Saab 9-5 Aero wagon 184kw. MY2005, Teretali
Postitatud: L Sept 22, 2018 20:28
Sai Võhmast endale selline aparaat toodud. Üleüldse hakkasin Saabi olemasolu teadvustama kui rantto 2 aastat tagasi oma laser-red 9-5 müüs ning see mulle auto24 portaalis silma jäi. Osta kahjuks ei jõudnud, sest vaba raha tol hetkel ei olnud. Jäigi kuidagi kripeldama ja kuna nüüd tekkis vajadus teise auto järgi, siis tehtud-mõeldud. Oleks ka eelistanud laser-red värvi, aga mis seal ikka...hallikaid toone ei tahtnud, musta autot on ka omatud, seega nüüd siis chili red. Peaaegu oleks Rootsist toonud polar white 2010 aasta Griffin wagoni, aga see tehing jäi minust olenemata põhjustel siiski ära.
Auto on aastal 2005 ostetud Eestist Viking Motorsist ning terve aja ühe omaniku käes olnud (ütles veel et auto läks koos liisinguintressiga maksma ca 700 000EEK, kusjuures aero tagatiib maksis 6000EEK). Kuna omanik on ka ise autoremodiga tegelev, siis seisukord oli täitsa ok. Nüüd liigub siis Tartumaal.
Esmane plaan on tehnoolukord saada nii heaks kui võimalik ning samuti tegeleda Eestis paratamatu nähtuse ehk rooste likvideerimisega, millest saab veidi aimu allpool oleval veljepildilt (kõige hullem on kundepoolne uks, eks näis kas on mõtet taastada või pigem teise kasutatud uksega asendada), eks siis vaatab edasi.
Muu info:
Läbisõit 224 600 (õige);
Xenon,
Raadio ilma navi ja CD-boxita (Harman/Kardon);
Kahevärvilised istmed/sisu;
Tagumised parkimisandurid;
Eemaldatav kärukonks;
Esiistmed elektriga kuid mäludeta;
Tagaistmel soojendust ei ole;
Ajaga lisatud performance varuosad (viimati uuendatud 24.07.2020):
DO88 intercooler;
DO88 silicone hoses;
DO88 alu pressure pipe;
Wössner forged pistons;
GFP diverter valve;
Ferrita 3" downpipe + 200 CPSI race-cat;
Ferrita 2,5" catback;
Custom soft.
Mõned pildid:
Auto käis sel nädalal ka Troosti juures ja sai tehtud:
Mootori õli/filtri vahetus;
Salongi- ja õhufiltri vahetus;
Katusel oleva haiuime vahetus, kuna vana oli kole, kulunud ja mõranenud;
Ühe tagumise parkimisanduri vahetus;
Õlirõhu anduri vahetus;
Uued eesmised stabika puksid/varras;
Esiraamile powerflex puksid;
Tagumisele õõtsale powerflex puksid;
Ketikomplekti vahetus;
Ühe piduri vaakumtoru vahetus;
Vaakumvoolikute vahetus silikooni vastu;
Pirurivedeliku vahetus;
Jahutusvedeliku vahetus;
Täiesti kulunud embleemide vahetus (ette läks esialgu kleeps, sest Troosti juures esimest korralikku embleemi ei olnud)
Ise sai vasak külgmine suund uue vastu vahetatud, sest vana oli kivi saanud ja auk oli sees, mistõttu ka klemmid päris oksüdeerunud. Ei teagi miks eelmine omanik nii lihtsat ja odavat asja ise ära ei olnud remontinud.
Veel on lähiajal plaanis:
-tagaluugi amortide vahetus (tänud overspeedile juhiste postitamise eest, mistõttu selle töö üldse ise ette võtan) ning amortide eest tänud kasutajale germpz; [tehtud 23.09.2018]
-käigukasti õli vahetus; [tehtud 11.10.2018]
-roostega tegelemine, ilmselt Tartus Heiman Pointis, eelmine kord jäin sealse teenindusega rahule; [tehtud 12.2018]
-toonklaasid; [tehtud 17.10.2018]
-esiistme parandus (põhjus allpool pildil);
-talveks ostetud 17" alu 39 velgede (tänud kasutajale rank_k) kriimude-kraamude eemaldamine ja värvimine (hetkel all Alu 22 16" kulunud lamellidega veljed (samuti all pildil), mis peale 17" allasaamist müüki lähevad, seega kui keegi on huvitatud, siis andke teada. Iseenesest korralikud sirged ja peaaegu kriimudeta veljed); [tehtud 11.2018]
-suveks 18" velgede hankimine. Alu 50 on näiteks väga ilus velg, kuid ei tea kas seda 18" on üldse (edit: ei ole). Igatahes tahaks midagi sellist veidi peenema kodaraga ja õhulisemat. [tehtud 10.2018]
Auto on aastal 2005 ostetud Eestist Viking Motorsist ning terve aja ühe omaniku käes olnud (ütles veel et auto läks koos liisinguintressiga maksma ca 700 000EEK, kusjuures aero tagatiib maksis 6000EEK). Kuna omanik on ka ise autoremodiga tegelev, siis seisukord oli täitsa ok. Nüüd liigub siis Tartumaal.
Esmane plaan on tehnoolukord saada nii heaks kui võimalik ning samuti tegeleda Eestis paratamatu nähtuse ehk rooste likvideerimisega, millest saab veidi aimu allpool oleval veljepildilt (kõige hullem on kundepoolne uks, eks näis kas on mõtet taastada või pigem teise kasutatud uksega asendada), eks siis vaatab edasi.
Muu info:
Läbisõit 224 600 (õige);
Xenon,
Raadio ilma navi ja CD-boxita (Harman/Kardon);
Kahevärvilised istmed/sisu;
Tagumised parkimisandurid;
Eemaldatav kärukonks;
Esiistmed elektriga kuid mäludeta;
Tagaistmel soojendust ei ole;
Ajaga lisatud performance varuosad (viimati uuendatud 24.07.2020):
DO88 intercooler;
DO88 silicone hoses;
DO88 alu pressure pipe;
Wössner forged pistons;
GFP diverter valve;
Ferrita 3" downpipe + 200 CPSI race-cat;
Ferrita 2,5" catback;
Custom soft.
Mõned pildid:
Auto käis sel nädalal ka Troosti juures ja sai tehtud:
Mootori õli/filtri vahetus;
Salongi- ja õhufiltri vahetus;
Katusel oleva haiuime vahetus, kuna vana oli kole, kulunud ja mõranenud;
Ühe tagumise parkimisanduri vahetus;
Õlirõhu anduri vahetus;
Uued eesmised stabika puksid/varras;
Esiraamile powerflex puksid;
Tagumisele õõtsale powerflex puksid;
Ketikomplekti vahetus;
Ühe piduri vaakumtoru vahetus;
Vaakumvoolikute vahetus silikooni vastu;
Pirurivedeliku vahetus;
Jahutusvedeliku vahetus;
Täiesti kulunud embleemide vahetus (ette läks esialgu kleeps, sest Troosti juures esimest korralikku embleemi ei olnud)
Ise sai vasak külgmine suund uue vastu vahetatud, sest vana oli kivi saanud ja auk oli sees, mistõttu ka klemmid päris oksüdeerunud. Ei teagi miks eelmine omanik nii lihtsat ja odavat asja ise ära ei olnud remontinud.
Veel on lähiajal plaanis:
-tagaluugi amortide vahetus (tänud overspeedile juhiste postitamise eest, mistõttu selle töö üldse ise ette võtan) ning amortide eest tänud kasutajale germpz; [tehtud 23.09.2018]
-käigukasti õli vahetus; [tehtud 11.10.2018]
-roostega tegelemine, ilmselt Tartus Heiman Pointis, eelmine kord jäin sealse teenindusega rahule; [tehtud 12.2018]
-toonklaasid; [tehtud 17.10.2018]
-esiistme parandus (põhjus allpool pildil);
-talveks ostetud 17" alu 39 velgede (tänud kasutajale rank_k) kriimude-kraamude eemaldamine ja värvimine (hetkel all Alu 22 16" kulunud lamellidega veljed (samuti all pildil), mis peale 17" allasaamist müüki lähevad, seega kui keegi on huvitatud, siis andke teada. Iseenesest korralikud sirged ja peaaegu kriimudeta veljed); [tehtud 11.2018]
-suveks 18" velgede hankimine. Alu 50 on näiteks väga ilus velg, kuid ei tea kas seda 18" on üldse (edit: ei ole). Igatahes tahaks midagi sellist veidi peenema kodaraga ja õhulisemat. [tehtud 10.2018]