SAAB 9-5 Aero, 2001, maakoer

maakoer
Postitusi: 15
Liitunud: E Juul 21, 2008 1:38
Asukoht:
Auto:

#26

N Veebr 21, 2019 14:17

Et probleem (väga valed helid mootoriruumist), mille pärast Autotarvete poole pöördutud sai, tuli veelgi süvenenumana tagasi, sai käidud Troost Auto jutul taaskord. Süüdlaseks osutus lahtine väljalaske kollektor. Läbisõidul 308404 vahetatud jupid:

Väljalaske kollektori tihend
Väljalaske kollektori kit
Turbo tihend
2X mootoripadi (vasak ja parem)
Veepump (SKF)
Tuulutusele tüübel
O-rõngas õlivõtturile

Tööde käigus võeti alt ära ja puhastat karteripõhi ja õlivõtturi sõel, ühtlasi vaadati võimaluste piires üle mootori alumise otsa tervis (kas on mõtet sellele mingeid edasisi plaane teha või pigem uut otsima hakata). Õnneks tundus altpoolt kõik normaalse kulumise piires ning puudus abrasiiv, seega on mõtet edasi planeerida selle mootori hoidmist/parandamist.
maakoer
Postitusi: 15
Liitunud: E Juul 21, 2008 1:38
Asukoht:
Auto:

#27

R Juun 07, 2019 14:01

Pole ammu olnud põhjust siia kirjutada, kuid pärast kõrgest õlikulust tingitud raskeid otsuseid sai päris palju tehtud:

Plokikaane remont
Plokikaane tihend, poldid
Klapisääre tihendid
Kepsu- ja raamisaaled
Uued kolvid ja rõngad
Kollektori tihend
Termostaat
Õli ja Õlifilter, jahutusvedelik
Esimesed kettad ja klotsid
Käiguhoovastiku simmer
Kkk tihend

Kui kellelgi uute kolbide - rõngaste sissesõitmiseks häid nõuandeid on jagada, olen üks suur kõrv.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1571
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#28

R Juun 07, 2019 15:37

Sõida esimesed kaks-kolm paaki rahulikult, väldi kõrgeid pöördeid.
Kasutaja avatar
STR
Postitusi: 168
Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
Kontakt:

#29

R Juun 07, 2019 18:40

Mina kuulnud/teinud nii, et ca. 3000 km - alguses rahulikumalt , vältida kõrgemaid pöördeid ja põhjagaasiga kiirendamist ning lõpu poole (500-1000km) suurem koormus, et mootor töötaks normaalselt sisse. Stock autol samas väga mööda ei saa panna :) aga eks targemad Saabi mehed oskavad paremat nõu anda.
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
maakoer
Postitusi: 15
Liitunud: E Juul 21, 2008 1:38
Asukoht:
Auto:

#30

L Juun 15, 2019 1:02

Tänud nõu eest! Kas 3000 km pärast oleks mõtet ka õli vahetada?

Praegu ca 1500 juba läbitud rahulikult, mootor toimetab kenasti ja ühtlaselt, õlikulu ei ole täheldanud, kütusekulu endiselt meeldivalt madal.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1571
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#31

L Juun 15, 2019 8:28

Vaheta 3000km pealt ära, süda rahul. Halba kindlasti ei tee. Edaspidi vahetused 8000-10 000 km tagant ja oled andnud endast kõik, et oleks hästi.
P. S. karterituulutus peab korras olema ja lühikesi otsi külma mootoriga törtsutada pole hea.
Vasta