Saab 9-5 Aero 2.3T 184kW, 2004, Skrow
Postitatud: R Juun 01, 2018 10:30
Niisiis..saabusin üks hommik, paar nädalat tagasi, tööle ja parkisin oma 9-5 SE kenasti otse lageda taeva alla päikese kätte praadima. 8h hiljem rõõmsalt vilet lastes ja auto poole jalutades hakkas esimese asjana kulmu kortsu kiskuma asjaolu, et nupp võtmel mis tavapäraselt on mulle uksed avanud, ei soovinud seda enam sootuks teha. Noh..on ka ilma kesklukuta autosid omatud ja ukse manuaalseks avamiseks vajalik randmenõks selge.
Kuuma autosse istudes ja võtit lukku susates sähvas aga SID'l vastik teadaanne mis meenutas kohe mitu ununenud vandesõna.
Tõin kodust ka teise võtme kuid error on error ja taandusin kurvalt remondiplaane pidama.
Aeg vist oli õige sest just siis jäi silm peale müüdavale Aerole millelt enam ei õnnestunud mõtteid eemale saada. Kuna asukoht oli Tartu siis helistasin kiirelt omanikule ning samal õhtul sain masinale pilgu peale visata ja pisut linnavahel tiirutada. Mees oli auto eelmine kevad lõuna Rootsist toonud kus too oli saanud pisuke seista (2014-2016). Seda ilmestasid mitmed roostelaigud 9-5'ele klassikalistes kohtades kuid see minu meelt enam ei muutnud kuna veermik oli vaikne, mootor tundus mõnusalt tihe ja 2004 aasta manuaal kastiga sedaan Aero (Silver) oligi see auto mida ma esimest Saabi ostes taga asjasin kuid ilma jäin.
Auto oli esialgu kaetud paksu pigikihi ja lendroostega kuid peale paari põhjalikumat leotust ja mõnda tundi rügamist ei tundunudki asi nii hull kui alguses paistis. Kiirkorras said roostekohad ka muundurit ja kruntvärvi tunda kuniks on võimalik keretööd korralikult ära teha lasta.
Paberipakk mis autoga kaasa tuli on rikkalik ja näitab, et masin on Rootsis käinud hooldustes korrapäraselt ning Eestis olles on hoolduskohaks olnud Troost.
Üks vihje ka kõigile kollaseks tõmbunud tuledega auto omanikele - Autosol Metal Polish.
Mõlema tule tegemiseks kulus aega umbes 20 minutit, käsitsi mikrofiiber lapiga poleerides. On variante mis tagavad parema tulemuse kuid kui pole õigeid tööriistu käepärast siis 20 minuti kohta ei ole paha.
Koos vanema õega:
ja peale pesupäeva:
Kuuma autosse istudes ja võtit lukku susates sähvas aga SID'l vastik teadaanne mis meenutas kohe mitu ununenud vandesõna.
Tõin kodust ka teise võtme kuid error on error ja taandusin kurvalt remondiplaane pidama.
Aeg vist oli õige sest just siis jäi silm peale müüdavale Aerole millelt enam ei õnnestunud mõtteid eemale saada. Kuna asukoht oli Tartu siis helistasin kiirelt omanikule ning samal õhtul sain masinale pilgu peale visata ja pisut linnavahel tiirutada. Mees oli auto eelmine kevad lõuna Rootsist toonud kus too oli saanud pisuke seista (2014-2016). Seda ilmestasid mitmed roostelaigud 9-5'ele klassikalistes kohtades kuid see minu meelt enam ei muutnud kuna veermik oli vaikne, mootor tundus mõnusalt tihe ja 2004 aasta manuaal kastiga sedaan Aero (Silver) oligi see auto mida ma esimest Saabi ostes taga asjasin kuid ilma jäin.
Auto oli esialgu kaetud paksu pigikihi ja lendroostega kuid peale paari põhjalikumat leotust ja mõnda tundi rügamist ei tundunudki asi nii hull kui alguses paistis. Kiirkorras said roostekohad ka muundurit ja kruntvärvi tunda kuniks on võimalik keretööd korralikult ära teha lasta.
Paberipakk mis autoga kaasa tuli on rikkalik ja näitab, et masin on Rootsis käinud hooldustes korrapäraselt ning Eestis olles on hoolduskohaks olnud Troost.
Üks vihje ka kõigile kollaseks tõmbunud tuledega auto omanikele - Autosol Metal Polish.
Mõlema tule tegemiseks kulus aega umbes 20 minutit, käsitsi mikrofiiber lapiga poleerides. On variante mis tagavad parema tulemuse kuid kui pole õigeid tööriistu käepärast siis 20 minuti kohta ei ole paha.
Koos vanema õega:
ja peale pesupäeva: