1. leht 1-st
Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: N Mär 15, 2018 23:09
Postitas torque
Hei.
Alustan nagu paljud teised, et Saabi haigus on jõudnud pöördumatusse faasi, aga see on ainult hea
Kes päästab tonniseid kes 96-si kes classikuid, aga mina avastasin 2-3 aastat tagasi diislis peituva jõu. Ja no see madalalt vääne see on omaette nauding. Kuna hind oli oluline siis langesid valikus olnud selle aastakäigu vag grupi masinad välja, kuna vastuvõetava mootoriga isendid kallimad (tegelen nendega seoses tööga) Igaljuhul valituks osutus maha laidetud 3.0 diisel izuzu mootor 9-5 peal. Auto aastast 2005 kõikide lisadega, välja arvatud vent istmed ja tagaistme soendus. Plaan mootor üle käia ja korralik uuenduskuur teha ja siis "väike" mootori tarkvara upgrade teha, et näha mida see mootor suudab kannatab.
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: R Mär 16, 2018 8:23
Postitas veikov
Tore näha et Saabe juurde tuleb
aga et siis 900 unarusse ei jääks!
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: R Mär 16, 2018 20:34
Postitas denczik
See pidi ju müstiliselt hea võimsusega olema ökopill
huvitav valik!
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: R Mär 16, 2018 21:44
Postitas rantto
Julge hundi rind on teagi mida täis. Jõudu ja jaksu ehitamisel.
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: L Mär 17, 2018 16:42
Postitas vunts123
Edu autoga ja hoian silma peal teemal!
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: P Mär 18, 2018 9:25
Postitas Pootsman
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: P Mär 18, 2018 10:07
Postitas 9-5LPT
Selle hääl on küll tummine!
Edu torque’le 9-5ga!
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: T Mai 08, 2018 11:50
Postitas torque
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: L Aug 25, 2018 21:45
Postitas torque
Nonii pikk aeg on möödas. Olen laisk kirjutaja. Teen siis kokkuvõtte vahepealsest. Esimene remont, kokkupanek ei lõppend hästi, mingi 200 km sõitu ja surve jälle sees, ok teeme uuesti, võtsin plokikaaned maha ja viga oli kohe näha. Silindri pealt jahutussärki tahmased, samamoodi näha plokikaanetihendi pealt. Külge läksid siis victor reinzi tihendid. Lähemalt võrreldes elringi tihendiga siis elringi omadel veidi kõrgem silindri äär ja läksid külge siis teine kord elringi tihendid. Ploki lihvisin ka pealt uuesti üle suure lihvklotsi ja suure liivapaberi klotsiga. Uurisin seda plokki ka veits kuna mul neid nüüd 2 ,ühest plaanis laud teha
Mingit tihendit sealt silindri alt keeruline leida. Probleem on ikka pigem jah silindri "alla kukkumises" kuigi see vajumine on 0,04-0,06 mm siis sellest juba piisab. Wisi järgi ei tohi olla rohkem kui 0,04 mm. ploki äärest. Peale lihvimist mõõtsin siis lehtkaliibri ja "rihtlatiga" ja kokku panek. Nüüd auto sõitnud, ligi 6000km kõik hea. Kütusekulu väike, minek hea, kuigi tegu on 3liitrisega aga suht väheste kw võrreldes teiste 3 liitristega, seda tänu teatud andurite puudumise , kehva cooleri jahutuse pärast ja suht algelise mootoritarkvara pärast, siis annab ka seda tunduvalt paremaks arendada
Ja selles osas tööd käivad
Hammasrihma osas pooldan daycot ja gatesi, soonrihma puhul väga vahet ei näe.
Nüüd tegeleme välimuse ja softi osas. Paar pilti ka.
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: R Okt 12, 2018 13:48
Postitas torque
Et siis sai dynos käidud, tulemus siis ratast mõõdetuna ja originaal softiga.
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: R Nov 09, 2018 17:12
Postitas torque
Re: Saab 9-5 3.0tid, 2005, torque
Postitatud: K Mai 20, 2020 0:42
Postitas torque
Auto müügis kui kellegil peaks huvi olema, kere heas seisus, tahab nipet näpet tegemist kindla huvilise puhul teen ise ära, autosi lihtsalt palju juba, aga Saab on ikka mega hea.