viga pole??? kui miskit kõrv kuuleb siis kohe teenindusse?? ametlik hooldusvälp on ammu siin tegijate poolt maha tehtud...:wise:
korralik hooldus on iga 10k järel õlide ja filtrite vahetus, tehase hooldusvälp siis kõik muu, mis ette nähtud. Kuna meil bensiin on nagu on, teed ka, siis tahab tihemini perra kaemist lihtsalt.
Eesti tingimustes see veermiku ots kipubki minema, kuna teed on lahedad. Ja siis õlid jms seoses sellega, et kütus tekitab rohkem kakat.
Eesti tingimustes see veermiku ots kipubki minema, kuna teed on lahedad. Ja siis õlid jms seoses sellega, et kütus tekitab rohkem kakat.
et siis oma auto müüki:
hõbedane SE varustusega 9-5, 2.0 mootoriga 110kw automaat. Sõitnud 124000km, mis Trionicu arvates võib täiesti tõene läbisõit olla. Vahetatud tagasilla puksid, õlid-filtrid ja vaakumvoolikud, lisatud tuulutuskit. SID täiesti korras, stereo 7 kõlariga, tumehall nahk sisu, tume puit armatuur; seest igati ilus ja rappimata. Väljast on ka kuidagi harjumatult sile veel, all 16 5 kodaraga valuveljed.
hind 107000.-
tel 5088676
hõbedane SE varustusega 9-5, 2.0 mootoriga 110kw automaat. Sõitnud 124000km, mis Trionicu arvates võib täiesti tõene läbisõit olla. Vahetatud tagasilla puksid, õlid-filtrid ja vaakumvoolikud, lisatud tuulutuskit. SID täiesti korras, stereo 7 kõlariga, tumehall nahk sisu, tume puit armatuur; seest igati ilus ja rappimata. Väljast on ka kuidagi harjumatult sile veel, all 16 5 kodaraga valuveljed.
hind 107000.-
tel 5088676