SAAB 9-5 Vector Sport 2001, aeromobiil
Postitatud: L Okt 20, 2018 10:28
Tervist!
Olen siin foorumis uus. Olen eelnevalt olnud ja siiani olen BMW omanik ning tegutsenud ka BMW foorumis. Suvel sai ostetud endale 60 000km sõitnud 2009. aasta BMW E60...Nüüd talve lähenedes ajasin BMW garaaži ja tekkis vajadus uue auto järgi, millega käia kaitseväes aega teenimas ning nädalavahetuseti kasutada. Mulle on alati Saabid meeldinud, kuna nad on nii teistsugused...torkavad silma linnapildis (vähemalt minule). Peretuttavatel on olnud 2000. aasta Saab 9-5 juba üle 10 aasta ning Saab 9-3 2008.aasta ning olles nendega varasemalt sõitnud, tekkis mõte ka endale SAAB soetada. Kindel soov oli 9-5 vahemikus 2001-2005 ning kas 2.3 136kw või 2.3 184kw mootoriga. Kahjuks Aero varianti on meie autoturul vähem ning need on kas liiga kallid või mitte piisavalt heas seisus.
Eelmine nädalavahetus käisin Tallinnas vaatamas üht 2003.aasta SAAB 9-5, millel oli väidetavalt 100 000km kellal ning 1 omanik aastast 2006. Lubati, et autol pole kriimustusi ja kogu tehniline pool korras. Reaalsus oli see, et polnud mitte ühtegi rikkumata detaili, auto ei tahtnud käivituda, kõik oli pahteldatud, nagises ja kolises ning ei sõitnud nii nagu peaks(ja loodeti veel 4000 eurot saada ).
Esmaspäeval passisime kaitseväega metsas ning hakkas silma just müüki tulnud 2001.aasta Vector sport. Kuna auto oli piltidel must ja pildid olid üsna selgusetud, ei osanud midagi järeldada. Kolmapäeval aga mõtlesin et võiks huvi pärast helistada ja maad uurida. Müüjaks oli üks vanem härrasmees, kes on selle Saabi ainuke omanik Eestis juba viimased 10 aastat. Tema oli ta kunagi Importautost ostnud. Auto on avariivaba ning väga heas korras. Ta veel mainis, et "olen autot hoidnud nagu enda last." Leppisime kokku kohtumise Tartus siis eile. Läksin kohale ja seisukord oli super. Isegi minu ootustest parem. Autol pole mitte ühtegi roostetäppi (ka põhjaall pole), samuti puuduvad igasugused kriimud ja mõlgid, veljed on kriipimata. Salong on väga heas seisukorras ning härral oli olemas otsast lõpuni täidetud hooldusraamat Saabi esinduse ja Saabi-anti märgetega. Samuti olid olemas kõik arved tehtud töödest. Viimane neist oli summas 1200 eurot ning lisaks sellele just Hõbenooles käigukasti õli vahetatud. Kaasa sain eraldi Saabi velgedel talvekad, varuosi nagu näiteks kliimablokk, tagatuled jne jne...Lisaks tasub mainida, et absoluutselt kõik on originaal ning härra mainis ära, et isegi pagasniku põhjamatt on kunagi Saabi esindusest ostetud ja et sellist enam kuskilt saada ei ole naljalt.
Enne ostu mõtlesin veel igaksjuhuks käia ülevaatus punktis kontrollis. Kõik oli timmis, kui välja jätta õlileke. Ülevaataja sõnutsi midagi hullu pole. Võib-olla kuskilt kergelt lekib lihtsalt või pole punn korralikult kinni keeratud vms. Igatahes on plaanis see Tallinnas ette näidata.
Auto lisavarustusest ma midagi rääkida eriti ei oska olles eelnevalt ainult BMW-dega sõitnud. Märkimist tasub ilmselt püsikiirusehoidja, vihmasensor, automaatkast, 4x elektriaknad, istmesoojendused, kliima, MF nahkrool, poolnahk sisu ning 9 kõlariga Harman Kardon helisüsteem.
Olen siin foorumis uus. Olen eelnevalt olnud ja siiani olen BMW omanik ning tegutsenud ka BMW foorumis. Suvel sai ostetud endale 60 000km sõitnud 2009. aasta BMW E60...Nüüd talve lähenedes ajasin BMW garaaži ja tekkis vajadus uue auto järgi, millega käia kaitseväes aega teenimas ning nädalavahetuseti kasutada. Mulle on alati Saabid meeldinud, kuna nad on nii teistsugused...torkavad silma linnapildis (vähemalt minule). Peretuttavatel on olnud 2000. aasta Saab 9-5 juba üle 10 aasta ning Saab 9-3 2008.aasta ning olles nendega varasemalt sõitnud, tekkis mõte ka endale SAAB soetada. Kindel soov oli 9-5 vahemikus 2001-2005 ning kas 2.3 136kw või 2.3 184kw mootoriga. Kahjuks Aero varianti on meie autoturul vähem ning need on kas liiga kallid või mitte piisavalt heas seisus.
Eelmine nädalavahetus käisin Tallinnas vaatamas üht 2003.aasta SAAB 9-5, millel oli väidetavalt 100 000km kellal ning 1 omanik aastast 2006. Lubati, et autol pole kriimustusi ja kogu tehniline pool korras. Reaalsus oli see, et polnud mitte ühtegi rikkumata detaili, auto ei tahtnud käivituda, kõik oli pahteldatud, nagises ja kolises ning ei sõitnud nii nagu peaks(ja loodeti veel 4000 eurot saada ).
Esmaspäeval passisime kaitseväega metsas ning hakkas silma just müüki tulnud 2001.aasta Vector sport. Kuna auto oli piltidel must ja pildid olid üsna selgusetud, ei osanud midagi järeldada. Kolmapäeval aga mõtlesin et võiks huvi pärast helistada ja maad uurida. Müüjaks oli üks vanem härrasmees, kes on selle Saabi ainuke omanik Eestis juba viimased 10 aastat. Tema oli ta kunagi Importautost ostnud. Auto on avariivaba ning väga heas korras. Ta veel mainis, et "olen autot hoidnud nagu enda last." Leppisime kokku kohtumise Tartus siis eile. Läksin kohale ja seisukord oli super. Isegi minu ootustest parem. Autol pole mitte ühtegi roostetäppi (ka põhjaall pole), samuti puuduvad igasugused kriimud ja mõlgid, veljed on kriipimata. Salong on väga heas seisukorras ning härral oli olemas otsast lõpuni täidetud hooldusraamat Saabi esinduse ja Saabi-anti märgetega. Samuti olid olemas kõik arved tehtud töödest. Viimane neist oli summas 1200 eurot ning lisaks sellele just Hõbenooles käigukasti õli vahetatud. Kaasa sain eraldi Saabi velgedel talvekad, varuosi nagu näiteks kliimablokk, tagatuled jne jne...Lisaks tasub mainida, et absoluutselt kõik on originaal ning härra mainis ära, et isegi pagasniku põhjamatt on kunagi Saabi esindusest ostetud ja et sellist enam kuskilt saada ei ole naljalt.
Enne ostu mõtlesin veel igaksjuhuks käia ülevaatus punktis kontrollis. Kõik oli timmis, kui välja jätta õlileke. Ülevaataja sõnutsi midagi hullu pole. Võib-olla kuskilt kergelt lekib lihtsalt või pole punn korralikult kinni keeratud vms. Igatahes on plaanis see Tallinnas ette näidata.
Auto lisavarustusest ma midagi rääkida eriti ei oska olles eelnevalt ainult BMW-dega sõitnud. Märkimist tasub ilmselt püsikiirusehoidja, vihmasensor, automaatkast, 4x elektriaknad, istmesoojendused, kliima, MF nahkrool, poolnahk sisu ning 9 kõlariga Harman Kardon helisüsteem.