Saab 9-5 Aero wagon 184kw. MY2005, Teretali

Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 716
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#51

L Jaan 11, 2020 10:28

Teretali kirjutas:
L Jaan 11, 2020 9:47
Leidsin ühe variandi kuidas ära surnud elektriliselt kokkuklapitavaid peegleid uuesti ellu äratada, aga minu puhul ei töötanud. Mul on ikkagi peegli mootorid ise ära väsinud. Ühe sain liikuma - suudab ennast nüüd kokku lapata, aga mitte enam lahti. Teine ei tee ühtegi piiksu.
Kas ise remontisid selle juhendi järgi oma peeglid ära?
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 141
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#52

L Jaan 11, 2020 18:33

Ise jah. Hoidsin esimest korda elus jootekolbi käes mistõttu esteetiline see jootekoht ei jäänud, aga kuna peegel liikus, siis ju sai ok. Kõige tüütum oli selle vana kaitsme väljapuhastamine. Uued kaitsmed tellisin oomipoest. Võtsin mõned varuks, aga kuna mul asja ei saanud sellest parandusest siis need on üle. Samuti on üle see üks moodul mille ära tegin, ei hakanud peegli sisse jätma panema kuna mingit tolku seal tast ei ole. Et kui huvi on võin ära anda. Nii vast lihtsam proovida oma autol kui ise nokitsema hakata.
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 141
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#53

L Jaan 11, 2020 19:06

Eelmise aasta lõpus saabunud jupid said nüüd Troosti meeskonna juures külge. Tehtud sai:

Mootoril uued sepiskolvid+saaled koos mootoriõli ja õlifiltriga. Õlikulu mure nüüd usutavasti lahenenud;
Plokikaas sai ka lihvitud;
Selgus et väljalaskekollektoris oli mõra, sai see kaa "uue" kasutatud varuosa vastu vahetatud;
do88 vahejahuti koos uute lõdvikutega;
do88 lõdvikud jahutusvedeliku jaoks. Aga selgus et eelmine omanik on kunagi radikat vahetanud ja aretanud külge vanema 9-5 radika, mis on heas seisukorras, aga ühte uut silikoonlõdvikut ei olnud seetõttu võimalik külge panna;
Sai pandud uus diverter valve (ei teagi eestikeelset nime sellele) Austraalia firmalt GFP. Isegi minu standardse turboga on tunda et gaasipedaal on palju tundlikum ja turbo-lag on väiksem. Usun et suurema turbo puhul on vahe veel rohkem märgatav. Selle ostuga kindlasti väga rahul.
Termostaadi vahetus + uus jahutusvedelik;
Taha uued klotsid/kettad;
Ühe parkimisanduri remont. Aasta jooksul juba kolmas (siiani kõik erinevad) mis on ära surnud. Tundub et ongi 15a elueaga varuosa et kõik koos saba annavad.

Ja väike meeleolupilt kapoti alt.

Pilt
owl
Captain Slow
Postitusi: 244
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#54

L Jaan 11, 2020 20:39

Kas see diverter valve äkki mitte GFB toode pole?
Kena igatahes.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 141
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#55

L Jaan 11, 2020 21:48

owl kirjutas:
L Jaan 11, 2020 20:39
Kas see diverter valve äkki mitte GFB toode pole?
Just see. Kes endal ka veidi ennetavat hooldust või upgrade plaanib teha, siis igatahes soovitan.
Vasta