Tervitus
Poleks osanud arvatagi, et minu Aero-otsing lõpeb sellise isendi soetamisega, aga nii ta läks. Loomulikult seda kõige paremas mõttes.
Peale veidikest meeldivat suhtlust Kristjaniga (S9K) ja ostueelsete asjade joonde ajamist sõitsingi Viljandisse masinat koju tooma. Edaspidi võib siis kohata peamiselt Tallinna vahel vuramas.
Omasin vahepeal mõnda aega Audi A3-e ning olin juba unustamas, mida tähendab sõiduelamus. See masin aga tuletas selle taas meelde ning suurima tõenäosusega hakkab seda tegema igal järgneval sõidukorral
Tulevikuplaanidest hetkel vaid niipalju, et tegeleda natuke kosmeetikaga ning kindlasti enne talve kriitilisemad roosteprobleemid joonde ajada.
Lisaks vajab ülevaatamist parempoolne armatuuril olev kõlar, mis oma heaks arvamise järgi kord mängib, kord edastab ainult mingit staatilise pinina sarnast signaali. Peale selle muidugi hoida autot üleüldiselt ka vääriliselt nii tehniliselt kui välimuse osas
Masina senise käekäigu kohta leiab lugemist S9K teemast: http://foorum.saabiklubi.ee/viewtopic.php?f=57&t=18259
Paar pilti ka, et niisama loba ei oleks:
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, ottosmoke
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mulle nüüd meenub, et ma uurisin selle pinina kohta. Veaks pidavat olema maki taga asuv pistik. Kui sa seda pininat veel kuuled, siis anna üks turakas vastu armatuuri. Nii oli kuskil välismaises foorumis kirjas, see aitab. Vähemalt teab kust viga otsima hakata. Kuna seda esines väga väga harva, siis ma selle parandamiseni ei jõudnud.